Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

donpepe9 Creative Commons License 2019.05.18 0 0 122163

Igen ki lehet szerelni az agr kiszerelése nélkül.

 

Előzmény: JodaMester89 (122057)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.17 0 0 122162

Na a generátor kinyírta az akkut is,vettem bele újat és azóta tökéletes...

Előzmény: hugoapi (122158)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 122161

amugy szerinted generálhatta ezt a hibát a rossz akku?

a hirtelen fesz esése miatt?

menet közben 35-40 perc után az akku és a piros olajnyomás lámpát és nem enged gázt adni de nem áll le.majd ujrainditás minden fogyaszto le csak a nappali fény és ok.... egy ideig...

Előzmény: hugoapi (122158)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 122160

Lehet kapni ilyet?

Mi a pontos elnevezése?

 

Előzmény: hugoapi (122158)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 122159

de szerintem nincs rajta én nem láttam burkolatot de a generátor elég magasan van....

Lehet a generátor kinyirta az akkut is... most másik akkuval egyenlőre semmi.... bár félve járok azért... rossz ez igy,

Előzmény: hugoapi (122158)
hugoapi Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122158

Hosszbordás szíj alatti burkolat alul nem hiányzik?

Előzmény: Rutin1976 (122157)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122157

Ja és esőben csinálja vizes úton :(

Előzmény: Rutin1976 (122151)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122156

Esetleg a fordulatszám jeladó vagy üzemanyagszűrő?

Előzmény: hugoapi (122150)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122155

Esetleg gyertyahiba nem okozhat ilyet ?

Vagy gyújtás kábel hiba?

Vagy az benne lenne a Compban?

Előzmény: hugoapi (122150)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122154

Na kimértem és megrángattam a kábeleket...a testen is és a motorblokkon,generátoron is ugyan ugy megvan a fesz az akkuról....

Tanácstalan vagyok...gyertya hiba lehet ?

Vagy azt már jelezné a computer nem?

Előzmény: hugoapi (122150)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122153

Esetleg gyertyahiba nem okozhat ilyet ?

Vagy gyújtás kábel hiba?

Vagy az benne lenne a Compban?

Előzmény: Rutin1976 (122152)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122152

Szia én is ilyesmire gondoltam mert az előző erősítő csak 40 amperes volt csucsban ez meg 80 de nem hallgatom hangosan..a minőség miatt volt váltás,de már bánom...viszont lakatfogóval mérve sem volt nagy az áramfelvétel még odatekerve sem...

Most lehúztam a biztit az erősítőről...hazafelé kiderül, azért írjatok kérlek mert nagyon idegesítő .....

Előzmény: hugoapi (122150)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122151

Na kimértem és megrángattam a kábeleket...a testen is és a motorblokkon,generátoron is ugyan ugy megvan a fesz az akkuról....

Tanácstalan vagyok...gyertya hiba lehet ?

Vagy azt már jelezné a computer nem?

Előzmény: Rutin1976 (122149)
hugoapi Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122150

Generátornál nem a feszültség adja a hasznosítható árammennyiséget, hanem a fordulatszám függvényében változó teljesítmény. 

 

Akkor 90A-os generátor - nem tudhatom, mert többféle teljesítményűvel szerelték - bár az átlag valóban nem a 60 A-es, hanem a 70 A-es alapjáraton már csupán a max. kapacitás 1/5-ét tudja leadni. Ha a fogyasztóid ennél magasabb igényűek, akkor a generátor túlgerjed, akár ideiglenesen lekorlátozza a kimenő kapacitást és lekapcsol. 

Előzmény: Rutin1976 (122149)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122149

A generátor 90A -es , most is ugyan annyi áram folyik azzal nincs baj, de az akku és a motor közötti feszt kimérem.... ha minden ok akkor mit tegyek?

Megint aláfekvés és testkábel rángatás?

Esetleg tudod hol keressem a sarukat?

De pöccre indul..... és menet közben produkálja ha váltásnál amikor alapjáratra esne vissza a fordulat .... Én nem láttam még ilyet :(

Előzmény: hugoapi (122147)
hugoapi Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122148

Mérj akku pólusoknál, és mérj akku pozitv és motorblokk közötti feszt ... kiadja.

Előzmény: Rutin1976 (122146)
hugoapi Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122147

Másik postodban ezt írtad: " ... közel alapjárati töltőáram  17 amper amit keveslek ... "

 

... ez nem kevés egy 60 A-es generátortól.

 

Egyéb utólagos fogyasztói adatok pontos ismerete nélkül, főleg ha  azok nem vezérelt körön működnek, más releváns ötletet nem tudok írni felelősséggel. 

 

Ha leállítás után azonnal mérsz akkufeszt és az 12,7 körül van túlterhelt fogyasztói hálózat mellett akár még normális is lehet. Pihent akkunál pedik tökéletes. 

Bővebben itt nem fejtegetem, értelmetlen lenne.

Előzmény: Rutin1976 (122144)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122146

Azt mondják testkábeleknél lesz a hiba.

Szerintetek?

Előzmény: Rutin1976 (122145)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122145

Érdekes,hogy azóta csinálja ezt amióta új erősítő lett belerakva,de az autóvillamosságis szerint nem lehet az a baj.....

Az előzővel nem volt semmi ilyen hiba és most esett le,hogy azóta csinálja...szerinte véletlen egybeesés.

Van ötlet???

Nagyon necces igy naponta 100km levezetni a m3-m0-m31 trión :((((((((((

Előzmény: Rutin1976 (122144)
Rutin1976 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 122144

Na megvolt a generátor csere.

jövök be és ujra kb 60-70-el és ugyan az...

akku 12,7v töltés 14,5v....

Mi az isten lehet-????

Testkábel hiba....????

ThePretorian Creative Commons License 2019.05.11 0 0 122143

Jut eszembe a mapról elfelejtettem: 

 

A legkirályabb fícsörök: 

 

launch controll (még nincs kész nekem)

flat shift

no lift shift

anti lag

 

Ezek nagy része még nem aktív nálam, és sajnos a kis vl 37 és vl36 turbók tengelyét megeszi az anti lag, úgyhogy egyelőre beérem a flat shiftel amint kész a nyitott kipufogó

 

Addig kedvcsinálónak dobok ide egy videót, hogy mi a cél az autóval :) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=mCD6w-N3WQs

ThePretorian Creative Commons License 2019.05.11 0 0 122142

Egy darabig el voltam tűnve, és még mindig rengeteg elmaradásom van, de gondoltam beszámolok hol tart az autó jelenleg.

 

Pár hónapja benne van az abarth turbó (vl36). A gyári mappal eléggé szenvedett az autó, nem tudta a nagy légtömeggel mit kellene kezdeni.

Végre feltettem az új mapot ami már erre a konfigurációra van írva.

Az eredmény meglepően tetszik, jó lett :)

 

Jelenleg 98-as benzinre van írva, 100-assal használom, és a következő finomítással már teljes egészében prémium benzinre lesz írva. (csak kicsit bizalmatlan vagyok a környékbeli kutakkal)

 

A túltöltés 1.3 bar

A folymatos töltés 1.0 bar (tiltás körül is)

 

A légszűrő már K&N 

Jelenleg a kipufogó van soron. Sajnos a katalizátornak mennie kell az anti lag miatt :)

Ha a kipuffot elkészítem, még kb. 10 lóerőt, és sokkal jobb gázreakciót ki lehet sajtolni.

Több nincs benne mert ennek a turbónak is elértem a határait.

 

most garrett gt1446-ra spórolok, de előtte még a hajtásláncot akarom felkészíteni erre a stresszre :)

 

Turbón és a légszűrőn kívül minden gyári, 2000 km van benne a mapping óta, és minden tökéletesen üzemel :) kopp kopp

 

Pad nélkül nem tippelgetek, remélem a héten eljutok oda is, és akkor töltök fel képeket a nyomaték görbéről is.

 

A rozsdamentes kipufogó készítés lassan indul. Sajnos nehézségek vannak még itthon, de dolgozom rajta.

Amint elkészítettem az én teljes rozsdamentes rendszeremet bemutatom teljesen képekkel és videókkal, és küldhetitek a rendeléseket :)

 

  

Airbag. Creative Commons License 2019.05.10 0 0 122141

ilyen van a vezérlés felőli oldalon...

ez oldalról és alulról is védi a segédszijjat és a vezérlés dobozát..

https://www.autozube.hu/index.php?route=product/product&product_id=26981

Előzmény: Tomcsr (122125)
subcy Creative Commons License 2019.05.10 0 0 122140

Ez igen, nagyon szép kis prezi!!! ;-)

 

Amúgy igen, soknak előjött ez a hiba. Nekem kivételesen még nem, de ha beütöd itt a keresőbe a D2F-L76 és a mikrokapcsoló szavakat láthatod hogy páran javították már ezt a problémát hasonló módon, de nem ilyen széper prezentálva :-)

Előzmény: ALIENwoods (122139)
ALIENwoods Creative Commons License 2019.05.10 0 0 122139

Sziasztok, 

 

Csomagtér izzóm nem világított és utána mentem a dolognak, az út egy D2F-L76-s mikrokapcsolóhoz vezetett a teljes folyamatot meg ide írtam le, ha érdekel, nem is tudom mennyire gyakori hiba ez?

nemtomika Creative Commons License 2019.05.09 0 0 122138

120073 :(

Előzmény: blanc9 (122135)
puntoscsabi Creative Commons License 2019.05.09 0 0 122137

Remegéssel kapcsolatban van már valami? Cserélték a csillagot? Egyébként már nagyon úgy néz ki, ott lesz a hiba. Ma egy tolatáskor roppant/kattant egyet-kettőt.. Csak az a kérdés, harang, vagy a csillag?

Előzmény: IceSanyi (122099)
Airbag. Creative Commons License 2019.05.09 0 0 122136

test kábelek ?

Előzmény: blanc9 (122135)
blanc9 Creative Commons License 2019.05.09 0 0 122135

Urak!

Segítséget kérek. Két napja meghalt a járgányom. / 2008-as 1,3-as Multijet / Hibajelenség: Kulcs betesz,minden visszajelzőlámpa rendben világit, majd 2-3 másodperc múlva megjelenik egy sárga háromszög benne egy sárga felkiáltó jellel. Gyújtás ráadásával nem történik semmi. Önindító nem indul,motort nem forgat. Akku hiba kizárva,vadi új lett beletéve. / tehát régi sem hibás ezek szerint./Ha lenne ötlet a hibával kapcsolatban vagy volt már ilyen bajotok, szívesen venném ha írnátok. Köszönöm.

subcy Creative Commons License 2019.05.09 0 0 122134

Na, ekkora esők voltam mostanában vagy eddig bírták a vízáztatott generátorok? Vagy mindkettő. Olvass vissza pár napot, hetet. Én most jártam végig ezt. Nem volt 1xű :) Azért akkut is ellenőriztetném + a testpontok állapotát is. Van vagy 3 és olyan helyen amit emelve vagy aknáról látsz csak.

Ja és a vízelvezető csöved is cseréld le ha még nem lett volna.

Előzmény: Rutin1976 (122132)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!