Sejtettem, így vettem a kocsit nyáron, hogy ott nem volt más burkolat/fedél. Tipp hogy honnan lehet beszerezni, vagy hogy mi a pontos neve? Köszi az eddigi választ!!
Audi A4 1.6 sedan beázással küzdök hetek óta! Előszőr a vízvályuk voltak eldugulva, ezek ki lettek takarítva, akkor szoltak a szervízben ahova járok, hogy a levélrács elég gané állapotban van, cseréljük ki mert a pollenszűrő vizes volt. Rendben, megrendelték, összelett téve, jött egy eső és ismét beázott. Hozzáteszem ekkor már másodjára szettem szét belül, anyósülés ki, taposó felhajtva hogy kiszáradjon. Oké, ismét szervíz, ekkor derült ki, hogy a pollenszűrő ház alján engedi be a vizet, mert szétment a tömités. Új alkatrészt már nem tudtak hozzá rendelni mint a levélrácsnál, ezért valami tömítéssel kikenték vagy a franc tudja mivel. Oké megint összelett téve a belseje, minden vissza a helyére, már ugyse fog beázni. Hát de, megint ázik, megint szétvan szedve a belseje, és ugyanugy csöpög be a víz a pollenszűrő háznál, de már maga a keretben amiben helyezkedik el a pollenszűrő ott áll a víz, és így pollenszűrő széle, ami fekszik a házban az is vizes. Kérdés: tettem fel képet, látszik ahogy bevan helyezve a pollenszűrő arra nem hiányzik valami műanyag burkolat ami fedi a levélrácson kívűl a pollenszűrőt? Esetleg valaki nem ért hozzá aki elvállalni a szervizelését? Vagy ajánlani tudna jó szervízt budapest környékén ahol végleg orvosolni tudják a problémát?
Jah igen, két fajta van. Az egyik a hagyományos, a másik meg ami csapágyastól cserélödik. Elvileg mindegy, így is ki lehet mérni hogy a fix féknyereghez képest üt-e a tárcsa.
Ilyen matuzsálemeknél gyakran elöfordul hogy a kerékagy roszdás, és nem tud felfeküdni egyenesen a tárcsa. Ilyenkor üt, és lüktet. Mivel az egész futómüvet rángatja, hangja is van. Nekem is volt ilyen gondom A4 b5-el.
A leg jobb megoldás ilyenkor méröórával ellenörizni a féktárcsa ütését felszerelt állapotban. Ha nem vagy otthon a témában, vagy nincs meg a megfelelö felszerelés (nyomatékkulcs, méröóra mágneses állvánnyal) akkor inkább bízdd szakemberre. Ilyen állapotban ne használd, mert félrekoptatod az új tárcsákat, és akkor azok is mehetnek a kukába. Meg a futómünek sem tesz jót a cibálás.
Elsö körben tisztítsd meg a kerékagyat drótkoronggal, durvább csiszolóvászonnal. Ha szerencséd van, nem kopott még félre a tárcsa.
Sziasztok! Adott egy Audi A4 1.6 benzin, 1999-es évjárat, 194.000 km. A motor bemelegedése után, valami iszonyatossan fullasztó büdös jön ki a kipufogóból. Füst nem jön, kondenzvizet köpködi ki inditás után, de elmúlik ha bemelegedett a motor. Olajcserén volt, olajat, vizet nem eszi a kocsi, leengedett olaj is normális állapotban volt. Csak a benzinszűrő nem lett lecserélve. Műszerfal hibajelzést nem ír ki. Mi tévő legyek? Ahova járok szervízben, ott azt mondják ne foglalkozzak vele, de hát elég kellemetlen számomra..
Szerinted ki tudja ezt megmodani neked? Mennyi lenne a csereperiódus, és az km-ben és évben mennyivel lett átlépve? Nagy valószinüseggel 5000-et ki fog bírni, de garanciát nem várj sehonnan.
Sziasztok! Volna egy kerdes! Adott egy audi a4 2.0tdi bpw 2007 kombi! 2000-2500 tura kozott rangat ha enyhen gazolom, de csak 1,2,3 sebessegbe erzodik, es egy fura hang is van mindha vmi vas vasat surolna, mikor rant akkor halszik! mi lehet a gond? Koszi elore is!
Sziasztok . Audi A4 vásárlása előtt állok 2000-2008 évjáratok max 200.000 km kötött nézek . Mi az amire oda lehet figyelni ami bajos lehet az autóba ? Benzines vagy 2.0 tdi a megbízható ? Köszönöm előre is a hozzászólásokat !
Hello! Nemrég vásároltam egy Audi a allroad quattro 2.0 tfsi modellt. És olyan problémám van hogy ebben a modellben már csak fedélzeti computer által mért olajszint mérés van ! Sajnos e miatt nem tudom hogy az olajszintem pontosan mennyi is mert minden esetben különböző mértékeket mutatta ki és kb. 250 km megtétel után pedig a fedélzeti computer is elkezd villogni az olaj kód miatt hogy nincs olaj ! Sajnos a kipufogón keresztül azt már eszre vettük hogy indításkor olajat spriccel ki kisebb mennyiségben de a motortérben szivárgás nincs az biztos!
2001.-2004. közötti B6-os Audi, jó választás az említett 2 motorral, de a legjobb az 1,9 PDTDI (megy is és keveset fogyaszt, megbízható). Az 1,6 benzin picit kevés a pályázáshoz, fogyasztásba szint u.a. mint a 2.0, de ez nyomatékosabb. Rozsdára kell figyelni az ajtóknál, első sárvédő alja. Fényszórók még gyenge pont (tompított). Első lengőkarok (8 db) sokba kerülnek ha kell cserélni (márkásat érdemes). Csúnyán kopik a belseje (gumírozott bevonat).
Sziasztok! Szeretnek vasarolni egy hasznalt a4-est. Az egyik egy 2004 2.0 benzin motoros 146e km-t futott az AAA Auto centrumnal. A masodik egy 2002 1.6 benzin motoros 148e futott mezokovesdi kereskedesben talalhatoak. Elso sorban napi hasznalatra (max 40 km) Pest-Budakalasz kozotti hasznalatra. Egy megbizhato autot keresek.
Mit lehet tudni ezekrol az evjaratokrol? Surun elofordulo hibak, fenntartasi koltsegek? Mire erdemes odafigyelni vasarlaskor?
Sziasztok, Olyan hibával találkoztatok már, hogy 2012 a4 1,8tfsi 128000km futott autón alapjáraton és 2000-es fordulatig dízelesen csörgő hangja van üzemmelegen illetve hidegen alapjárat ingadozik picit. Márkaszervíz is elvérzett rajt. Nem lánc és okoskerék. Van tipp vagy egy szerviz aki ért hozzá?
Sziasztok, segitsèget szeretnék kérni , A4 Avant 8e 2007- es.az autom , TPMS ezt írja ki , sajnos a tanítás nem segit , telefonon már beszéltem az Audi pesttel,de nem tudtak segíteni . Valakinek van valami ötlete?? A kerekekben a nyomás jó,a jeladó működik megnéztük egy kis műszerrel , az összes kerékben .