Ja,még annyi hogy természetesen nem az üzemanyag kerül ennyibe te is tudod,szervezés,útdíjak,szállás,kaja,itthoni vágás utómunkák,több tagú volt a stáb is,stb stb stb. 38 forgatási nap volt összesen,többször "megszakították"az utat(pl: Fábry show felvétel),és Wahorn első kimenetelét leszámítva, mindíg első osztályon "repkedtek" :-))))
Emlékezz vissza mikor komolyan összevesztek, akkor minden híradás beszámolt róla hogy "veszélybe került" az RTL Klub 100 milliós költségvetésű produkciója....Nézegettem én is Wahorn website-ját,egyébként nekem szinpatikus pali. Nemtudom használja-e véredényt,de április 29-30.-án lesz Budapesten(X.ker Kincsem Park) 2 napos Amerikai autós találkozó,oda szervezik a kettős meghívását!!!!
Akkor ez a sorozat a retekklubbnak vagy ráfizetés, vagy nullszaldó.
Jó a műsor de azért 50 rész kicsit sok lenne, főleg így az első néhány adást látva.
Wahornról csak annyit hogy itthon viszonylag magas áron árulják a képeit legalábbis amiket én láttam -megjegyzem elég furcsa látásmódú képek-, tehát lett volna miből hazahozni az autóját, de így mindenképpen jobban járt.
A film kiindulását olvashattad te is. Wahorn hazatelepül 2004? vagy 2005-ben,de annyi pénze nincs hogy hazahozza szeretett autóját.Elujságolja Fábrynak,ő kitalálja az ötletét, elmondja az rtl klub-nak,és indul az előkészület.Végül a film költségvetése több mint 600.000$!!!! 50 részt terveztek,de be kell érnünk kevesebbel.
Azért a film maga lehetne kissé érdekesebb is..amúgy maga az igyekezet tixteletreméltó! :-D /A Rosiamontánás-Transgoldos -milyen -paradicsomos is?- Kovácstibi is feltűnt 1 pill.-ra/
Három német srác 2004-ben kihozta a "Route 66 - an American badDream" c. filmet, amely - valamiért - kísértetiesen hasonló elemekkel tálalt, mint az egy évvel utána forgatott Fábry-kaland.
Az autó típusa és évjárata, színe ugyanaz, ugyanúgy lerohad minden sarkon, stb. Igaz, ők nem Európába akarják hozni az autót, "csak" végigmenni a legendás Route 66-en.
Nem hordoz a film magában különleges történetet, mondanivalót, nem akar semmiről sem meggyőzni, nem akar baromi jópofa lenni - de éppen ezért szimpatikus.
Nincs mögöttük profi stáb, TV-adó, befektető kereskedelmi csatorna - ők csak három srác, akik kitalálták, bejárták, megvalósították.
A film képi világa - két home kategóriás videókamerához képest - főleg a szenzációs vágásnak és a zseniálisan összeállított, zenének köszönhetően - döbbenetes.
-Frey Tamás is remekül él ezzel a praktikus eszközzel a Frei-dossziéban, a Lánchídhosszanti/~stúdiós/háttérrel, felvezetésként, már helyszíni bevezető képek alatt is, és ki-kiszólva a riportból..Ez így kapcsiból három vari, de annyiféle még több is van, elképzelhető még.-
De valamilyen ok miadt/miatt kimaradt. Arra nem gondolhatunk, h nem jutott volna az alkotók eszébe egyáltalábannsohasem. Lehet, h így akarták direkt/e/ valóságközelibbé, közvetlenélmény~szagúbbá tenni. Hmm..
én valami komolyabbra gondoltam :-) mondjuk a meglátogatott helyekről, és a filmben épp nem szereplő, de érdekes történésekről. ahogy kepes is narrálta a világfalut.
Ami nagyon tetszett: Wahorn mondott valami olyasmit, hogy mindíg megakadályozza magát abban, hogy élvezze az életet. Pl. a benzinkútnál vett egy paradicsomos babkonzervet és a kalapjára tűzött egyik kanállal megette, majd ráküldött 1 L tejet. Ez bizony nagyon meghatározta az egész éjszakáját. Mindezt nyugodtan, fapofával mesélte el. Ezen röhögök még most is. :-)))
az első reklámblokk előtti részben nem láttam rajta semmi pirosbahajlót. meg is ijedtem, hogy mi lesz a felállított teóriánkkal. később viszont a cipő, meg a zakó megnyugtatott.
rögtön az elején, mikor megátkozták az autószerelőt? (motorháztetőn laptop, a monitoron josé vigyorog. wahorn egy alkatrészt verve kántál, fábry átkoz. mindez indiánosan.)
gonooosz hozé
gonooosz hozé
maci szobor?
és megint volt egy wahorni örökbecsű, ha nem lenne tele a fejem minden ronda váladékkal, talán eszembe jutna pontosan. valami olyasmit mondott, hogy attól fél, hogy ha elfelejtkezne magáról, akkor képes lenne még élvezni is az életet. vagy valami hasonló.
Engem kicsit zavar, hogy Fábry nem vezet. Az első részben volt, hogy Wahorn megkérdezte, akar-e vezetni, de azóta szóba sem került a téma. (Vagy csak nem vágják be azokat a részeket). Fog vezetni vajon? Vagy végigalussza/dumálja Wahorn mellett az utat.
Semmi: Kanada 'stoled the show'. Max. annyi, hogy Fábry időnként fogta magát és elfelejtett angolul és ilyenkor W.-nak kellett neki tolmácsolnia. Érdekes jelenség. Vagy talán elkapott valami furcsa, az agy beszédközpontját meg-meg támadó vírust?
Szerbhorváth Gy. jól lehúzta a Népszabóban az egészet, érdekes, h észre sem vettem, h nem szórakozom, csak asszisztálok..Tényleg, igazán önfeledten szórakázhattunk, habzsolhattunk volna, ha lett vón' mit a műsorba. Amúgy 'USAmerika' valahogy tényleg erről szóll. Hamvas is már megírta..,szal tényleg..
Emléxtek a részletre: W.Bandy megmutatta azt a helyet -adót-, ahonnan először sugároztak a fogyasztó nagyközönség számára FM /frekvenciamodulációs/ rádiótechnikával..