Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mödzsi Creative Commons License 2021.04.30 0 0 12664

Köszönöm szépen.

Ez összhangban van a korábbi értékekkel.

Akkor maradok a 2.6 nál elől és egy kicsivel többnél hátul.

Előzmény: Rőth Sándor (12663)
Rőth Sándor Creative Commons License 2021.04.30 0 0 12663

Ezt egy gumis cikkből ollóztam ki. 



"Ritkán, de előfordulhat, hogy a megfelelő guminyomást a gyártó csak egy kerékátmérőre, pl. 15”-ra adja meg. Előfordulhat, hogy az autónkat nagyobb felnivel szeretnénk üzemeltetni, mert például speciális célokra alakítjuk át. (Ha nem a gyártói értéknek megfelelő méreteket használunk, elveszíthetjük az autóra vonatkozó garanciát.) Ilyenkor a megfelelő nyomást ki kell számolni. A biztonságos számítás már inkább szakember feladata, de ökölszabályként elmondható, hogy colonként 0,2 bar-t érdemes a gyári ajánláshoz adni. Tehát ha a 15”-os gumit 2,4 bar-on kell üzemeltetni, 16” esetében már 2,6 a megfelelő guminyomás."


Előzmény: Mödzsi (12662)
Mödzsi Creative Commons License 2021.04.30 0 0 12662

Köszönöm szépen a választ.

Akkor ez alapján fújjam 2,6 körülire az elejét és 3 körül a hátulját?

Nagyon durva. Eddig 2.3 at tartottam, mert valahogy ez rögzült be nálam is, meg a gumisoknál is :)

Előzmény: Octi19 (12661)
Octi19 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 12661

Nem 4motion csak sima, 16-os kerekeknél, 215/60-as gumikkal az alap 2,6 elől és hátul is. Van egy komfort nyomás ez 2,3 szintén elől és hátul is de a tábla szerint ehhez lennie kellene valami leírásnak, viszont én még azt nem találtam meg. Terhelten elől 2,6, hátul 3,1!

Érdekes, de a táblán nincs kerékméret megjelölés, csak a nyomások. Én most vettem egy garnitúra Tiguanra való "Montana" 17-es felnit. (minden adata megegyezik a Passat 17-es felnieivel) Majd jövőre azokra kap nyári gumikat, a téliek meg maradnak 16-osak.

Előzmény: Mödzsi (12660)
Mödzsi Creative Commons License 2021.04.28 0 0 12660

Sziasztok,

 

Lenne egy buta kérdésem.

Passat B8 2.0TDI (4motion) 2015 esetén 16 colos keréknél mi az ajánlott guminyomás?

Az autó adattáblája 18-as kerékre van megadva ahogy látom és valami számomra hihetetlen 3.2bar-os nyomásra (5 személy és csomagok esetén, ami nálunk inkább 2 felnőtt 2 gyerek és 10 emberre való csomag :D ). (A kézikönyv is azt írja az adattáblát nézzem

 

Ha valakinek esetleg lenne 16-os ra is alkalmazható adattáblája betudná fotózni?

 

Köszi szépen előre is.

 

Sziasztok

Safyzsolt Creative Commons License 2021.03.14 0 0 12659

Sziasztok.

 

passat b6 2005 -autó rádiom Safe modban van.

 

elötte kert kodot ,most lezárhatta magát .

 

motor csere után,vagyok.

 

lefotoztam az oldalán a VW számsort.

 

Hol tudják kikodolni a magnot?

 

tavaly ment a magnó szépen ,nem kellett kód.

 

üdv

 

 

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.27 -1 1 12658

Sziasztok!

 

 

 

Új cikkünk: VW Aido Seat Skoda 1.6 TDI chiptuning  trükkök 2007-2016 – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"

Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni. 

Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

  



 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #vw #volkswagen

Octi19 Creative Commons License 2021.02.25 0 0 12657

Ez tévedés, mert ha mindkét oldalon van erős fény, akkor például egy fékezésnél sokkal kisebb a fény intenzitásának változása, amit nehezebb észlelni! Ha például ilyenkor beléd megy valaki, akkor jogosan érvelhet azzal, hogy nem, vagy túl későn vette észre a féklámpádat a (szabálytalan) jobboldali ködzárfény miatt és máris te leszel a hibás!

Előzmény: Pöc-röf (12656)
Pöc-röf Creative Commons License 2021.02.25 0 0 12656

Köszönöm a választ!

Engem is sokszor zavar este, lakott területen (ahol tilos a használata) a másoké, de ha ésszel használom, növeli a biztonságot.

Előzmény: Octi19 (12655)
Octi19 Creative Commons License 2021.02.25 0 0 12655

Csak bal! ...és ne is kapcsoltasd be a jobb oldalon se ha esetleg lenne is rá fizikai lehetőség, mert az elég veszélyes és zavaró a többi autósnak!

Szívem szerint kiszerelném minden autóból még azt az egyet is!!!

Előzmény: Pöc-röf (12654)
Pöc-röf Creative Commons License 2021.02.25 0 0 12654

Sziasztok!

Meg tudná mondani valaki, hogy a b8 Passat hátsó lámpájában mindkét oldalon, vagy csak bal oldalon van ködzárófény?

Octi19 Creative Commons License 2021.02.12 -1 0 12653

...esetleg friss modellévű és azok már tudják. 2018-asig még biztosan nem tudta.

Előzmény: PassatOwner (12652)
PassatOwner Creative Commons License 2021.02.12 0 0 12652

 

 

Köszi a választ. Az az igazság, hogy a napokban láttam egyet, melynek animált volt az első lámpatestben az irányjelző. A fényszóró első ránézésre ugyanaz volt, mint az enyém. Lehetséges, hogy utángyártottat szereltek bele.

Előzmény: Octi19 (12650)
accessnorbi Creative Commons License 2021.02.10 0 0 12651

Passat B6 elektromos gondok:  a hátsó ablak magától lehúzta magát. Talán amikor az esőben kinyitottam az ajtót, a kezelőpanel (az első ajtónál) kapott pár cseppet, ami idővel beszivárgott. És a TÜKÖRÁLLÍTÁS is elkezdett önálló életet élni. Amikor a baloldalit állítom, a jobboldali is mozog. De néha magától is elállítja magát. Gondolom itt is a vezetőoldali ajtóban lévő panel hülyült meg. Ennyire érzékeny az esőre, vagy a belső párára. (tavaly már cseréltem, mert zárlatos lett) Egy másik Passatom miatt (B5) elmentem Vácon egy riasztóshoz, aki szerint ezeknek (B6-nak is) típusbetegsége, hogy a szélvédő alatt bejövő drótkötegben zárlatok keletkeznek, emiatt furcsa dolgok történnek. (a B5 nem érzékelte, hogy nyitva van az ajtó, pedig zárak jeladója jó volt)

Vettem kínai futófényes indexet a visszapillantóba (B6-hoz), de fél év alatt "kiégett" pár LED. Szóval kapásból többet kell rendelni.

Az első szélvédőmet (fűthető) egy éve cseréltem, de már nem működik három szá. (persze pont az orrom előtt)

Teszek be pár képet a műszerfalról, mert a gyári telefon szétromboltam, és a helyére beoperáltam a legkisebb vezetéknélküli töltőt. (BASEUS)
Mágnes cuppantja oda a telót. Nagyon elegáns, ahogy ez a szerkezet előbukkan a gyári műszerfalból. (jobb mint az a gagyi gyáritelefonos billentyűzet)
FONTOS hogy csak kisméretű telefonokkal működik (samsung S10-E), mert a telefon alul már hozzáér a rádióhoz. Szóval aki ilyet akar, az beépítés előtt tesztelje, hogy a vezetéknélküli töltés a telefon közepére esik-e.

Octi19 Creative Commons License 2021.02.08 0 0 12650

...nem vagyok benne biztos, hogy a B8 készült-e animált irányjelzővel valaha. (a legújabbakat nem ismerem) De ez szoftveresen biztosan nem megoldható dolog. A "hagyományos" irányjelző+helyzetjelző+DRL funkciónál a szegmensek egyszerűen párhuzamosan vannak bekötve, míg az animált megoldásnál minden egyes szegmens külön van vezérelve.

Előzmény: PassatOwner (12649)
PassatOwner Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12649

 

 

Sziasztok,

 

Adott egy Passat B8 2016-os (full LED fényszóróKkal). A lámpatestben az irányjelző szoftveresen (pl. VCDS) átprogramozható-e, hogy dinamiusan (animáltan) jelezzen? Vagy csak a teljes lámpatest cseréjével oldható meg? Ez utóbbi esetben ennyit nem ér a dolog.

 

mica-r Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12648

Ja, így értem. 

Én is ugyanazt a választ kapom ezekben a keresőkben.

Előzmény: Spanos (12647)
Spanos Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12647

Köszönöm a biztatást. :)

 

Részeredeménynek könyvelem el a sikertelenségemet, azonban nem a gumicsöcs cikkszáma a probléma, hanem a belépés a rendszerbe és az autóm kiválasztása. Ezért adtam meg az alvázszámot. Ha beírom, akkor azt a választ kapom, hogy: "Information on VIN: WVWZZZ3CZ6E124807 absent in the database.".

 

A gumicsöcs a legkisebb baj, a nagyobbik az olajbetöltő csonk hogy a XXXba volt rajta gyárilag, eredetileg? Ez a legnagyobb baj. Mert külön mint szelep feléd, az nem hozza ki ezt a csonkot, vagyis ha rendelet egy úh szelep fedelet, azon még akkor sem lesz az olajbetöltő csonk.

Előzmény: mica-r (12646)
mica-r Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12646

Te vagy a lúzer bizonyára :-)

036129689B

Előzmény: Spanos (12645)
Spanos Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12645

Bizonyára én vagyok a lúzer, de nem hoz ki semmit alvázszámra, mikor keresem, akkor meg nem találom a 147kW-os 2.0 TFSI Passat Variantot.

 

WVWZZZ3CZ6E124807

 

De köszönöm, nem tudtam, hogy van online is ez.

Előzmény: Octi19 (12644)
Octi19 Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12644

Elég sok online alkatrész katalógus van a neten ahol a típus+évjárat+motor alapján simán megtalálhatod a cikkszámokat. (sőt, akár VIN szerint is kereshetsz) Ha megvan, hogy hol volt a csavar akkor annak is meglesz a cikkszáma (de a méretei is), onnan már egy gugli simán ad találatokat a beszerzéshez és az árakhoz is.

 

Katalógusok:

https://webautocats.com/etka/

http://www.oemepc.com/

https://nemigaparts.com/cat_spares/etka/

stb...

Előzmény: Spanos (12641)
Spanos Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12643

A gumicsöcs ide cuppan rá:

Előzmény: Spanos (12642)
Spanos Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12642

Légszűrőház tartó gumicsöcs:

 

Ilyen csavar is kéne:

Előzmény: Spanos (12641)
Spanos Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12641

Na, akkor az ok-okozati függés (szerintem):

 

 

A légszűrőt tartó gumicsöcsből egy hiányzik 8aki tudja mi a cikkszáma, kb. ára és vagy beszerezhetősége kérem adja meg!). E miatt a légszűrő, főleg erős váltáskor morgott. A mozgás következtében löködte az olajbetöltő csonkot és egy idő után levált.

 

Ami a baj:

 

A csonkon nem látok se letört darabot, se semmit, ami mutatná, hogy hogyan volt rögzítve, olyan, mintha csak a jóremény fogta volna oda, ami nem igaz, mivel akkora vákuum volt a motorban régebben, hogy járó motornál nem lehetett lecsavarni az olajbetöltő tetejét. Öröm az ürömben, hogy az olajsapka (710-es sapka) pont belemegy a csonk helyére, vagyis addig, amíg vissza nem lesz henkőlve, addig legalább van olajsapka az egészen. Az autóval mondjuk így sem lehet járni, mivel a komplett légszűrőház lenn van, légtömegmérőstől, mindenestül...

 

Ki tudna segíteni a felvetett kérdéseimban?

 

Előzmény: Spanos (12640)
Spanos Creative Commons License 2021.02.07 0 0 12640

Előzmény: Spanos (12639)
Spanos Creative Commons License 2021.02.06 0 0 12639

Őőőőő... és ha nem? De ma megyek le zseblámpával felfegyverkezve. Így is, hogy ez a szar lejött, a mellette felrakodó dzsuva az olajbetöltő tetején van (szerintem). :(

Előzmény: mica-r (12638)
mica-r Creative Commons License 2021.02.05 0 0 12638

azt hiszem úgy van betekerve, mint maga sapka. Ha megnézed, akkor látod a két beakadó fület.

Előzmény: Spanos (12637)
Spanos Creative Commons License 2021.02.05 0 0 12637

Előzmény: Spanos (12636)
Spanos Creative Commons License 2021.02.05 0 0 12636

Járt már valaki úgy, mint én? Meghajkurásztam a kocsit, csináltam pár erősebb elindulást, én is, gyerekeim is élvezték. Hagyom alapjáraton pötyögni a motort, érzem, hogy elég büdös a szaga. :D Gondoltam a gumik. Aztán hallom, hogy megy fel az alapjárat 1500-ig, majd visszaejt 800-ra. Na, ez a tipikus PCR(?) (asszem az a neve) baj, már egyszer cseréltük, vagy 10eKm-el ezelőtt. Kinyitom a motorháztetőt és látom, hogy az olajbetöltő csonk kompletten leugrott a motor blokkról!

Azt se tudom, hogyan volt rögzítve? Ragasztott? Azért ugrott le, mert annyira megnőhetett a kartelnyomás, hogy inkább ez engedett? Mindjárt teszek fel képet is. :(

Lako89 Creative Commons License 2021.02.04 0 0 12635

Remélem nincs! :D
Bár már létezik benzin-dízel hibrid! :D

Előzmény: mica-r (12634)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!