Megoldódott a váltócsere, csak kellett hozza egy aksis csavarhúzó meg egy profi szerelő.
El is indultunk ma Magyarisztánba a járgánnyal (nagyszerűen muzsikál a friss váltó, semmi ciripelés, szépen vált). Csak éppen úgy 80 km után leállt a motor (még a komoly emelkedő, az ojtozi szoros előtt 20 km-rel) oszt további indítózásra elég rendes csattogás, recsegés hallható a vezérműszíj műanyag borítása felől. Öcsém eljött a kombi w124es Mercivel (szintén 2500 ccm csak 5 hengeren, asszem számomra eddig a legjobb dízel) oszt hazahúztam vontatókötélen vagy 100 km-en keresztül a tranyót (ki kellett kerülni pár emelkedőt, ezért volt bő 20 km pluszba).
Vezérműszíj 2 éve (vásárláskor) cserélve, görgővel együtt. Az is igaz, hogy azóta az akkori szerelőmről kiderült, hogy hajlamos fuserolni, szóval majd holnap lebontom a tranyó elejét oszt kiderül.
Igen szoktak,ha a motor állapota amúgy megfelelő.Természetesen ha alapméretű a henger,a gyűrű is az kell legyen . Ez komoly beavatkozás,szaktudás nélkül ne állj neki.
Sziasztok! Adott egy 2.5 td 1999 platós transit. Lucas adagolóval. Mikor megvettem is a gázpedál teljes útjából csak egy ponton érzékelte a gázadást. Egy ideje viszont alapjárat van csak, gázpedált cseréltem nem az volt a baj. Check engine folyamat világít. Esetleg lenne valakinek valami ötlete? Az obd csatlakozót a biztosítéktábla tetején mutatja a net, hogy lenne, viszont azt sem találom sehol. Egyenlőre műszaki sincs rajta, szeretném megmenteni,a bosch adagoló még a távolabbi tervek.
1987 évj. 2.0 benzines mk3 Transithoz szeretném felrakni az aluházas MT75 váltót. Ehhez kérnék segítséget. Van-e valakinek elfekvőben ehhez szükséges adapterlemez? A képek közül a 78HM az eredeti vasházas váltóhoz való (ilyent szedtem le), a 87HM vagy 92HM jelű lenne szükséges, ha jól látom. Köszönöm előre is!
Folyamatos túlnyomás van a hűtőrendszeremben. Ha áll az autó 2 napig és full hideg a motor, akkor is kemények a csövek és ha nyitom a kiegyenlítő kupakot nagy "cisszenés" és áramlik vissza a víz a tartályba. Kétszer mérettem be indikátor folyadékkal, mely szerint nem hengerfejes.
Hűtő, vízpumpa cserélve, termosztát cserélve, a jelenség ugyanaz. Kapott hűtőrendszer tisztító adalékot, semmi, átmostam mindent slaggal, semmi...
Egy ideje "nyitott rendszerrel" járok, levettem az egyik tömítő gyűrűt a kiegyenlítő kupakjáról, de így is időnként kifújja a vizet a túlnyomás szelepnél. Vízhőfok mindig normál tartományban marad.
A kiegyenlítőbe nem folyik vissza a víz a termosztát házból.
Azt is szétszedtem, kitakarítottam. Így sem jön vissza rajta semmi hűtővíz, ha megszívom akkor vákuum van benne...
Értem, rendben, köszönöm. Akkor nem nagyokra van szükség, legalább valamivel költséghatékony a mutatvány.Bár ezt a két akkus dolgot nem nagyon értem. Köszönöm mégegyszer.
Olyan kérdésem lenne, hogy 96-os Transitba ami dupla akkus, milyen akkut célszerű venni vagy tenni?
Gondolok itt Ah vagy indítóáramra. Mivel két akku kell bele így elég húzós a költség, szóval ezért is kérném ki a véleményeteket, hogy akkor már olyat nézzek bele ami tuti is vagy kell bele.