Keresés

Részletes keresés

gw Creative Commons License 2013.03.26 0 0 829

Mert megrendelte és legyártották neki. Az FPW Invest közvetve egy állami tulajdonú cég és ezen megrendelésen át próbáltak némi pénzt pumpálni a H.Cegielski-FPS-be.

A kocsikat nem az Intercitynek gyártották, csak "reménykedtek" benne, hogy egy esetleges időközbeni beszerzés pont ilyen kocsikra fog szólni és akkor milyen jól jön ez a festés, de ez valamiért nem jött be, így most az FPW Invest máshol próbál gazdát találni a kocsiknak.

Előzmény: paca664 (828)
paca664 Creative Commons License 2013.03.26 0 0 828

Lehet-e tudni valamit arról, hogy ez a cég milyen okból árulhat 156A...159A kocsikat? A PKP ICCC nem vette át őket a gyártól (miért?) vagy esetleg a Cegielski dolgozott készletre és most ezen a cégen keresztül akarja elsózni?

emká48 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 827

Nem tartom számon, de nagyjából most harmadszorra.

Előzmény: Muurola (826)
Muurola Creative Commons License 2013.03.18 0 0 826

Hanadszorra 15 év alatt?

Előzmény: emká48 (825)
emká48 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 825

Megszünt a pleszew-i kisvasúton a személyforgalom. Nem csoda, várható volt, de ezzel az utolsó hivatásforgalmi kisvasút is bezárt.

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.19 0 0 824

Jelentős, 2000 km-es vonalbezárás várható!

 

www.rynek-kolejowy.pl/39682/2_tys_km_linii_mniej_Oto_lista.htm

atidas Creative Commons License 2013.02.01 0 0 823

Már a Lengyel vasút igáslova is szerepel a mozdony leírások között!

Ezt nem én szerkesztettem/fordítottam, hanem egy jó barátom vette a fáradtságot és megcsinálta.

 

http://vasutmania.blogspot.co.uk/

 

 

Üdv!  atidas

gw Creative Commons License 2013.02.01 0 0 822

A PKP ICCC versenytárgyalást ír ki 10 darab dízelmozdony beszerzésére. A mozdonyok 140 km/h-s legnagyobb sebességre kell képesnek legyenek, tervezett bevetési területük:

  •  Ełk – Korsze (jelenleg napi 2 pár TLK),
  •  Białystok – Suwałki – Szestokai (jelenleg napi 1 pár MP),
  • Ełk – Olecko – Suwałki (itt ma részben egyáltalán nem jár személyvonat) 
  • Rzeszów – Zamość (jelenleg napi 1 pár TLK jár Zamoscba, szezonban több is)
  • Rzeszów – Zagórz (jelenleg itt csak a PR vonatai futnak, már amikor éppen nincs vágányzár)
  • Krzyż – Gorzów Wlkp. – Kostrzyn,
  • Piła – Krzyż.

Megemlítik, hogy a jelenleg használt SU45-ös mozdonyok gazdaságosan már nem modernizálhatóak ezért is az új mozdonyok, illetve egyes területeken mozdonyokat kell béreljenek. 

A beszerzés részben EU forrásból kerül finanszírozásra.

 

http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/aktualnosci/pkp-intercity-kupi-10-nowych-lokomotyw-spalinowych.html

Aln 663 1189 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 821

Köszi! Állítólag Krakkóba mennek.

Előzmény: gw (820)
gw Creative Commons License 2013.01.04 0 0 820

Hát mostanában egy szereplő vesz meg/bérel ki bármilyen útjába kerülő járművet, ez pedig a Koleje Śląskie, ami csúfosat bukott a menetrendváltáskor, nem lévén elegendő járműve, sem személyzete.

Gondolom a biznisz a Heros Railen keresztül bonyolódik, így a KS csak bérlő.

Előzmény: Aln 663 1189 (819)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 819

Ezeket a motorvonatokat ki vette meg a Graz-köflachi vasúttól?

 

atidas Creative Commons License 2013.01.03 0 0 818

Kérdezném, hogy létezik-e a lengyeleknél egy a szlovák Vlaky.net-hez hasonló oldal, ahol esetleg mozdonyokról lehet infókat, képeket találni?

 

Köszi!

BahnScorper Creative Commons License 2012.11.16 0 0 817

Napvilágra kerültek a jövő évi PKP IC menetrendek... néhány elég éééérdekes ténnyel:

 

- EIC és Ex vonatok közül minden Gdansk felé menő eltűnik, amik maradnak, azok általában csak a hét hat napján járnak.

- Terespol felé három pár gyorsvonat marad (ebből egy a minszki, egy a Polonez)

- A minszki és kijevi vonat visszekerül Centralna-ra

- Vltava Chałupki-Racibórz útvonalon át, Varsóig ülőkocsit is visz

- Wawel Wrocław és Krakkó között megszűnik (ennek ellenére ez marad a neve)

- kalinyingrádi eljutásról nem esik szó

 

Konkrétan:

 

Belföld: http://intercity.pl/pl/dokumenty/RJ%20tabelki/RJ_zima_2013.pdf

Külföld: http://intercity.pl/pl/dokumenty/RJ%20tabelki/RJ%20poc.%20międzynar.%20-%2009%2012%202012%20-%2009%2002%202013%20(2).pdf (ha nem nyitja meg böngészőben, le kell tölteni, úgy már jó)

gw Creative Commons License 2012.10.16 0 0 816

Szergejek eredeti és remot kivitelben széles nyomtávon, SM48-asok (TEM2) normál és széles nyomtávon, utóbbi remotként is bedugja az orrát:

gw Creative Commons License 2012.10.12 0 0 815

Szeptember 26-án, ez is ott készült:

Előzmény: gumidani (814)
gumidani Creative Commons License 2012.10.12 0 0 814

Köszönöm a kutakodást. Mikori ez a fényezésre előkészítésről készült kép? Az én képem 2012.07.29-én készült.

Előzmény: gw (813)
gw Creative Commons License 2012.10.10 0 0 813

Most már így néz ki a pótkérdésed, de sajnos némi nyelvi nehézség miatt többet én sem tudtam meg róla:

 

Előzmény: gumidani (794)
gw Creative Commons License 2012.10.07 0 0 812

Egy kis jelentés a végekről:

 

Lupków 3 héttel ezelőtt 20 hónapos szünet után újra benépesült, Muszyna és Zwardón egyszerre szenvedett vágányzáraktól, így 3 napig napig 2-3 tehervonat pár járt erre. Én sajnos 2 nappal lekéstem, így csak a nyomokat tudtam rögzíteni.

 

Króscienkoban láthatóan régóta nem járt semmi, Ukrajna felé tavaly január óta nincs forgalom, árurakodás nincs, élet a vonalon nincs. Útközben Uherce Mineralne az egyetlen állomás, ami 1-2 havonta generál némi forgalmat Zagórz után.

Muurola Creative Commons License 2012.09.29 0 0 811

Ha ez valami fontos vonal lenne, nem tartana egy évig a kipofozása. Biztos csak nappal, csak munkanap, csak jó időben, sínmezőnként... :-)

Előzmény: gw (809)
Muurola Creative Commons License 2012.09.29 0 0 810

Egyedi? Ez a realitás. :)

Előzmény: gw (809)
gw Creative Commons License 2012.09.29 0 0 809
Van ott munka bőven, nagyon időszerű volt már, a vonatok szinte hátrafelé mentek. Mondjuk az elég egyéni, hogy pótlásként a párhuzamos menetrend szerinti buszokat ajánlják.
Előzmény: Muurola (806)
Muurola Creative Commons License 2012.09.29 0 0 808

Sajnos nem.

Előzmény: benbe (807)
benbe Creative Commons License 2012.09.29 0 0 807

Nem idén december az?

Előzmény: Muurola (806)
Muurola Creative Commons License 2012.09.29 0 0 806

Az ok: pályafelújítás. Várhatóan jövő augusztusra készülnek el vele.

Előzmény: Muurola (805)
Muurola Creative Commons License 2012.09.29 0 0 805
gw Creative Commons License 2012.09.24 0 0 804
Ma én is nézegettem egy délutáni sulis Przemysl-Rzeszów régiós vonatot indulás után nem sokkal és a 3 részes motorvonaton összesen volt vagy 10 utas...
Előzmény: Muurola (803)
Muurola Creative Commons License 2012.09.24 0 0 803

Ki tudja minek?! :)

Előzmény: emká48 (802)
emká48 Creative Commons License 2012.09.20 0 0 802

Pleszew is az utolsókat rugja. Már csak a reggeli vonatpár közlekedik. Ki tudja, meddig?

 

koller andor Creative Commons License 2012.09.04 0 0 801

Köszönöm a választ.

Előzmény: gw (800)
gw Creative Commons License 2012.09.03 0 0 800

Közel 4 éve és STK.

Előzmény: koller andor (799)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!