Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

a.k. Creative Commons License 2021.09.08 0 0 3087

Az nekünk messze van nagyon... 

Előzmény: pH03N1xM (3086)
pH03N1xM Creative Commons License 2021.09.08 0 0 3086

Hozz/hozass kintrol. En amit bontasra hoztam hdi-t kintrol, az is millioszor jobb allapotu volt, mint amiket itt arultak tobbszoros aron, pedig en csak a belter miatt vettem meg a kinti piac aljarol az egyik legolcsobbat.

 

A vegen ez is forgalomba kerult, mivel a javitasa (20 perc) utan kiderult, hogy szinte teljesen rozsdamentes es a szelvedo repedest leszamitva nincs is komoly hibaja. Csomagterben pl. a gyari szonyegen meg 2 vedoszonyeg volt, stb.

Előzmény: a.k. (3082)
FeZ_ Creative Commons License 2021.09.07 0 0 3085

Elsősorban azokat felejtem el gyorsan, amik nem érdekelnek és hát......az eladó autók nem igazán érdekelnek.  Bocsi. :-( 

 

Előzmény: a.k. (3084)
a.k. Creative Commons License 2021.09.07 0 0 3084

Na ne csináld! :D Én is egyre jobban felejtek ahogy öregszem... :D 

Előzmény: FeZ_ (3083)
FeZ_ Creative Commons License 2021.09.07 0 0 3083

Szia !

 

Nem tudok eladó autót. Nem foglalkozom ilyesmivel, csak nagyon-nagyon véletlenül hallok néha ilyet, de jellemzően el is felejtem rögtön.  :-P

 

 

Előzmény: a.k. (3082)
a.k. Creative Commons License 2021.09.05 0 0 3082

Fez

 

Véletlenül nem tudsz eladó 2010 után Berlnigót amit érdemes lenne megvenni???

Meglestünk egy jópárat már, de katasztrófa amik vannak. Törve, leamortizálva, széthajtva, stb. persze 200 ezer km körül mind... Nevetséges ahogy átbaszák az embereket... Szóval még nem találtuk meg az igazit. Persze nem adjuk fel... :) 

 

 

 

híd témára 

 

Hátsó híd felújítás dolog szép és jó helyben azonnal meg minden csak ott van elcseszve a történet amire mink sem gondoltunk annó a torziós rugók használtak kerültek vissza és ugye azokról nem lehet tudni mennyit és mit kaptak már. Így jó esélyekkel kinyúlt sz.rokat tesznek bele és a súlyt annyira már nem bírják. Szemünk előtt rakta össze a pocok csak eszünkben sem volt ez, mert ha igen mondani lehetett volna csak a jobb kinézetűeket tegye bele(festés csíkozás egyebekről azért meg lehet látni ami TALÁN kevesebbet kapott).

 

 

Szerelek69 Creative Commons License 2021.08.29 0 0 3081

Szia!

 

 Most olvastam csak a válaszodat.

 Kakasdi javítást, tetszett is nekem sajnos nagyon messze volt.

 A kocsi akkori állapotában ekkora utat nem mertem bevállalni.

 Ezért egy közelebbit választottam. http://www.hatsohid.hu/ , a munkát igényesen végezték!

 

 Az ár a megbeszéltek szerint volt, ez is jó volt.

 Híd + szerelés 89 000.

 

 Kaptam egy pár árat mind jóval több volt.

Az autó még furcsa így, de nagyon jó! :-)

 

Üdv Gábor

Előzmény: PGSC (3079)
surci81 Creative Commons License 2021.08.14 0 0 3080

Sziasztok! Szeretnék venni egy kisteher berlingót. Valaki megtudná írni az L1-L2 csomagtér hosszát, kerékdob közti távot? Nagyon számítana a pontos méret a munkám miatt. Nem akarok házalni egy mérőszalagal hogy méregessek. 2011-18 ig nézegetem őket. Esetleg valami jótanács is jól jöhet a vásárláshoz! 

PGSC Creative Commons License 2021.08.11 0 0 3079

Üdv!

 

Én kerülném a felújított - cseredarabos hátsóhíd operálást.

 

Amikor megvettem a járgányt már bele volt kalkulálva, hogy javíttatni kell.

 

Ide vittem: https://www.hatsohidjavitas.hu/  A sajátodat kapod vissza felújítva, beállítva.

 

8-ra vittem az autót a megbeszélt napon Kakasdra. Kiszerelték, felújították, visszaszerelték. Du. 2-re kész is volt. Átbuszoztam Bonyhádra, ott töltöttem el az időt. Azóta is tökéletesen megy.

Csak hát tolna megye..., de bevállaltam. 40+szerelés lett volna ha kezdődő bibi. De sajnos a tengelycsonkok már berágódtak, cserélni kellett. Így 80+szerelés ~110eFt lett akkor (kb 5 éve). Ha a tied beállt, akkor biztosan a drágább javítás lesz, ha csak el nem tört a torziós, mert akkor még drágább.

 

Telefonálj, veszteni való nincs...

 

Gábor

Előzmény: Szerelek69 (3078)
Szerelek69 Creative Commons License 2021.08.08 0 0 3078

Sziasztok!

 

Régebben olvastam, hogy valaki foglalkozik hátsó torziós rúgó javítással.

 ( 2001-es Berlingó )

Sajnos tegnap egy nagy csattanás volt szerencsére az haza menet az utolsó métereknél.

 Azt hittem hogy a vonó horog ért le a fekvőrendőrnél.

Ma meg látom hogy leült az autó!

:-(

 

Valaki tud segíteni ebben?

 

Köszönettel Gábor

 

khalos Creative Commons License 2021.07.23 0 0 3077

Üdv mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy a dpf folyadékot hol kell vagy lehet betölteni az autóba (2014-es kiadású 1,6hdi).

MarXM Creative Commons License 2021.06.22 0 0 3076

Üdvözletem!

Tanácsot szeretnék kérni a Tisztelt Márkatársaktól. :) 2006-os évjáratú autóm 1.9 diesel motorral van szerelve és jópárszor felszalad a hűtővíz hőmérséklete 90 fok felé. Ventilátor megy, de csak 1-es fokozaton, volt mikor 100 fokot is elérte a vízhőfok, de még mindig 1-es fokozaton dolgozott a hűtőventilátor, ilyenkor már bekapcsoltam a fűtést, hogy lejjebb menjen a hőfok. Amikor a klímát bekapcsolom, akkor előfordul, hogy magasabb fokozatra kapcsol a ventilátor és stabilan tartja a 85 fokot. Autószerelőhöz nem jutottam még el, mert nem tudott fogadni, így elkezdtem keresni a probléma okát, de sajnos még nem jutotta eredményre. A termosztátra gyanakodtam, viszont azt az infót kaptam, hogy ha rossz a termosztát, akkor elvileg a ventilátor sem kapcsolna be. Az én esetemben bekapcsol, viszont csak 1-es fokozatban. Mi határozza meg a ventilátor sebességi fokozatát, milyen hőmérsékletnél kapcsolna magasabb fokozatra? A ventit mi vezérli, a központi vezérlőegység vagy attól függetlenül működik? (Van egy sanda gyanúm, hogy az ECU kapcsolja, mert ha a klíma be van kapcsolva, csak akkor szokott magasabb fordulatszámra kapcsolni, de az sem mindig.) Gyanakodtam a vízszivattyúra is, hogy lehet beállt, de az ékszíj nem csúszik, motor egyenletesen jár.
Járt már valaki hasonló cipőben? Hol érdemes keresni a hibát?

 

Józsi73 Creative Commons License 2021.06.18 0 0 3075

Üdv.

Azóta egyszer sem csinálta, megint olyan mint volt. Most megint elkezdte kidobálni az 5. fokozatot.....

Előzmény: FeZ_ (3064)
a.k. Creative Commons License 2021.06.11 0 0 3074

Meg van zavarodva ez a szekér mostmár visszatért a következő jelöltet majd megvitatjuk még amennyiben szükséges lesz.

Előzmény: FeZ_ (3072)
FeZ_ Creative Commons License 2021.06.11 0 0 3073

Tudom, hogy 5 sebességes a váltó. ;-)

 

Előzmény: padisah (3071)
FeZ_ Creative Commons License 2021.06.11 0 0 3072

A jobb klikkel nem kellene levélküldőnek indulnia, csak a ballal.

 

Előzmény: a.k. (3070)
padisah Creative Commons License 2021.06.10 0 0 3071

5 sebességes a váltó, a fordulatszám mérő nem működik, nem tudom megmondani mennyit pörög ilyenkor, üveghangtól azért messze van

Előzmény: FeZ_ (3068)
a.k. Creative Commons License 2021.06.10 0 0 3070

Igen küld és jön az Üdvözli a levélküldő bla bla... Na mindegy akkor hadjuk. Nemrégen lett behozva külföldről... Nézünk valami mást. Azt vagy összejön vagy sem, nem lesz egyszerű... Mindenképpen 2010 utánni kellene...

Előzmény: FeZ_ (3069)
FeZ_ Creative Commons License 2021.06.10 0 0 3069

Nem hiszem, hogy a linkkel előrébb lennék, de mindegy.

Amúgy a nevem alatt ha a küld -re mész az egérrel, bal alul kiírja az emilcímem, de ha nyomsz egy jobb klikket, ott ki is lehet másolni vágólapra.

 

Előzmény: a.k. (3067)
FeZ_ Creative Commons License 2021.06.10 0 1 3068

Az üveghang közelében pörgetni egy dieselt sosem szerencsés, de ha ezt mindig üzemmeleg motornál teszed csak, azért elmegy egy jó ideig úgy is. A 120 körüli tempo mindenféleképpen jobb lenne neki. Esetleg lehetne beletolni egy hosszabb váltót vagy csak egy 5. sebességet és akkor nem pörögne annyira. 

Az AX-em anno kb hasonló tulajdonságokkal ment, bírta a 130-at, de annyira nem esett jól neki és nekem sem, a hangja miatt. Én beálltam aztán vele a tartós 120-ra , néha előzéseknél toltam csak feljebb. Így elautóztam vele több mint 100e km-t hibátlanul, azt tartósan bírta.

 

Előzmény: padisah (3066)
a.k. Creative Commons License 2021.06.10 0 0 3067

Elküldtem volna a linket mailben, de ez a szutyka nem mutatja meg úgy ahogy nekem kellene a címed(parasdztba hogy láthassam :) ). Fejből meg már nem vágom mi volt a címed... 

 

Előzmény: FeZ_ (3065)
padisah Creative Commons License 2021.06.10 0 0 3066

most olvastam, hogy a szívódízeleket tönkreteszi amikor autópályán padlógázzal közkelednek vele

 

márpedig a Berlingónak amit megvettem, a gyári végsebessége 145 km/h, én meg a lehetséges 130-al próbálok vele közlekedni, amiben benne van pár előzés is 140 körül

 

szóval erről inkább tegyek le, és maximalizáljam 120-ban a sebességem..? :(

autóvásárláskor az egyik szempont volt, hogy üzemszerűen tudjak vele 130-al menni autópályán

FeZ_ Creative Commons License 2021.06.10 0 0 3065

Az újabb 1,6-osok kevésbé problémások, mint a régebbiek, de évjárat szerint most nem vágom kapásból, hogy ez melyik lehet. A régebbiek is lehetnek jók nagyon hosszú távon, csak kezdetektől pár dologra oda kell(ene) figyelni, amit a tulajok nem feltétlenül tettek meg. Láttam már 500e km-es 1,6 HDi-t eredeti motorral, de sokkal többet, amiben meg kifingatták azt. :-(

Amúgy amikor, vagy ha jók, akkor elég jók, jól mennek és kellemesen is fogyasztanak. Én is vettem volna magamnak adott esetben, csak nem volt akkor, amikor én kerestem.

 

 

Előzmény: a.k. (3063)
FeZ_ Creative Commons License 2021.06.10 0 0 3064

Első lépésben a vízhőfok jeladót érdemes kicserélni, annak a hibája is okozhat ilyen jelenséget és nem nagy tétel, ha esetleg blattra cseréli ki az ember.  Ha marad a jelenség utána is, akkor a ventilátor áramköreit kellene megnézni, mert ha az egyik sebességfokozat nem működik, azt is jelezheti így. 

 

 

Előzmény: Józsi73 (3062)
a.k. Creative Commons License 2021.06.10 0 0 3063

Fez

 

Lenne itt nem messze egy 2013 1.6Hdi 75Le eladó ezek mennyire megbízhatók (nem szeretném a szervízben tárolni :) )? Mi a véleményed? Vagy esetleg tudsz egy tuti megbízhatót eladót? 

Józsi73 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 3062

Üdv. uraim!

Ma bevásárlókörút közben a vízhőfokmérő órában lévő piros lámpa elkezdett villogni, meg a ventillátor is bekapcsolt, de a mutató a csak második vonalnál volt. A vízcső megfogva nem volt forró, a fűtés bekapcsolásakor sem fújt túl forró levegőt. A következő bolttól való elindulás után ez a jelenség megszűnt, a vízhőmérő mutató a harmadik vonalig felmegy, ventillátor meg áll. Hűtővízszint rendben, vízpumpa tavaly nyáron volt cserélve fagyállóval együtt. Érzékelő vagy jeladó hiba lehet, vagy légbuborék volt valahol?

Citroen Berlingo 2.0 hdi, 1999.12.

soryton Creative Commons License 2021.05.20 0 0 3061

...csatlakozom FeZ- hez részben a klímának van hozzá köze de vannak relék amik vezérlik , azok is szeretik megadni magukat olykor...

Előzmény: Brevadevil (3060)
Brevadevil Creative Commons License 2021.05.20 0 0 3060

Ne is mondd, minden alkatrészért kétszer megyek, mert nem jót adnak.. Pedig forgalmi alapján keresnek.

No mindegy, megyek diagra, azután meglátjuk mit sikerül kisakkozni.

 

Előzmény: FeZ_ (3059)
FeZ_ Creative Commons License 2021.05.20 0 0 3059

Abban már nincsen külön hőgomba a hűtőben (külön érdekesség, hogy a Bárdinál mégis tudtak neked adni :-P ), hanem a motor hőgombája adja a jelet és a motorvezérlő (vagy a klíma elektronika) kapcsolja a hűtőventilátorokat. Diaggal le kellene tesztelni, hogy működik-e a ventilátor(ok) összes sebességfokozata és a motor vízhőfok jeladóját. 

Előzmény: Brevadevil (3058)
Brevadevil Creative Commons License 2021.05.20 0 0 3058

Szia !

 

2007-es. Idáig azt játszotta, hogy időnként csak szervíz üzem módban indult el, max. 2000-es fordulatot tudott, és ész nélkül pörgött a hűtő venti.

Befújkáltam a csatikat, most egy ideje nem csinálja, viszont 100 fokot már eléri a hőfok, és nem kapcsol be.

 

Előzmény: soryton (3057)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!