3 hétig voltam hajlandó buszozni felfelé sulivasárnap, borzasztó ami a 16.45-ös indulásoknál van, főleg ha beesik egy bortúrázós csoport, ami azért ősszel meg-meg esik. Sugovicázom azóta is, arra megveszi az ember szombaton a helyjegyet és akkor még ha az agresszív önérzetes utas helyjegy nélkül fedélzeten vett jeggyel előre is tolakszik biztos lesz helye.
LGA-nak szánnék egy szerepet, vasárnap gyors járatot 16:45-kor.
Múlt vasárnap 20 perc késéssel ment ki a harkányi, a mohácsi és a komlói gyors, mert nem fértünk fel...Harkányira volt helyjegyem, egy ismeretlen sofőr szállt le és mondta, hogy van 2 férőhelye...Hozzáteszem kb 20-an álltunk helyjeggyel a busz előtt, én szerencsésen eltudtam jönni a k9mlomlóival, de biztosan volt aki ott maradt. Lényeg, hogy 16:45kor indulhatna LGA közvetlen, de igaziból bármilyen helyi busz megtenné.
Aktuális téma a szekszárdi szüreti fesztivál miatt, hogy a Szent István tér felé nem lehet lemenni ugye a buszállomás felé, de le van zárva a Széchenyi utca is. Kérdésem, hogy ami észak felől jön be, és menne le a gimi felé, azt átengedik a lezáráson, és a Wesselényi-Holub-Luther tér-Hunyadi utca útvonalon megy le, vagy elmegy “hátul” a Damjanich-Zrínyi-Mátyás király utca felé? Amikor a felvonulás van, akkor gondolom A Holub meg a Zrínyi utcák felé mennek a buszok, ez valóban így van?
Az LGA úgy ahogy van “el van pazarolva”. Jó állapotú, magas komfortfokozatú tempo100-as kocsi, és akkor nyáron ezen a 6040 Siófok - Lelle - Siófok járaton bohóckodnak vele, meg Bátára jár a ROJ helyett. Legutóbb 5429-en láttam, hát azt hittem kiesik a szemem. Sulipénteken meg vasárnap van egy kör 1125 Szekszárd - Budapest - Szekszárdja, abból is a leglassabb, Paksig falujárós, és ennyi. Közben meg a 20+ éves Irizarok járnak Budapestre, a NAU Szegedre és ne is folytassuk. Valami ”átok” lehet ezeken a Volános Tourismokon, az ex-Vérteses LZR-296 is ilyen megyén belüli járatokon van javarészt. Simán lehetne adni neki egy pesti fordát, és akkor talán nem Inovellel kéne autópályázni. Amikor az FSJ-233 leállt volt róla szó, hogy annak a szegedi fordájára kerül, aztán abból se lett semmi.
egyet értek igaz most a pár napban a NAU más véget nem ment Szegedre de LKZ-854 raknám én is jó buszok ezek :) de én se értem hogy mért lettek tartalék buszok MYR-714 MYR-703 és az NZM 361 most ROJ helyet van a MYR-714 ott is hagynám MYR 703 meg ki tetem LKN-772 helyére NZM-361 LKZ-854 helyet mit most is van
Ahogy topiktárs mondta z NZM 2017-es. LKZ-854 pedig 2009-es. Kicsit szürreális volt látni ezt a pótlást.
DE!
Az NZM-361 az LKZ-854 helyett van jelenleg, és én hagynám is ott, mert a székesfehérvári, paksi fordára szerintem teljesen megfelelő.
LKZ-854-et pedig Bonyhádra tenném a NAU-611 helyére, a szegedi fordára szerintem kiválló lenne. Mert kényelmes (LKZ Mercinél kényelmesebb buszban nem volt még rézem), sok a hely az üllések közt, csak kéttengelyes, mégis 52 ülőhely van benne. Meghát több mint 10 éven keresztül LKZ-860 volt a szegedi fordakocsi. És ugye mikor az LKZ-854 a mostani fordájára került az LKZ-857 helyére akkor kapott is egy motor felújítást.
LBH-622 helyett sokat van az LKZ-857 tartalékban. Már mikor a HMW-919 elkerült helyette meg lett a KES-835, és a KES-835 helyére jött pedig az LBH-622, én már akkor nem hoztam volna ide, hanem már akkor az LKZ-857-et állítottam volna be helyette.
ZVR-103 csere. Az LGA-644 létjogosultságát nem nagyon értem, ha jól tudom nincs is nemzetközi különjárata. Ma is a ROJ helyett dolgozott bátai fordán. Az RLT rendszámos Neoplanok közt kiválló lenne a ZVR helyett.
MYR duók pedig leválthatnák az LKN-772 és ROJ-537-et.
Helyes. Én sem értem, hogy a MYR-ek 2015-ösek, az NZM pedig 2017-es, és mit keresnek tartalékba. Kevesebb mint 10 éves az NZM. Közben meg szegény ROJ-ra rá kéne mézni. 21 éves, tiszta rozsda, már az oldala is rozsdás. Akkor, hogy nézhet ki az alja?