Keresés

Részletes keresés

HNF-500 Creative Commons License 2025.09.19 0 3 34858

Az az FSJ-881 már LAF-120 a nyár közepe óta. ;)

Előzmény: ROJ-537 (34847)
HNF-500 Creative Commons License 2025.09.19 0 2 34857

Úgy van, ahogy leírtad. Felvonulás ideje alatt kimarad a Széchenyi utca. Amúgy a 6-os út és Bátaszék felől is a Wesselényi az útirány. Helyinél is.

Előzmény: JOM-413 (34849)
ROJ-537 Creative Commons License 2025.09.19 -1 0 34856

Szívesen! :)

Előzmény: JOM-413 (34855)
JOM-413 Creative Commons License 2025.09.19 -1 1 34855

Köszönöm!

Előzmény: ROJ-537 (34854)
ROJ-537 Creative Commons License 2025.09.19 -1 1 34854

Átengedik a Széchenyibe!

Előzmény: JOM-413 (34849)
JOM-413 Creative Commons License 2025.09.19 0 3 34853

3 hétig voltam hajlandó buszozni felfelé sulivasárnap, borzasztó ami a 16.45-ös indulásoknál van, főleg ha beesik egy bortúrázós csoport, ami azért ősszel meg-meg esik. Sugovicázom azóta is, arra megveszi az ember szombaton a helyjegyet és akkor még ha az agresszív önérzetes utas helyjegy nélkül fedélzeten vett jeggyel előre is tolakszik biztos lesz helye. 

Előzmény: Gino2005 (34850)
BSF-127 Creative Commons License 2025.09.19 -1 3 34852

A régi, szép időkben!:)

 

Előzmény: BSF-127 (34851)
BSF-127 Creative Commons License 2025.09.19 -1 0 34851

ZVR-103=>FKN-538

 

NVF-243=>MYR-703

 

RLT-924=>FLR-277

 

Elkészült: LKZ-850

 

Erőmű 05:30= RWP-574

 

 

Előzmény: jom-404 (34843)
Gino2005 Creative Commons License 2025.09.19 -1 0 34850

LGA-nak szánnék egy szerepet, vasárnap gyors járatot 16:45-kor.

Múlt vasárnap 20 perc késéssel ment ki a harkányi, a mohácsi és a komlói gyors, mert nem fértünk fel...Harkányira volt helyjegyem, egy ismeretlen sofőr szállt le és mondta, hogy van 2 férőhelye...Hozzáteszem kb 20-an álltunk helyjeggyel a busz előtt, én szerencsésen eltudtam jönni a k9mlomlóival, de biztosan volt aki ott maradt. Lényeg, hogy 16:45kor indulhatna LGA közvetlen, de igaziból bármilyen helyi busz megtenné.

Előzmény: JOM-413 (34848)
JOM-413 Creative Commons License 2025.09.19 -1 0 34849

Aktuális téma a szekszárdi szüreti fesztivál miatt, hogy a Szent István tér felé nem lehet lemenni ugye a buszállomás felé, de le van zárva a Széchenyi utca is. Kérdésem, hogy ami észak felől jön be, és menne le a gimi felé, azt átengedik a lezáráson, és a Wesselényi-Holub-Luther tér-Hunyadi utca útvonalon megy le, vagy elmegy “hátul” a Damjanich-Zrínyi-Mátyás király utca felé? 
Amikor a felvonulás van, akkor gondolom A Holub meg a Zrínyi utcák felé mennek a buszok, ez valóban így van?

köszönöm!

JOM-413 Creative Commons License 2025.09.19 -1 3 34848

Az LGA úgy ahogy van “el van pazarolva”. Jó állapotú, magas komfortfokozatú tempo100-as kocsi, és akkor nyáron ezen a 6040 Siófok - Lelle - Siófok járaton bohóckodnak vele, meg Bátára jár a ROJ helyett. Legutóbb 5429-en láttam, hát azt hittem kiesik a szemem. Sulipénteken meg vasárnap van egy kör 1125 Szekszárd - Budapest - Szekszárdja, abból is a leglassabb, Paksig falujárós, és ennyi. Közben meg a 20+ éves Irizarok járnak Budapestre, a NAU Szegedre és ne is folytassuk. 
Valami ”átok” lehet ezeken a Volános Tourismokon, az ex-Vérteses LZR-296 is ilyen megyén belüli járatokon van javarészt. 
Simán lehetne adni neki egy pesti fordát, és akkor talán nem Inovellel kéne autópályázni. 
Amikor az FSJ-233 leállt volt róla szó, hogy annak a szegedi fordájára kerül, aztán abból se lett semmi. 

Előzmény: JLW-973 (34838)
ROJ-537 Creative Commons License 2025.09.19 -1 2 34847

Elkészült: LKZ-855

 

FSJ-881=>JOM-421 (Tolna)

 

KHZ-964=>FSJ-881

 

KXH-738=>FSJ-896

 

SSM-760=>FLR-321

 

AE FI-883=>KEZ-573

Előzmény: RLT-924 (34846)
RLT-924 Creative Commons License 2025.09.19 -1 0 34846

SSM-752->KEZ-571

Előzmény: RLT-924 (34845)
RLT-924 Creative Commons License 2025.09.19 -1 0 34845

PAZ-823->AE FI-910

 

AE FI-910->PAZ-823

Előzmény: jom-404 (34843)
jom-404 Creative Commons License 2025.09.19 -1 1 34844

egyet értek igaz most a pár napban a NAU más véget nem ment Szegedre de LKZ-854 raknám én is jó buszok ezek :) de én se értem hogy mért lettek tartalék buszok MYR-714 MYR-703 és az NZM 361 most ROJ helyet van a MYR-714 ott is hagynám MYR 703 meg ki tetem LKN-772 helyére  NZM-361 LKZ-854 helyet mit most is van 

Előzmény: JLW-973 (34838)
jom-404 Creative Commons License 2025.09.19 -1 0 34843

SSM-559->PZD-312

 

MZB-918->LKZ-857

 

NAU-611->LKZ-852

 

ROJ-537->MYR-714

 

LKZ-854->NZM-361

 

NVF-236->LPX-424

 

NVF-202->KEZ-572

 

LKN-770->FLR-283

 

LKZ-852->AA DS 269

 

NVF->221->JXF-445

 

Erőműbe->RWP-574

 

 

BSF-127 Creative Commons License 2025.09.18 -1 2 34842

Délután:

 

LKZ-854=>NZM-361

 

NVF-243=>MYR-703

 

RTR-860=>AA-LC-802

BSF-127 Creative Commons License 2025.09.18 -1 1 34841

Értelek!:)

Előzmény: JLW-973 (34838)
BSF-127 Creative Commons License 2025.09.18 -1 1 34840

Szuper!:)

Előzmény: ROJ-537 (34836)
BSF-127 Creative Commons License 2025.09.18 -1 1 34839

Helyes,örülök neki!:)

Előzmény: RLT-924 (34835)
JLW-973 Creative Commons License 2025.09.18 -1 2 34838

Ahogy topiktárs mondta z NZM 2017-es. LKZ-854 pedig 2009-es. Kicsit szürreális volt látni ezt a pótlást.

DE!

 

 

Az NZM-361 az LKZ-854 helyett van jelenleg, és én hagynám is ott, mert a székesfehérvári, paksi fordára szerintem teljesen megfelelő.

 

LKZ-854-et pedig Bonyhádra tenném a NAU-611 helyére, a szegedi fordára szerintem kiválló lenne. Mert kényelmes (LKZ Mercinél kényelmesebb buszban nem volt még rézem), sok a hely az üllések közt, csak kéttengelyes, mégis 52 ülőhely van benne. Meghát több mint 10 éven keresztül LKZ-860 volt a szegedi fordakocsi. És ugye mikor az LKZ-854 a mostani fordájára került az LKZ-857 helyére akkor kapott is egy motor felújítást.

 

LBH-622 helyett sokat van az LKZ-857 tartalékban. Már mikor a HMW-919 elkerült helyette meg lett a KES-835, és a KES-835 helyére jött pedig az LBH-622, én már akkor nem hoztam volna ide, hanem már akkor az LKZ-857-et állítottam volna be helyette.

 

ZVR-103 csere. Az LGA-644  létjogosultságát nem nagyon értem, ha jól tudom nincs is nemzetközi különjárata. Ma is a ROJ helyett dolgozott bátai fordán. Az RLT rendszámos Neoplanok közt kiválló lenne a ZVR helyett.

 

MYR duók pedig leválthatnák az LKN-772 és ROJ-537-et.

 

ZVR LBH NAU pedig mehetnének pesti tartalékba!

Előzmény: BSF-127 (34834)
jom-404 Creative Commons License 2025.09.18 -1 0 34837

SSM-559->PZD-312

ROJ-537 Creative Commons License 2025.09.18 -1 2 34836

+1

Előzmény: RLT-924 (34835)
RLT-924 Creative Commons License 2025.09.18 -1 2 34835

Én ezeket az ötleteket támogatom. :)

Előzmény: BSF-127 (34834)
BSF-127 Creative Commons License 2025.09.18 -1 4 34834

Ezeket a kocsikat már illő lenne lecserélni, sok a baj velük: NWX-391,NAU-611,LBH-622,ZVR-103,LKN-772

Előzmény: ROJ-537 (34833)
ROJ-537 Creative Commons License 2025.09.18 -1 3 34833

Helyes. Én sem értem, hogy a MYR-ek 2015-ösek, az NZM pedig 2017-es, és mit keresnek tartalékba. Kevesebb mint 10 éves az NZM. Közben meg szegény ROJ-ra rá kéne mézni. 21 éves, tiszta rozsda, már az oldala is rozsdás. Akkor, hogy nézhet ki az alja?

Előzmény: jom-404 (34832)
jom-404 Creative Commons License 2025.09.18 -1 2 34832

Én se tenném tartalékba ezeket a buszokat sőt az egyiket Tamásiba tenném ki az LKN-772 Helyett és az egyiket a ROJ helyére tetém 

Előzmény: BSF-127 (34831)
BSF-127 Creative Commons License 2025.09.18 -1 2 34831

LBH-622=>PEP-761

 

Erőműbe=>RWP-574

 

A ZVR-103 javít, de 10-én lejár a műszakija is!

 

A NAU-611 helyére az LGA-644-et tenném a szegedi járatra!

 

A MYR-103,MYR-714,NZM-361 triót én még nem tenném tartalék állományba!

Előzmény: jom-404 (34829)
RLT-924 Creative Commons License 2025.09.18 -1 1 34830

AE FI-910->FLR-322

Előzmény: jom-404 (34829)
jom-404 Creative Commons License 2025.09.18 -1 0 34829

NAU-611->AA LC-805

 

AA LC-805->AA JC-008

 

AA JC-008->FKN-538 (ZVR-103)

 

(ZVR-103)FKN-538->LKZ-853

 

PPH-579->SSM-559

 

SSM-559->PPH-579

 

MZB-918->LKZ-857

 

ROJ-537->LGA-644

 

LKZ-854->NZM-361

 

LKN-770->FLR-283

 

NVF-236->LPX-424

 

NVF-202->KEZ-572

 

MYR-714->? 5:30 Nagydorog 

 


Kinti T. Bonyhád=>NAU-611

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!