Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.01.06 0 0 234

Ugyanez van nálam is , épp ma kapja meg a vitaflusht az olajcserénél.

Bár hozzáteszem, hogy az eddigi téli fogyit a tavalyival nem ajánlatos összehasonlítani. Majd ha lesznek -10 fokok, akkor lesz reális.

 

Előzmény: kiafenevagy (233)
kiafenevagy Creative Commons License 2012.01.06 0 0 233

Urak!

 

Sok a vélemény , a találgatás ,a kérdés.

Most jöjjön egy tapasztalat.

12 éves 1.3-as Suzuki Swift mely 95000km-t futott ,kapott tőlem egy 3-as Xado kúrát(az autó nem sokat ér,ergo lehet kísérleti darab)

Fogyasztás Budapesten járva előtte (télen) 8,6l/100km, utánna 7,2l/100km. A motor járása kisimult,alapjárati fordulata lecsökkent,járása csendessé vált,a nyomatk alacsony fordulatszámon megnőtt.Olajat nem fogyaszt,rendellenesség nincs. Eddig 8500km-t futott Xado-val!

Lelkes lettem és kedvelt Saab 9-5-ömet(2,3 turbo benzines,10éves 220000km futás) is megkínáltam a szerrel,azóta4500km-t futott.

A jelenség tökéletesen megegyezik az Swiftével, a fogyasztáscsökkenés 12,6 ról 10,7-re alakult városban.

Nekem bevált.

negativ0001 Creative Commons License 2011.12.15 0 0 232

"Biztos marad benne 1 kevés fémkerámia."

nem femkeramia van benne, hanem cxsak keramia, majd attol lesz femkeramia hogy beleotvozodik a keramia a fem feluletebe, az olajban levo femkopadekkal egyutt es ezt hivjak a ruszkik Cermet-nek.

En egy 500cc negykerekube raktam bele direkt a 4 utemuhoz valo kis adalekjukat es 250km megtetele utan nagyon harapott a masina. Eredeileg mar 10.000km volt benne.

Előzmény: KRISSztus (225)
negativ0001 Creative Commons License 2011.12.15 0 0 231

Leghamarabb a rovid utak miatt alakul ki ez a hab, foleg ha 10km-nel kevesebbet jarsz. Na de ha megint fogy a futofolyadek, akkor erdemes megnezetni, hogy hova tunik el a viz.

Előzmény: krit (228)
vwopel Creative Commons License 2011.12.09 0 0 230

Lehet hf-es is de lehet csak a kondenzvíz csapódik ki.

rövid utak, nem kellő bemelegedés, hideg idő, stb.

Egy biztos, ez nem Motorolaj adalék(ok):-DD

Előzmény: krit (228)
huruszkusz Creative Commons License 2011.12.09 0 0 229

Hengerfejes:)Szerintem vidd vissza és nézesd meg.

Előzmény: krit (228)
krit Creative Commons License 2011.12.09 0 0 228

Sziasztok!

 

Év elején vásároltam egy Hyundai i 10 szgk.-t. most, 3000 km megtétele után, az olajbeöntő sapkát levéve,(annak belső oldalán), fehéres színű, nyálkás páralecsapódást észleltem. Kérdésem, hogy ezt mi okozhatja?

A hűtőfolyadék kiegyenlíő tartályából kb. 1 dl csökkenés észlelhető.

 

A választ előre is köszönöm.

KRISSztus Creative Commons License 2011.10.08 0 0 227

Passz.
A 2ő együtt nem trutymákolódik össze???? 

Előzmény: Rock me Amadeus (226)
Rock me Amadeus Creative Commons License 2011.08.30 0 0 226

Gondolkodom én is a xadon, csak nem tudom, hogy 3 kis tubust vegyek  vagy pedig az új 1 stage-t.

Van még ötezer km az olajcseréig, megvárjam vele a xadot? Most van a motorolajban prolong.

 

Előzmény: KRISSztus (225)
KRISSztus Creative Commons License 2011.05.12 0 0 225

Nos, eltelt a 3.ik tubus óta bő 1600km. Azóta nem vettem észre nagy változást. 
Jól ment az autó, nem volt kifogásom ellene, bár lehetett volna erősebb is.
Aztán rájöttem volt még 1 tubusom tartalékban és ezt beleöntöttem, járattam pár percig alapjáraton aztán mentem vele kb 15 percet úgy hogy közben leszabájzásig és kegyetlen motorfékezésekkel megnyúztam a száját.
Most nagyon jól megy. Már nagyon alacsony fordulaton is lett ereje. Mostmár elégedett lettem vele.
Egyébként számolgattam mire elég a 3 tubus. Elvileg 3*9ml vagyis 27 gramm kopadég pótlására elég.
1 átlag 1.8as dízelben évente 2 max 3 gramm kopadék távozhat. (Ez általában egy 10000km-es csereperiódus, vagy több...)
Szóval ezzel ki is lehet valamennyire számolgatni a kopás mértékét.
Az én autóm nagyon erőtlen volt, 125000km-el. Ez kb 12.5*2 gramm (25)   vagy 12.5*3 gramm (37) mértékű kopásra eshetett.
Én 4*9grammnyit (36)  pótóltam most elvileg. 
Elvileg...
Bár csalóka azért a tubus is mert totál kinyomni a tartalmát nem lehet. Biztos marad benne 1 kevés fémkerámia.

Robogóban is kipróbáltam a kismotorohkoz való adalékukat. Háát, ott nagyon nem vettem észre semmit. -.- 

KRISSztus Creative Commons License 2011.04.28 0 0 224

A kismotorokhoz való gél tényleg olcsóbb és kicsivel több is a mennyisége mint a 9ml-is tubus kiszerelésének.
A kis tasakos gél (3*4.5ml) sokkal folyékonyabb állagú, piros színű trutyi ami azért is ien mert 2 üteműekhez is használható. (Keverednie kell benzinben és olajban is).
Nemtudom autóban hogy teljesítene 1 ien, de szerintem nem annyira használható nagyobb ccm-es motorokban mint autókban.
A Ruszki oldalon nagyon sok féle termékkel lehet találkozni és soknak másféle keménységű a képzett anyaga ha jól láttam.
Talán ezért is van külön benzineshez és dízelhez is ien fémkerámia cucc.
A kismotor inkább pörög és nincs akkora erő hatások mint 1 személyautó motorjában vagy 1 nagy furgon motorjában, tehát eltérő minőségű adalékolást is igényelnek.
Persze ez csak feltételezés, lehet attól még ugyan olyan jól műköik! :S

vinyleone Creative Commons License 2011.04.28 0 0 223

Mert ez motorkerékpárokhoz, fűnyírókhoz, benzinmotoros kisgépekhez való. Én használtam a fűnyírónkhoz, és jelentősen csendesebb, erősebb lett.

Előzmény: Rock me Amadeus (222)
Rock me Amadeus Creative Commons License 2011.04.26 0 0 222

http://olajshop.hu/csoport/adalek/xado/revitalizalok_/gel_kis_motorokhoz/3x4_5_ml/details ez az adalék mennyiben más a normál xado adalékhoz képest?

Mivel ez másfélszer annyi, mint a sima, viszont fele annyiba kerül.

 

 

vwopel Creative Commons License 2011.04.25 0 0 221

""mit gondoltok fog segitteni???""

 

ez matek???

xadó+zaj=csend

mert akkor: csend-zaj=xadó ;)

 

tedd bele,.... és írj

Előzmény: kriszgb (220)
kriszgb Creative Commons License 2011.04.25 0 0 220

Hello...

Olajat kell cserelnem a valtoban,mert hallani az 1-2-3-as fokozatot,nem nagyonn de hallani,,rendeltem xado valtoolaj adalekot,mit gondoltok fog segitteni???

ganjaninja Creative Commons License 2011.04.02 0 0 219

Jó esetben nem ártanak ezek a löttyök...

Ha valaki becsülettel cseréli az olajat, gyertyát,légszűrőt és nem kannás mutyit tankol (bár már kúton is kaphatsz vackot...és még át is vernek) és a minőségre is odafigyel...azt nem érheti meglepetés. (persze a szervízekben és kutakon megmalmozott olajat nehéz kiszűrni)

1.6/8 octávia fél milla a motorban de még nem mérhető olajfogyasztás. kezdettől 5/40 olajjal töltve.(igaz a harmadik váltó van alatta...de a konstrukciós hibkat és vacak alkatrészeket előre ne lehet látni.

 

..és még valami...aki sokat döcög dugóban...cserélje sűrűbben a mézet...mert alapjáraton nem mér a km óra :)

..amúgy pedig LONG LIFE olaj...az egy vicc!:)

KRISSztus Creative Commons License 2011.03.29 0 0 218

Az eddigi hozzászólásokból és tapasztalatokból adódóan van rá megoldás.
A legolcsóbb a MoS2 adalék ami az olajfogyasztást is csökkenti és kisebb lesz a motorkopás, stb.
A másik a költégesebb Xadó Revitalizálok ami nem kevés pénz és időt igényel.
Vannak külön olajfogyasztáscsökkentő adalékok (Oil Stop) amiket a tescótól kezdve bármelyik autósboltban találhatsz...

clio001 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 217

Sziasztok.

Hamarosan olajcserét fogok végezni a kocsimon. Valami jó olaj pld.:Castrol fog belemenni.

 

Van egy kis olajfogyasztásom. Szeretnék az oljahoz valami olajadalékot tenni.

Szerintetek, ha nem is teljesen, de ezáltal csökkenhet majd az olajfogyás?

 

Köszi!!

KRISSztus Creative Commons License 2011.03.28 0 0 216

Az jót is tesz az adagolónak is meg nem lessz olyan száraz a gázolaj!

huszoli Creative Commons License 2011.03.28 0 0 215

Német ill. amerikai fórumokon olvastam, hogy a legolcsóbb és a legjobban bevált "adalék" dízelbe az alacsony hamutartalmú, jobb minőségű félszintetikus vagy a szintetikus 2T olaj 1:200-ban keverve.

Nekem 21 éves Toyota Corolla 1.7 D kocsim van és 2 dl Castrol Power 1 Racing 2T-t kevertem az utolsó előtti  tankolásomkor 40 liter ÖMV gázolajhoz. Ekkor 5,6 volt a mért átlagfogyasztásom.

Tapasztalat: halkabb alapjárat és motorhang, simább, lágyabb járás, zéró füst.

Tegnap újra tankoltam. 720 km-t mutatott a napi számlálóm és 35,2 liter ment bele.

4,89-es fogyasztás vegyes használat mellett.

Ennyi. 

KRISSztus Creative Commons License 2011.03.19 0 0 214

Talán oda az automataváltós adalékok lennének a jók mert ott kell lennie 1 minimális súrlódásnak is ahoz hogy megfelelően működjön...

gergalyn Creative Commons License 2011.03.13 0 0 213

Sziasztok!

 

Nekem van egy 1995-ös Audi A6 2.8 Quattro-m. Az utóbbi időben világított az olajnyomás lámpa és tudtam venni jó áron xeramic adalékot. A betöltés után mentem vele 15 percet és nagyon meglepett az eredmény. Eddig is kellemes V6 hangja volt, de most 1 hét használat után érezhetően finomabban jár és eltűnt az olajnyomás figyelmeztető lámpa.  Gondoltam kipróbálom a váltóadalékját is, de azt írják, hogy diferenciállal ellátott sebességváltóba nem használható. A forgalmazó elmondása szerint, veszik mint a cukrot, mert pl az új skodákba gyárilag alig veszi a kettest és a szalonok garanciábaN beleöntik, utána egy ujjal lehet váltani. A Xado váltóadaléknál nem láttam ilyen kitételt, hogy diffis váltóba nem használható és árban is jobb.

 

Valaki esetleg járatos a témában, hogy technológiailag miért nem ajánlja a xeramic a difis váltóba a használatot?

 

 

KRISSztus Creative Commons License 2011.03.11 0 0 212

Na, beleöntöttem a 3.ik tubus xadót is a motorba, plussz a tankba 2 adag üzemanyagrendszer kenőt xadót teletank gázolaj mellé.
Eddig 100 km megtétele és pár óra helyben járatás után kezd csendesebb lenni a motor, erősebb lett mert tudja tartani a sebességeket pici gázzal is, elműlt a kisebb rángatás is de azért még mindig nem az igazi.
Kiváncsi leszek 1500 km-nél mennyire lessz még változás.

vinyleone Creative Commons License 2011.03.10 0 0 211

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata automata sebváltó "adalékolása" kapcsán?

KRISSztus Creative Commons License 2011.03.07 0 0 210

Láttam Liqui Moly MoS2- adalékot 200ml kiszerelésben kb 2000Ft.
Akkor szerintem nem pénz érte ha már ekkora hatékonysággal bír.  :)

vwopel Creative Commons License 2011.03.03 0 0 209

annó a fimol jótékony hatással volt mindenre amibe bele raktuk;)

skodák díjazták a legjobban, könnyebb indulás, tisztább motor, finomabb alapjárat.

 

más: spuri kék - piros? van érezhető különbség vagy csak bizbisz?

 

és mi a legolcsóbb forrás? 2300- 4600 elég húzós

Előzmény: KRISSztus (208)
KRISSztus Creative Commons License 2011.03.03 0 0 208

Mos2 adalékok elég olcsók, valakinek tapasztalata ezzel van? :O

Hitmanus Creative Commons License 2011.03.01 0 0 207

A belinkelt oldal a világon semmiféle információt nem tartalmaz arról, hogy mennyi hatóanyagtartalma van az olajnak vagy a gélnek! Lehet hogy neked kellett volna elolvasni nem?! :D

Előzmény: isp-béci (204)
MiSA Creative Commons License 2011.02.28 0 0 206

Idő közben megkaptam a válasz e-mailt a forgalmazótól.

 

"Köszönjük megtisztelő felkeresését.
Amit Önnek ajánlunk, az a következő:
- Még olajcsere előtt öntsön motortisztító adalékot a motorba: 1 tasak 20 ml-es Xado Vitaflush/ 1 l olaj.
- Járjon vele 1-200 km-t, max.1000 km-t, mely idő alatt a motor
tökéletesen kitisztul, és a használt olajban lebegő fémkopadék nagy
része is visszaépül a fémfelületekre, mert ez a szer is tartalmaz
fémkerámiaképző adalékot.
- A Xado olaj is tartalmaz fémkerámia képző adalékot, de csak
olyan koncentrációban, mely a későbbi kopást akadályozza meg.
- Ha Ön a korábbi kopott fémfelületek néhány ezer km alatt történő, mérhető növekedését, kompresszió növekedést, stb. akar elérni, akkor mindenképpen javasoljuk a Xado gél használatát.

Ugyancsak felhívjuk figyelmét a Xado üzemanyagadalék használatára, melyet egyszer kell egy tank üzemanyagba bejuttatni. Ez a szer a teljes üzemanyagellátó rendszer kopásvédelmét és felújítását eredményezi. Nézze meg a honlapunk, www.xado.hu Xado tapasztalatok könyvtárában.

További kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésre.

Tisztelettel:
Forgó Antal
üv.ig.
Forex Kft.
1033 Budapest, Kiscsikós köz 10.
Tel.: 1 388 8822/2 Fax: 1 250 1168
e-mail: forex@forex.hu
homepage: www.forex.hu"

 

 

Tehát jól döntöttem, Nekem a friss hagyományos olaj + 3 tubus gél kell most.

Rákövetkező olajcseréig meg még igen sok idő van!

 

Előzmény: MiSA (205)
MiSA Creative Commons License 2011.02.28 0 0 205

Akkor ezekszerint 5 liter Xado olajban kevesebb az adalék mint a 3 tubus gélben. Ha javaslod hogy még tegyek bele, akkor inkább rakom bele a megszokott olajamat és utána nyomom bele a gélt.

Ráadásul ahogy néztem Castrol Edge 0W40-nek kicsit még jobbak is a technikai specifikációi mint a Xado 0W40-nek.

 

Köszönöm a válaszokat.

Előzmény: isp-béci (200)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!