Keresés

Részletes keresés

VDaNi Creative Commons License 2013.10.23 0 0 24913

Amugy meg egy szivo auton nem igazan fog csuszni ekkkora tarcsa 1hamar :)

Előzmény: dokeee (24911)
VDaNi Creative Commons License 2013.10.23 0 0 24912

Dehogy csuszik

ha kell meg 3ban is nyikkantja a gumikat, tudom kuplungrugassal eltenni keresztbe.

meg azt rohadtul erezni ha csuszik, akkor azonnal cserelnen mert azt utalom nagyon.

csak pontos a muszer

es ilyen volt 1evesen is :)

Előzmény: dokeee (24911)
dokeee Creative Commons License 2013.10.23 0 0 24911

Szerintem csúszik a kuplungod, csak neked ez nem bág, hanem fícsör.

Előzmény: VDaNi (24907)
Totyasrác Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24910

Ez azé' övön alulra ment ;)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (24908)
VDaNi Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24909

Olajhofokmero nincs benne.

ha nem érted mirol beszelek, majd levideozom

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (24908)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24908

nyilván.

az emikszöt a legszupcsybb autó evör, a fordulatszámmérőjénél már csak egy szupcsybb műszere van, az olajhőfokmérő.

Előzmény: VDaNi (24907)
VDaNi Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24907

Nyilvan

direkt mutat mast nehol, sokszor csak 5000 felett jon ra par%, hogy elobb elvalts vagy ha kesik a mutato, ne forgasd tiltasba!

mx5nel amugy irto gyors a fordulatszammero. Azt is leköveti amit hirtelen gáznál a hajtás enged fordulatot ugrani, pl megyek 60nal hatosban, motorfekkel, hirtelen padlogaznal megrugja az egesz hajtast a motor es ugrik 20-50 fordulatot a mutato fel/le. :)

Előzmény: Varshi (24906)
Varshi Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24906

Pedig nem mindig lineáris.

Nekem az előző Leonon eléggé feltűnt a 105 vs 205 (2000 vs 4000 - könnyen leolvasható) csalása.

Parallaxishiba is lehet, de asszem több szögből is lefotóztam.

Előzmény: Totyasrác (24905)
Totyasrác Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24905

Logról ott még szó sem volt ;)

(Lineáris csalást elhiszek, ha már csalás van; másmilyet nehezemre esik, még ha mostanában már léptetőmotorral is tolják olykor a mutatót.)

Előzmény: Varshi (24902)
Varshi Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24904

minden értelmes ember sprintben méri a megadott időket, előtte indítja és utána állítja le a mérést.

aki nem így tesz, az lúzer, és a Gyehenna tüzén égjen (mert hülye vitaalapot ad fórumos gyerekeknek)!

Előzmény: Lónyak (24903)
Lónyak Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24903

240-nél forog hatezret, szóval 2000 a fordulat 80-nál.

 

Mondjuk én úgy értettem hogy az 1.8s-ben már a nyomás felépülése is benne van, de tartok tőle hogy sprintben mérték, no persze úgy is remek.

 

Előzmény: a8lang (24897)
Varshi Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24902

Van pontatlan fordulatszámmérő.

 

Én a lognak hinnék.

Előzmény: Totyasrác (24898)
a8lang Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24901

Na megnéztem és a logban csak 6550 van a 300-as tempónál ami kb lehetetlen mert az óra meg igen közel van a 7000-hez és a gyári végseb is csak 315 7000-nél tilt illetve 7000-nél elkezdi becsukni a fojtószelepeket és 7150-nél elveszi a benzint, a 315-öt meg gps-el ellenőríztem még régen többször is.

Amióta nagyobb turbós azóta csak 335-öt mentem vele max, de még volt fordulat kb 350-ig, de nem hiszem hogy a gyári hengerfej szereti ezeket a 7500 feletti fordulatokat, ezért inkább nem nyüstölöm 310 fölé a jövőben.

Így is ki kell majd venni a motort a télen egy pár órára ami miatt nem vagyok túl boldog.

Előzmény: a8lang (24900)
a8lang Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24900

Logból nézve:

100-nál 2180-at forog és 200-nál 4340-et továb bonyolítja a dolgot hogy a logban nemcsak a fordulat kisebb mint a műszerfalon hanem a sebesség is.

GPS szerint 1kmh különbség van 200-nál a mászerfali kijelzéshez képest ehhez képest a logban meg amit elvileg obd-n kersztül csinál 3-5kmh-val kevesebbet mutat mint a valós sebesség.

A lényeg végülis kb annyi a tempó mind1 honnan nézzük.

 

A pontiac-om LT1 v8-al 100-nál csak 1300-at forgott 4.-ben(aut) ahhoz képest ez elég pörgős, meg az a8 is kevesebbet forog 100-nál is meg kétszáznál is csak 3300-at forog.

Míért nem lehetett egy 7.-et tenni bele a japóknak, hogy csendesebb legyen nagy tempónál és ne egye le az ember haját is.

Előzmény: Totyasrác (24898)
a8lang Creative Commons License 2013.10.22 0 0 24899

A 4500 fordualt 200-nál az biztos, 300-nál is 6800 körül van vagy felette kicsivel, de ha nem gond inkább az utat nézem mint a fordulatszámmérőt ennél a tempónál.

Logban meg tudom nézni, csak kicsit kisebb értékek vannak a logban mint a fordulatszámmérőn.

Ma vettem észre, mert kapott egy új 7200rpm felváltásokra  beállított váltó progit, és a logban csak 7032 volt a max, pedig az óra szépen kiment 7200-7300-ig. Melyik lehet a valós?

 

 

Előzmény: Totyasrác (24898)
Totyasrác Creative Commons License 2013.10.21 0 0 24898

"GT-R több mint 2000-et forog 100-nál és 4500-at 200-nál 300-nál meg már közel 7000-et 6850 körül ha jól emlékszem."

 

Ugye ezt nem azonos fokozatban teszi? Merthogy az elég fura lenne.

A 2250/4500/6750 az hihetőbbnek tűnik nekem :P

Előzmény: a8lang (24897)
a8lang Creative Commons License 2013.10.21 0 0 24897

Az nem boztos hogy nem forog sokat. Attól függ hogy a hetedik fokozatban éri el a végesebességét vagy 6.ban és a 7. csak kimélő fokozat.

Ha csak eloszotották 7 felé és 7.ben éri el a végtempót akkor lehet nem is forog olyan keveset 5.ben 80-nál. 

GT-R több mint 2000-et forog 100-nál és 4500-at 200-nál 300-nál meg már közel 7000-et 6850 körül ha jól emlékszem.

Mindenesetre a 1.8s nagyon jó idő, nekem is kell 1.15s ehhez bár ezt egy logoból néztem ami 310-ig ment és volt benne egy váltás nem ez volt a cél.

Nem szoktak mérni ilyen autókon ilyet hogy 80-120, inkább olyat hogy 100-200 meg 200-300.

Vmi tesztben olvastam hogy 28.5s körül van 280-on az 560Le turbo s, kb 33-35s lehet a 300 neki ami egészen jó, mint ahogy a 10.2s 200-ra, kár hogy ennyibe kerül.

Figyelni fogom kint az eladókat és ha találok az elkövetkező 5 évben nem vészesen sérült turbo se-t amit érdemes megvenni akkor lehet kipróbálom, amig megjavíttatom meg egy kicsi tesztelem milyen lehet. 60M-ért nem kéne. 

Előzmény: Lónyak (24896)
Lónyak Creative Commons License 2013.10.21 0 0 24896

Az új Porsche 911 Turbo 80-120-ra 1.8s alatt gyorsul.

 

Ötösben. :))

 

(hét fokozatú váltója van és 318 a vége, szóval 80-nál valószínűleg nem forog sokat ötödikben sem)

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24895

Persze, hogy óra szerint.

268-nál tilt.

7-11 között használattól függően. (Persze tud több és kevesebb is lenni)

A sedan nem légrugós. Rendelhető, de szériában nincs benn.

Előzmény: a8lang (24894)
a8lang Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24894

Óra szerint...

Valós 250-et tudnak a gyári audik mind amiben nincs feloldva a limit.

Akkor ez 7-9L-t eszeget. Azt hittem volt légrugó asedan a6-ban is. Nem is tudtam hogy van anélkül is.

Előzmény: Törölt nick (24893)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24893

Pedig lehet, hogy módosítottak rajt. (Szoktak)

Az már más kérdés, hogy a 0,5 liter mennyire hazugság.

 

tetszik az Allroad, különösen a légrugó.

A sedan A6-hoz képesti kb. 2 liter, a normál Avanthoz képesti 1-1,5 literes többletfogyasztás a gyengébb menetteljesítmény ellenére kevésbé. 

De még így is bőven jó ahhoz képest, hogy mekkora/milyen nehéz.

A bőr/alcantara kombó is jó, meg úgy általában rendben van a kocsi.

Egy kicsit öreguras, hiába  313 ló. Nem érezni benn az erőt, pedig lazán megfutja a 260+ ot.

Előzmény: a8lang (24892)
a8lang Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24892

Kis tuning-al biztos menne jobban is 200-ig, de nincs értelme, mert nem ér annyit az a max 2sec amit le lehet faragni 200-ig, hogy a motor jobban legyen terhelve és esetleg előbb meghaljon rajta valami, jó ez így ahogy van.

De azért pofátlanság hogy gyakorlatilag szerintem változatlan a motor, de mégis lehazdutak még fél litert az átlagfogyasztásból meg EU6 szabvány is lett, közben meg nem hiszem hogy bármit is változtattak volna. Már lassan termeli a benzint a gyári adat szerint.

Gondolom a kisebb co2 és emiatt sok helyen olcsóbb adó miatt van ez a nagyon kamu átlagfogyasztás.

Te hogy vagy megelégedve az allroad-al?

 

Előzmény: Törölt nick (24891)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24891

Ez néhány éve még Ferrari terület volt.

Ma meg már egy A8 méret is így tud menni.

Nem rossz.

Előzmény: a8lang (24889)
a8lang Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24890

Ez a jó videó:

a8lang Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24889

Nem is megy olyan rosszul az új FL S8 kb 14s alatt 0-200 egy több mint 2 tonnás limuzintól egész jó.

dokeee Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24888

Rákötik a vákuumszivattyúra a szelepet, és elektronikusan vezérlik, a kipufogóba meg köll egy injektor meg egy gyújtógyertya.

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (24886)
mica-r Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24887

van valami olasz kacat, gázelvételre elektromosan nyitja a lefújót

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (24886)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24886

de, akarom tudni.

szóval egy fojtószelep nélküli turbódízelen hogyan fog működni a lefújószelep?

Előzmény: dokeee (24885)
dokeee Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24885

Nem akarod tudni, de tényleg van ilyen, meg olyan is, amitől lángot köpköd a kipufogó, bohócilagosan  :))

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (24881)
Lónyak Creative Commons License 2013.10.19 0 0 24884

Csalódtam bennetek, azt kellett volna írni hogy akkor Lónyak, nosza, tárcsázd ezt a számot: http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/s2/audi_s2-7282299

 

:)

Előzmény: Varshi (24883)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!