Gyakorlatilag képtelen vagyok ellátni magam, a jobb kezemet olyan ügyesen gipszelték be hogy egy villát nem tudok az ujjaimmal megfogni, a bal kezem pedig annyira fáj hogy azzal egy üveg kóláról nem tudtam reggel a kupakot letekerni...amúgy minden oké...
"Látogatható a Dani, bár még mindig az intenzíven van, de szerencsére rohamosan javul. Ma már értelmesebben válaszolgatott, legalábbis amennyire a feldagadt szája engedi. Még mindig képes mondat közben bealudni, de a dokik szerint ez természetes. Enni nem eszik, csak folyadékot kér általában. Tudja már, hogy hol van meg, hogy miért, de nem feszegettük tovább ezt a kérdést. Talán az lenne a legjobb, ha semmire sem emlékezne a balesetből."
Lehet, hogy ez ugyanígy jutott hozzád is, de egyenlőre más info nincs:
„Elsején reggel 9-10 között Erzsébeten a Baross utca környékén Dani egy kisteherautóval ütközött. Eszméletlenül vitte a mentő a kórházba, ahol megröntgenezték, de nem találtak semmi rendellenességet aznap, azonban másnapra egy kis homloklebenyi bevérzést mutatott a ct. Én másodikán este voltam látogatni akkor se kép se hang nem volt nála. Azóta már javulgat, néha felébred, ma már a szüleivel kommunikált viszonylag értelmesen, de hamar visszaalszik még. Nem tudja, hogy hol van így azt sem, hogy miért... Most úgy tűnik, hogy egy erős agyrázkódást kapott "csak". Holnap lesz újabb ct, reméljük, hogy a vérömleny felszívódik mihamarabb. A balesetről a rendőrök nem mondanak semmit személyi jogokra hivatkozva. Még azt sem tudjuk pontosan, hogy hol történt a baleset, de azt már megállapították, hogy a Dani volt a hibás. Kicsit furcsa ez nekem! A motorját lefoglalták szakértői vizsgálat miatt, mivel Dani nem volt kihallgatható állapotban. Egyelőre nem tudok többet szegényről.”
Annyit hallottam/olvastam (Sanyi jóvoltából), hogy Gencsy Dani csattant és kórházban van. Mivel a kátéjem klub oldalon nem vagyok regisztrálva, kérlek ide is írjátok meg ha van valami infó vele kapcsolatban.
Sziasztok, most találtam otthon egy pár első és egy pár hátsó gyári (brembo, és ktm felirat is van rajtuk) szinter fékbetétet, sajnos nekem már nem jó a motoromba:(
Az új ár harmadáért megválnék tőlük, ha kell valakinek keressen!
Hali emberek! Nemtudom tudnátok-e segíteni..Az a nagy helyzet hogy ktm 250sx-f 2006os motormba mostlett serélve főtengely meg dugó..és összelett rakva és első indításnál "átugrott" a vezérlés(vagycsak rosszullett összerakva)..szerelő aztmondta szelepnek nemlett baja peidg beleért dugóba hálistennek ..berúgtam 2öt pöffent és leállt...aztán megcsinálta megint hazahoztma és elkezdett kerepelni és gázadásra jobban csinálja..teljesen a vezérműlánc felől jön... vkinek vmi tipp? nézegettük a feszítőt újra összeraktuk és méghangosabb lett...lehet azmehetett tönkre? és úgyvettük észre hogy mikor piszkáltuk megint átugrotta vezérlés..::S deez csak megfigyelés..konkrét baját nemtudom azért írok nektek..am egyik videó alatt(250exc-f) láttam kommentárba hogy feszítőt elvileg 4e km ként cserélni kell merthogy hidraulikus..éshogy ugrik vezérlés..de sehol nemtalálok effelől infót... mostn emismerem berúgni: DDD nehogy elszálljon
Esetleg nem tudod a WP-s emberke telefonszámát, és neked menyibe került ez a beállítás? Felszerelésben én kb 82 kg lehetek szóval a gyári rugónak jónak kellene lennie elméletileg ezért nem értem mi lehet a gond.
van egy WP-s ember, aki nekem cserélt elöl olajat, szelepeket, hátul gázt
az nagyon korrektül megcsinálta (sok WP futómű szar mert 2 évente ezt meg kellene csinálni, de van hogy 10 év alatt se jut szakemberhez, kényes jószág)
nekem volt egyéni beállításom kis füzetbe szintén de már tökre elfelejtettem, talán excelben még megvan...
az alap rugók olyan 70-80 kilóig jók rugóelőfesszel
túl keményre még pályán sem szabad állítani mert nem tud dolgozni a futómű se a húzót, se a nyomót
van egy WP-s ember, aki nekem cserélt elöl olajat, szelepeket, hátul gázt
az nagyon korrektül megcsinálta (sok WP futómű szar mert 2 évente ezt meg kellene csinálni, de van hogy 10 év alatt se jut szakemberhez, kényes jószág)
nekem volt egyéni beállításom kis füzetbe szintén de már tökre elfelejtettem, talán excelben még megvan...
az alap rugók olyan 70-80 kilóig jók rugóelőfesszel
túl keményre még pályán sem szabad állítani mert nem tud dolgozni a futómű se a húzót, se a nyomót
Ha túl nehéz vagy a rugókhoz, akkor is üthet a rázós részeken, mert a rugóstagok mélyen beülnek alattad és sokkal keményebb csillapitási tartományban dolgozik a futómű.