Aha.
Szóval mi vagyunk mániások, jó.
Neked egyáltalán nem mániád, hogy be kell zárni a mellékvonalakat, á nem.
De komplementer buszhálózat az kell sztrájk idejére, meg nyomulsz a 100%-ig párhuzamos győri buszokért, mert "a vonat órákat késik".
Adottak voltak a térségnek közlekedési problémái. Alacsony utazási sebesség, zavaros menetrend, kapacitásgondok.
Erre mi kidolgoztunk egy megoldást. Más nem dolgozott ki. Pedig volt, akit ezért fizettek.
Ja, hogy az már pl. téged egyáltalán nem is érdekel, mert nem is értesz hozzá, csak a makroszinten való álközgazdászkodás megy, mert abból ebben az országban jobban meg lehet élni, mint munkából.
Namost a javaslatunk nem az volt, hogy a Bz-t visszategyék úgy, ahogy 2006 előtt volt.
Dolgozni kellett volna az erre hivatottaknak. Nem tették, hanem veled egyetemben a székben hátradőlve fikáztak.
Ennek ellenére, ahogy írtam (nem figyeltél) sikerült folyamatos utasszám-növekedést produkálni. 2010 októberében 140 körüli számot mértünk, 170 volt januárban, ősszel pedig már 190 körül volt egy munkanapi átlag, és 210-220 körül egy csúcsnap utasforgalma. Az első félévben 7-8 diákbérletet adtak el havonta, az év végén kb. 30-at. A közbülső települések lakóira éves szinten kb. 5 utazás jutott, ez az egyik legjobb érték az újraindított vonalak közül.
Mondd, mi a szart vársz még?
Álljunk a fejünk tetejére?
Az Orlabahnon, a Prignitzer Eisenbahnon, a Burgenlandbahnon és még sok regionális sikertörténeten 5-6 év kellett az érdemi sikerhez.
Olyan körülmények között, amelyekről mi nem is álmodhatunk. Itt meg mindenki csorgatja a nyálát 1 év után, veled az élen.