Keresés

Részletes keresés

Verho4 Creative Commons License 2022.04.02 0 0 3200

Üdv Tibi! Na már 200km megtétele után, is stabilan működik a gép! De mint a legtöbb riganal ha egy jól befutott motort szétszedel és összerakol biztos lesz vele valami,ami nem stimmel majd......😁 Főleg egy ilyen átalakításnál! Karbit teljesen újra kellett állítani fuvokazni! A nagy karbit és a kipufogót is lekellett vennem meg járatos! Egyébként a blokk teljesen csendben fut könnyedén,razasok jelentősen csökkentek! 40nel is olyan könnyen fut H dadog.....ezért most dolgozók egy módosított hátsó lánckeréken amit 31fogasra tervezek,H kihasználják a motort,mert már előre nem fér nagyobb! 30as keverékkel jaratom egyenlőre repsol olajjal! A trafot majd most H stabil akarom majd kipróbálni!😁 Lehetne már egy talit összehozni valamikor!

vermestibi2 Creative Commons License 2022.03.20 0 0 3199

Haladok, de még messze a vége.

Szégyen, de én még nem vettem elő idén a motorokat. Most nem is nagyon férek hozzájuk a sok lomtól.

Az alkatrészek nekem egyáltalán nem sürgősek, szerintem majd elhozod, ha erre jársz.

Előzmény: darusferi (3198)
darusferi Creative Commons License 2022.03.19 0 0 3198

Üdv Tibi  ! 

Hogyan haladsz az ács mesterséggel ? 

Mit szólnál hozzá ha a jövő héten át küldeném neked a Delta légszürő házat  a marokcsavarokat meg a szélvédőt  ,  akár már Hétfőn érte tudnál e menni ,  vagy melyik nap lenne jó ?

Katonka Balázs Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3197

Szívesen Feri. 

Előzmény: darusferi (3194)
Katonka Balázs Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3196

Azokon mar nincs meg furat se neki. 90 ig hoztak ide Deltakat ami utana jott az mind maganuton erkezett. 

Előzmény: vermestibi2 (3195)
vermestibi2 Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3195

Az enyém elég kései, 91-es, V 50 M-es blokkos, vagyis ezen nemigen volt.

Előzmény: Katonka Balázs (3193)
darusferi Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3194

Üdv Katonka

A hétvégén megnézem a motorszamot is már kíváncsi vagyok rá.   A Délután nekem van sárvédő gumi így hát számomra  az a természetes hogy van rajtuk .

Balázs a te típus ismeretes irigylésre méltó , köszönöm hogy ki segítettél .

Katonka Balázs Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3193

Utolso szeriakrol elhagytak de szinte vegig volt rajtuk marmint 90 ig. 

Előzmény: vermestibi2 (3192)
vermestibi2 Creative Commons License 2022.03.08 0 0 3192

Üdv!

Gyere, itthon leszek a hétvégén.

A Deltán gyárilag van a hátsó sárvédőn gumi? Nekem gyanús, hogy nincs. A neten nézelődve többnyire nem látok rajta, de amelyik Deltán van, az régebbi, kerek lámpás.

Előzmény: darusferi (3190)
Katonka Balázs Creative Commons License 2022.03.06 0 0 3191

Akkor az a blokk w 57 es Verhovina 4 es blokkja.  Valoszinu 74 a motorszam vege. 

Előzmény: darusferi (3190)
darusferi Creative Commons License 2022.03.06 0 0 3190

 

üdv  Vermestib  !  

Ma a Nyirtét i börzén nem volt nagy felhozatal , amit haza vittem az egy betekerős  S - 57 blokk henger nélkül , alkatrésznek , a kilométer óra kihajtás gyárilag le van vakolva rajta. Neked oldalburkolat lemezt sajnos most nem láttam , de meg próbálom más felől  . A hétvégén tervezem átmenni hozzád . A Deltán  hátsó sárvédő gumid van e ?  ha nincs szóljál viszek ulyat .

darusferi Creative Commons License 2022.02.25 0 0 3189

Üdv Tibi ! 

Az meg milyen kulcs  ?

vermestibi2 Creative Commons License 2022.02.25 0 0 3188

Találtam egy ilyen csavart. De szerencsére volt hozzá kulcsom.

vermestibi2 Creative Commons License 2022.02.06 0 0 3187

Rigás Csabi, itt vannak  a képek a kipufogóról, amiről beszéltünk.

darusferi Creative Commons License 2022.02.05 0 0 3186

Üdv Tibi  !

Természetesen nem sürgős , most látom kerestél telefonon  , Édesanyám születésnapi ünepségét tartottuk és elnézésedet kérem  hogy nem tudtál elérni . Holnap kereslek .

vermestibi2 Creative Commons License 2022.02.05 0 0 3185

Ha neked nem sürgős, akkor legyen úgy.

Jövő hét végén hozzákezdek a Babettához.

Előzmény: darusferi (3184)
darusferi Creative Commons License 2022.02.05 0 0 3184

Üdv Tibi ! 

A Komár  1 felébresztése nem egy kis idő , és ha a Babetta projekt kisebb munka ,  mi lenne ha meg cserélnéd a sorrendet ?

darusferi Creative Commons License 2022.01.22 0 0 3183

Üdv  Tibi ! 

Végül is csak a kinlódás  lett volna vele , no meg ami a lényeg hogy az nem a  szocialista jármü ipar terméke ., 

Jól döntöttél  !

vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.22 0 0 3182

Feri, végül önmérsékletet tanúsítottam és mégsem vettem új motort. Ez lett volna egyébként:

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Tomos_Colibri_elado_125025107.htm

Verho4 Creative Commons License 2022.01.16 0 0 3181

immar a módosított hajtókar plusz olaj tároló ressekkel! És könnyítve 93-rol 87g-ra! Igen Tibi felül is tugorgosre tervezem!

vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.16 0 0 3180

Szuper, köszönöm.

Előzmény: darusferi (3179)
darusferi Creative Commons License 2022.01.15 0 0 3179

Üdv vermestibi !   ,

Ma voltam a szélvédő ért  amit tervezel  a túrázós  fehér Riga ra   fel szerelni  , valamelyik nyugati motoron volt  , és nem is  házilagos készítés  ,  hanem  gyári .

vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 3178

Akkor, gondolom, tűgörgős lesz felül is.

Előzmény: Verho4 (3177)
Verho4 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 3177

Keszulodik lassan,szabalyzas megtörtént, simó hajtokar, lesz az áldozat! 

Katonka Balázs Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3175

En jartam ugy pl, hogy a kalapacsnak az erintkezoje volt laza es azert szaggatott. Vagy ugy is h hajszalrepedeses volt az erintkezo. 

Előzmény: KozmaGyerkőc (3173)
vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3174

Igen, valószínűleg a gyújtással van gubanc. A gyári adatok (előgyújtás, hézagok) Rigánál csak hozzávetőlegesek, mindegyiknél ki kell kísérletezni, hogy mi jó neki. Az előgyújtás szerintem elég sok, a hézagokat meg minél kisebbre vegyük, aztán onnan növeljük majd, ha kell. De egyébként bármi apróság lehet a hiba oka, egy rosszul betekert gyújtókábel, vagy akármi. Gyertyából is próbálj ki többet.

Előzmény: KozmaGyerkőc (3173)
KozmaGyerkőc Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3173

Cseréltem trafót, másik rigással, trabantéval valamint robogó trafoval is próbáltam, az eredmény ugyan az, tömítéseket a hengernél megnézem, de minedenhol újak, most lett a blokk csapagyazva szimeringezve. Ma reggel elinditottam, most magas fordulaton is beszaggat, néha le os hörög, valami a gyujtással lesz. Jelenleg az előgyujtás 2,6-2,7 körül van, megszakítóhézag pedig felső holtpontban mérve 0.35mm, megcsiszolva az érintkezők, minden bakelit a helyén, csavar meghúzva, átvezető műanyag is a helyén. Szerencsére van alkatrész amivel tudok cserélgetni (4db komplett gyujtas, plusz kondik megszakítók, lendkerekek). Éjjel, vagy legkésöbb holnap délelött mondom a fejleményeket. 

vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3172

Még az jutott az eszembe, hogy lehet, hogy a gyújtás időpontja sincs optimálisan beállítva. Ne adj neki nagy előgyújtást. Majd amikor már jár, ráérsz finomítani rajta.

Előzmény: KozmaGyerkőc (3170)
vermestibi2 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3171

Üdv!

Ezt sok dolog okozhatja. Valószínű, amit mondasz, hogy a gyújtás rendszerrel van a baj, s azon belül a trafó a leggyakoribb hibaforrás. Próbáld ki a rendszert másik vagy másféle trafóval. Én a gyertyát is kicserélném, s olyan kis gyertyahézagot állítanék, amilyen kicsit csak lehet, mert lehet, hogy egyszerűen alacsony fordulatszámon kevés feszültséget termel a rendszer s gyenge a szikra.

De más oka is lehet a dolognak. A tömítetlenség hasonló tüneteket produkál. Állíts neki valamilyen alapjáratot, nem baj, ha magas, csak ne álljon le magától, s fújd körbe a karburátor tömítéseit meg a hengertalpat féktisztítóval. Ha változik a fordulatszám (általában leáll), akkor lukas a rendszer. De a szimeringek is átengedhetnek, ezeket érdemes biztos-ami-biztos alapon újra cserélni.

Remélem, tudtam segíteni; tájékoztass a fejleményekről.

Előzmény: KozmaGyerkőc (3170)
KozmaGyerkőc Creative Commons License 2022.01.03 0 0 3170

Sziasztok! Olyan gondom van a kis 12-es riga blokkjával, hogy gyujtas és karburátor jól van beállítva, viszont nem akar lenni alapjárat. Ha finoman engedem vissza a fordulatot, úgy hallatszik mintha elmenne a szikra. Ilyen lehetséges? Gyújtást jól átnéztem rendbe tettem, másik gyujtótekercset kapott, új megszakítót, kondit, a karburátor ki tisztítva, keverék és alapjárati csavar beállítva. Fordulatot szépen veszi de alapjárat nem akar lenni. Remélem tudtok segíteni, én trafóra gondolok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!