Keresés

Részletes keresés

Captain Kirk Creative Commons License 2011.10.01 0 0 903

tömbként akarom példányosítani a saját classomat, a következő módon:
Test[] cp = new Test[10];
(A Test kész van). A problémám az hogy a Test konstruktora vár egy bemenő paramétert, és azt nem tudom hogy hol adhatnám meg. (mert ugye a tömbelemszám helyére kéne tenni alapból.) A következő megoldás meg elég baromság: Test[] cp = new Test[10](5);
A segítséget előre is köszi

ZaphodBeeblebrox Creative Commons License 2011.09.30 0 0 902

Felrakod az MS Chart komponens csomagot és máris tudsz grafikont rajzolni.

 

ZB

Előzmény: Nesta82 (900)
sztárszkiéshács Creative Commons License 2011.09.21 0 0 901

Kicsit OFF. bocs miatta de nem találtam másikat

 

 

34 éves gépészmérnök vagyok és arra az elhatározásra jutottam hogy átképzem magam C++ programozónak ill másod szakmát szerzek.....

Műszaki programozásban van tapasztalatom (egyszerűbb program nyelveken Pascal, VBasic), viszonylag összetett progrmokat is írtam már komolyabb matematikai háttérrel.

 

Kérdésem az lenne hogy mennyi ideig tartana egy versenyképes, eladható tudás megszerzése?

 

Hol vannak az országban olyan iskolák ahol célirányosan erre képeznek és a papírjukat is elismerik?

 

Mivel érdemes kezdeni és folytatni? szóval jöhet minden ami létezik! :)

 

Nesta82 Creative Commons License 2011.09.21 0 0 900

Sziasztok!

A következő kérdésem az lenne, hogy hogyan tudok grafikont rajzoltatni c#-ban.

 

Üdv, és köszi előre is.

Nesta82 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 899

Szia!

Köszi a linket!!!

Előzmény: AlterEgo5561 (898)
AlterEgo5561 Creative Commons License 2011.09.15 0 0 898

http://www.connectionstrings.com/ Itt kiválasztod az Access-t és.....

Előzmény: Nesta82 (897)
Nesta82 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 897

Sziasztok!

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hogyan tudok adatbáziskapcsolatot létrehozni egy access adatbázissal. Le tudná írni nekem vki lépésről lépésre.