Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2023.12.11 0 0 72773

Teljes ellátással (szállás+étkezés) Ő maga 37540 eurót kapott havonta, netto.

 

ugyanez helyesen :

 

Teljes ellátással (szállás+étkezés) Ő maga 3540 eurót kapott havonta, netto.

Előzmény: trizs77 (72772)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.11 0 2 72772

más topikban többször, már részletesen leírtam egy ex munkatárs (3 diploma) hollandiai karrierjét.

Feleség kint ápolónő egy öregek otthonában.

Ő először csak szerelgetett, ezt-azt .

Később az Otthon MB Sprinterén lett állandó buszvezető.

60 évesen.

Ez egy sziget.

Teljes ellátással (szállás+étkezés) Ő maga 37540 eurót kapott havonta, netto.

Mutatta, láttam a papírját.

Plusz a feleség keresete.

 

Minden jónak vége szakad egyszer, 70 éves lett, letette a lantot.

A főnöke azt mondta szerezzen maga helyett egy becsületes, szótlan (ez ott fontos), szorgalmas valakit.

Ha nem sikerül ők majd meghírdetik és azt veszik fel.

 

A saját rokonságára gondolt.

Egymás után vissza utasították a rokonai.

Méghogy állandó készenlét.

Egy kicsi szigeten.

Most már az MB 518 (?)  helyett egy kicsi OTOKAR busza van, azzal billeg naponta 2x vagy 3x kb. 20-30 km-t.

 

 

 

Végül egy messzi ismerős ajánlott neki egy frissiben elvált 30-33 éves ex Volánbuszos buszvezetőt.

Az kiment.

Letelt a két hónap próba idő fele.

Úgy néz ki beválik, elfogadják, felveszik.

20 nap múlva január elsején váltás.

Ő lelép, az új fiú meg felszerel.

 

Kezdőként kap 3100 netto-t.

Ezért vezeti a midi buszt naponta többször és karbantartja amolyan gyors szerelő módjára az otthon vízvezeték és fűtésrendszerét, fűnyírót, stb.  ha havária ütne be amíg a szárazföldről megjönnek az igazi szak szerelők.

Szállást (kicsi szoba) és étkezést Ő is kap.

 

Jó-jó, a napi buszos futás teljesítmény nem dicsekedni való, de munka ez is.

 

 

 

 

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2023.12.11 0 1 72771

A zsámbéki medencében is alacsonyak a pénzek, nettó 350 körül kaptak most, 20-30 túlórával. Lesz itt még baj.

Előzmény: trizs77 (72770)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.10 0 1 72770

Azt mondják a piacon, hogy  Beregben van még 290.000 netto is ?............................:-(((

Előzmény: Mr. SziD (72769)
Mr. SziD Creative Commons License 2023.12.10 0 1 72769

Meglepődnél, hogy egy vidéki falujáró mennyire szarul tud fizetni.

Előzmény: bz79 (72756)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.10 0 1 72768

Budapesten az ARRIVA is keres buszvezetőt 773 havi bruttóért és a Hadsereg is LINX kezelőnek katonát szintén 773 bruttóért.

 

Mindkét esetben ez nettóban kb. 470.000 - 490.000 Ft.-/hónap.

Előzmény: IndaBandi (72766)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.12.10 -1 1 72767

Ki tudja.

Annak idején az MYR-654-et is megcsinálták, pedig az nagyobbat tört.

Előzmény: Peraltada (72753)
IndaBandi Creative Commons License 2023.12.10 0 0 72766

https://youtu.be/KzaxL9M0H2A?t=147

 

Itt br 400-420e Ft-ot említ a szakszervezetis öreg a riportban.

(Gondolom erre mehetnek a pótlékok, stb.)

 

Köszi amit említettél; nettó 440e, azt is megjegyzem. Jövő héten lehet eljutok egy volános meghallgatásra. A végén majd rákérzedek a kezdő pilóta fizura, ha maguktól nem említik.

 

Kíváncsi vagyok még a céről dére átképzős ajánlatukra is.

Találtam vázlatos leírást.

https://www.volanbusz.hu/hu/karrier/reszletek/2172

 

A BKV-s csábítóbbnak tűnik. Na majd kiderül, ha elmesélték :-)

https://karrier.bkv.hu/buszvezeto

Előzmény: bz79 (72756)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.10 0 0 72765

Egyszerűbb ha írsz ide egy email címet és elküldöm a teljes táblázatot.

Előzmény: Licskay. (72763)
LSU 106 Creative Commons License 2023.12.10 0 0 72764

10 db. 

Előzmény: Licskay. (72763)
Licskay. Creative Commons License 2023.12.10 0 0 72763

Eredendően 415 mennyi is volt?

435-ös tudom, 26 db. 25 magyar és 1 német kivitel.

 

Most már csöndben maradok :)

ckg471 Creative Commons License 2023.12.10 0 0 72762

2010-ben volt már olyan kocsi, amelyik selejtezve, eladva volt.

Előzmény: trizs77 (72759)
Licskay. Creative Commons License 2023.12.10 0 0 72761

Köszönöm szépen. 

 

És még egy.

E98-asra tudnál hasonlót? 

Előzmény: trizs77 (72760)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.10 0 0 72760

2010-ben 395/E95 :

 

 - Agria..................15,

 - Alba....................17,

 - Balaton................20,

 - Bács....................7,

 - Bakony.................14,

 - Borsod.................19,

 - Gemenc................22,

 - Hajdú....................8,

 - JászKun................16,

 - Kapos...................16,

 - Kisalföld.................55,

 - Körös....................17,

 - Kunság..................20,

 - Mátra....................8,

 - Nógrád..................18,

 - Pannon..................23,

 - Somló...................23,

 - Szabolcs................15,

 - Tisza......................47,

 - Vasi.......................19,

 - Volánbusz................66,

 - Vértes....................27,

 - Zala.......................47

 

Ha jól adtam össze (?) akkor 547 db.

Előzmény: Licskay. (72758)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.10 0 1 72759

2010-ben = 395/E95 = 66 db.

Előzmény: Licskay. (72758)
Licskay. Creative Commons License 2023.12.10 0 0 72758

Üdv. Tudna valaki abban segíteni nekem, hogy az eredeti Volánbusz hány darab EAG E95 típusú busszal rendelkezett? 

bz79 Creative Commons License 2023.12.09 0 0 72757

Kékbuszon (agglo) átlag ugyanazt meg lehet keresni mint a másik kettőnél.Sajáton meg fordától függ,van ahol kicsit kevesebb (falujárón )van ahol több (pl népligetesek közül aki távolsági/különjáratozik ).

Előzmény: IndaBandi (72755)
bz79 Creative Commons License 2023.12.09 -1 0 72756

Hogy jött ki a 330?Én még embert nem hallottam aki 440-450 alatt kap.

Előzmény: IndaBandi (72755)
IndaBandi Creative Commons License 2023.12.08 0 1 72755

https://arrivabus.hu/berkalkulator

(nettó 380e-430e kezdőként, erre még jöhetnek pluszok)

 

A BKV-nál is hasonló bérekről lehet olvasni.

 

- Volánost nem találtam. Titok?

Mert 25%-os emelésért lesz most sztrájk.

Létezik, h ennyivel kevesebbet keresnek?

08-73 Creative Commons License 2023.12.08 -2 0 72754

SRD-236 @ 746

Peraltada Creative Commons License 2023.12.08 0 0 72753
IndaBandi Creative Commons License 2023.12.06 0 1 72752

Az orvosi és a páv2 megvan, a C-s jogsi le volt adva, jövő héten vissza kérem. (A B-t ingyen hosszabította az üzemorvos, a teherautóst meg nem használtam és 5 évente drága volt a semmiért fizetni.)

 

Szóval buszos karrierről álmodozom :-)

Amennyit sikerült utána olvasni; a BKV tanulmányi szerződéses jogsi szerzés a legjobb.

 

Gödöllőiként először azért rákérdezek majd mennyire versenyképes a Volánbusz-os.

 

Hosszú távon gondolom BKV-nál a budapesti lakhely az igazi.

Nekem az pénzben elég sokba lenne. Próbáltam tájékozódni pl a cinkotai albi árak nem semmik. 1 szobás talán 100+rezsi, de inkább 150+.

 

Lehet a Volánbusszal kevesebb fizetéssel is sokkal több maradna (ismerősnél 50+ az albi most).

 

- A legnagyobb kérdés, h van e kívánságműsor munkakezdésre?

Gödöllői pilóta hosszú távon kezdhet Gödöllőn?

Mert az mindegy lenne hol kell vezetni. Csak az utazást hagynám ki, ha már pont a G-i buszállomás mellett lakom.

 

- Kíváncsi lennék még egy dologra. Elvileg ki tudnám köhögni a buszjogsi árát. Lenne ennek valami mesés előnye vajon?

Mert gyakorlatom nincs, a három év sem zavarna, nem vándormadárkodom. 50 éves raktáros koma vagyok.

trizs77 Creative Commons License 2023.11.29 0 4 72751

Ezt a buszt 1974. januárban vette át a Volánbusz az IKARUS-tól, tehát valószínűleg 1973 decemberben gyártották.

Kb. 1979 végéig volt távolságis kocsi.

Azon kevés kocsik egyike melyek soha nem voltak (rendszerszintűen) se nemzetköziek, se különjáratosok.

Végig a távolsági üzemben dolgozott.

 

Már nem pontosan emléxem, hogy hová járt de úgy rémlik mintha 1977-1979-ben a MÁTRA-i vonalcsoportban dolgozott volna.

Utoljára talán a RECSK-i gyorsjáraton volt.

 

Kb. 5,5 -6 éves korában kapott egy nagyobb javítást.

Ilyenkor ha kellett, ha nem kapott másik motort.

Sohasem új motort hanem felújított 2156-os motort.

 

Átfújták .

Ez látható a képen.

Az átfényezéskor csak annyi volt a követelmény, hogy :

 - feltűnő legyen,

 - hasonlítson a menetrendszerinti járatok színére.

 

Ez után lett valamikor 1979 végén, vagy 1980 elején BÉRAUTÓBUSZ.

 

Amit jobb jól megnézni azok ülései.

A több évtizedes buszos életem legkényelmesebb ülései voltak ezek a - nem tudom  milyen típusú - busz ülések.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Dudari (72750)
Dudari Creative Commons License 2023.11.29 0 1 72750

FB ről...

Szerző nincs.

GC 65-92

Ránézésre Ik-255 lehet...

 

Trizs olv társ sokat mesélt ezekről, a menetrendszerintiből kerültek ide autók a 20-as Volán komoly több száz fős flottát adott bérbe, de a Volán tartotta karban , szervizelte továbbra is...

Irisbus Creative Commons License 2023.11.28 0 0 72749

Ja, ez egy normálisabb cikk, a Linde Budapesten és a Messer vidéken megoldja. 

Előzmény: Irisbus (72748)
Irisbus Creative Commons License 2023.11.28 0 0 72748

Az király, de ha jól tudom, mindössze egy hidrogén-töltőállomás van Magyarországon. 

Előzmény: trizs77 (72747)
trizs77 Creative Commons License 2023.11.28 0 1 72747
08-73 Creative Commons License 2023.11.21 -2 1 72746

A bal első lámpa tört, meg ott a lökhárító, szerencsére nem vészes.

Előzmény: Tams516 (72745)
Tams516 Creative Commons License 2023.11.21 -1 0 72745

Mekkora a kár a buszban, azt lehet tudni?

Előzmény: 08-73 (72744)
08-73 Creative Commons License 2023.11.21 -2 1 72744

RFW-456 eseményezett Biatorbágyon, egy Yaris elkapta a bal első sarkát.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!