Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

raider Creative Commons License 2018.07.22 0 0 23639

Van egy lakatos, aki megcsinálja nagyon jól, de elég drágán dolgozik, többe kerülne mint az autó piaci értéke. Ha érdekel, emailedre elküldöm az elérhetőségét.

Előzmény: BruMi16 (23638)
BruMi16 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 23638

Nem lenne kis öröm, ha találnál erre vállalkozó szellemű lakatost és meg is osztanád itt:) Nekem már sajnos nem megy át a műszakin a 605, de szerkezetileg ezt leszámítva annyira jó minden, hogy eladni sem szeretném.

Előzmény: raider (23634)
raider Creative Commons License 2018.07.10 0 0 23637

Megnéztem, az enyém csak annyiban jobb, hogy franciául van :), egyébként teljesen ugyanaz. Vettem egy tartalék fejegységet, és ahhoz kaptam.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23636)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.07.09 0 0 23636

Van itt egy magyar kézikönyv. Itt a 143. oldaltól van használati útmutató a magnóról. Ha eltér a tied és jobb akkor beszkennelheted, és felrakom azt is.

http://peugeot605.com/letoltes/ujabb/kezikonyvS2.pdf

 

Előzmény: raider (23635)
raider Creative Commons License 2018.07.04 0 0 23635

Egyébként szereztem egy felhasználói kézikönyvet a gyári fejegység(ek)hez (meg egy fejegységet is). Szkenneljem be?

raider Creative Commons License 2018.07.04 0 0 23634

A nyereghez egy 20mm-es nyomtávszélesítő kell, úgy megy fel, vagy egy 607-es csonkállvány (agy). A küszöbre megbízható lakatost kell találni, nekem is meg kell csináltatnom.

Előzmény: capa (23633)
capa Creative Commons License 2018.07.04 0 0 23633

És ezt csak úgy simán fel lehet tenni a 605-ösre?

Bevallom, 1 hónapja egy fél nap erejéig feltettem az autót a hahura, de le is szedtem gyorsan. Inkább nekiálltunk orvosolni a bajait (kormányszervó-szivattyú csere, ajtók cseréje - sikerült jóféle cseredarabokat beszereznem).

Engem egyedül a küszöb rohadása aggaszt, jóllehet ez szerencsére nem olyan mérvű, hogy veszélyeztesse a műszakit. Leginkább az a problémám ezzel, hogy hol lehet erre normális, hosszútávú megoldást találni.

 

üdv,

capa

 

Előzmény: raider (23632)
raider Creative Commons License 2018.07.03 0 0 23632

A padláson levő jó lesz tartaléknak, de kell egy Brembo. Én is csak sajnos eléggé lehasznált puruttyatulajos 605-öket látok már, nem túlzás, ha azt mondom, hogy leáldoztak a napjai. Ha.hu-n is azt hiszem 1 vagy 2 eladó példány van csak. Nekem csak az okoz bánatot, amikor látom ezeket a végletesen lehasznált példányokat.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23631)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.07.03 0 0 23631

A padláson pihen az új gyári tárcsa és fékbetétszett. Nagy pazarlás lenne áttérni brembo-ra. 

Mostanába nem látok az utakon 605-ket, úgy látszik kihalásra vagyunk itélve... :(

Előzmény: raider (23630)
raider Creative Commons License 2018.07.03 0 0 23630
Előzmény: raider (23629)
raider Creative Commons License 2018.07.01 0 0 23629

Én is erre gondoltam, láttam már S2-be S1-et belevarázsolva. Gyakorlatban én ilyeneket nem csinálok.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23628)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.07.01 0 0 23628

Csak fordítva láttam a cserét, S2 helyére S1-et, ott ki kellett cserélni a középső díszrácsot is. Elméletben fordítva is cserélni kellene :)

Előzmény: xmbela (23627)
xmbela Creative Commons License 2018.07.01 0 0 23627

Egy gyakorlatban igen válasznak jobban örültem volna, mert azt valahogy jobban elhiszem. :-)

Előzmény: raider (23626)
raider Creative Commons License 2018.07.01 0 0 23626

Elméletben igen.

Előzmény: xmbela (23625)
xmbela Creative Commons License 2018.06.30 0 0 23625

Srácok!

 

S1 lámpa+helyzetjelző helyére bepasszol az S2 lámpa?

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.06.18 0 0 23624

Mennyit fordult a világ, pár éve azt mondtam volna sose adod el. Öreg, nagyköbcentis benzines, sok kilóméteres, ráadásul automata. Erre pikk-pakk eladod. Jó nem kértél sokat érte, meg hát mindjárt jön a dinnye szezon :D

Mikor eladtam az első 605-met pityergett az egész család, sőt az asszony féltékeny lett, hogy ha a 605-től megtudtam válni akkor lehet tőle is :D

Aztán megnyugodtak, mert vettem helyette egy másikat...

Előzmény: StJG_G_D (23622)
estephen Creative Commons License 2018.06.16 0 0 23623

Megértem letargiádat és szerintem többen így érzik, mert a szívükhöz nőtt.

Az enyém is lassan veteránautó lesz, én meg már elhagytam a 70-t, valszeg együtt öregszünk tovább...

Néhány évvel ezelőtt a nejem piszkálgatott kirándulások alkalmával, hogy jó lenne egy fiatalabb kocsi, mire én, OK!, de ez is megmarad.

Így most ő a Bátyus, a fiatalabb pedig a Teso (mivel az is Peugeot...), jól elvannak egymás mellett a garázsban.

Szóval, lényeg a lényeg: megértelek...

Előzmény: StJG_G_D (23622)
StJG_G_D Creative Commons License 2018.06.15 0 0 23622

Barátaim, az Öreg Oroszlánkirály elkelt.

 

Még eltart, amíg feldolgozom ....

 

Az élet megy tovább.

(sorry, ha azt gondoljátok, mit érzelmeskedek egy tárgy miatt. az én 605-ösöm nekem több volt mint egy tárgy.)

Előzmény: StJG_G_D (23621)
StJG_G_D Creative Commons License 2018.06.12 0 0 23621

Tisztelt/Kedves Barátaim, ismeretlenül is itt e fórumon!

Már jelentkeztem talán többször is, h eladnám 605 SRI ('93, 2.0 b/gáz, aut, 330 ekm) autómat. Eddig minden alkalommal meggondoltam magam.

Most, azt hiszem végleges, visszafordíthatatlan döntésem. Nem azért, mert vmi bajom lenne szeretett autómmal. Jan végén pl. Spanyolországban voltam vele (6 ekm oda-vissza gond nélkül), márc elején ezzel voltam Ausztriában síelni. Szóval meg vagyok elégedve vele.

Vettem viszont egy másik peugeot-ot. Egy expert-et, amit bádogsátornak (kvazi-lakóautó) akarok kialakítani. Van napi használatú munkaautóm (tescogazdaságos, még a gázüzemnél is kedvezőbb fenntartású), így a 605 tartása már sok.

Az autó hajtáslánca rendben. Motor működik rendben, az olajat persze korának megfelelően csipegeti. Az automata váltóval soha nem volt gondom. Az önmagában - ahogy figyelem - komoly érték. A karosszéria sztem korához képest rendben, kivéve a jobb oldali küszöböt. Van vele tennivaló, nem tagadom, ha valaki parádés kocsinak venné. A belvilág korához képest megkímélt. Vonóhorog van rajta. Vizsga 2019 márc-ig

Adok hozzá négy db felnit - évszakos gumicseréhez kell. 

 

Hogy mennyi az annyi? 150 eHUF (egyszázötvenezer forint). 

Miért ennyi, ha ... 2002-ben vettem, akkor 89ekm volt benne. nem tom pörgették-e. Azt hiszem nem. Egy német emberé volt, megkaptam akkor a szervizkönyvét. Vigyáztam rá, rendesen kiszolgált. Valakinek még hasznára lehet. 

Ha valakit érdekel, az oldstrugglerkukacfreemailponthu címre írjon.

Próbálom máshol is jelezni, h eladó. Aki hozza a pénzt, viheti. 

Nem vagyok boldog.

De a 605 vége nekem a lakóautózás (bádogsátrazás, mint a lakóautózás óvodája) kezdetét jelenti.

 

 

 

 

pH03N1xM Creative Commons License 2018.06.09 0 0 23620

Szerintem jaro motor nem kell hozza es valoszinuleg gyujtas sem - magnesszelepes kis motyok vannak benne, gyujtas nelkul is mukodokepes valamilyen szinten. Ha rossznak merik, szerintem akkor eselyes, hogy rossz (felteve ha nem sz*r a pad :).

Előzmény: nebancsa_605_sri (23619)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.06.07 0 0 23619

Van tapasztalat arról a vizsgaállomásokon mennyire megbízható a lengéscsillapító mérés? Nálam a hátsókat mérték, de rossznak minősítették. Ki lett szerelve, összelett hasonlítva egy gyári bontottal, és egy utángyártottal, és a csillapítása nem különbözik a többitől. Szóval lehet rosszul mér a gép?

Az elektromosan állítható lengéscsillapítót is álló motornál kell mérni, vagy ott gyújtáson, járó motornál kellene?

 

raider Creative Commons License 2018.06.05 0 0 23618

Hát akkor tényleg nem OK. :(

Előzmény: BruMi16 (23616)
BruMi16 Creative Commons License 2018.06.05 0 0 23617

Érdekes elmélet, a hőgombák cseréjénél megnézem jobban a kábeleket is. Köszi!

Előzmény: hatablak (23615)
BruMi16 Creative Commons License 2018.06.05 0 0 23616

Nincs igazán rendjén, mert kikapcsolt klímánál is ez megy:)

Előzmény: raider (23614)
hatablak Creative Commons License 2018.06.03 0 0 23615

Szerintem kontakt hiba. Az egyik (talán a barna) hőgombára menő kábel haldoklik. Rezgés és hőmérséklet függvénye, hogy mikor kapcsol ki-be.

Előzmény: BruMi16 (23605)
raider Creative Commons License 2018.06.02 0 0 23614

Ezt a klíma indítja el, és így van rendjén.

Előzmény: BruMi16 (23613)
BruMi16 Creative Commons License 2018.06.01 0 0 23613

Nálam minden rendben van a hőfokokkal, ha tényleg magas lenne, akkor folyamatosan tekernének a ventik, de teljesen rapszodikusan kapcsolgat. Ma is egyből indítás után ment a kettes fokozat kb fél percig, aztán le is állt egy időre.

Érdekes, de pl este (hűvösebb külső hőmérsékletnél) nem kapcsol be a venti még egyes fokozaton sem indításnál. Utána menet közben egy idő után igen. Így melegben viszont minden indítás után.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23610)
BruMi16 Creative Commons License 2018.06.01 0 0 23612

Köszönöm, azt hittem itt is a műszerfal környékén lesz. Ránézek a vezérlőre a jeladók cseréje után. A vízszintjelző jónak tűnik, mert hűtőfolyadékcserénél világított pl többször is, amíg légtelenítettük.

A motor kb 3.5 éve volt kiszedve, akkor ki lett takarítva a teljes motortér, a hűtő is, szóval ott nem lehet nagy hiba.

Azért a lökös leszedésére nem hiszem, hogy mernék vállalkozni:) Igaz nincs pl lámpamosó, de akkor is.

Előzmény: raider (23609)
BruMi16 Creative Commons License 2018.06.01 0 0 23611

Köszi a véleményt, szerintem is valamelyik jeladó lesz a rossz. A műszer lehet, hogy nem pontos (még ha annak is tűnik), de a ventik nem reális hőfok miatt kapcsolgatnak. Akkor megveszem az összes hófokjeladót ami a motoron van meg a szárítószűrőt a kapcsolóval és meglátjuk.

Előzmény: estephen (23608)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.05.30 0 0 23610

Én jártam úgy hogy amikor több hetet nem használtam a gépet fel ment 100-105 fokra. aztán visszamegy 85-90 fokra, és annál följebb nem is nagyon megy. Én arra tippelek az állástól kicsit megszorulhatott a termosztát. Az állandó ventilátor járás nekem is volt, amikor a barna csatit nem raktam vissza a jeladóra. Amikor pedig a klímám be van kapcsolva, akkor állandóan megy a ventilátor első fokozatban.

Előzmény: estephen (23608)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!