akár 8-10 évre visszamenőleg jól látható volt mindig,hogy amikor "departed" Ferihegy Budapest,az a küldemény fizikai megérkezését jelentette 100%ban,majd 2-4 napra rá jogilag is megérkezett 100%ban,azaz NPKK átvette/kezelte....most erre 2 hónap/3 hónap/ után a válaszuk az,hogy nincs itt.....szóval erre írom/írtam azt,hogy egyáltalán nem igaz.megkértem,hogy azonosítsák be a küldeményt,helyileg,jogilag....és én várom a fizikai kézbesítést! nemhogy nem kézbesítik,de beazonosításra sem képesek/hol van,hova tették félre,mi és mikor fog történni vele/....no ez az amiről számtalan 0-val értékelt vélemény született már több helyen,ezen nincs mit védeni/javítgatni/mismásolni. eddig sem képes eljutni a MP NPKK. óriási nagy nulla!
Igazad van, sok embernek lövése sincs miből áll ez az egész rendelés azt hiszik 2 nap alatt megérkezik a cuccos csak azt felejtik el, hogy nem csak Ők vásárolnak hanem K-sokan és közben azok létszáma nem nőtt
akik ezeket feldolgozzák.
Nálam is van amit még nem kaptam meg egyik:
01.23 án fizettem ki 02.11-én küldte el és még sehol semmi 04.11-re volt írva,hogy megérkezik mivel lejárt kértem vissza a pénzt amit nem akar az eladó mert ő feladta címszóval de a nyomkövetési szám használhatatlan nem létezik,de ŐŐŐŐ feladta..... (persze persze) na most megy a huza vona.
másik:
02.07 én fizettem ki feladták elvileg 02.08 és még sehol sincs.... július 2-re írta az érkezést,jó mi?!
ez sajnos benne van a pakliban persze engem is bosszant baromira,hogy nem kaptam meg mikor fizettem érte de egy dolgot tehetek visszakérem a pénzt,már ha hajlandó lesz visszaadni.
Ilyen időt húzós csűrős csavarós szarakodós pénz nem visszaadós bebuktam dologból már volt vagy 20 legalább az elmúlt 10 év alatt amióta rendelgetek igaz egyesével nem nagy összegek mert 800-5000. ft körül vannak de ha összeadom akkor 50.000-70.000 ezer forint amit sosem fogok visszakapni.
Ez az amire számítani kell mivel nem a sarki boltba megyünk vásárolni,sajnos ez a "véres" igazság.
Látható nekem is késik "cseppet" pár dolog (eddig) de aki nem türelmes ne rendeljen kintről.
P.P2000 jól írja az adatok azt mutatják,hogy ott van Angliában a csomagod.
Az egészben csak az a baj akár kifelé menő vagy beérkező csomagokról beszélünk, hogy
ezek az adatok eleinte nem csak egy csomagot mutatnak mikor beérkezik egy egy kicserélő
üzembe központba.... ahogy oda is van írva egységképző érkeztetése ami az jeleneti az
vagy egy konténer vagy egy bálazsák vagy kisebb zsákok és vagy az előző két nagyobb tárolón
belül is ugyebár kisebb zsákok vannak amiknek saját kódjuk van.
Tehát adott egy konténer kódja azon belül bálazsák vagy kisebb zsákok kódjai,beérkezik egy
kicserélőbe a konténer lecsipogják a kódot ami nekünk azt mutatja,hogy a motyónk beérkezett
a kicserélőbe... és rögtön a legtöbb ember azt hiszi ez egyedül csak az ő csomagjára vonatkozik
miközben ez több ezer akár több tízezer csomagra vonatkozhat.
és.... ez egyáltalán nem biztos,hogy az itteni kicserélőbe van a konténer mivel ugye amikor valahonnan
elindul a konténer vagy bálazsák vagy valami gyűjtő egységképző akkor ők leveszik magukról a terhet
azaz lecsipogják a kódját ami azt mutatja,hogy már nincs náluk hanem megy a következő helyre
de annak még oda is kell érnie a következő helyre, és amikor odaért a szállító szintén leveszi magáról a terhet ami azt mutatja,hogy már nincs nála hanem megérkezett az érkezési helyre de ez csak annyi,hogy
levették a cuccot a szállító járműről azt még helyére kell tenni és kipakolni aztán jöhet a feldolgozás.
Beérkezett a konténer azt fel kell dolgozni ami nem megy 5-perc alatt a fanyalgók nyugodtan mehetnek a kicserélőbe dolgozni úgyis folyamatos az ember hiány.... persze nem mennek mert a kuli munkát nem akarják elvégezni de a szájukat tudják jártatni.
Egy kicsit többet kéne gondolkozni és beleérezni milyen lehet az a munka amit fikáznak.
Mielőtt még kapnék beszólást nem nem dolgozom kicserélőben de el tudom képzelni mi lehet ott
és még a vírus is nehezít a dolgokon, nem tudjuk azt sem egy egy konténernek stb. szállító egységnek meddig KELL esetleg karanténban állnia.
Nekem is van több csomagom amit várok baromira.... minden nap nézem követéseket de tudom,hogy
mennyire nem pontosak azok az infók...
Mostanában baromi sokan rendelnek erre jött még a vírus ami lassabbá teszi az egészet itt is ott is
azért vásárolunk kintről mert olcsóbb mint itt és sok esetben olyan dolgot találunk amit itt nem kapni
vagy nem futunk bele,ezek figyelembevételével kell vásárolni mindenkinek.
Tehát ide való a mondás (olcsóbb cuccot) valamit (több időért mire megjön) valamiért.
Bocs,hogy hosszú lett de ez kikívánkozott belőlem, persze a nagy dumások nem fognak
Köszönöm az információt és hogy leírtad a procedúrát, pont erre voltam kíváncsi!
Jó lett volna ezt az információt a postán az ügyintézőtől megkapni, ehelyett kaptam azt, hogy Covid van, meg hogy a címzett érdeklődjön a német postán.
Még tegnap a DHL weboldalán indítottam egy Nachforschung-ot is. Bár levélként feladott nemzetközi csomagra nem lehet, de kiválasztottam a belföldi csomagot és oda írtam be az adatokat meg az összes lehetséges információt ami segítségükre lehet. 30 napjuk van válaszolni, kíváncsi leszek hogy lepattintják a dolgot azzal hogy ez nem belföldi csomag, vagy azért segítenek és továbbítják valakinek aki tud esetleg intézkedni. Tapasztalatnak mindenesetre jó lesz.
Érdekesség: 2 órával azután hogy ide beírtam a kérdést és elindítottam a DHL-nél a Nachforschung-ot, a postás meghozta a megrendelt alkatrészt. A feladó korrigálta a korábbi hibáját és elküldte a helyes alkatrészt anélkül hogy megvárta volna hogy visszakapja a régebbi tévesen elküldöttet. Ennek örültem, annak kevésbé hogy a feladónak a kommunikáció nem az erőssége és nem válaszol az emailekre. De mindegy részemről már nem sürgős a dolog...
itt egyedüliként ön védi a nemzetközi posta kicserélő központot és dolgozóit,talán ottani dolgozó? ha igen ,akkor kérem mondjon erre valamit:ch123365302us. szerintem ez alapján is látható,hogy nem jogos,hogy védi őket.sőt ....ez is egy a sok közül,ami kritikán aluli,de nyugtasson meg,hogy semmi baj,minden rendben.nagyon várom őszinte válaszát
Ott dolgozol, hogy tudod, a melósok tojnak mindenre? Gondolom az eszedbe sem jut, hogy kevés a létszám. Nem mindig a melóst kell ócsárolni. Elcsépelt, fejétől bűzlik a ....
Jól értetted kedves János, igen. A nemzetközi szállítás így működik. A feladó országának postája (jelen esetben a Magyar Posta) átadja nemzetközi szállításra, tehát elhagyja Magyarországot a küldemény. A célország postája pedig átveszi, érkezteti és továbbítja az országon belül úgy, ahogy az előző válaszomban írtam.
Ez azt jelenti, hogy már a célországban van, elhagyta az ottani nemzetközi központot és tart országon belül afelé, ahova kell. Tehát már az UK-ban van a küldemény, azon belül mozog.
Amire neked szükséged lesz jelen esetben, az egy küldemény kerestetés. Be kell menned a postára (célszerű oda, ahol feladtad) és ki fognak tölteni egy papírt, amivel elindul a folyamat. A feladóvevényt amit kaptál még a feladáskor, azt másold le fénymásolóval (ha tudod), az eredetit ne add ki a kezedből, mert lehet azt fogják mondani, hogy had maradjon náluk, emiatt mondom!
Minden adatot fel fognak vezetni arra a CN19 nyomtatványra, majd várni kell és 30 napon belül tájékoztatást fognak adni levélben. Ők intézik a továbbiakat, beszélnek a német postával és stb. Könyvelt küldemény lévén, ha nem kerülne elő kártérítést fognak fizetni a nemzetközi egyezmények értelmében.
Mellesleg abban igazuk volt, hogy most minden nagyon lassan szállítódik a COVID miatt, függetlenül attól, hogy milyen viszonylatról beszélünk. Ha tudok még segíteni valamiben, írj nyugodtan. Az azonosító ismeretében rá tudnék nézni, hogy szerintem mi a helyzet, ha nem akarod itt megadni nyilvánosan, akkor megbeszéljük valamely más felületen. Szép estét!
Van esetleg valakinek ötlete, hogy mit lehet csinálni egy Magyarországról Németországba feladott levéllel (valójában kis csomag), ami március 25 óta áll a német elosztóközpontban?
A küldeményazonosító RR-rel kezdődik és HU-ra végződik.
Németországból rendeltem egy kis alkatrészt, de a feladó másik alkatrészt küldött mint amit rendeltem, ezért vissza kellett küldenem.
Március 23-án adtam fel, 25-én beérkezett a német elosztóba és azóta ott áll.
Persze a kereskedő csak akkor küldi el a ténylegesen rendelt alkatrészt, ha visszajutott hozzá a másik.
Múlt héten hívtam a DHL-t, ott azt mondták várjak még 1 hetet, majd a magyar postánál indítsak 'Nachforschung'-ot. Nem tudom ennek mi a megfelelője a magyar posta terminológiájában.
A magyar posta hétfőn azt mondta, hogy most a Covid miatt semmire nincs garancia, de kérjem meg a címzettet, hogy ő érdeklődjön, mert a tapasztalatuk szerint ez segíthet.
De nem akarom elhinni, hogy nincs valami hivatalos 'utánkeresés' (vagy nem tudom hogy hívják), amivel a magyar posta utána tud kérdezni az elküldött küldeménynek.
a külföldi szerint nem "útban van Budapest felé", hanem február 20 szombat este fél 8 óta Ferihegyen van....tehát kb 2 hónapja ott van? hol? a posta állítja,hogy nincs ott.
Nekem 2 olyan csomagom van, ami a posta.hu oldalán megjelent, hogy Magyarországon van és soha nem kaptam meg! Reklamáltam , azzal ráztak le, hogy "U" betűs, vagyis nem csomagkövetős, és külömben is ha a posta.hu oldalon negjelent, az csak belső informátció! Hát menjenek a K .. annyukba! Rohadt szemét tolvaj banda! Vagy akkor akarják kiadni, mikor áfát kell rá fizetni? Mert kinézem a posából! A tetűt 10 forintért áthajtaná a szomszéd faluig!