Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Yogi Creative Commons License 2010.08.28 0 0 9708
Előzmény: DMC 12 (9706)
504LACI Creative Commons License 2010.08.28 0 0 9707
Egyszerű, beütöd az időgépbe helyszínnek Dunmurry, dátum mondjuk 1981, és a gyári szervizben leveszed a polcról a dokumentumokat :)
Előzmény: DMC 12 (9706)
DMC 12 Creative Commons License 2010.08.28 0 0 9706
Lehet, hogy rossz helyen járok, akkor bocsi...
Keresek DMC-12-es eredeti dokumentumokat (prosi, gépkönyv, satöbbi). Képes ajánlatokat mélben várok...
127_sud Creative Commons License 2010.08.24 0 0 9705
Ma parkolt mellettem egy Mercury Topaz a Lidl parkolóban, egyből Csikós ugrott be :)
Egész jó kis ismertetőt írtál!
Előzmény: Jerome16 (9704)
Jerome16 Creative Commons License 2010.08.23 0 0 9704
Helló!

Csikós úr a negyedik béből nem mondott jókat erről a típusról, de én úgy vettem észre, hogy nagyon kevesen ismerik behatóan a Mercury Topazt. Így hát írtam róla egy ismertetőt, hátha valakinek megtetszik ez az amúgy nem olyannyira rossz kocsi.

Mercury Topaz
brothaD Creative Commons License 2010.08.07 0 0 9703
Sziasztok!

Eladó GYÁRI prospektusok nagyon szép, újszerű állapotban:

Volvo S40/V40 - 62 oldalas, 2000 évjárat, magyar - 2000FT
Jaguar 1998 teljes kínálat - angol, 30 oldalas + Grátisz uilyen évjárat magyar ismertető - 3000Ft
Mercedes C Klasse - 46 oldalas, német, 1998 - 2000Ft
Honda Civic Sedan 1989, német, gyönyörű - 1500Ft
Toyota Corolla- 8 oldalas, német, 1988 - 1000Ft
Audi 90 (buborék forma) - 1987, 8 oldalas, kihajtható - 1000Ft

Néhányról van fotóm is itt:
http://www.flickr.com/photos/52832171@N06/

06 30 696 6451
fastcar Creative Commons License 2010.07.19 0 0 9702
Bocsánat, ez az én saram, és ezúton is elnézést kérek mindenkitöl, hogy ennyit várattam a dologra, de a GTV-m összerakása és a munka mellett nem ültem gép mellé szinte mostanáig.

A honlapra én nem tudom felrakni, de saját helyre most ebben a pecben megtettem, azt itt linkelem, aztán Ádámék majd kiteszik a weboldalra is.

Eredmény-tábla

Részletes táblázat
Előzmény: Mr. Cool (9701)
Mr. Cool Creative Commons License 2010.07.09 0 0 9701
Jól elbeszélgetek magamban, de mind1. Yetro szervezők! Úgy látom, hiába próbálom veletek a kapcsolatot felvenni több módon is, nem igazán érdekel benneteket a "résztvevő" kérdése, így a verseny után. Azt gondolom (lehet, hogy rosszul), hogy az eredmények mindenki által elérhető formában kihirdetése a "verseny" része. Nem tudtam maradni az eredményhirdetésre, de szeretném tudni, mit, hogy sikerült megoldanom. Ennek már több mint 1 hónapja nem tesztek eleget, sőt még valamit hazudni is lusták vagytok. Nem hiszem, hogy megengedhetnétek magatoknak, hogy érezhetően csökkenjen a részvétel a következő túrákon ilyen és hasonló apróságok miatt...
Mr. Cool Creative Commons License 2010.06.11 0 0 9700
Köszönet a gyors reakcióért a többi, eredményhirdetésről lemaradt résztvevő nevében is!....
Előzmény: Mr. Cool (9699)
Mr. Cool Creative Commons License 2010.06.07 0 0 9699
Az illetékesekhez. Mikor kerülnek fel a yetro eredmények az oldalra?
malenykij polgar Creative Commons License 2010.06.04 0 0 9698
Egy-két kép az idei mulatságról. Majd túrok régebbieket is.
Előzmény: fastcar (9639)
Mr. Cool Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9697
De jó kis videó! előjöttek az emlékek, mekkorát mentünk a szerpentineken:)
Előzmény: morphine500 (9696)
morphine500 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9696
Bizony hogy használtam a forgatottból, újra köszi, és ha már szóba került: a kazik még mindig nálam vannak, elvittem ugyan most is, de valahogy nem sikerült átadnom, itthon fogtam is a fejem, bocsi. Nem törlök persze semmit, sajátot se, másét se, szóval még megvan, aztán valahogy csak összefutunk már - bár az iroda közben elköltözött a pasáról....

A tavalyi, bár ide is kitettem, de ha valaki lemaradt volna: http://www.vimeo.com/6735380

Idén, mert hárman mentünk, volt külön opcsi a teamben, szóval az audi útjáról ennél jobbat fogunk reményeim szerint rittyenteni :-)
Előzmény: fastcar (9688)
Hammer Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9695
igaz, azóta nem jutottam el Yetróra, de a Mátratúra képeim még megvannak
ingegnere Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9694
Ez így igaz, csak nekem 60 percet kellett ebéddel töltenem. Ha elindulok időben, 25 lett volna.
Előzmény: fastcar (9691)
Yogi Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9693
Hö. Abból a V'Artour videóból nekem nincsen.
Előzmény: fastcar (9688)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9692
Van még anyag az osztálykirándulásról is, a Mátra túrát nem tudom, majd feltúrom a gépeket ezügyben. A mostani anyag még Katánál van, de ha megkapom, feltöltöm publikusra.
Előzmény: fastcar (9687)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9691
Ne vágjál fel, nem voltál annyira gyors. 15 perc volt szerintem a sietésed!
Előzmény: ingegnere (9684)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9690
Igazad van. Bízom benne, hogy mihamarabb megtellik "élettel" az oldal. Holnap elküldöm Ádámnak az xls-t, amit lehet aztán kedv szerint rendezni, csemegézni, illetve egy kivonatos PDF-et is az eredményekkel.
Előzmény: Hooshee (9654)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9689

Pedig a bontott itinert föleg azért találtuk ki, hogyha valaki egyszer eltéved, akkor ne az egész versenye ússzon, hanem csak az az etap, de sajnos ez valóban nem lett elég hangsúlyosan kommunikálva, így az idei értékelésnél még a teljes szintidö 3× súllyal esett a mérlegbe, mint a 3 részidö együttesen. Viszont a teljes szintidö 450 pontjából minden perc hiba 2-pont levonást eredményezett, míg a részidöknél 1 perc 1 pont alapon ment a hibaszámítás.

 

Előzmény: Hooshee (9645)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9688

Én a V'Artourról készítettem egy komolyabb videot, de azt szerintem mindenki megkapta a következö versenyen DVD formájában 1,5 óra hosszban (Ha Neked nincs belöle, szólj és gyártok egy példányt). Azon kívül ami még anyagom volt (nem túl sok) azzal nem volt idöm érdemben foglalkozni, de pl. tavaly morphine-nak odaadtam, hogy szedje ki belöle, ami kell, és úgy emlékszem használt is belöle a saját klipjéhez.

 

Köszönjük a kritikát, megfogadjuk, megvitatjuk, hogy mit, hogyan lehetne másként csinálni. És megfontoljuk az elöre lefoglalható plusz idöket is, amit Hooshee javasolt nekem szombat este, hogy lehessen itt-ott tovább nézelödni.

 

Egyébként annyit azért elmondanék a dologgal kapcsolatban, hogy mivel az idei volt távban az eddigi leghosszabb verseny, azért vettük egy kicsit szorosabbra az állomások idejét, mert mi számítottunk a szokásos 30-35 indulóra, és akkor nagyon estébe-nyúló lett volna a befutó, ha lazábbra engedjük a gyeplöt.

A versenyeknek meg eddig is nem titkolt célja volt, hogy elvigye a társaságot olyan helyekre, ahová maguktól esetleg nem jutnának el az emberek. Egy kis kedvcsinálónak, hogy aztán egy-egy neki kedves helyre visszatérjen alaposabban is körüljárni, megnézni. Hiszen a verseny keretei közé azért nem lehet a teljesen kirándulós, ha éppen valami nagyon tetszik, akkor ott elücsörgös idötöltést beleszorítani. Másrészt pedig a többi versenyzöre is illik tekintettel lenni, hogy ne várassuk öket hiába, órákon keresztül a célban vagy környékén. (hozzáteszem, szerencsére ez nem volt eddig szokás, szerencsére, de  most a lehetöségét is szerettük volna kizárni. Az egy héttel korábbi hasonló Alfás rendezvényen történt meg, hogy 2-3 csapat beült egy középkori étterembe kajálni egy vár aljában, majd a célba érve két és fél, illetve három és negyed órát akartak levonatni egy 4,5 óra szintidejü versenyen, ahol a rajt elött zsíroskenyér, bor, üdítö, kávé állt rendelkezésre, a célba érve pedig meleg étel.)

Előzmény: Mr. Cool (9644)
fastcar Creative Commons License 2010.05.28 0 0 9687
Én csak a Pilisi-dili anyagát kaptam meg tőletek, szerintem.
Előzmény: Hooshee (9643)
ingegnere Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9686
De. Én mértem le, hogy ha úgy mennétek, mint én, ennyivel lennétek rosszabbak a szintidőnél. :-)
Előzmény: Hooshee (9685)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9685
Hmm, nem te voltál a kontrollautó? :D
Előzmény: ingegnere (9684)
ingegnere Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9684
Hello mind!


Aki korrekt szintidőt szeretne futni, annak elég, ha a közlekedési szabályok betartásával megy végig. Tehát, ahol 60 ott 60, ahol 30 ott meg 30, stb. Én ezeket idén nem tartottam be, így ~25 perccel jobb időt futottam. :-)

Az tény, hogy évről évre kb ugyanaz a táv, hasonló a koncepció, azaz alacsonyabb forgalmú utak, lehetőleg kevés település, így érthető a hasonló szintidő is.

Én minden esetre jót autóztam szommbaton. :-)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9683
Hasonló volt a terv, bár teszem hozzá a naviátor meg az utas végig dumált hogy nem lesz ez így jó :D
Előzmény: Mr. Cool (9682)
Mr. Cool Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9682
Valami 94-re emlékszem. Gondoltam biztosra megyek, megnyomom egy kicsit, a tábla előtt megállok, kivárom az időt, és a végén kényelmesen bekocogok. na, ez nem jött be:)
Előzmény: Hooshee (9680)
Saughassy Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9681
Na es ha azt mondom, hogy nekunk a 2 GPS es az itiner háromfélét mutatott?:) 10 km-es távnál néha akár már 500 méteres nagyságrendben is.
Előzmény: Hooshee (9679)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9680
Azt mi is csúfosan beszoptuk :D Mármint nagyjából tartottam persze a 74et, de alapvetően stopperre mentünk... Ha jól hallottam a verebeket, nektek valami 90 fölötti átlagot sikerült futni :D
Előzmény: Mr. Cool (9677)
Hooshee Creative Commons License 2010.05.27 0 0 9679
Meglepően sokat csal amúgy, a 74es átlagtartás 80as km óra állással csináltam, szóval egy 10%ot csal (és persze ennyit a napi számláló is kb, úgyhogy sűrűn nullázgattuk :)
Előzmény: Saughassy (9678)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!