Keresés

Részletes keresés

BAKTER Creative Commons License 2007.07.01 0 0 66

"Ehhez képest a cég indítása elkapkodott/elkésett, előkészítetlen, amatőr."

Igen.

Érdekes, hogy az EU csatlakozás utáni napokban/hetekben is sokakban igen nagy meglepődés vot, hogy "Jé, milyen érdekes, hirtelenjében EU tagország lettünk".

 

"Kell készíteni"

Kell(ett volna). Úgy, hogy az 07.01.-től már hatályos és használható legyen.

 

 

 

Előzmény: monor-21 (59)
BAKTER Creative Commons License 2007.07.01 0 0 65

"július 1-én megnyílt"

 

Már tegnap is megvolt, csak akkor még www.mav-start.hu címen

Előzmény: exmv (55)
az igazságos Creative Commons License 2007.07.01 0 0 63
....más....

A 80-as években egy xxxx sz gyorsvonat 3 óra 30 perc alatt ért Budapestre.
Ugyanez a táv ma 4 óra 30 perc. az 1 óra + nem teljesen indokolható a gyorsabb villamos vontatással.

A tisztaságért nem csak a takarító vállalatok hanem a tisztelt utasok is felelnek csak ezt kevesen gondolják.
kozma555 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 62

*****

Ez nagggyyon jóóó! :-D

Előzmény: az igazságos (61)
az igazságos Creative Commons License 2007.07.01 0 0 61
Tisztelt Hölgyek és Urak !

Sokan felelőssé teszik a "vízfejet" a régi MÁV vezetőket, holott a hozzáértők tudják, hogy éppen az a legnagyobb probléma a START nem megfelelő startolásával, hogy az elmúlt néhány évben sajnos a MÁV megvált a hozzáértő vasuti képzéssel bíró embereitől és helyettük lettek a tisztán polgári végzettségü + mindenféle manager tanfolyamot végzett urak akik hangos szóval hirdették, hogy néhány hónap irodai munka után elsajátították a vasutat.
Nos közgazdaságilag valóban lehetséges az ilyesmi, de sajnos, mint ahogy látjuk az összefüggéseket nem sikerül ennyi idő alatt megismerni és ebből jócskán akad a MÁV nál.
Tessék már elhinni, hogy kell a megújulás de ehhez igenis szükség van igazi vasúti szakértelemre is, ahhoz pedig nem, különböző civil felügyelő bizottságokban és ehhez hasonló Kft-k ben kell előtte dolgozni.

Ha olyan vezetőik vannak akik azt sem tudják melyik a vonat eleje és vége, akkor honnan tudnák, hogy mere kell menni ?
kozma555 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 60

Ha most elvileg el-Start-oltunk akkor most jobb nekünk utasoknak nem?

Pedig a reggeli vonat ugyanúgy tetü 40km/h-val jött be...Nem értem...

Ja ezen még nem volt H_Satrt...

monor-21 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 59

.............hááááát.............nagyon igazad van.

 

Az előkészítő projekt csapat, cca. 12-18 fővel dolgozott egy évet.

Kb. 40x4-6 óra tanácskozás.............................:-(((

 

Ehhez képest a cég indítása elkapkodott/elkésett, előkészítetlen, amatőr.

 

 - Elkésett, mert 2007.01.01-én indult volna egy éves előkészítő munka után.

 - Elkapkodott, mert alapokmányai nincsenek meg, vagy úgy lettek elkészítve, hogy hamarosan módosítani kell.

 - Elkapkodott, mert üzleti tervét egy fröccsöntő kisiparostól se igen fogadnák el.

 - Elkapkodott, mert erői, eszközei nem, vagy nem megfelelő módon állnak rendelkezésre.

 - Elkapkodott, mert működési környezete, finanszírozása, a társcégekkel való szerződéses kapcsolat rendszere nem tisztázott.

 

Az új vezetésnek - mától - előbb meg kell alapítani most már valóságban is, a papíron már létező céget.

 

Kell készíteni:

 - jó SZMSZ-t,

 - tartható üzleti tervet készíteni,

 - tisztázni kell a szerződéses viszonyt a MÁV többi ágával,

 - munkaszerződést kell kötni 7000 dolgozóval,

 - bér és juttatási rendszert kell kidolgozni,

 - támogatási tárgyalásokat kell folytatni a PM-GKM kettőssel,

 - 2008 évi menetrendet kell készíteni,

 - járműgazdálkodási tervet kell készíteni,

 - Utasszámlálást kell tartania,

 - stb.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (58)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 58
Ez a cég maga lesz a csődtömeg.
(eleve olyanok a működési feltételei, hogy ne működjön rendesen)
Előzmény: rg7 (-)
monor-21 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 57

.....M41 2313..:..em vagyok közgazdász te érdekes hogy Pl DB-nél és a SNCF-nél is Cargo bevételéből potolják a hiányosságot ami a szeszábol kimaradt...

 

 

 

 

Ebből ugyan egy szó sem igaz, de írtál két sort, az idő telt, tehát foglalkoztatásod elérte a célját................:-)))


Előzmény: M412313 (22)
Gab B. Creative Commons License 2007.07.01 0 0 56
Tökéletes meglátás! :-)
Előzmény: exmv (55)
exmv Creative Commons License 2007.07.01 0 0 55
És július 1-én megnyílt a MÁV-START ZRt. honlapja is.
A honlapot a szinte puritán egyszerűségű, letisztult design jellemzi. Forma- és színvilága átgondolt, egységes. Jól áttekinthető, bár információgazdagnak nem lehet nevezni. Mégis jelzi, hogy készítői nagy gondot fordítottak a konzisztens webes megjelenésre.
A W3C érvényesítője egyetlen hibát talált a honlapon egy képnél hiányzik a gyengénlátók tájékoztatását szolgáló, kötelező alternatív szöveg.
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 54
én őszinte szkepticizmussal és apátiával fogadom a dolgot

most őszintén, mit várjunk el egy olyan cégtől ami úgy kezdi meg működését hogy nem/éppenhogy átcsúszik a rúd alatt..
a botrányos indulás pontosan jelzi hogy érdemi változás nem történik


nincs érdemi változás, mert a személyszállítást továbbra is mostohagyerekként kezelik; mert a tömegközlekedést általában mostohagyerekként kezelik és abnormális dolgokat várnak el tőle (legyen profitábilis pl.); mert ha több forrást szánnának rá akkor azt az eredeti struktúrában is lehetett volna

szerintem a lényeg hogy felpuhítsák a terepet, pár éven belül az IC/gyorsvonati/EC forgalmat privatizálják; személyvonati forgalmat megrítkítják, S-bahnról hallani sem akarnak; mellékvonalaknak zusammen annyi


lesz egy 3-4000 kilométeres gerinchálózat, állami monopólium, ami EU-s forrásból jut rá azt
úgy-ahogy (botrányosan, pazarlóan, bármiféle felelősségre vonás terhe nélkül) felújítják; a többit isten áldja
Előzmény: M412313 (48)
M412313 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 53
Pontossan erre céloztam burkoltan....
Előzmény: Törölt nick (52)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 52
Csak a vízfejtől tudjon megszabadulni, akkor jó lesz!
Előzmény: M412313 (51)
M412313 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 51
Remény hal meg utoljára meg egy esélyt megérdemel mindenki!!! Máv Csácsumi ZRT :D:D:D:D
Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 50
A SzeVaSz viccesebb lett volna, főleg ha Csá néven megjelenik egy konkurencia :P
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 49
A csodákban már nem klne hinni :-)
Előzmény: M412313 (48)
M412313 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 48
Tisztelt hölgyek és urak akkor induljon a Start! Reméljük jobb körülmények lesznek!
braun Creative Commons License 2007.06.30 0 0 46

De a Bz-k mind startosodnak, nem? Gondolom, a FLIRT-ek is, és csak a Talent a kivétel.

 

 Nem. Lesz MÁV-os, mög START-os is.

Előzmény: benbe.extra.hu (42)
V43 1305 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 45
hkv Creative Commons License 2007.06.30 0 0 44
egyik új motorvonat sem kerül START állagba legalább is azt mondták, mert nem látják a STARTNÁL azt, hogy a kedvező hitelfeltételeket tartani tudná e a jövőben!
Előzmény: 1047 005-2 (43)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 43
HB lapján a hiteles járművek vannak megemlítve.

Pld.:Flirt,Talent,Desiro.
Előzmény: benbe.extra.hu (42)
benbe.extra.hu Creative Commons License 2007.06.30 0 0 42
De a Bz-k mind startosodnak, nem? Gondolom, a FLIRT-ek is, és csak a Talent a kivétel.
Előzmény: 1047 005-2 (41)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 41
"A Talent MÁV-ját nem START-osítják?"

A hírek szerint nem,(egyenlőre) marad MÁV tulajdon.
Előzmény: vöri_ae (38)
RIKA424 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 40
fggeri Creative Commons License 2007.06.30 0 0 39
Jó kérdés. :)
Előzmény: vöri_ae (38)
vöri_ae Creative Commons License 2007.06.30 0 0 38
A Talent MÁV-ját nem START-osítják?
Előzmény: fggeri (37)
fggeri Creative Commons License 2007.06.30 0 0 37
Elfogott a röhögés, amikor ma ezt olvasgattam Fehérváron:
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.30 0 0 36
 illusztráció:)
Előzmény: ..Nadine.. (7)
mattil Creative Commons License 2007.06.30 0 0 35
Azóta se nagyon történt sok minden, csak pólót gyártottak...
Ma meg az összes tévéhíradó azzal foglalkozik, hogy szegények reggel óta dolgoznak, mert még mindíg nincs engedély, a régi meg éjfélkor lejár ugye...
Előzmény: Törölt nick (34)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!