Dremmel 300 polírozó használhatóbb mert az is van? Egy két váltón sárgás oxid van a csúcsnál azt mivel lehet eltakarítani. Van egy 40 éves BR 01 -em az megy. Sajnos eladtam 10 éve rengeteg modellsínt azt hittem többé nem modellezek de hát nem hagy nyugodni. Kár hogy csak 180X70 centim van.
sziasztok. ma anyáméknál a padláson megtaláltam a BR118as TT mozdonyom amelyet olyan 86 óta felejtettem ott.. gondoltam beinditom. Én "N"es vagyok nekem ez hatalmas..:-) gyerekkoromban TT-s asztalom volt.
Bezsíroztam ahol kellett, adtam tápot nagy nehezen beuindult de csak egyirányú menet van. Másik irányba az égő világit de nem is próbálkozik nem is erőlködik.
Ötlet esetleg?
köszi.
(kicsit meghatódtam amikor megtaláltam) ilyen ez.. 35év..
Végül maradok a TT nél de egyelőre BTTB Zeuke síneken. Csiszoló szívaccsal felcsiszoltam egész jól néz ki. Kérdésem lehet e digitális üzemet ezen és elmegy e minden a 286 os íveken?
Nem lehetetlen, ha nem túl rossz állapotúak a kalapsínek. Viszont ha nem szeretnél gyakori érintkezési hibákat, meg sima futást szeretnél, akkor érdemes új sínekkel kezdeni.
Tervezek újrakezdeni TT ben vagy N ben. Kérdésem szabad e kalapsínből terepasztalt építeni mert ebből van sok. Egyelőre még hezitálok a méretet illetően ha venni kell talán N ha jó a régi inkább TT.
Gyűjteményem átgondolása miatt eladó a képeken látható új állapotú LS Models 58010 cikkszámú RZD hálókocsi szett. Kipróbálást követően a szekrényben a dobozában becsomagolva állt.
IIrányár: 30.000,- Ft.
Átvételt/átadást személyesen preferálnám. Postaköltség megfizetése ellenében azonban vállalom csomag elküldését is.
Érdeklődők kérem az iszadoczki@yahoo.com E-mailre vagy ide írjanak. Az érdeklődést előre is köszönöm!
Szia. Néhány kitérő, vágány maradt csak. A jövő héten tudok pontosat mondani, ha addig ráér, mert keddig jeleznek vissza, mi kell még belőle. Utána tudok listát küldeni.
Egy terepasztal lett belőle építve, de a váltók helyett angol váltók lettek beépítve, így ezekre nem volt szükség. Több sín lett véve, mint amennyi felhasználásra került.
A reális ára az lesz, amennyiért majd elviszik. :-)
Én csak a saját szempontomból írtam, de én itt lakom a Medikertől egy könnyed sétára. Szerintem ha beleírod a hirdetésbe, hogy használatlanok, esetleg még a dobozuk is megvan és felteszed párszor a hirdetést, el fognak menni.
Semennyire nem használtak, meg lettek anno véve ,de nem kerültek végül felhasználásra.Mennyi lenne akkor a reális ár a váltókért? Mert a régieket simán elviszik 1200/db áron.
Most a börzés hirdetésedre gondolsz? Csak három napja adtad fel és karácsony van. :-)
A régit lehet, hogy azért keresik, mert nem kapható. A te váltóid, amihez nem írtad oda, hogy mennyire használt, elég drágák. 20%-kal kisebb az ára a bolti, garis, dobozos új váltóhoz képest. Az íveket jó áron adod, csak csak kevés darabot és szintén infó nélkül. Ne érts félre, nem bántani akarlak! Nekem ez jött le a hirdetésedből.
Amúgy nem tudom, hányan használhatják ezt a vágányanyagot. Nálam csak azért van, mert nincs más gyártmány, de elég útálatos egy geometria. Kár, hogy Herr Tillig nem vette át a régi geometriát, persze megnövelt ívekkel, vagy lekicsinyíthette volna a Marklin/Trix-C rendszert. Ezek a váltó kiegészítő ilyen-olyan levágott elemek, a fél összekötő kapcsok meg a logikátlan kiegészítő vágányok nekem nagyon nem tetszenek. Egy szőnyeges játékhoz a gyerekekkel meg ne kelljen már pályatervező program. :-(
Megvételre keresem a képen látható BTTB teherkocsit. Nem baj, ha a rakoncái hiányoznak, az sem baj, ha kopottas, csak az alváza legyen rendben. Donornak használnám.
Köszönöm, igen a legszűkebb íveim vannak (és nagyon sok kanyarom...). Azért egy kis dőlést vinnék a kanyarokba, még ha nem is akkorát mint itt a Tillig katalógusban látni.
A Styrostone anyagot használják, lehet valamivel helyettesíteni? Esetleg Styrodurból vékony szeleteket levágva? Van valakinek tapasztalata erről?
Az ágyazat szélességéről is találtam infót, a NOCH 3,6 mm széles parafa ágyazatot árul és 3 mm vastag. Nekem csak 2 mm vastag a parafa tekercsem, de úgy döntöttem jó lesz...
Az un. túlemelésnek én nem látom értelmét, nem is kínlódnék a megvalósításával. Pláne nem akkor, ha használod a legszűkebb ívet, a 286mm-est. A könnyebb kocsik könnyedén kiborulhatnak a szerelvényből.
A zárójelben található méretek vonatkoznak ránk. A kép Gerhard Trost könyvéből van.