Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tinanak Creative Commons License 2021.03.16 0 0 21588

Sziasztok! 2004-es 2.3-as Ducatoból szeretnék lakóautót építeni, amiben első körben munka akksit szeretnék generátorral tölteni.  (idővel napelemet is szeretnék majd) Ez megoldható relé beépítéssel, vagy D+ jel szimulátor is kell hozzá? Esetleg ennek kivitelezésében Budapest környékén valaki tudna segíteni? Mekkora a max tölthető akkumulátor kapacitás, amit még elbírhat a rendszer? Alvázszám alapján nem tudták megmondani sehol, hogy a kisebb, vagy a nagyobb teljesítményű generátorral van szerelve...

csiburento Creative Commons License 2021.03.01 0 0 21587

Igen.

Konkrétan DAEWOO-nál a tetőn az antenna gumi szigetelése elöregedett 16 év alatt, ráadásul elfagyott és el is repedt a műanyag háza. Ott a belső világításból csöpögött a víz.

Pára nem valószínű, az ablakokon hamarább csapódik ki, akkor már uszoda lenne a kabinban.

 

Előzmény: forgácsbogár (21585)
dobi74 Creative Commons License 2021.03.01 0 0 21586

Szia!!  

 

Olyan kérdésem volna peugeot boxer 2011 3000 motor hibakód P035f  P045f P055f  mi lehet a hiba . köszönöm 

forgácsbogár Creative Commons License 2021.02.28 0 0 21585

Sziasztok !

 

A következő lenne a problémám, 2007 boxer duplafülkés tetőkárpitjából csöppen a víz. A fülke közepén, a hátsó ablak felett középen valamint az övek feletti részen. Az autó egész télen ált nem mozgott, tetőablak nincs. A kérdésem hogy a tetőantenna beázhat ennyire? Vagy ennyire erősen lecsapódott a pára a tetőn? Ha valakinek van tippje vagy járt már így írja meg legyen szíves?

lluyo Creative Commons License 2021.02.16 0 0 21584

Az elozo tulajdonos allitolag kicsereltette a motortarto bakokat.

Ha lesz ra lehetosegem, alamegyek majd es megnezem.

 

kicsi20 Creative Commons License 2021.02.16 0 0 21583

Motor/váltó tartóbakok rendben vannak?

Előzmény: lluyo (21582)
lluyo Creative Commons License 2021.02.16 0 0 21582

Sziasztok,

Az auto 2007-es Ducato 3.0 Mjet F1C 

A váltókar előre-hátra ugrál ötödikben és hatodikban gázadáskor illetve elvételkor 1500-as fordulat körül.

volt már valakinek hasonló tapasztalata?

Köszönöm a választ.

kicsi20 Creative Commons License 2021.02.10 0 0 21581

Igen, lehet tudni. Pont az ellentéte a 2.3-asnak. Mindenki óv tőle!  Ez az ún: puma motor. ha beírod a keresőbe, nagyjából csak rosszat hallani róla.

Előzmény: robert tanka (21580)
robert tanka Creative Commons License 2021.02.10 0 0 21580

Köszönöm válaszodat! A 2.2 motorokrol lehet tudni valamit? 

Előzmény: kicsi20 (21577)
mados Creative Commons License 2021.02.07 0 0 21579

Ha OBD-t akartál írni,akkor az szerintem 2002-től volt,amikor a JTD kijött.

Előzmény: Kovalic 76 (21578)
Kovalic 76 Creative Commons License 2021.02.07 0 0 21578

Ebben az 1998-as ducatoban (2,8 idtd) lehet IBD csatlakozó?

kicsi20 Creative Commons License 2021.02.05 0 0 21577

2.3-as Iveco motorost tartja szinte mindenki a legjobbnak.

Előzmény: robert tanka (21576)
robert tanka Creative Commons License 2021.02.05 0 0 21576

Sziasztok,. Fiat ducato milyen motorral érdemes venni, 2008- 2010 és évjáratba, nekem a rövid változatot szeretném megvenni,. Mindenki véleményét szívesen meghalgatok., városi használatra szeretném,. Köszönöm elöre is a válaszokat. Róbert! 

csiburento Creative Commons License 2021.02.05 0 0 21575

Tapasztalat nincs, de beszélgettem egy ismerősömmel a témádról. Arra jutottunk, hogy nem végeztek jó munkát. Úgyhogy vidd vissza a szervizbe. 

Előzmény: Csiki1958 (21569)
csiburento Creative Commons License 2021.02.04 0 0 21574

Hacsak nem a kékes füstöt érzékeled fehérnek, aminek oka lehet egy hidegen vékonyabb olaj használata, akkor maximum az időjárás okozta különbség okozza az éppen mostot, vagy, mert éppen most feküdt ki az izzító.

Előzmény: Kovalic 76 (21573)
Kovalic 76 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 21573

Köszönöm!

 

Az egy kicsit megnyugtat, hogy a fehér füst gyorsan eltűnik, csak indítás után van kicsit.

Utána csak fekete, de az is mérséklődik idővel.

De mi a francért nem volt előtte 1000 kilométeren, és miért olajcsere után jött elő????

Előzmény: csiburento (21571)
zogobacsi Creative Commons License 2021.02.03 0 0 21572

Köszönöm a segítő válaszokat.  Mindenképpen gyári ablakot szeretnék, és lehetőleg nyithatót.  Napközben már zollostock-al járok a zsebben, és ha meglátok egy hasonló korú jumpert, boxost, vagy dukszit, azonnal mérek. Még nem is találkoztam ezzel a szélességgel.

Előzmény: majkel (21568)
csiburento Creative Commons License 2021.02.03 0 0 21571

Szia Lakktárs! Ha a füst mellé harcoló fémek hangja is társul, ami később csillapodik, akkor vélhetőleg nem, vagy nem mindegyik izzító gyertya működik. Jön a jobb idő, magasabb hőmérséklet, és kevésbé indul így, akkor egyértelmű.

Viszont, ha továbbra is fehér füst van és fogy a hűtővíz, akkor hengerfejes. De ez szerintem ritka. 

Előzmény: Kovalic 76 (21570)
Kovalic 76 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 21570

Sziasztok!

 

2 hete vagyok egy Fiat Ducato alapra épített lakóautó boldog tulajdonosa. 1998-as 2,8 IDTD a motor.

Tegnap megvolt az olajcsere és azóta eléggé füstöl

Első indításnál fehér füst volt, elég durva, majd váltott feketébe. Pár perc után normalizálódik, de azért még van füst.

Az a fura, hogy előtte mentem vele 1000 km-t, de semmi füst nem volt.

Mi lehet a baj?

Csiki1958 Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21569

Sziasztok!

  Szeretnék segítséget kérni, mi lehet a hiba oka?

2013-as 2.3-as multijet Ducato,  175-ezernél zészecskeszűrő tisztítás, majd szabályosan szervízben visszaaktiválva.

  Szépen ment is, kevesebbet fogyasztott, de kb 500km múlva elkezdett regenerálni ő magától, 50- 10 km-enként, nagy füst jött ki, és amikor abbahagyta  akkor egy pillanatra levette a gyujtást, majd  rándul egyet az autó, és ment  tovább, valamint már a motorhiba jelet is bedobta néhányszor.  Kiolvasásra, részecskeszűrő előtti hőérzékelőt írta hibának! Tegnap este ki is cseréltem, ill. a hiba törölve lett.  Reggel elindultam, és 30 km után teljesen ugyanazt csinálja mint előtte!  Kérem segítsetek ha van tapasztalat ilyesmire! előre is köszönöm!

majkel Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21568

Persze a "busz" kivitel.

Előzmény: zogobacsi (21564)
majkel Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21567

Szia,

 

Mi a cél vele?

Nem elég ha többször ráindítod az izzítást, önindítózás nélkül?

Ennyire gyatrán indul, h ezzel akarod megoldani?

Előzmény: Technics70s (21566)
Technics70s Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21566

Üdvözlök mindenkit, 2005-ös Ducatoba szeretnék (teszt egyenlőre) "izzító gombot" bekötni. Van valakinek ilyen? Hogy van bekötve? Előre is köszönöm

csiburento Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21565

Szia Lakktárs! Ha még nem ismered, nézd meg Göbi vonatkozó videóját, neki pl.: VW megoldás lett oldalra, lehet ajtóba is jó... Esetleg, ha már lakk, valami dometic. 

 

https://il.vlipa.lv/video/NkdjMlpxTHJST3ltd0ZNPUZC.html

Előzmény: zogobacsi (21564)
zogobacsi Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21564

Sziasztok! 1995-ös Jumper tolóajtóba (1205 mm széles) milyen ablakot lehet beépíteni?  Létezik ebben az ajtószélességben ablakos?   Esetleg jumpy, expert vagy scudo kiméretű oldalablak beépítésével van valakinek tapasztalata? Szép napot mindenkinek.

majkel Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21563

Hmmmm, csak egy gondolat.

Ha ennyi idő telik el a hiba megjelenéséig, talán nem a motoron lévő alkatrészeknél keresném.

Ott az átmelegedés sokkal gyorsabb.

Volt valaha egy 2.0L-es B Omegám.

Ott a vezérmű tengely jeladó szállt el szakadással.

Ettől még működött LIMP módban de elvette a teljesítményt.

Ennél a hibánál a motor átmelegítette a jeladót és elég hamar előjött a hiba menet közben.

Amikor meghűlt, ismét rendben volt.

Előzmény: Egyed Zoltán (21558)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21562

Ezen már túl vagyunk.... Holtpont jeladó cserélve lett. A csatlakozója is cserélve lett..... 

Előzmény: mados (21560)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21561

A diag nem mutat semmit. Az a baj. De az biztos hogy mintha lekapcsolnák egyik pillanatról a másikra.

Előzmény: majkel (21559)
mados Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21560

Nekem egy 1,9 JTD Doblo csinálta ugyanezt,ott a holtpont adó csinálta a műsort. Diaggal sosem sikerült elkapni a hibát,a fél autót kicseréltük,mire "véletlenül" meglett .

Előzmény: Egyed Zoltán (21558)
majkel Creative Commons License 2021.02.01 0 1 21559

Valahogy csak meg kellene monitorozni, hogy melyik egységről fogy el a power.

Elég kh jellegűnek tűnik, lehet egy nyák vagy forrasztás repedés akár.

Diaggal biztos megtalálható élő adatban, hogy mi tűnik el.

Injektor kivezérlés, AC, hozamszelep, akármik.

Ami ennyire "könnyen" reprodukálható, azt meg lehet találni.

Előzmény: Egyed Zoltán (21558)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!