Azért az 20 km hosszú, sztm azért ott is inkább 10 kör mintsem 20 a hatótáv. Bár mindegy, mert ember legyen a talpán aki megy akár csak kettőt is egymás után.
Nem küldheted bármeddig. Mondjuk ez mindegyikre igaz. Handras meg többet hazudik, mint te.
Éppen hogy sikerült másfélszer akkora teljesítménnyel bekúsznia az elsők közé. És egy halom 350 lóerős versenyautó rommá veri. Nem is beszélve arról, hogy egy körön 4 másodperccel lassabb egy 110 lóerős motornál, kb. a 80 lóerősek szintjén megy. De Kakucs nem ennek az autónak való, a Nordschleife meg megmutatta, hogy az 500 lovas benzinesek szintjén van. Csak azok tudnak tíz kört is menni, vagy huszat.
Ott a videódban, 32:26-nál. A teljes menetet mérve egymás mögött vannak (a videó készítésekor).
Amúgy én bírom ezeket a srácokat, megvan a maguk amatőr bája, a fickók jól vezetnek, de ez túl kis pálya autóknak, bohóckodni jó, de picit is potensebb autókat jóval nagyobb pályán kéne méricskélni. (Mentem pályanapon itt a Susuval, a BMW-vel és a Minivel is, tudom miről beszélek.) Persze értem én hogy Kakucs szinte ingyen van a többihez képest, de ez nem véletlen.
Szomszédomnak van egy kis 40 lóerős, 600-as körüli faszomtudja milyen mocija, valami supermoto-szerűség, rendszeresen jár vele pályázni, abban még van némi fantázia, az, hogy, de kurvára gyorsul egyenesben, meg 300-al megy autópályán, ez fullra nem érdekel.
Nekem autó pl csak gusztustalanul nagy tempónál (lenne) érdekes, meg az a hirtelen megindulás amit egy kajak Tesla tud, az még vérpezsdítő . A motor a "porsche-szerelem" dologra sokkal jobb, és nem is kell vele igazán gyorsan menni hogy felmenjen a pulzus. Autóval 2-3x nagyobb sebesség kell ugyanahhoz (sőt, sosem lesz olyan izgalmas egy autó mint egy motor, pont a veszélyérzet miatt).
HAndras egész nap több tucatszor gyorsult vele 0-250 és semennyit sem fáradt el. Track módban gyakorlatilag akkukimerülésig tolhatod ami 100+ 0-250et tud simán, kb. többet mint egy 1000 lovas másik benzines.
Irányt váltani nem tud? Egy kifejezetten technikás és kanyargós pályán (Laptimingon nézheted) is hülyére vert mindenkit pedig itt nem az 1000 lóerő miatt nyer egy autó lásd pl. G63 epizód, ami egy Kia Ceed idejét tudta. :D
Városban tényleg elképesztő gyorsan lehet haladni, aki nyavajog a dugók meg a menetidők meg a balfék polgi miatt, üljön motorra. Számítok valami elég jó menetidőre és akkor fele annyi lesz a végén, és nem siettem. :) És minél beljebb kell menni a város bugyrában, annál jobban nő az előny. Igaz, nagyon nem szerettem meg a városban motorozást ennek ellenére.
Amúgy azt "örömmel" konstatáltam hogy a motoron is pont azok akarnak megölni mint bringán. :) (60+ bármilyen nem ill. nők bármilyen korosztály)
Tartósan? Mennyit, 80-100 kilométert?:) Már persze, ha nem kell irányt váltani, mert az igen rosszul megy neki. És itt van ugye a baj. Nem véletlen, hogy nagy és széles pályán sem tud jobbat egy 500 lóerős belsőégésűnél, amit viszont arra csináltak, hogy menjen 250-et. Nem 300 fölött, csak 250-et, de ott valóban jó legyen.
Mondom, vannak ezek a számok, amikről lehet beszélgetni, meg van ez az amúgy teljesen jó autó, amit ha annak akarunk használni, amire készült, azaz dinamikus, jó a hatótávja, jó a fogyasztása, és lehet arról beszélgetni, hogy amúgy hogy tudna menni, ha lenne féke és futóműve a teljesítményéhez, akkor nagyon jól járunk vele.
Nem arra van kitalálva hogy világvége tábla 5x áthúzva kis keskeny kanyargós úton csapassanak vele az biztos, de hogy autópályán tartósan is lehet vele menni 250 fölött az biztos. 300fölött kezd elmelegedni aránylag hamar az első motor, de az akku sokáig bírja, és jól hűti, jobban mint eddig bármelyiket. Én azért van hogy folyamatosan 200 fölött megyek vele ha lesz fék és a forgalom engedi akkor lesz hogy 250 felett is fogok néha. MEg tesztelem a 300 fölötti tempókat is hogy bírja. 250 körül szoktam most is menni, mert a 200-as utazóról csak egy enyhe gázadás és 3-4sec alatt 250-en van.
"A futómű szoftvert is frissítik, pálya módban sokkal stabilabb lesz az autó vele."
Hát, csodát nem lehet tenni, de a pálya mód most egy vicc. És ez valószínűleg nem fog megváltozni, mert az egész autó nem arra van kitalálva, hogy 250 fölé menjen egynél többször. Megint számok, amikről beszélgetni lehet.
Jó, de ezeket a dolgokat meg tudod csinálni otthon is, miután hazaértél a Dacia Sanderoddal vagy a Tesla S-eddel, az orsó meg ugye egy másfajta szórakozás.:)
Nem szeretem a motorokat, veszélyes. Még élni akarok, ennek nagyobb az esélye autóban. Hiába vagy ügyes ha Mari néni kitolat eléd mondjuk vagy hasonló, védhetetlen és te leszel a gyűrődő zóna. 2+ tonnás bódéban nagyobb esély a túlélésre.