Sziasztok, Baj van, nem tudom letölteni PC-re a képeimet! Kábelt használok. A hosszú hétvége termését most akartam a szokásos módon lemásolni, de nem érzékeli sem a PC, sem a K100, hogy csatlakozva lennének! Egyszerűen semmi nem történik, illetve annyi mégis, hogy a gépen bekapcsoláskor nem jelenik meg a szokásos helyzetjelentés (pl. manuál mód, stb.), hanem a kijelző sötét. A gépen meg tudom nézni a képeimet, de csak ha szétbontom a kábel csatlakozást. Egyébként a váz a szokásosan működik. Nagy lehet a baj? :-) Ormió
Üdv! Hátsó redőnyre lehet szinkronizálni a vaku ezzel a géppel? A használatijában at írják lehet, de nem találom sehol a menüben. Egy Metz MB 48 -as vakum van.
Szia! Éppen most van egy eladó Soligor 1,7x telekonverterem. Minden elektromos jelet átvisz, és AF-es is. Jó állapotú (kívülről kopott egy kicsit a felirat egy helyen). Írj emilt, ha érdekel.
Sziasztok, én is most fogok vakut venni a k100-amra, és amatőr vagyok a témában rendesen... Árban ez a 3 fér bele, bár van különbség rendesen... Egyáltalán nem tudom mi a különbség a EF-530-nál az ST és a szuper között... HA valaki tudna segíteni, hogy egy átlagos beltéri fotózáshoz -általában rendezvények- melyik az amit ki tudok használni... Sigma EF-530 DG ST Pentax vaku Sigma EF-530 DG Super Pentax vaku Metz Pentax/Samsung MB 48 AF-1 vaku
Metz 58-ast használok. Jó kis vaku. egyedül a segédfénnyel voltak problémáim régebben de közben megoldódott. ha csak hobbi szinten kell akkor használd a vázon. gombnyomásra is elvillan.
Számít. Arra kell törekedni, hogy a középoszlopot ne kelljen kihúzni, mert az rontja a stabilitást. Vedd figyelembe az állványra kerülő fej magasságát és a váz magasságát is.
Erről mi a véleményetek? MANFROTTO 714B Szállítási méret 44 cm Önsúly 1,15 kg Legkisebb használható magasság 40,5 cm Középoszlop maximális magasságban 163 cm Középoszlop minimális magasságban 133 cm Terhelhetőség 2,5 kg