Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2020.02.25 0 0 35195
Előzmény: novothauto (35192)
novothauto Creative Commons License 2020.02.25 0 0 35194

Igen az interfészről kéne.

Előzmény: cam aro (35193)
cam aro Creative Commons License 2020.02.25 0 0 35193

https://www.ross-tech.com/vcds/tour/main_screen.php

 

ettol nincs eredetibb,. ez a gyari / nincs olyan :) / vcds. 

demo version..

 

kattingass..  

https://www.ross-tech.com/vcds/tour/scm_screen.php

 

 

de lehet felreertelek ,es a csatolorol kell a kep.

olyanom nincs, de lehet. ;)  

Előzmény: novothauto (35192)
novothauto Creative Commons License 2020.02.25 0 0 35192

Sziasztok!

 

Lenne egy fura kérésem. Szükségem lenne pár képre egy eredeti

jogtiszta VCDS-ről egy youtube videóhoz vágóképnek.

 

Ha valaki tudna pár jó minőségű képet lőni, azt ide kérném:

 

novothkukacnovothauto.hu

 

Köszönöm!

 

 

fefe11 Creative Commons License 2020.02.25 -1 0 35191

Üdv.

Van egy ilyen klón kábelem. Szerintetek mennyire megbízható? Angol-Német VCDS 18.9 progit kaptam vele, tud valaki magyar programhoz átprogramozni. Magyar programmal használva demót ír ki és korlátozva van.

direx Creative Commons License 2020.02.22 0 0 35190

Szia.

 

Csak megjegyzésként irom hátha segitek vele.

Megnézném a helyedben hogy a vezérmütengely jeladot lehuzva is van .e fordulatszám jel.

Mint irtad kitekert izzitoknál a fordulatszánjel fülre jonak tünik de te mérve 200 rpm.

Ha szigoruan vesszük a tényt akkor ez ebben az esetben kevés.

legalább a 300 rpm-nek kellene igy lennie mivel minimális a sürités álltali visszahatás a dugattyukra.

Ha lehuzod a vezérmütengelyről a csatlakozot és akkor is van fordulatszámjel akkor jo fordulatszám jeleled ill a jeladod.

Ebben az esetben ha visszadugod a csatlakozot és ujra inditasz folyamatosan addig amig az olajnyomásra valo hivatkozásul besipol a müszerfal, akor beindul-indulhat az auto.

Nem feltétlenül fogja a jeladot hibára dobni. Ugyanez a helyzet a vezérmütengely esetében is.

Ha még elfogadsz tanácsot akkor egy szkop használatát javasolnám leginkább. Egyből láthatnád a jel.  jelek meglétét vagy hiányát.

Előzmény: _matel_ (35183)
cam aro Creative Commons License 2020.02.21 0 0 35189

Az üzemanyag a PD elemekig eljut.../...Tandempumpa jó.""

 

hogy/honnan tudod ? 

nyomasok mennyi tandem elott, es utan  ? 

 

 PD elem kivezerles hibara lenne tarolt hiba, de esetleg bele merni sem artana, mert ha a jel delej ott van, akkor csak a fizikai uza oldal marad. 

ha nincs injektoroknal a jel delej.. akkor fejvakarosabb..  

Előzmény: _matel_ (35183)
atuc Creative Commons License 2020.02.21 0 0 35188

Miért nem lehet a motorkódot leírni?

Siemens piezo?

Előzmény: _matel_ (35183)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.21 0 0 35187

tartalmat le tudod tolteni es megnezni, h gyari tartalom-e vagy mokolt?

Előzmény: _matel_ (35183)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.21 0 0 35186

igen. igazabol csak annyibol, h ki lehet-e zarni, h a pd-k meleginditasi problemajarol van-e szo, vagy mas?

Előzmény: _matel_ (35185)
_matel_ Creative Commons License 2020.02.21 0 0 35185

08-as mérőblokk-ban az indításit néztem csak valahol a 10-es csatorna környékén. Azt valaki 36mg/st-re átírta. VCDS valami 15-25 közöttit írt gyári specre. Azon gondolkodtam valaki direkt átírhatta nagyobbra az indításit?

Te gondolom az aktuális befecskendezési mennyiségre gondolsz ami az 1es csatornán van. Azt nem néztem. Azt hittem annak csak járó motornál van értelme.

Előzmény: no_holy_shit (35184)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.21 0 0 35184

befecsi mennyiseg diag alapjan van?

Előzmény: _matel_ (35183)
_matel_ Creative Commons License 2020.02.21 0 0 35183

Sziasztok,

lenne még egy izgalmas kérdésem. Barátomhoz odavittek egy 140LE-s 2.0PDTDI motoros B6-os Passatot. A hibajelenség hogy nem indul. VCDS-sel nézve a motorvezérlőben nincs hiba. Üzemanyag pumpa és a reléje is jó. Az üzemanyag a PD elemekig eljut, de a kocsi nem indul. Vezérlés a helyén van ellenőriztük. Tandempumpa jó. Negyedig van a tank. Kitekertük az izzítógyertyákat lehúztuk a légtömegmérőt így is teljesen száraz levegő jön ki az izzítógyertyák helyén mintha semmit se nyomna egyik PD elem se.

Kitekert izzítógyertyák mellett 200rpm-t mértem önindítózás közben VCDS-sel. Vagyis a főtengely jeladó is jó és fülre is megfelelőnek tűnik ahogy tekeri a az önindító. Bárkinek bármi ötlete van mit lenne érdemes megnézni még rajta? Korábban bikázták az autót hátha ott tettek tönkre valamit. Kitekert izzítógyertyákkal a következő hibát dobta be 4X:

012295 Diesel Particle Filter Differential Pressure

        P3007-000 Implausible Signal

Köszönöm, ÜdVW. matel

kari-m Creative Commons License 2020.02.08 0 0 35182

Köszönöm. Sikerült.

 

Előzmény: atuc (35178)
409 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35181

"Takarítás után feltettem a turbót és mérőórát csatlakoztattam a szívótorokhoz."

 

Az a mérőóra ugyanazt mutatja mint a MAP szenzor?? Mert az ECU-t csak az utóbbi érdekli.

Előzmény: _matel_ (35169)
balabmw Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35180

Így kerek a történet.

 

(szokszor a flash szó hallatán a userek -faszbúk tuning tünetekkel- arra asszociálnak,hogy az ECU-hoz többé nem kell kézzel hozzányúlni)

 

A témaindító kolléga ne vegye magára.

Előzmény: no_holy_shit (35179)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35179

Gyarilag otp eprom van benne(90le-s lemezfedeles adagolos tdi?!). (Ha flash lenne benne, akkor nem kene cserelni) de ha mar csereli az ember akkor rögtön flash-t vesz

 

(Vagy elvesztettem a fonalat es mas motorrol beszelünk?)

Előzmény: balabmw (35177)
atuc Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35178

Itt egy T5 UDS illesztő 2012-ből:

Előzmény: kari-m (35164)
balabmw Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35177

Nincs abban semmi flash, még álmában sem. Gondolom tudod,csak pont csuklottál. :-)

Előzmény: no_holy_shit (35172)
balabmw Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35176

Túltölt. Hosszabbíts a rúdon,valószínű nem tud eléggé kinyitni a wg szelep,ahogy a kolléga is írja.

 

Szoktak még olyan hibát elkövetni,hogy a T15 és a K03 kipufogó talpa nem egyforma (az egyikben be van marva a wg tányérnak hely) és ezeket felcserélve az egyik variációnál nem tud elégge kinyitni a wg.

 

Előzmény: _matel_ (35166)
rvf400 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35175

off

15-16 a valóság, plusz szállás

on

Előzmény: no_holy_shit (35174)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35174

Azt hallottam, h aki tud falat bontani meg sittet hordani, az manapsag Budapesten napi netto 30-t akar.

 

 

 

Előzmény: mica-r (35173)
mica-r Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35173

A szakértelem mennyiből van meg?

Előzmény: no_holy_shit (35172)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35172

Van egy jellegmezö, ha azt.feljebbirod akkor nem nezi hibanak. Vagy, vagy vagy... igen, az anyagot veszi el

 

Vcds-sel nem megoldhato. Chipben kell turkalni. Vagy elengedni a nyomas az ecu fele menö csöben 0.8 felett vagy zener dioda. Vagy leginkabb chip mert az a legolcsobb. 2x1000ft a flash. Eerom iro is 10eft alatt megvan

Előzmény: _matel_ (35169)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35171

Sorry felreolvastam, amit irtal

Előzmény: no_holy_shit (35170)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35170

gyarilag 0.8-t tölt. Ha jol remlik 0.6-ra van beallitva a turbo es a “n75“ a nyomas elengedesevel emeli 0.8-ig

Előzmény: _matel_ (35169)
_matel_ Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35169

Takarítás után feltettem a turbót és mérőórát csatlakoztattam a szívótorokhoz. Így a T15-ös turbó a gyári 0.8bar-t se töltötte le. Ezért a nyomáslabda és a wategate szelep közötti 6-os menetes szár csavarján 2-3 menetet beljebb tekertem. Ezt értem beállítás alatt. Így már mint írtam második vagy harmadik sebességben padlógázon 1600-3000rpm között tölt 17-18psi-t vagyis olyan 1.2bar-t. A problémám hogy előzés közben olyan 3200rpm-nél hirtelen elmegy az erő. Ha leveszem a lábam a gázról majd újra rálépek akkor visszajön az erő. A hibatároló alapján gondolom ilyenkor a turbót fújatja le a wastegate szelepen át az ECU. Mert a turbonyomás kerül be mint hiba a tárolóba. A kérdés ha így van akkor ezt a nyomáshatárt ahol beleszól az ECU tudom-e VCDS-ben módosítani? A lényeg nem szeretném ha ilyen hirtelen erőelvétel lenne 4000rpm alatt. Vagy esetleg anyagot vehet ilyenkor el az ECU? A fő gond hogy a nehéz kaszni miatt rövid a váltó ezen a típuson így életszerű előzés közben a 32000rpm. Ha nem számít az ember erre a megtorpanásra, elfelejti akkor kellemetlen is tud lenni.

Előzmény: atuc (35167)
409 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35168

 "gondolkodtam azon is hogy itt kikössem az elektromos szelepet és csupán a turbó gyári membrános vezérlőjét kössem be direktbe?"

 

Ezzel csak azt éred el, hogy minden gyorsításra tiltani fog.

Ez az 1,2bar (2200mbar) a diagban látható, vagy külön méred órával?

 

"turbót kicseréltem, beállítottam"

 

  Megeshet, hogy túl szűkre állítottad a wastegate szelepet. (más nemigen állítható azon)

Előzmény: _matel_ (35166)
atuc Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35167

A nyomást nem tudod állítani VCDS-sel. Mit jelent hogy "beállítottad a turbót"?

Előzmény: _matel_ (35166)
_matel_ Creative Commons License 2020.02.06 0 1 35166

Sziasztok,

nemrégiben vettem egy AHU motorkódos Audi A6-ost. Műanyag házas egy csatis a gyári ECU-ja. A motort rendbe tettem turbót kicseréltem, beállítottam mert már hordta az olajat. A problémám hogy harmadikba előzés közben többször előfordult hogy olyan 3200rpm körül lefújatta a turbót. Ez elég kellemetlen mikor nem számít rá az ember. Jelenleg 2-esben és 3aasban max gázon 2000-2500rpm körül 1.2bar a töltőnyomásom. Természetesen a 00575-ös hibát (ha jól emléxem) bedobja a tárolóba ilyenkor. A régi autóm ugyanilyen volt 1Z-motorral ugyanilyen vezérlővel. Az nem vette el sohasem a turbónyomást igaz 1.1bar-ra volt állítva. A beavatkozási nyomást tudom VCDS-sel állítani? Ha igen gondolom adaptációban de melyik csatornán?

Illetve mi a gyári értéke ennek? Lehet a régi autóm vezérlője chippelve volt? A turbó tuti jól volt bekötve, gondolkodtam azon is hogy itt kikössem az elektromos szelepet és csupán a turbó gyári membrános vezérlőjét kössem be direktbe? Gányolni nem akarok és nem tudom hogy a motor védelmén kívül még milyen célból fújathatja le az ECU a turbót?

Köszönöm, matel

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!