Keresés

Részletes keresés

Atomcsapássy Edömér Creative Commons License 2023.01.07 -1 0 34125

Gigant típusnak mennyi a valós fázistényezője (az idegösszeomlást kapott MAVIR ügyeletesekről szóló városi legendáktól eltekintve)?

MDmot-3026 Creative Commons License 2023.01.07 -1 0 34124

Másnak meg nem adják úgyse (maximum bérbe csilliárdokért), mint ahogy az eddigi gyakorlat is jól mutatja. Máskülönben nem lennénk Európa mozdonylerakata, amennyi kinti lomot hajtanak itt a maszekok. 

Előzmény: 1047 005-2 (34123)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.01.07 0 0 34123

Ők pont nem jelentkeztek be értük,de más igen.

Előzmény: MDmot-3026 (34121)
MDmot-3026 Creative Commons License 2023.01.07 -1 0 34122

*Szilivel 

Előzmény: MDmot-3026 (34121)
MDmot-3026 Creative Commons License 2023.01.07 -1 0 34121

"Volna igény a bérlésükre és a vételükre is." 

 

Majd az államilag támogatott maszekvasút megoldja ezt is, ahogy már jópár Szilvivel és Szergejjel megtette...

Előzmény: 1047 005-2 (34120)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.01.07 -1 0 34120

" A Start lassan de biztosan az összes tolatási feladatát elveszíti, leszámítva azt a kevés állomási tartalékot aminek egy jelentős része nem adható ki villannyal."

 

 

Meg ami kiadható vele arra nincs jármű.

 

Nem csak állomási tolatási feladatot végez bérben a tulajdonos.

 

Volna igény a bérlésükre és a vételükre is.

 

 

 

"Ellenben vonali gépből komoly hiány van,"

 

 

Darabszámilag nincs,sőt jelentős többlet van,csak az a nyűg karbantartás ne volna,meg a szakmaiatlan gépfordulók!

Előzmény: M41 2180 (34119)
M41 2180 Creative Commons License 2023.01.07 0 0 34119

A hasonló nagyságrendű,sokkal kisebb átlagéletkorú Szöcske állomány is majdnem teljes,mégsem üzemképes még a fele sem.Ráadásul modernizálni se kell azon a téren.

 

xxxx

 

Bocsánat, hogy beleugatok de az összehasonlítás nem egészen jó. A Start lassan de biztosan az összes tolatási feladatát elveszíti, leszámítva azt a kevés állomási tartalékot aminek egy jelentős része nem adható ki villannyal. Minek kellene a Szöcske? 

Ellenben vonali gépből komoly hiány van, tehát tenni kell valamit. Emiatt vannak képben vita tárgyát képező gépek is

Előzmény: 1047 005-2 (34116)
Ep128 Creative Commons License 2023.01.06 -1 0 34118

A legyártatás is lehet lassú, lassabb, meg még lassabb... ;-)

Különböző okokból, amiket vagy tudsz és akkor fölösleges fejtegetnem, vagy pedig hiába is írom.

Előzmény: r1232 (34114)
Ep128 Creative Commons License 2023.01.06 -1 0 34117

Abszolút indokolható! Az UFC -s gépek eddig csapnivaló, az áttervezés után viszont sokkal jobb üzemeltetése apró tört részébe sem került egy új gépnek! Így mind anyagilag, mind a gép, mind pedig a vezér Urak szempontjából helyes döntés volt! :-)

Előzmény: 1047 005-2 (34116)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.01.06 -1 2 34116

"Összefoglalván: Az az ukász volt kiadva, hogy a Gigantok maradnak, nem selejtezünk egyet sem. "Ebből" az utasításból kellett a legtöbbet kihozni. A 004, 006 (folyamatban), 007 (következik) épp ezért lett áttervezve és átalakítva, lévén az eddigi állapotuk szörnyű volt."

 

 

A hasonló nagyságrendű,sokkal kisebb átlagéletkorú Szöcske állomány is majdnem teljes,mégsem üzemképes még a fele sem.Ráadásul modernizálni se kell azon a téren.

 

 

 

"Amit kitaláltak és megvalósítottak velük az 5*!"

 

 

Mégis azt írod,hogy farigcsálni kell,de még így sem jelenti azt,hogy nem késett 40 évet,hogy a hátralévő életkorukra teljesen felesleges és gazdaságilag sem indokolható.

Előzmény: Ep128 (34112)
r1232 Creative Commons License 2023.01.06 0 1 34115

Nem marokágy.

Előzmény: noxvill (34113)
r1232 Creative Commons License 2023.01.06 0 1 34114

Mondjuk nem sokat tudsz a háttérről. Ha az illetékes marad, akkor sem menne még a gép, mivel az alkatrészt le kell hozzá gyártani. A megállaskor tudott volt, hogy ez min. fél év.

Előzmény: Ep128 (34112)
noxvill Creative Commons License 2023.01.06 0 0 34113

Kicsit elkalandoztunk...

Köszönöm válaszodat. A "szárazon futása" alatt gondolom a marokágyra gondolsz. Az nem komoly probléma? Ha cserés nem kell kiszedni a forgóvázat, vontatómotorokat?

Előzmény: Ep128 (34091)
Ep128 Creative Commons License 2023.01.05 -1 0 34112

"A 2 esemény között mennyi idő telt el?"

Innen (is) látszik, hogy nem látsz az események mögé... Még bőven állományban volt az illető, de akkor már erősen "korlátozottan volt cselekvőképes". Így tenni sem nagyon tudott mit.

"Így van,ezért ne tedd!"

Részemről csak a tényeket írom, így nem én teszem...

"Ez értelmezhetetlen az esetében."

... ha nem akarod értelmezni...

Összefoglalván: Az az ukász volt kiadva, hogy a Gigantok maradnak, nem selejtezünk egyet sem. "Ebből" az utasításból kellett a legtöbbet kihozni. A 004, 006 (folyamatban), 007 (következik) épp ezért lett áttervezve és átalakítva, lévén az eddigi állapotuk szörnyű volt. Amit kitaláltak és megvalósítottak velük az 5*!

Csak a MÁV lentebb írták, valóban "jó szokás szerint") azt rúgta ki, aki értett hozzá és szívvel-lélekkel végezte a dolgát. Így bármiféle kritikád volna, a céghez fordulj vele...

Előzmény: 1047 005-2 (34111)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.01.05 -4 2 34111

"Ezt kérdezd azoktól, akik kirúgták azt, aki által már rég dolgozna..."

 

 

A 2 esemény között mennyi idő telt el?

 

 

 

 

"Szőrszál hasogatni persze lehet, de értelme nem sok van..."

 

 

Így van,ezért ne tedd!

 

 

 

"Önmagához képest modernizálták."

 

 

Ez értelmezhetetlen az esetében.

Előzmény: Ep128 (34108)
M41 2180 Creative Commons License 2023.01.04 0 8 34110

Nem is a Start lenne, ha nem rúgták volna ki..

Minél dilettánsabb, minél impotensebb valaki annál tovább maradhat, mivel az egész cég dilettáns és impotens. Kiváló emberek százaitól váltak meg, de panaszkodnak hogy nincs szakember. 

Előzmény: Ep128 (34108)
Ep128 Creative Commons License 2023.01.04 -1 1 34109

(néha = néhai)

Előzmény: Ep128 (34108)
Ep128 Creative Commons License 2023.01.04 -1 3 34108

"A Hófehérke óta tudjuk,hogy mindig a tükör a hibás."

A tükör nem hibás. A görbe tükör igen!

"Ezért érthetetlen,hogy miért nem dolgozik,több,mint 4 hónapja!"

Ezt kérdezd azoktól, akik kirúgták azt, aki által már rég dolgozna...

"Ne nevezzünk egy 40 évet késett átalakítást modernizálásnak!"

Szőrszál hasogatni persze lehet, de értelme nem sok van... Önmagához képest modernizálták. Nem is keveset!

"Ez is azt bizonyítja,hogy felesleges volt,főleg ha elkezdenénk boncolgatni,hogy mennyi idős járművet,mennyi ideig farigcsálnak,mennyi hátralévő időre.(Az olvasottak alapján a gyártáskori tudásszintet el sem érve.)"

"Ez így ebben a formában nem igaz." (Copyright néha Dr. Torgyán)

 

Előzmény: 1047 005-2 (34104)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.01.04 -1 0 34107

"Ezek szerint a gyártó a Vectronokat ingyen adja a MÁV-nak!"

 

 

Nem írt senki ilyet,főleg,hogy a MÁV nem is szerződött Vectronra.

 

 

 

"Nem szép dolog folyamatosan ilyen tiszteletlen, lekezelő stílusban beszélni azokról a szakemberekről, akik mindent megtesznek azért, hogy a V63-asok és a V43-asok a jelen körülmények között is működőképesek maradjanak. "

 

 

Semmi tiszteletlenségről nincs szó,főleg azok felé akik tényleg azt csinálják,nem alibiliznek.

 

 

Az elhalasztva,javítva opció használata az ámítógépen nem az a kategória.

 

 

Biztos ismerik is azt a szakmai anyagot,koncepciót ami alapján bezárták az Északit és le merték írni,hogy 2017. december 31.-vel valamennyi Szili eltűnik az állagból.

 

 

Azért van klímás,zárlámpás,alacsony pályaszámú,gyári fülkefűtésű példány,hogy a magas pályaszámú,zárlámpa/klíma nélküli gépeket el lehessen adni vagy selejtezni.A 431 001-be is azért került úgy ahogy a GSM-R rádió,mert mindent megtettek,egy védett példány esetén.

Előzmény: k.fecó (34105)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.01.04 -1 0 34106

A probléma nem a szakemberekkel van.

A probléma azokkal a döntéshozókkal van, akik miatt a VM14 és társai még mindig a vonatatójármű-park gerincét alkotják, és akik miatt úgy tűnik, hogy ez még sokáig így is marad.

1963-as konstrukció. 2023. van!

 

Sajnálom, ha nem látsz ki a fű fölé, és nem érzed, hogy mivel van problémánk, és hová irányul a kritika és a cinizmus.

Előzmény: k.fecó (34105)
k.fecó Creative Commons License 2023.01.04 -1 4 34105

Ezek szerint a gyártó a Vectronokat ingyen adja a MÁV-nak! Már csak egyetlen aláírásodra van szükség, és az első 50 darab forgalomba is állhat....

 

Nem szép dolog folyamatosan ilyen tiszteletlen, lekezelő stílusban beszélni azokról a szakemberekről, akik mindent megtesznek azért, hogy a V63-asok és a V43-asok a jelen körülmények között is működőképesek maradjanak.  

Előzmény: 1047 005-2 (34103)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.01.04 -6 2 34104

"Ez (is) egy igen rosszindulatú hozzászólás volt Tőled..."

 

 

A Hófehérke óta tudjuk,hogy mindig a tükör a hibás.

 

 

 

"Amivel most áll, annak semmi köze a modernizálásához."

 

 

Ezért érthetetlen,hogy miért nem dolgozik,több,mint 4 hónapja!

 

Ne nevezzünk egy 40 évet késett átalakítást modernizálásnak!

 

 

 

"Mivel kísérleti példányról van szó (a forgóváz átalakítás tekintetében) és ennek ki kellett forrnia magát (többször újra hozzányúltak, tökéletesítették a felmerült ötletek alapján) így teljesen természetes, hogy sokat állt."

 

 

Ez is azt bizonyítja,hogy felesleges volt,főleg ha elkezdenénk boncolgatni,hogy mennyi idős járművet,mennyi ideig farigcsálnak,mennyi hátralévő időre.(Az olvasottak alapján a gyártáskori tudásszintet el sem érve.) 

Előzmény: Ep128 (34102)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.01.04 0 0 34103

50 db-ra minden meg van,csak egy aláírás kérdése.

Előzmény: k.fecó (34100)
Ep128 Creative Commons License 2023.01.03 -1 4 34102

Ez (is) egy igen rosszindulatú hozzászólás volt Tőled...

Mivel kísérleti példányról van szó (a forgóváz átalakítás tekintetében) és ennek ki kellett forrnia magát (többször újra hozzányúltak, tökéletesítették a felmerült ötletek alapján) így teljesen természetes, hogy sokat állt. Amivel most áll, annak semmi köze a modernizálásához. (... és igen, ha az értékes embereket nem rugdosnák ki, akkor már működne.)

Előzmény: 1047 005-2 (34093)
misi967 Creative Commons License 2023.01.03 0 1 34101

Akkor mi történik? lesz korszerű mozdony a régi helyett...és mit fog húzni? fogat?? :))) vagy kiszuperált flirtöt? max lejárt fővizsgás ic+t?? :))

k.fecó Creative Commons License 2023.01.03 0 0 34100

Már csak az a nagy kérdés, hogy mikorra várható a 115 db Vectron árának kifizetése, illetve sor kerül-e rá valaha ilyen gazdasági helyzetben...

 

Előzmény: 1047 005-2 (34098)
lazlooow Creative Commons License 2023.01.03 0 4 34099

Erre majd térjünk vissza akkor, ha a 115. darab Vectron is sikeresen forgalomba állt. Egyelőre kérdéses az egész történet. 

Előzmény: 1047 005-2 (34098)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.01.03 -1 1 34098

Tévedés.

 

A Siemenses keretszerződés 115 db Vectronja a meglévő korszerűekkel ki tudja váltani a személyszállításból az összes 431-est és 630-ast.

Előzmény: lazlooow (34094)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.01.03 0 1 34097

Semennyit.

A 004 átalakítása azt a részét érinti, mely a nullsorozat sajátja (UFC forgóváz). Ez három mozdony jelenleg, 004, 006 és 007.

A fősorozatot ez nem érinti, mert tök más a forgóváz (vajon miért?).

Előzmény: lazlooow (34094)
k.fecó Creative Commons License 2023.01.03 0 0 34096

Az Indóház újság friss számában olvastam, hogy jelenleg 52db Gigant van állagban, ebből 48 db fenntartásban. Melyik 4 mozdony van fenntartásból kivonva?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!