Kormánycsapágy, teleszkóp. Felniken van-e ütés nyoma. Esetleg tükörrel alánézi, a blokk öntvény állapotát. Váltókar szimmering. Lánc állapota, és a helyes feszítés ellenőrzése. Váltókar, lábfék görbesége. Ugyanígy a kormánynál a karok ellenőrzése. A vásárlás után kormánycsapágy kenése, teleszkópolaj csere, központi rugó felfogatásának szétszerelése, kenése. Szezon végén minden folyadék cseréje, bowdenek kenése, stb. Legközelebbi gumicserénél a kerék szimmeringek cseréje. A motorblokkal sokkal kevesebbet kell foglalkozni, mint a futóművel és a vázzal.
első motorom egy DL1000-es volt 2006-ban, azóta is hiányzik ez a feeling. Így negyvenen túl már megint a kényelem került előtérbe. Most hétvégén megyek megvenni egy 2000-es évjáratú Varadérót.
A motor 2018-ban lett behozva olaszból. Képek alapján kisebb esztétikai hibáktól (a tankon a műanyag oldalelem végénél kidörzsölődés, illetve kisebb horpadások a tankon) eltekintve szép a gép. 1,1m Ft.
új gumik
új akksi
új generátor+fesz szabályzó
új fékpofák
karbiszinkoronnal
3 doboz
bukócsővel
Tudtok segíteni mit kell majd megnézzek a motoron? Illetve ennek az évjáratnak milyen hibái lehetnek még, amivel számolnom kell.
Típus hiba, vagy együtt élsz vele. 😁 Főtengely gyulytas jeladó hiba. De mindig beindul soha nem fog ott hagyni. Az első generációs sd02 nel jön csak elő ez a hiba. A jeladó 30 ezer ft+szerelési díj.
Sziasztok, balfék voltam rossz bontott üzemanyag csapot rendeltem ez nem az én motoromhoz való. Szeretném elcserélni vagy vennék egy olyat ami nekem jó. Amit vettem az sd01-hez való nekem viszont sd02-hez való kéne.
Gyujtás ráad. Kikapcsolod a gázkar melletti vész leállítót. Majd egyszerre kapcsolod vissza és indítózól. Nekem igy indul ha normálisan nem akar. De igy mindig
üdv 2003 Fi hibakodjat Hogyan lehet kiolvasni? illetve a service check konnektor a hol van-az ülés alatt? problema: Fi + HISS nem alszik el, pumpa nem indul... novemberben meg jo volt, azóta aludt mostanáig :(
"hiba" szóval vissza kerestem a régi hozzászólásokat.. van sok hasonló bejegyzés , meg hozzá sokféle tanács is...
Mondjuk az OEMparts az egy drága hely. Arra jó,hogy megnézd az alkatrészt/árakat. Ennél a Honda olcsóbb,pl,ha délig leadod a rendelést akkor másnapra ott is van legtöbb esetben,sőt kicsit puhítod akkor -10%-ot is megkapsz.
Segítséget szeretnék kérni, honda v. xl1000 sd02 2006-os, benzincsap kellene. Honnan tudok rendelni, vagy ti honnan szoktatok milyen oldalról alkatrészeket? Esetleg valakinek eladó van e? Előre is köszi a válaszokat.
Az új is jó, ha rendszeresen cserélve van. Ahogy olvastam a VTR-nél gyakoribb a vezérműlánc feszítő probléma. Valószínűleg a VTR-ben magasabb forulaton járatják általában a blokkot (nem túra tempóban)...
Szia, köszönöm a tippet, így jár, aki ritkán látogat ide, bár nem vagyok egy szerelgető típus, állítgató sem, így aztán vetettem a szerelővel egy pár újat (már továbbfejlesztett lehet, mert más volt a cikkszám) és már benn is van a blokkban. Blokk a vázban, kuplung a régiből átemelve, tekercs tekercselődik itt Csepelen egy szakinál, ahogy írtad: a talpraállítás folyamatban, tavasszal újra az úton. Azért ez így, hogy nem vagyok szerelő, eléggé a gazdaságosság és a szerelem határán mozog. Meg kellett győznöm magam, hogy ez az ára, h 10 év alatt sehol sem hagyott szrban és gyk ktgmentes volt (kiv. persze kopók és folyadékok + feszszabályzó), pedig volt pár hosszú túránk.