Ez egy kemény kérdés, főleg az ilyen hosszan elnyúlóak esetén, mint pl. a Müpa - Közvágóhíd, ráadásul ott a 2-es villamos kétszer is megáll. Valószínűleg emiatt tartott 7 évig a fejlesztés. 🤣
A BKK büszkélkedik is azzal, hogy 7 évig tartott. Valószínűleg okosabb lett volna azt írni, hogy az utóbbi fél évben, vagy mittudomén mennyiben csinálták, mert előtte más dolguk volt.
Kérdés, a kevesebb több- alapon: Nem lehetne, hogy a BKK Infoba nem írnak ki egyszerű megállóáthelyezéseket? Túl sok értelmét nem látom, csak a kiírt közlekedési változások számát növeli feleslegesen, ráadásul a "Megálló kihagyás" címszó is eléggé clickbait, pedig csak áthelyezésről van szó. Akkor lenne értelme, ha VALÓBAN nem áll meg a megállóban a busz, és nincs megállóáthelyezést.
Másik, apró, de talán praktikus észrevétel, igaz, sok vizet nem zavar: az mennyire lenne megvalósítható, hogy a buszok és trolik a végállomás előtti utolsó megálló és a végállomás között ne írják ki az eaf-feliratot? Ha jól emlékszem, egy időben a 100E se írta ki befelé a reptértől a Deákig, kifelé meg a Kálvintól az eaf feliratot (a Kálvinon befelé és az Astoriánál befelé kiírja, hogy ne szálljanak fel az utasok).
Ugyebár nem is olyan rég volt kísérlet erre, hogy a végállomáshoz érve kiírták a járművek a Terminus-os feliratot, amit aztán sajna kivezettek.
Nem tudom magánszemély, de nyílvános Facebook posztját illendő-e megosztani, annak ellenére, hogy publikus, de elvileg holnaptól a Combinokon meg fognak jelenni (nem scrollozva) az átszállások. 1-2 nap alatt elvileg minden Combinon meg fog jelenni.
"A villamos a saját útvonalán a Lehel utca/Róbert K.krtig közlekedik"
Ez nem igazán pontos, mert bár érinti, de nem a saját megállóját használja. A saját útvonalán az utolsó megálló a Vagány utca, legalábbis ahol a továbbutazók átszállhatnak, lehet nem ártana ezt is hozzáfűzni a bemondáshoz.
Mert az angol szöveget egy angol anyanyelvű hölgy mondja fel, hogy legalább az a része érhető legyen. Ritka az a magyar, akinek nincs erős magyar akcentusa angolul, ami elég nehezen érthető egy külföldi számára.
Nagyon sokáig ugyanez a rendszer működött Kőbányán. AZ Élessaroknál a megállóban állva mondta be, hogy hányas villamos és melyik irányba megy.
Abban a pillanatban, hogy meghallották az utasok ez a 28-as, máris pattantak róla lefele, kérdés és habozás nélkül.
Ez mondjuk ott csak akkor volt lejátszva, amikor a 28/28A-n is TW ment, hiszen ott azt hamar megtanulták az emberek, ha TW jön, akkor Örs felé, ha Tárta akkor a temető felé utaznak.