Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-csövi- Creative Commons License 2021.08.07 0 0 1095

Akkor valamelyik csatlakozónál lesz a baj szerintem. Próbáld meg bekapcsolni és mozgatni a csatit a kapccsolón, ellenálláson...

Előzmény: ivanolsen (1094)
ivanolsen Creative Commons License 2021.08.06 0 0 1094

Köszi. Ma kipróbáltam egy másik kapcsolóval, de ugyanaz a baj, viszont pár percre tegnap elindult az 1,2 is. Aztán mikor elkapcsoltam 3-ba, majd vissza megint nem működött.

Előzmény: -csövi- (1093)
-csövi- Creative Commons License 2021.08.05 0 0 1093

Ha jó az előtét ellenállás a fűtés motornak akkor csak a kapcsoló lehet rossz vagy valamelyik csatlakozó esetleg megolvadt nem érintkezik jól... A klíma bekapcsolásnál meg ha kattan a relé akkor a klíma kompresszornál kellene megnézni megkapja e az áramot. 

Előzmény: ivanolsen (1091)
ivanolsen Creative Commons License 2021.08.05 0 0 1092

Még annyit, hogy 1,2 nem megy a venti, de mikor bekapcsolom a klímát (más amikor bekapcsol) hallom, hogy behúz a klíma kompresszor. Mikor feltolom 3,4 fokozatba akkor hűt is.

Előzmény: ivanolsen (1091)
ivanolsen Creative Commons License 2021.08.05 0 0 1091

Amikor jó volt mind a 4 fokozat a klíma már akkor sem kapcsolt be mindig.

 

Előzmény: -csövi- (1090)
-csövi- Creative Commons License 2021.08.04 0 0 1090

A klíma csak akkor megy ha megy a ventillátor. Lehet összefüggésben vannak egymással a hibák.

Előzmény: ivanolsen (1088)
ivanolsen Creative Commons License 2021.08.04 0 0 1089

AZt még elfelejtettem , hogy mikor elment az 1,2 fokozat akkor is éppen nagyon gépészkedtem vele, hogy bekapcsoljon a klíma, nyomtam, tekertem mindent mint egy hülyegyerek össze-vissza.

 

Előzmény: ivanolsen (1088)
ivanolsen Creative Commons License 2021.08.04 0 0 1088

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Opel F Astra. Tegnap elment a fűtőventilátorom 1,2 fokozata, a 3,4 tökéletesen működik. Biztos ami biztos ma kikaptam az előtétellenállást és a hőbiztit megnéztem, tökéletes és a többi szálban sincs szakadás. Mi lehet a hiba? A tekerős kapcsoló belseje tud csinálni ilyen hibát?

Másik kérdés. 

Klíma kapcsolót megnyomom és egyszer elindítja a klímát, egyszer nem, de van, hogy 10 szer igen, aztán 10 szer nem. Minden benyomáskor kattan bal oldalt műszerfal felől valami, gondolom relé, és az alapjárat is válltozik. De nem mindig kapcsol ba a klíma, mikor bekapcsol az is jól hallhatő szisszenő hangot ad, kattanást hallok a motortérből. Ez elektromos vagy klíma hiba lehet? Ha bekapcsol a klíma jéghideg, 1 hete volt töltve, nyomáskapcsoló cserélve, ott ment el a gáz.

barbon1 Creative Commons License 2021.07.26 0 0 1087

Mikor méred a 12.6 voltot.Álló helyzetben,vagy járó motornál ?

Előzmény: vurek (1086)
vurek Creative Commons License 2021.07.20 0 0 1086

12,6 V alatt már tölteni kell az aksit, ha jól tudom. Ha jó az aksi és van töltés lehetséges, hogy az önindító túl nagy áramot vesz fel és ez okozza a lemerülés. Néha elég csak megtisztítani az önindítót.

vurek Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1085

Sziasztok! Yamaha YBR 125cc motorkerékpárom generátorból kijövő 3 pin-es csatlakozója összeéget ( 2,8 mm saruk vannak benne),  raktam fel ugyan ilyen méretű új sarukat, de csatlakozóházat nem találtam, így most a zsugorcsővel szigetelt saruk külön lettek összetolva. Szeretnék egy csatlakozóházat (apa-anya) a saruknak, akár 6,3 mm is lehet, de állítólag 15 A-t elviselő kellene, ami lehetőleg időjárásálló is ( a régi szerintem nem volt az). Suparsealt szerettem volna, de az max 14 A-t bír, van belőle nagyobb terhelhetőségű is állítólag, de nem találtam itthon. Egyáltalán a 2,8 mm-es csúszósarut mekkora áram erősséggel lehet terhelni max, erről sem találtam semmi infót.

 

Hol tudnék beszerezni ilyen a követelményeknek megfelelő 3 pines csatlakozó házat?  Kaptam ötletet, hogy esetleg a csatlakozó elé berakni  egy biztosítékot, mondjuk 8-10 A-est, járható ez a megoldás?

Dongócska Creative Commons License 2021.07.17 0 0 1084

Tp/e ,Tp/d 1000es fordulaton nézve 13,45% tehát megegyeznek egymással,

App is ennyi, viszont amikor bejön a hibakód akkor  kiakad 100%-ra az App. 

barbon1 Creative Commons License 2021.07.17 0 0 1083

Benne van a pakliban.Volt már motor mosásból vezérlőegység hiba is nem egyszer.

Előzmény: Dongócska (1082)
Dongócska Creative Commons License 2021.07.16 0 0 1082

Volt 1 motormosásom a napokban, esetleg beszivárgott a valahová? Köszönöm szépen a válaszodat. 

barbon1 Creative Commons License 2021.07.16 0 0 1081

Első körben a vezetékköteg, testelési pontok, csatlakozók ellenőrzése. Rossz esetben vezérlő probléma,de én inkább a vezeték/test dologra szavaznák.

Előzmény: Dongócska (1080)
Dongócska Creative Commons License 2021.07.16 0 0 1080

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Ford kuga 2.0 tdci, hibakód p2138-61 fojtószelep/pedál érzékelő D/E korrelációs hiba. Fojtószelep, és gázpedál csere megvolt, hibakód törléssel, de  a probléma maradt.

 

Köszönök minden segítséget.

EzEgyNick2.0 Creative Commons License 2021.07.11 0 0 1079

Szia,

 

köszi a válaszod.

 

Egyébként immo lesz vsz, megnézte egy srác.

Immobilizer control module - incorrect signal - jött elő nála.

Előzmény: barbon1 (1066)
barbon1 Creative Commons License 2021.06.28 0 1 1078

Bonthatod a hideg sört :)

Előzmény: cobra46 (1077)
cobra46 Creative Commons License 2021.06.28 0 0 1077

Kis utórezgesek ,avagy nagy hühő semmiért.., univerzális CAN vonohorog komplett 7Tüs aljazattal +ujraszereléssel látszott a legjutányossabb megoldásnak..., kiválasztottam rendeléshez stb..., elötte egyeztetek a biztonságért a tulajjal stb....,Ezt nem kéri , mert elég ha minden irányjelző és egyébb múködni fog az autón.  Ennyi...

Előzmény: barbon1 (1076)
barbon1 Creative Commons License 2021.06.27 0 0 1076

Na akkor ott járunk amit beszéltünk :)

Előzmény: cobra46 (1075)
cobra46 Creative Commons License 2021.06.27 0 0 1075

Megtalátuk a modult----persze ahogy irtad is .., mi a francért keresgéljük annyira ---ugyanis totáll szétázott .,mivel a bal lámpa alá volt beszerelve., de legeslegalull ...,ahol biztosan megáll a viz..,  egyébbkénnt RENAULT feliratú-ckkszámu.., Jaeger gyártmányú volt..

 

üdv C.

Előzmény: cobra46 (1074)
cobra46 Creative Commons License 2021.06.26 0 0 1074

elküldtem.., megfogtál..,igazad lehet., most gondoltam  át.., mert  kinézetre., akár  egy "klasszikus" autóspecifikus " komplett vonohorog kábelköteg., autóspecifikus stekkerekkel, elektronikával ellátva...,kábelelrenedezési rajz alapján Jaeger- szerüség....., talán..

Előzmény: barbon1 (1073)
barbon1 Creative Commons License 2021.06.26 0 1 1073

Egy alvázszámot tudsz,akár privátba is ?

Biztos,hogy gyári beszerelés,nem csak a kereskedő rakta fel eladás előtt

Előzmény: cobra46 (1072)
cobra46 Creative Commons License 2021.06.26 0 0 1072

D.Logan 2009.  1.5dci   K9K87.  Gyári vonohorog elektronika beszerelési helye hol található???

 

Továbbra is totáál aktuális!!!

 

Érdekes .,hogy külföldi Logan fórumukban is a  bal hátsó Lámpa mögötti üregben található  ugymond.., Ennél csak az érdekessebb ..,hogy a forumozok ott keresték és semmit se találtak, hasonlóan mint mi...,miközben baloldalt  már bekameráztuk a hátsó ülésig----semmmi.....

 

Ne hallgassa el senki ..., ha tud valamit----életet menthet  akár.....

 

Köszi és üdv

cobra46 Creative Commons License 2021.06.25 0 0 1071

Dácia Logan  2006.

 

Hátul egyik iranyjelző  sem müködik. Elől  mindegyik jó.., Elakadás szintén nem mükõdik hátul.   13 PIN- es vonohorogaljazattal szerelt..,ráadásul  gyyári szerelésnek  látszik.., ugy tünik valahol van egy gyári  vonohorog relé.  Mindkét hátsó lámpánal van egy átjátszó stecker csatlakozás.., sajnos nem találom a vonohorog  relét..., már ha van valahol egyáltalán.., de szerintem kell lennie.

 

Köszi minden infót

barbon1 Creative Commons License 2021.06.23 0 0 1070

A kapcsoló szokott ilyen hibát okozni

Előzmény: Andika69 (1068)
-csövi- Creative Commons License 2021.06.22 0 0 1069

Szia! Régen volt valami autó aminél be kellett tanítani felhúzni az ablakot és amikor felért tovább tartani a kapcsolót amíg leold párszor megismételni. Lehet csak be kell tanítani de ez csak tipp.... Esetleg megnézni a sínt nem szorul-e befújni szilikonnal lehet törött volt az ajtó.

Előzmény: Andika69 (1068)
Andika69 Creative Commons License 2021.06.22 0 0 1068

Sziasztok!

 

Nem rég vettünk egy Ford Focus 2007-es CC-t. Hozott egy hibát, a bal ajtó motoros ablakát nem akarta felhúzni. Kikapcs, bekapcs, néhány próbálkozás után felhúzta, azóta majdnem jó. Mivel úgy néztem, hogy nyomatékkorlátos, azóta néhányszor felhúzás közben, megállt, és elindult visszafelé, holott nem volt akadály, de utána működött rendesen. Nem használjuk rendszeresen, így nincs minden napi tapasztalatunk. Hibakód nincs, én mechanikai szorulásra tippelnék, de  nem tudom kizárni a villamos hibát, relé, vezeték, kapcsoló, motor hibát sem. Valami tippetek?

Köszönöm, előre is!

 

Andrea

cobra46 Creative Commons License 2021.06.19 0 0 1067

Esetleg valaki netán találkozott már  konkrétan ezzel az esettel?  ráadásul el is árulná a tuti???

 

Nissan Sunny Nl14 1995.  1.6Slx.

 

Négy elektromos ablak., első két ablakemelő.manuálisan+ kapcsolóblokk "Aautoma" gombról automatikusan is futtatható, Van hát két ablak blokkoló kapcsoló ugyanebben a kapcsoló házban.

 

Ha a  blokkoló kapcsoló bevan kapcsolva .,akkor vezető oldalon a folymatos manuális ablak üzem., és autómatikus futtatás is müködik.., Viszont utasoldal i ablakemelő  .,vezető és utasoldali kapcsolóról sem müködik!

 

Ha gyujtásnál bekapcsolom a két hátsó ablakot blokkoló kapcsolót , akkor mindkét hátsó ablak kinyit magától., és érdekes modón az eddig nem müködö utasoldali ablak is müködtethetővé válik.

  H a valamelyik hátsó ablakot most zárni akarom .,akkor fölfelé fölfut zárásig--De rövid idő után aztán., kb 5mp., visszanyit., ugyanez történik a másik hátsó ablakkal is.,az is visszanyit., tehát normál módón nem lehet bezárni a két hátsó ablakot.!!!

 

  Ugy tudom bezárni-fölhuzatni mindkét hátsó ablakot , ha mindkét kapcsolot egyidejüleg fölfelé állásba nyomom .,és figyelem ha elérték az ablakkeretet .,akkor villámgyorsan benyomom a hátsó ablakemelők blokkoló kapcsolóját...,

 

kapcsolóblokk hibára gyanakszunk.., de nem kivánjuk szétszedni amig másik nincs....ujrtanitással már probálkoztunk..., esetleg valami spec módja van Nissánéknál???

 

köszi minden infót---kapcsolóblokk beszerzési helyét is beleértve!!!

Előzmény: barbon1 (1066)
barbon1 Creative Commons License 2021.06.05 0 0 1066

Van lehetőség bőven:gyújtáskapcsoló betét (nem annyira jellemző), üzemanyag szivattyú, immó, relé érintkező beégés stb. Egy kiolvasás lehet közelebb vinne a problémához.

Előzmény: EzEgyNick2.0 (1065)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!