Köszi. Ma kipróbáltam egy másik kapcsolóval, de ugyanaz a baj, viszont pár percre tegnap elindult az 1,2 is. Aztán mikor elkapcsoltam 3-ba, majd vissza megint nem működött.
Ha jó az előtét ellenállás a fűtés motornak akkor csak a kapcsoló lehet rossz vagy valamelyik csatlakozó esetleg megolvadt nem érintkezik jól... A klíma bekapcsolásnál meg ha kattan a relé akkor a klíma kompresszornál kellene megnézni megkapja e az áramot.
Még annyit, hogy 1,2 nem megy a venti, de mikor bekapcsolom a klímát (más amikor bekapcsol) hallom, hogy behúz a klíma kompresszor. Mikor feltolom 3,4 fokozatba akkor hűt is.
AZt még elfelejtettem , hogy mikor elment az 1,2 fokozat akkor is éppen nagyon gépészkedtem vele, hogy bekapcsoljon a klíma, nyomtam, tekertem mindent mint egy hülyegyerek össze-vissza.
Segítséget szeretnék kérni. Opel F Astra. Tegnap elment a fűtőventilátorom 1,2 fokozata, a 3,4 tökéletesen működik. Biztos ami biztos ma kikaptam az előtétellenállást és a hőbiztit megnéztem, tökéletes és a többi szálban sincs szakadás. Mi lehet a hiba? A tekerős kapcsoló belseje tud csinálni ilyen hibát?
Másik kérdés.
Klíma kapcsolót megnyomom és egyszer elindítja a klímát, egyszer nem, de van, hogy 10 szer igen, aztán 10 szer nem. Minden benyomáskor kattan bal oldalt műszerfal felől valami, gondolom relé, és az alapjárat is válltozik. De nem mindig kapcsol ba a klíma, mikor bekapcsol az is jól hallhatő szisszenő hangot ad, kattanást hallok a motortérből. Ez elektromos vagy klíma hiba lehet? Ha bekapcsol a klíma jéghideg, 1 hete volt töltve, nyomáskapcsoló cserélve, ott ment el a gáz.
12,6 V alatt már tölteni kell az aksit, ha jól tudom. Ha jó az aksi és van töltés lehetséges, hogy az önindító túl nagy áramot vesz fel és ez okozza a lemerülés. Néha elég csak megtisztítani az önindítót.
Sziasztok! Yamaha YBR 125cc motorkerékpárom generátorból kijövő 3 pin-es csatlakozója összeéget ( 2,8 mm saruk vannak benne), raktam fel ugyan ilyen méretű új sarukat, de csatlakozóházat nem találtam, így most a zsugorcsővel szigetelt saruk külön lettek összetolva. Szeretnék egy csatlakozóházat (apa-anya) a saruknak, akár 6,3 mm is lehet, de állítólag 15 A-t elviselő kellene, ami lehetőleg időjárásálló is ( a régi szerintem nem volt az). Suparsealt szerettem volna, de az max 14 A-t bír, van belőle nagyobb terhelhetőségű is állítólag, de nem találtam itthon. Egyáltalán a 2,8 mm-es csúszósarut mekkora áram erősséggel lehet terhelni max, erről sem találtam semmi infót.
Hol tudnék beszerezni ilyen a követelményeknek megfelelő 3 pines csatlakozó házat? Kaptam ötletet, hogy esetleg a csatlakozó elé berakni egy biztosítékot, mondjuk 8-10 A-est, járható ez a megoldás?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Ford kuga 2.0 tdci, hibakód p2138-61 fojtószelep/pedál érzékelő D/E korrelációs hiba. Fojtószelep, és gázpedál csere megvolt, hibakód törléssel, de a probléma maradt.
Kis utórezgesek ,avagy nagy hühő semmiért.., univerzális CAN vonohorog komplett 7Tüs aljazattal +ujraszereléssel látszott a legjutányossabb megoldásnak..., kiválasztottam rendeléshez stb..., elötte egyeztetek a biztonságért a tulajjal stb....,Ezt nem kéri , mert elég ha minden irányjelző és egyébb múködni fog az autón. Ennyi...
Megtalátuk a modult----persze ahogy irtad is .., mi a francért keresgéljük annyira ---ugyanis totáll szétázott .,mivel a bal lámpa alá volt beszerelve., de legeslegalull ...,ahol biztosan megáll a viz.., egyébbkénnt RENAULT feliratú-ckkszámu.., Jaeger gyártmányú volt..
elküldtem.., megfogtál..,igazad lehet., most gondoltam át.., mert kinézetre., akár egy "klasszikus" autóspecifikus " komplett vonohorog kábelköteg., autóspecifikus stekkerekkel, elektronikával ellátva...,kábelelrenedezési rajz alapján Jaeger- szerüség....., talán..
D.Logan 2009. 1.5dci K9K87. Gyári vonohorog elektronika beszerelési helye hol található???
Továbbra is totáál aktuális!!!
Érdekes .,hogy külföldi Logan fórumukban is a bal hátsó Lámpa mögötti üregben található ugymond.., Ennél csak az érdekessebb ..,hogy a forumozok ott keresték és semmit se találtak, hasonlóan mint mi...,miközben baloldalt már bekameráztuk a hátsó ülésig----semmmi.....
Ne hallgassa el senki ..., ha tud valamit----életet menthet akár.....
Hátul egyik iranyjelző sem müködik. Elől mindegyik jó.., Elakadás szintén nem mükõdik hátul. 13 PIN- es vonohorogaljazattal szerelt..,ráadásul gyyári szerelésnek látszik.., ugy tünik valahol van egy gyári vonohorog relé. Mindkét hátsó lámpánal van egy átjátszó stecker csatlakozás.., sajnos nem találom a vonohorog relét..., már ha van valahol egyáltalán.., de szerintem kell lennie.
Szia! Régen volt valami autó aminél be kellett tanítani felhúzni az ablakot és amikor felért tovább tartani a kapcsolót amíg leold párszor megismételni. Lehet csak be kell tanítani de ez csak tipp.... Esetleg megnézni a sínt nem szorul-e befújni szilikonnal lehet törött volt az ajtó.
Nem rég vettünk egy Ford Focus 2007-es CC-t. Hozott egy hibát, a bal ajtó motoros ablakát nem akarta felhúzni. Kikapcs, bekapcs, néhány próbálkozás után felhúzta, azóta majdnem jó. Mivel úgy néztem, hogy nyomatékkorlátos, azóta néhányszor felhúzás közben, megállt, és elindult visszafelé, holott nem volt akadály, de utána működött rendesen. Nem használjuk rendszeresen, így nincs minden napi tapasztalatunk. Hibakód nincs, én mechanikai szorulásra tippelnék, de nem tudom kizárni a villamos hibát, relé, vezeték, kapcsoló, motor hibát sem. Valami tippetek?
Esetleg valaki netán találkozott már konkrétan ezzel az esettel? ráadásul el is árulná a tuti???
Nissan Sunny Nl14 1995. 1.6Slx.
Négy elektromos ablak., első két ablakemelő.manuálisan+ kapcsolóblokk "Aautoma" gombról automatikusan is futtatható, Van hát két ablak blokkoló kapcsoló ugyanebben a kapcsoló házban.
Ha a blokkoló kapcsoló bevan kapcsolva .,akkor vezető oldalon a folymatos manuális ablak üzem., és autómatikus futtatás is müködik.., Viszont utasoldal i ablakemelő .,vezető és utasoldali kapcsolóról sem müködik!
Ha gyujtásnál bekapcsolom a két hátsó ablakot blokkoló kapcsolót , akkor mindkét hátsó ablak kinyit magától., és érdekes modón az eddig nem müködö utasoldali ablak is müködtethetővé válik.
H a valamelyik hátsó ablakot most zárni akarom .,akkor fölfelé fölfut zárásig--De rövid idő után aztán., kb 5mp., visszanyit., ugyanez történik a másik hátsó ablakkal is.,az is visszanyit., tehát normál módón nem lehet bezárni a két hátsó ablakot.!!!
Ugy tudom bezárni-fölhuzatni mindkét hátsó ablakot , ha mindkét kapcsolot egyidejüleg fölfelé állásba nyomom .,és figyelem ha elérték az ablakkeretet .,akkor villámgyorsan benyomom a hátsó ablakemelők blokkoló kapcsolóját...,
kapcsolóblokk hibára gyanakszunk.., de nem kivánjuk szétszedni amig másik nincs....ujrtanitással már probálkoztunk..., esetleg valami spec módja van Nissánéknál???
köszi minden infót---kapcsolóblokk beszerzési helyét is beleértve!!!
Van lehetőség bőven:gyújtáskapcsoló betét (nem annyira jellemző), üzemanyag szivattyú, immó, relé érintkező beégés stb. Egy kiolvasás lehet közelebb vinne a problémához.