Keresés

Részletes keresés

Szmuk Creative Commons License 2019.11.01 0 0 91115

Borzalmas Cucc?

Előzmény: ronya1 (91113)
nafm. Creative Commons License 2019.10.31 0 0 91114

Ha a hátsó 17-es lenne, lehet érdekelne is.

Mi volt a baj vele? Tudom, nem voltál soha a TKC és egyéb dual gumik híve, lehet a bizalom hiányzik? ;-)

Nekem az XT-én még nem volt full utcai gumi, amiket kipróbáltam azok közül aszfalton a TKC volt a nyerő. Csak ne kopna olyan hamar el! De hát valamit valamiért.

Kakucson nézték ám (ahogy mondták) a "bütykös" gumit! :--) Hogy rosszat is mondjak, Kakucson 35 fok felett 10-15 kör után túlmelegedett és kissé csúszkált, de ilyen közúton soha nem történt.

 

Előzmény: ronya1 (91113)
ronya1 Creative Commons License 2019.10.31 0 1 91113
Érdekelhet valakit egy tkc80 szett? 90/90-21 és 140/80-18
Nem sokat mentem velük 1000-1500 körül
Most hogy miatta letört az indexem meg kell hogy váljak ettől a borzalmas cucctól
Bolti ár felére gondoltam, ahogy nézem első 10 hátsó 15 kb a fele
De csak egyben eladók
Aszfaltra inkább veszek valami rendes utcai gumit
GyuriXT Creative Commons License 2019.10.30 0 0 91112

Sziasztok Urak,

 

újra dobok csontot mert látom le le ül a topic:)

 

 

Szóval generátor csere lett a vége szépen bent is van a cucc. A régit még nem engedtem el még majd szöszmötölök még vele:)

Összerak, olajcsere és lám lám pöc röff :) His alive..

 

De.. a "végén hibát követhettem el" :)

 

Alapjárat gyönyörű, szívatóval motor szépen felpörög viszont gázadásra befullad, durrog, szenved.

 

Elsőre rávágnám karburátor na de ha lefullad rohadt budos tojás szag van :O

CDI kondi szag? Ha ez szar akkor lehet ez ölte meg a generátort is? Napokba kapok egy újat addig tuti ami ziher nem is próbálkozom majd csak azzal mert ha az bent lesz akkor a gyújtó kábelen kívül minden új!!

Akkor tuti már csak a karbi lehet..

 

.....Szorítkozzunk a motor kapcsán a rohadt budos tojás szagra minden emlék nem érdekel :DDD

 

Mistral1 Creative Commons License 2019.10.28 0 0 91111

Igen, arra is emlékszem, de varsány előtt visszafordultunk a kétember magas nádban - merthogy volt egy sorompó keresztben... :-)
Meg a qrva villanypásztorra is :-(  A túraplexin ott a nyoma, az tolta fel a homlokomra...
20 másodperccel előtte ültem le - lehet, simán kettévágott volna olyan tempónál :-(

Előzmény: ronya1 (91110)
ronya1 Creative Commons License 2019.10.28 0 0 91110

Pedig a varsányi út közben is volt valami hasonló gazos nádas szakasz 

utána akadtál fent egy dróton, vagyis csak majdnem mert ha tényleg fennakadsz akkor lett volna egy csomó 660-as alkatrészem olcsón :))

Előzmény: Mistral1 (91109)
Mistral1 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 91109

Ejj, ejj, NEM!

Ez Kisrozvágy mellet van! (volt). Tudod, ott van Nagyrozvágy  mellett!

Amikor Tokajra mentünk egy bazi nagy vihar után :-)

Előzmény: ronya1 (91108)
ronya1 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 91108

mentünk varsányra a szállásra akkor készült, valamelyik mopedrally előtt

pontosan nem tudom merre van, de már pecáztam is abban a csatornában 20+ éve

kunszentmiklós környéke mondjuk 50km kör :))

 

gyereknek ha minden jól megy jövő héten meglesz az exc rendszám aztán jobban tudunk tekeregni

 

Előzmény: Mistral1 (91107)
Mistral1 Creative Commons License 2019.10.27 -1 0 91107

Vaov!

Oszt' emlékszöl-é, hogy hun vót ez!? :-)

 

Meg egyáltalán, miafranc volt a kérdés, amire az a válasz, hogy TET!? Amúgy jó helyen kapizsgál a gyermek az atyai örökség után, merthogy a 14-es track-ünk lett újrahasznosítva :-)
Kellene már egy vérfrissítés arrafelé is, mert elég trehány helyeken is voltunk :-)))))

 

--

Ma viszont Gabesszel megcsináltuk a Szerbia felémenő új utat, meg besegítve a szerb gyeröknek' is, egy kis vajdasági kurfli lesz a szerb oldalon :-)

Talalkoztunk két zsandárral (majd', mint a nagytarcsai cigányok az egyik örökbecsű dalban) - de azon nem is ketten voltak, négyen!

Aztán a vérszagra még odakerült vagy három, 5 km-en belül még 2x2 két kocsiban - ennyi perzekútort régen láttam összesen :-))))

Szépen islledelmesen elmaradt a "zsanettozás", merthogy semmi rosszaságot nem műveltünk azzal, hogy kerítés mellett döngettünk vagy 5 km-t. De annyira mellette - hogy nagyon :-)   30 centire.  Még jó, hogy trafijuk nem volt...

Sima igazoltatás, aztán csak annyi lett a vége, hogy együtt megreggeliztünk - hozott anyagból mindenki - aztán, hogy ne fényképezzünk, de, igazándiból nem tilos ott közlekedni, de azért valahogy, ha lehetne, mégse erre toljuk...

Visszamentünk egy másik úton kikerülni ezt a részt, sikerült, meg még utána Kelebia melllett két olyan bombázó csaj, hogy csak ámultam! Gebesz bátran, messziről figyelte a fejleményeket :-)) Sajnos nem fenyítettek meg - pedig erősen arartam volna...

 

Nagyon klassz részeket találtunk, nagyon jót mentünk! Kösz a kíséretet Gabesz, egyedül rosszabb lett volna!

Előzmény: ronya1 (91106)
ronya1 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 91106

útban a világhír felé........a nádas közepén :)

 

https://www.transeurotrail.org/hungary/#9.15/46.5152/19.5681

 

most mutatta a gyerekem hogy a csinoska kis testem fent van a világhálón :)

GyuriXT Creative Commons License 2019.10.26 0 0 91105

Koszi szepen !!

Előzmény: sárvi (91100)
Mistral1 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 91104

Nagyon köszi!!

Előzmény: sárvi (91103)
sárvi Creative Commons License 2019.10.26 0 0 91103

Amennyiben  Isaszegen van az autó, akkor remélem érdemes keresni Nagy Zsoltot +3630 934 3418.

 

Azért csak <remélem>, mert nagyon rég nem beszéltem vele és nem tudom, hogy dolgozik-e még mint adagoló műhely, illetve a telefonszám sem éppen új 

 

 

Nagy Zsolt +3630 934 3418

Isaszeg Hősök útja

 

Ennyit tudok

Előzmény: Mistral1 (91101)
Mistral1 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 91102

Déliek!

Vasnap kellene egy kis "évadzárás", TET bejárás, nevezzük ahogy akarjuk, csak homokon menjen a motor alattunk...
Szöged-Bivalyos-kerítés-Ásotthalom-Kelebia-Tompa-Szabadka-Kanizsa.

Pár helyen cserélni kellene és új részeket kellene bejárni :-)
A homok kb 110km, Szegedtől-Szegedig kb 170.   Vagy a Jazz-ben (3/4-ed táv)  vagy Kanizsán kaja a végén.

Érdekel vkit?

Mistral1 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 91101

Pisti!

Tudsz arra felétek a környéken "normális" Bosch adagoló felújító helyet? Vejem 320D-jét utolérte a végzet, a WD adagoló felújításra szorul. Itt Lázárhelyet már ajánlották Jóciék - csak eddig levonszolni az autót Isaszegről, nem jó ómen :-(

Előzmény: sárvi (91099)
sárvi Creative Commons License 2019.10.25 0 1 91100

húú. ez most nagyon kusza lett, bocs.

 

 

Általános szabály: normál M6 csavar meghúzási nyomatéka  MAX: 1- 0,8 KNm (10- 8 Nm)

Tehát a szabvány csillagkulcsot a TÖVÉNÉL fogva, (NEM a végét!!)húzod meg a csavart, azt is érzéssel nem lehet baj.

Viszont, ha  van nyomatékkulcsod akkor ott a skála rajta beállítod 8 Nm-re és amikor kattan, kész

Előzmény: sárvi (91099)
sárvi Creative Commons License 2019.10.25 0 1 91099

amennyiben M6-os csavar 1-0,8 KN

Előzmény: GyuriXT (91098)
GyuriXT Creative Commons License 2019.10.25 0 0 91098

Tudja valaki mekkora nyomatékkal kell húzni a dekni csavarokat? 1vj

Mistral1 Creative Commons License 2019.10.25 0 1 91097

szidni!?  Inkább köszönjék meg, hogy a GS-ek miatt nem tettem bele sem az ótópálya' alatti fejbehúzós átkelést, sem a vasút alatti patakmedret, sem a most hétvégi natúr vasúti síneseket...

 

(ez utóbbiért DZoli kap egy pirospontot, mert soha nem gondoltam volna hogy ezzel a batárral így át lehet menni - és még én is meg tudtam csinálni... De azért, el kell ismerni, átjáróban könnyebb :-))

 

Van ám kompromisszum!

A röszkei átkelést elfelejtjük, én a magyar utat elviszem Kelebia felé (megvan a track, a múltkor voltunk arra :-) (is ...)  És Tompa után a mostani délvidéki vonalnak csak a fele kell, mert kimarad az Ásotthalom-Tompa  rész!

(mármint a szerb oldalon. Átkerül hozzám, Mo-ra :-)))))

Így javul majd az arány, nem 90 vs 18  lesz, hanem csak 45 / 18. Az meg már elviselhető!

Előzmény: dzoltan82 (91096)
dzoltan82 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 91096

Hat elso korben hozzatennem, hogy nem is hallottunk az esemenyrol... ;)

pedig szegrolvegrol ismerem is az Urbant, bar ugy 12 eve nem is lattam. sefteltem neki valamit e-bayrol, amikor meg kinn dolgoztam ausztriaban.

 

Egyebkent ne aggodj, nem a magyarokat szidjak majd, Denes a szerb track-be szolt bele :D

 

Előzmény: Szmuk (91095)
Szmuk Creative Commons License 2019.10.25 0 0 91095

OK, Neked elfogadom az igazolást!

 De a többiek ? Azért vagytok egy páran !

 

Hol is kezdjem, hozok egy KV-t!

 

 

   Én meg amondó vagyok, hogy ha túl sok és túl nagy kerülő van egy adott A és B pont között, az nem biztos hogy jó, mert akkor rettentően megnő az útvonal hossza!

Házifeladat:

Tessék utánna nézni hogy milyen hosszú volt a Tiszánk a folyamszabályozás előtt, és után.

Na te is kb most ezt csinálod, értem én hogy mindent meg akasz mutatni!

De nem lehet! Mérlegelni kell.

Pl: az a Orb@n kerítés jó látványosság bárkinek, aki arra jár. Nekem is tetszett a nyugati határunkon.

(Délit még nem láttam)

 

De "relatíve"' elég kicsi ország vagyunk. É-K irányban, gyorsan át lehet rajta pengetni terepen. Nem egy Lengyelország mondjuk, ahol ilyen irányokban azért vannak távolságok.

 

Te most 500%-os útvonalnövekedést eredményeztél.

Bár biztos van túratankjuk :D, Így is szindi fognak fent minket magyarokat!

sebaj ha nekik terep kell, akkor megkapják.

Már most merek fogadni, hogy jövőre, ott lesznek technikai hibák, mert egy két figura le fog koppani a "gigalépcsőn".

 

Most nézem BikeR képeit. Most TET-el Horvátban(én is szándékozom megcsinálni jövőre többed magammal ;)! Bámulatosan gyönyörű!

 

Üdv_Szmuki

 

 

 

 

 

Előzmény: Mistral1 (91094)
Mistral1 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 91094

Nekem papírom van róla, hogy amiatt nem tudtam menni - ami miatt hétvégén sem :-(((

 

De készen van a víz-zárás mindkét feredőszobában,

 a szerb linesmannak javasoltam egy "rövidebb utat"  Szabadkán keresztül Kanizsa felé, így az most "kis" kitérővel becsatlakozik Kanizsán az eredeti, Horgostól induló részbe,

 felélesztettem a lemezjátszómat, mindenki legnagyobb örömére, vagy 10-15 éve nem hallottam analóg hangot! (most már az utca is hallotta...)

És ez még csak az eleje a melónak. Ne is fájdítsd a szíveinket :-(

 

De, most mondd meg, hát nem szebb-rövidebb ez a piros 90 km mint as eredeti sárga 18!???  :-)))

Előzmény: Szmuk (91093)
Szmuk Creative Commons License 2019.10.24 0 0 91093

Ejnye-Bejnye Ténéré Klub!

 

    Nem látam egy Yamahás Tenere Klubtagot a rendezvényen!

 

  Aki kimaradt, lemaradt!

Pedig nem is harapnak az Afrikások :D

KT olyan kaját csinált a társulatnak, hogy már ezért megérte elmenni!

Ellenben a túra trip is nagyon jó volt.

 

G@ci jó kis rendezvényt ütött össze nekünk Urbán Ati!

 

https://www.youtube.com/watch?v=TBnINtaCUfg&t=593s

https://www.youtube.com/watch?v=o6-DmPqKugs&t=48s

 

https://photos.google.com/share/AF1QipMKRSCPoCBcgg9E4Fr8NTu06C2RgHT2XTf1_aN2sw1gGun6xTQBa_E5brMsaaNf-w?key=c2JpNW1IWUpSdDU5ZS1mTHF6TVo2QzgwTENROTZR

 

Üdv_Szmuki

 

 

 

Gyöször Creative Commons License 2019.10.24 0 0 91092
Nekem volt egy bannerom 2008ban vettem, 2016ig bírta. Ugyan ott ugyan olyan bannert vettem utána ytx 14bs, az 1,5 évig bírta így több bannert nem veszek, van olcsóbb ami elmegy 1,5 évet. Ytx sorozat tehát zárt savas? Ezt oldalt dőlve is beépíthetik motorba. Nem lenne baja egy dőlés.

Etz-mmel vidáman haladtam mikor elkezdett össze vissza rángatni prüszkölni. Megálltam nézegettem nagynehezen beindult, rángatva még elmentem suliba hazafelé futó.
Feszkó volt bírta a redlektort is de ha forgattam a főtengelyt elaludt a lámpa majd újra világított mint állat, a megszakító kapcsolgatta. Cseréltem trafót, majd mindent ami elektronika haver gépéről. 2 hétig szívtam vele, méregettem. Egyszer jött egy gondolat lehúztam az akksit belöktem a motort egyböl indult ahogy az etz tud 1300f/p fölött. Az akksi menet közben meghalt, elég öeeg volt kb 5 6 év, akkor gyűlt fel az ólomiszap az aljában vagy tudja a rosseb, egy új akkuval tökéletes lett.
Előzmény: joevagyok68 (91086)
joevagyok68 Creative Commons License 2019.10.23 0 0 91091

köszönöm a részletes leírást !  

DE a problémák csak sokasodnának a ráhuppanás után !  :O  simsonnal, etz-vel még ok volt..... azok alacsonyak voltak... DE ez.... szerintem egyből dőlnék el a "túloldalra".... :-)  

De jó tudni.... ma is tanultam valamit !  :-)  

Előzmény: WRS (91090)
WRS Creative Commons License 2019.10.23 0 0 91090

Ebben Manóúr az ász, ő betudja tolni egyedül is. Az én tenerémet egy egész nap vagy 10-15-ször belökte ő meg még annyiszor a többiek.

Ezúton köszi mindenkinek aki akkor tologatott egy országhatáron át.

Nekem sosem sikerült még.

 

Ha jól emlékszem sebességbe rakva megkeresed mikor sűrít, onnan hátrafelé tolva visszaforgatod valamennyit asszem talan a robbanás üteméig. Tehát majdnem 2 teljes főtengely fordulat.

Kirakod üresbe (ez fontos, behúzott kuplungal nemjó).

Nekifutsz, mikor megvan a tempó ráhuppansz, hogy tapadjon a hátulja és ezzel egy időben 2be rakod.

Előzmény: joevagyok68 (91089)
joevagyok68 Creative Commons License 2019.10.23 0 0 91089

az a baj, hnem sok domb van arra...

Egy, futar srac segített 2 x megpróbáltuk...de nem sikerült.... nagyon nem szerettem volna visszaélni az "idejével"...

Azért köszi....  második sebességben próbáltuk.... lehet nem ott kellett volns ?  Ha nem......melyikben ?

Előzmény: WRS (91088)
WRS Creative Commons License 2019.10.23 0 0 91088

Igen, megy aksi nélkül.

De jobb ha benne van akár a szar aksi is mert a fesszab úgy jobban érzi magát.

Ha betoltad volna akkor mehettél volna vele hazáig úgy ahogy volt.

Előzmény: joevagyok68 (91086)
joevagyok68 Creative Commons License 2019.10.23 0 0 91087

Msjd letekertem az ótóért motorral....   :-)

 

jav ...   kerékpárral ......

Előzmény: joevagyok68 (91086)
joevagyok68 Creative Commons License 2019.10.23 0 0 91086

Tényleg fura.... :-)

Tényleg motor akku.... banner YTX9-BS/508-12.....

2,5 éves....volt......  

nos..

üresen multiméterrel rámérve még mndig 12,7 voltot mutat....

nem refi, hanem féklámpa izzóval megterhelve meg 7 voltot !

Szóval akku kuka....... :-(

 

a megoldas az lett, hogy....volt itthon 2 db , dupla akkora mnt az eredeti yuasa szünetmentes akku...

Abból az egyiket levittem kocsival, ahol a motor volt....kb. 15 km.  + bukó, csizma, kabát

Csináltam 2db  egy méteres 3 x 1,5  MT kábelból "toldast"....  mind2nél külön..külön,  3 kábelt összesodortam, "kialakítottam forrszemet" belőlük....  Azzal bekötöttem a helyére, leszigeteltem, akkut egy hátizsákba felgimipókoztam az utas ülésre....majd hazamotorozram..... 

Autó ott maradt...

Msjd letekertem az ótóért motorral....   :-)

Még jó, hogy nem hétvégén történt mndrz, mett akkor pöttyet meszebb voltam.....  :-)

És ha úgy nézzük...ha tegnap még esett is volna, szarabb lett volna......  

 

Mndjuk azt még mindig nem tudom (nem jött rá válasz.....én meg nem próbáltam ki, majd hétvégén ...most siettem vissza ótóért), hogy akkuról beindítás után , az akkuról lrkötve működik...működött volna !?!?  

 

Mondjuk kérhettem volna kölcsön utánfutót.... és akkor egy körrel megúszom..... de sz is nyűg, összehangolni, meg visszavinni.....  lespaniferezni....stb.

Így legalább motoroztam is..... meg mozogtam is....:-)  

Előzmény: Mistral1 (91084)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!