Sziasztok! 2004-es 2.3-as Ducatoból szeretnék lakóautót építeni, amiben első körben munka akksit szeretnék generátorral tölteni. (idővel napelemet is szeretnék majd) Ez megoldható relé beépítéssel, vagy D+ jel szimulátor is kell hozzá? Esetleg ennek kivitelezésében Budapest környékén valaki tudna segíteni? Mekkora a max tölthető akkumulátor kapacitás, amit még elbírhat a rendszer? Alvázszám alapján nem tudták megmondani sehol, hogy a kisebb, vagy a nagyobb teljesítményű generátorral van szerelve...
Konkrétan DAEWOO-nál a tetőn az antenna gumi szigetelése elöregedett 16 év alatt, ráadásul elfagyott és el is repedt a műanyag háza. Ott a belső világításból csöpögött a víz.
Pára nem valószínű, az ablakokon hamarább csapódik ki, akkor már uszoda lenne a kabinban.
A következő lenne a problémám, 2007 boxer duplafülkés tetőkárpitjából csöppen a víz. A fülke közepén, a hátsó ablak felett középen valamint az övek feletti részen. Az autó egész télen ált nem mozgott, tetőablak nincs. A kérdésem hogy a tetőantenna beázhat ennyire? Vagy ennyire erősen lecsapódott a pára a tetőn? Ha valakinek van tippje vagy járt már így írja meg legyen szíves?
Sziasztok,. Fiat ducato milyen motorral érdemes venni, 2008- 2010 és évjáratba, nekem a rövid változatot szeretném megvenni,. Mindenki véleményét szívesen meghalgatok., városi használatra szeretném,. Köszönöm elöre is a válaszokat. Róbert!
Hacsak nem a kékes füstöt érzékeled fehérnek, aminek oka lehet egy hidegen vékonyabb olaj használata, akkor maximum az időjárás okozta különbség okozza az éppen mostot, vagy, mert éppen most feküdt ki az izzító.
Köszönöm a segítő válaszokat. Mindenképpen gyári ablakot szeretnék, és lehetőleg nyithatót. Napközben már zollostock-al járok a zsebben, és ha meglátok egy hasonló korú jumpert, boxost, vagy dukszit, azonnal mérek. Még nem is találkoztam ezzel a szélességgel.
Szia Lakktárs! Ha a füst mellé harcoló fémek hangja is társul, ami később csillapodik, akkor vélhetőleg nem, vagy nem mindegyik izzító gyertya működik. Jön a jobb idő, magasabb hőmérséklet, és kevésbé indul így, akkor egyértelmű.
Viszont, ha továbbra is fehér füst van és fogy a hűtővíz, akkor hengerfejes. De ez szerintem ritka.
Szépen ment is, kevesebbet fogyasztott, de kb 500km múlva elkezdett regenerálni ő magától, 50- 10 km-enként, nagy füst jött ki, és amikor abbahagyta akkor egy pillanatra levette a gyujtást, majd rándul egyet az autó, és ment tovább, valamint már a motorhiba jelet is bedobta néhányszor. Kiolvasásra, részecskeszűrő előtti hőérzékelőt írta hibának! Tegnap este ki is cseréltem, ill. a hiba törölve lett. Reggel elindultam, és 30 km után teljesen ugyanazt csinálja mint előtte! Kérem segítsetek ha van tapasztalat ilyesmire! előre is köszönöm!
Szia Lakktárs! Ha még nem ismered, nézd meg Göbi vonatkozó videóját, neki pl.: VW megoldás lett oldalra, lehet ajtóba is jó... Esetleg, ha már lakk, valami dometic.
Sziasztok! 1995-ös Jumper tolóajtóba (1205 mm széles) milyen ablakot lehet beépíteni? Létezik ebben az ajtószélességben ablakos? Esetleg jumpy, expert vagy scudo kiméretű oldalablak beépítésével van valakinek tapasztalata? Szép napot mindenkinek.
Nekem egy 1,9 JTD Doblo csinálta ugyanezt,ott a holtpont adó csinálta a műsort. Diaggal sosem sikerült elkapni a hibát,a fél autót kicseréltük,mire "véletlenül" meglett .