Keresés

Részletes keresés

20-as vonal Creative Commons License 2019.07.11 0 0 3137

Nem tudom, de a tul korai indulás miatt szerintem nem túl népszerű. 

Előzmény: haha 1970 (3135)
M41 2180 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 3136
Persze megértem, mindenkinek a saját városa a fontos. Az a baj a 20-as vonallal hogy az egész egy szűk keresztmetszet. Egerszegnek már régóta érik az ütemes IC, mert a jelenlegi szolgáltatás nem színvonal főleg nyáron. Mindenkivel nem lehet jót tenni.
Előzmény: 20-as vonal (3134)
haha 1970 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 3135

Egyetértek veled, igazán évek óta Sárvár-Veszprém közötti utasok vannak szivatva! Ennél jobban csak a Pápaiak vannak, de az egy másik történet!

Egyébként nem tudod hogy az "ál IC" hogy vált be Celldömölk-Keleti között?

Előzmény: 20-as vonal (3132)
20-as vonal Creative Commons License 2019.07.11 0 0 3134

Nem 10 percről van szó,hanem fél óráról.Eddig 9.30-kor a Déliben voltam,most 10.00 lenne.Sokkal több utas: Karakón,Somlón,vagy Őskün szállna fel?Amúgy Sárvár,Cell az kb 26 e fő,ráadásul Sárvár fontos fürdőváros.Unom már,hogy évről évre "szolgáltatásfejleszés" ürügyén mi szívjuk az új menetrend áldásait.

Előzmény: M41 2180 (3133)
M41 2180 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 3133
Veszprémieknek tökmind1, Ajkán megáll az IC, esetleg Cell és Sárvár érdekei sérülnek kis mértékben, de sokkal több utasnak és településnek lesz jobb minthogy pár ezres városkáknak 10 perccel gyorsabb vonatot adjunk.
Persze az egerszegi IC-k csak akkor lehetnek értelmes megoldások ha végre leállítja pályás buszokat a tulajdonos állam.
Előzmény: 20-as vonal (3132)
20-as vonal Creative Commons License 2019.07.11 -1 0 3132

A Szombathelyi gyorsok meg nem katasztrófa ha nem olyan gyorsok, elvégre van IC nekik a fővárosból.

 

 

Nekik van.De a 20-ason főleg nem szombathelyiek utaznak.

Előzmény: M41 2180 (3131)
M41 2180 Creative Commons License 2019.07.11 0 0 3131
Ilyen tervezet volt bő 8 éve. De keveslem a 6 párat. 7 vagy 8 pár IC kellene Zalaegerszegre. A Szombathelyi gyorsok meg nem katasztrófa ha nem olyan gyorsok, elvégre van IC nekik a fővárosból.
Előzmény: 20-as vonal (3130)
20-as vonal Creative Commons License 2019.07.11 0 0 3130

A legújabb tervezet szerint decembertől megszűnik a bobai stokkozás. Hat pár IC lesz Egerszegre,viszont a sm.-i gyorsok eléggé le lesznek butítva,különösen a 908/909 páros.Lehet,hogy ez azért még decemberig változik.Akinek van esetleg további infója,véleménye ne tartsa magában.Nem ide tartozik,de lehet hogy van összefüggés,az off 10-es vonalon megszűnnek a Sm-Győr személyek,helyette Győr-Balatonszentgyörgy vonatok lesznek.

V43 - 1157 Creative Commons License 2019.05.26 0 0 3129
A 29-es vonali erőltetett baromság miatt se hullanak a fejek, pedig nincs szakmabeli, aki ne tartaná agyhalálnak.
Előzmény: mcg (3119)
haha 1970 Creative Commons License 2019.05.26 -1 0 3128

Ma lehet hogy megint összeborul a vonal, a 19010-es Ajkai személyvonat gázolt Porpác elött!

V63-017 Creative Commons License 2019.05.06 0 0 3127

Amikor a lassújelbe a megkövetelt sebességgel is úgy esett be a szili, hogy az áramszedő eltávolodott a felsővezetéktől, a főmeg meg kiment. :D

Előzmény: mcg (3126)
mcg Creative Commons License 2019.05.06 0 2 3126

pedig akkor látszik nem jártál még  a régi 30-ason vagy a 40-esen :D

Előzmény: traxxtoto (3125)
traxxtoto Creative Commons License 2019.05.06 0 0 3125

Amikor Szilivel 100-zal áthaladtam Fehérváron és rámentem erre a "jól karbantartott pályára", székkel együtt ugráltam a vezetőálláson... 

Előzmény: mcg (3123)
20-as vonal Creative Commons License 2019.05.05 0 0 3124

Igazad van, nem kell mindenhova 160-as dupla vágányú pálya, de azért egy stabil 120-as minden törzshálózati vonal lehetne. És ettől valljuk meg a 20-as vonal pont itt Palota környékén nagyon messze van. Úgyhogy korrekció, alépitmény javítás benne van a pakliban. Amúgy a vonalon az elmúlt években több olyan beavatkozás volt már, ami arra utal, hogy nem lesz itt minden átépitve. 

Előzmény: mcg (3123)
mcg Creative Commons License 2019.05.05 0 1 3123

Felejtsük már el az álmodozásokat, végre van egy olyan vonalunk, ami egész jól karban van tartva, ne akarjunk értelmetlen gigaberuházásokat itt is...:(

Előzmény: 20-as vonal (3120)
20-as vonal Creative Commons License 2019.05.05 0 0 3122

De meg lehetett volna, csak akkor az egész nyomvonal korrekciót több km-en keresztül meg kellett volna csinálni. Azt meg a 8-as út átépitése nem birta volna el. Mármint anyagilag. 

Előzmény: zirtz (3121)
zirtz Creative Commons License 2019.05.05 0 0 3121

A hidak építésekor új nyomvonalon, mindkét helyen egy elkerülő pályát építettek. Nem akkor kellett volna "egy piszkos kézzel" megoldani ezt a problémát? Ezzel a második vágány - valamikori - építésekor a meglevő vágányon nem kellene a forgalmat korlátozni. Vagy nagyon laikus ez a felvetés?

Előzmény: 20-as vonal (3120)
20-as vonal Creative Commons License 2019.05.05 0 2 3120

Épp ellenkezőleg :a hidakat már az új ivnek megfelelően építették meg, viszont a pályát a régi ivbe kellett visszakötni. Ezért kicsit keresztbe van a pálya a hidakon. Máskülönben ha elindul az átépitése a vonalnak, úgyis alépitményig lemennek. Lásd 80-as vonal. 

Előzmény: mcg (3119)
mcg Creative Commons License 2019.05.05 -1 0 3119

vajon az ilyen "megvalósításokért" mikor fognak végre fejek is repkedni a felelősök között? :(

Előzmény: zirtz (3118)
zirtz Creative Commons License 2019.05.05 0 1 3118

A 8-as főút várpalotai elkerülője felett épített mindkettő vasúti híd 2 vágány szélességű, igaz az oda lefektetett jelenlegi egy vágányt át kell helyezni ahhoz, hogy a második vágányt majd valamikor le tudják fektetni. 

Előzmény: traxxtoto (3105)
M41 2180 Creative Commons License 2019.04.16 0 0 3117

Ha a 70 IC+ kocsira várunk, akkor 30 év... 

Még a hibrid lehetne megoldás 2-3 halbi +1 IC kocsi felállásban, azt ki lehet szorítani a jelenlegi állományból, ha az itt-ott leállított IC kocsikat feltámasztják. Az egy IC kocsi szvsz bőven elég főleg az elején. 

Ha a héten lesz időm, felteszek egy részletet a 2011-es tervezetből. Amúgy az sose volt publikus, viszont komolyan készült rá a vasút mert már a szolgálati menetrendek is készen voltak. Csak ugye a fűnyíró bedarálta mint sok más dolgot is. 

Előzmény: 20-as vonal (3110)
haha 1970 Creative Commons License 2019.04.16 0 0 3116

Sajnos az okát nem tudom,de valahogy Egerszegröl/re nagyon lecsökkent az utazási kedv és nem csak vasúton hanem közúton ( busszal) is!

Például anno közvetlen szerelvény volt Pécsre ma már erre sincs szükség!

Előzmény: mcg (3115)
mcg Creative Commons License 2019.04.16 0 0 3115

ha jelenleg menetidőt akarsz csökkenteni akkor valóban jól jön a delta, de hosszútávon az egységes kínálat érdekében célszerű olyan mértékű pontszerű beavatkozásokat elvégezni ekkor, amik által biztosítva van, hogy az egerszegi is be tud menni ott gyorsan fordulva. mert az látható, hogy a kétórás ütemek önmagukban nem nagyon hoznak utast, ahhoz legalább órás sűrűség kell.

Előzmény: haha 1970 (3111)
20-as vonal Creative Commons License 2019.04.16 0 0 3114

Nem én találtam ki,egy bükfürdői prezentációban hangzott el,a KTE honlapján fenn is van.Itt szó volt a 20-as vonal fejlesztéséről,Köfi létesítéséről,meg a menetrendi fejlesztésekről,természetesen dióhéjban sok kétséget ,kérdőjelet hagyva ..

Előzmény: haha 1970 (3113)
haha 1970 Creative Commons License 2019.04.16 0 0 3113

Számomra nem is volt kérdés hogy te is úgy gondoltad ahogy én írtam, annyira ismerlek hogy neked nagyon jó ötleteid vannak illetve rálátásod van a 20-as vonal közlekedésére!

Persze úgy könnyű ha valakinek a neve is így hangzik! 😉

Egyébként nekem vannak kétségeim hogy lesznek IC vonatok a vonalon, bőven jó lenne a gyors vonat is a Bpmee 20-70-es kocsikkal Sárvár-Celldömölk-Devecser-Ajka- Veszprém-Székesfehérvár-Kelenföld megállással! Persze ezt el lehet nevezni IC vonatnak is és akkor van plusz bevétel, amiért igazából semmi pluszt nem kell csinálni a startnál!

Előzmény: 20-as vonal (3112)
20-as vonal Creative Commons License 2019.04.16 0 0 3112

Nem is úgy gondoltam.Természetesen a deltán mennek,de akkor is Bobánál válik szét a vonal.Akkor úgy írom hogy Ajkáig (de lehet,hogy Devecser) lesz órás ütem.

Előzmény: haha 1970 (3111)
haha 1970 Creative Commons License 2019.04.16 0 0 3111

Szerintem az Egerszegi vonatokat felesleges lesz bevinni Bobára, ezzel kb 20 perc menetidő csökkenést lehet elérni!

Előzmény: 20-as vonal (3108)
20-as vonal Creative Commons License 2019.04.16 0 1 3110

Gondolom az a terv,hogy legyártódik a 70 IC+ kocsi,a felszabaduló kocsikat meg kiadják a 20-as vonalra. Az is lehet, hogy a parajosból is egy-két kocsi addigra üzembe kerül. De itt nagyon sok a ha.Mindenesetre ilyen publikus prezentációt még nem láttam,amiben a 20-ason órás ütem,ráadásul IC van tervezve Zeg-Sm irányába.Lehet,hogy a veszprémi események miatt lett fontos a vonal.(2022 kézi EB,2023 kulturális főváros)

Előzmény: M41 2180 (3109)
M41 2180 Creative Commons License 2019.04.15 0 1 3109

2011-ben már megjelent egy ilyen tervezet, igaz akkor gyorsvonatokkal. Páratlan órákban ment Zegre 5:25-től egész 19:25-ig. Csak ugye 2012-ben jött a fűnyíró.

A mostani tervnek csak akkor lehet létjogosultsága ha a pályás buszok megszűnnek Zegre. Ja és még nincs IC kocsi amiből ki lehetne állítani ezeket a vonatokat... 

Előzmény: 20-as vonal (3108)
20-as vonal Creative Commons License 2019.04.15 0 0 3108

Szerintem csak Bobáig lesz órás ütem,utána marad a kétórás.Ezt úgyis tervezgették már.Szombathelynek meg a másik órában ott lesz az IC+.A gyorsokat meg úgyis ki akarták nyírni.

Előzmény: traxxtoto (3107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!