Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinettu Creative Commons License 2011.12.21 0 0 10722

99750 km, márciusban lesz 6 éves. Nálunk 4 év után térült meg a felár. Átlag 1.5-2 literes fogyasztáskülönbséggel számolj. Ha kevesebb a város akkor 1.5, ha több akkor 2.

Előzmény: danidoki (10719)
vinettu Creative Commons License 2011.12.21 0 0 10721

Köszi, közben megoldódott. A kluboldalon is megtaláltam a problémát, injektortömítéscsere lett a vége. 39 ezer a számla, azóta patent.

Előzmény: danidoki (10717)
_ZE Creative Commons License 2011.12.20 0 0 10720

Márkatárs volt :-( Nyugodjon békében.


Halálos baleset a Parlamenttel szemben

Autómentővel ütközött a személyautó a Bem rakparton. Tovább »

forrás: Index.hu



danidoki Creative Commons License 2011.12.19 0 0 10719

Szaszi, Vinettou,

 

hány km van az autótokban? Csak hogy tájékozódni tudjak, ha vásárolok egy tdcit. Bár, hezitálok a benzin-diesel között,

gázolajárakat és hibalehetőséget ismerve. Gondolom az 1.4 kevésbé igényes.

Előzmény: Szaszi i (10718)
Szaszi i Creative Commons License 2011.12.19 0 0 10718

Nálam is megesz annyi olajat 1.4tdci . Sőt azt veszen észre , hogy a gyári ford olajból még többet is .  Tűzkarika esetleg, a porlasztócsúcs  alatti tömítések hibája is okozhatja ( de azt érezni kéne folyamatosan menet közben is ).Próbáld ki , hogy lehajtott első ablaknál bejön e a szag.  Az én kocsimat már sokadjára vizsgálták át . Nálam menetközben leengedett ablaknál , az ablakon jön be jön be a kipufogógáz szag. A szellőző rendszeren nem , még az  aktívszenes pollenszűrő is ki lett véve  próbára, akkor sem érződött. Vonóhorog van az autón , és ha van akkor milyen ? Nálam már azzal hozzák kapcsolatba, hogy nem gyári vonóhorog van a kocsin (Bosal) , és a löghárítóból kiszereltek egy alkatrészt , ami által megváltozik a karosszériánál  a levegő áramlás , és visszaszívja a kipufogó gázokat

Előzmény: vinettu (10716)
danidoki Creative Commons License 2011.12.15 0 0 10717

Vagy a kipufogócsőrendszerben van a hiba, de ott fújóhangnak kéne lennie avagy kartergázvisszavezető-csövet kéne megnézni. Ventónál utóbbi volt a ludas, alattomos módon :) 

Előzmény: vinettu (10716)
vinettu Creative Commons License 2011.11.10 0 0 10716

Üdv!

 

10e km alatt 7 dl olajat töltöttem utána (1.4 TDCi) a minap. Másvalakinek hasonló tapasztalat?

 

Kérdés: álló helyzetben a szellőzőventi behordja az utastérbe a kipufogógázt. Katalizátor előtti "ifaszag", kezeletlen gázról van tehát szó. Tippek esetleg a problémára?

 

Köszi előre is.

byo Creative Commons License 2011.11.07 0 0 10715

Jó a mondeó felni is, majdnem ugyanez, az ET száma picit más (talán 50,5), de kb mindegy is. (nekem mondeo felnin van a téli gumi)

Előzmény: conrad (10714)
conrad Creative Commons License 2011.10.21 0 0 10714

Sziasztok, kellene nekem 6x15 4x108 ET 52,5 méretű lemezfelni (az eredeti fusion felni), nincs valakinek a sufniban egy készlet elfekvőben? :) Hátha váltott valaki alufelnire. :)

pitui Creative Commons License 2011.10.20 0 0 10713

Nem bilincsnél van a csavar. Jövő héten viszem szerelőhöz.

Előzmény: C20NE (10712)
C20NE Creative Commons License 2011.10.20 0 0 10712

Hol van az a csavar? Nem egy bilincs csavarja? Vagy csak odavezetődik és a csavarfejen cseppen el...?

 

( Nekem konkrétan kiszakadt a cső egyszer, olyan hasadás lett rajta , hogy befért a hüvelykujjam)

Előzmény: pitui (10711)
pitui Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10711

Ford szalonban vettem koncentrátumot, feltöltöttem. Aláfeküdtem az autónak és megtaláltam a helyet ahol szökik az anyag. Az egyik csavarnál ereszt. Gondolom vmilyen tömítés fáradt el.

Előzmény: C20NE (10707)
pitui Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10710

És mennyit akar rajta keresni a köcsög?

Előzmény: Triumphator (10708)
Chewwbacca Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10709

aug.-tól garázsban tartott (amúgy szégyen!) fel fogom hívni őket hogy ismerem a volt tulajt, és a kocsi adatait

Előzmény: Triumphator (10708)
Triumphator Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10708

augusztusban eladtam a kocsimat. akkor volt benne 150 000 km. soha nem állt garázsban. szervizkönyvét 100 000 km-ig vezették. és most megtörtént a csoda!

 

ennyiért ne vegyétek meg.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/fusion/ford_fusion_1.4_tdci_fresh-5067622

C20NE Creative Commons License 2011.10.17 0 0 10707

Vegyél koncentrátumot és higítsd fel de akár töményen is betöltheted. A gyári Ford sem drága. A minimumig megy és lejjebb nem? A tágulási tartály nem repedt?

Előzmény: pitui (10706)
pitui Creative Commons License 2011.10.17 0 0 10706

Sziasztok!

 

Minimumig lecsökkent a hűttővíz az autóban. Ez általános probléma a Fusinoknál? 5 éves, 1.4 benzines.

Milyen hűttővízet önthetek bele?

 

byo Creative Commons License 2011.09.13 0 0 10705

A többi sem, ebbe az autóba nem drága az alkatrész de a hátsó gátló rugó móka annyiba kerül, hogy érdemesebb másik autót választani.

Előzmény: kristof-25 (10704)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.12 0 0 10704

Bocs, nem-nem. ez nem járható út!

Előzmény: byo (10702)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.12 0 0 10703

Autóztam hajdanán a nagy hóka-móka Renault 4-el. Na az volt az élmény meg a rókázás határának a próbája amikor a Mátrában és környékén  70 -  80-al eresztetük be a kanyarba. De csak az első, másodikba. A többi kanyart majdnem hátramenetben teljesítettük. 

Na nem ilyenre gondoltam. Ha veszem a jelenlegi állapotot alapnak és csak pár % lenne lágyítva rajta, de nem a dűlöngélés határáig.  De ez még bőven döntés előtti állapot. Ilyenkor nemcsak a rugó karakterisztikával kell számolni, a lengéscsillapítót is kalkulálni kell. De ez már lassan nem az a terület, amit egy hétköznapi és általános használatra szánt kocsinál meg lehet/szabad csinálni.

Megismerve az alap utazási komfortot, a fogyasztási valóságot, részemről ezek - pontok. A + pont a magasabb építés és hogy jól néz ki a kocsi.

Előzmény: C20NE (10700)
byo Creative Commons License 2011.09.12 0 0 10702

Csökkented a keréknyomást (2.4ről 2.1re) rögtön más lesz, persze a gyorsulás, fogyasztás is.

Előzmény: kristof-25 (10699)
Chewwbacca Creative Commons License 2011.09.12 0 0 10701

én nem érzem rázósnak (4 éve), igaz azelőtt suzukim volt :) na az rázott

Előzmény: kristof-25 (10699)
C20NE Creative Commons License 2011.09.12 0 0 10700

Magas építésű autó, ha lágyítod a rugózást úgy fog billegni, hogy elhányod magad, ne adja Isten borulékony lesz.

Előzmény: kristof-25 (10699)
kristof-25 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 10699

Üdv !

A hétvégém azzal telt, hogy több Fusiont 1,4 - 1,6-ost, benzinest próbáltam. Eddig úgy oké, DE: alapjába véve mindegyik eléggé "rázott" az úton vagy autósabban fogalmazva nagyon kemény volt a rugózása. Tette ezt minimálisan rossz minóségű útfelületen is.

Lehet-e valamit csinálni ezzel: pl. lengéscsillapító esetleg rugó csere ? A rugóalakításban más típus esetében már van tapasztalat. Most nem az ültetésre és egyéb tuningra gondolok, az utazási komfortot kellene finomítani. Tudom magas építésű kasztni, kanyarstabilitás stb, de azért áll a típusnak a zászló, mert beülni akarunk és nem leülni a kcsiba.

Chewwbacca Creative Commons License 2011.09.10 0 0 10698

jól elvagytok :)

én csak azt szerettem volna közölni hogy stabil 90-él egyenes úton (vizszintesen) fix gázállásnál az ÉN autóm kb. 5.6-5.7-et fogyaszt (legalábbis a fed.comp. szerint)

_ZE Creative Commons License 2011.09.10 0 0 10697

Nem látom a számítási algoritmust, de elég jól el tudom képzelni (szakmai ártalom), hogy hogyan matekozik az adatokkal, hogy a valóshoz közeli értket mutasson, de a dinamikus változásokat (visszakettő-padlógáz, 7-ről 9.5-re) is minimális késleltetéssel tudja követni.  Tippelem, hogy az impulzushosszt, azaz a fogyasztott mennyiséget nem integrálja km-eken keresztül, mert akkor igen lomhán reagálna egy-egy visszakapcsolás esetén felpörgő motorra.

Előzmény: C20NE (10696)
C20NE Creative Commons License 2011.09.10 0 0 10696

- Tudom, hogy mindegy csupán korrigáltam, hogy ne keressen senki átfolyásmérőt ha valami baja van a kijelzett értékkel.

- A pillanatnyi érték és a sebesség ismeretében egy számítógépnek nem ügy bármely általad igényelt adat kiszámítása,hiszen adott intervallum összes pillanatnyi értéke eltárolható, ha a befecskendező impulzusok összhosszát tudod egy 100km - es út végén akkor mi az amit ebből nem tudsz kiszámolni?

Előzmény: _ZE (10695)
_ZE Creative Commons License 2011.09.09 0 0 10695

Mindegy, az impulzus hossza (pontosabban a kitöltési tényező) teljesen ekvivalens az átfolyásmérő által szolgáltatott jllel, mindkettő az adott idő alatt felhasznált üzemanyag mennyiségével arányos (dQ/dt), a lényeg, hogy pillanatnyi értéket ad. A befecskendező impulzusidejével számolva természetesen a dt csökkenése miatt finomabb felbontást kapsz, de csak pillanatnyi érték lesz, nem pedig átlagfogyasztás.

Előzmény: C20NE (10694)
C20NE Creative Commons License 2011.09.09 0 0 10694

Nincs átfolyásmérő! A befecskendező impulzusok hosszából számítja ki a fogyasztást! A Wareszon még volt átfolyásmérő, igazi LED sor :-)))

Előzmény: _ZE (10693)
_ZE Creative Commons License 2011.09.09 0 0 10693

Az nem 90-nél van, hanem adott fordulatszámnál/terhelésnél, ugyanis a fed.com. egy átfolyásmérő jelét feldolgozva mutatja a számított fogyit. Rövid idő alatt fogyasztott (átfolyt) mennyiségből és az alatt megtett rövid útból kalkulál.

Előzmény: Chewwbacca (10692)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!