Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MPinter Creative Commons License 2019.05.31 0 0 5271

Udvozlet mindenkinek!

 

Frontera B 2.2DTI problemam lenne.

Nem lattam meg felvillanni az izzitas lampat. Ugye jol sejtem hogy legalabb a "gyujtas" raadasakor, az onteszt alatt fel kellene villannia?

Melegen is gyanusan sokat teker az onindito mielott indul. (kb 2-3 mp)

 

1 hete vettem a 3 ajtosomat, meg tanulom...

Volna esetleg valakinek otlete arra honnan tudnek szerelesi kezikonyvet beszerezni hozza? Kisebb doplgokat, pl folyadek/szurok/fekbetet/termosztat cserek megoldasat onalloan szeretnem.

 

Koszonom elore is!

Colos161 Creative Commons License 2019.05.27 0 0 5270

Szia!

 

A problémád nem egyedi, nem akarlak elkeseríteni, de én is végig jártam mindent február óta. A vége az lett, hogy felújítottuk az adagolót. Cserélve lett benne minden ami cserélhető, szimering csapágyak tömítések előtöltés dugattyú stb, és a végén még az elektronika is. Sajnos a hengerfejből ráfolyó motorolaj megette a tömítést és tönkretette az elektronikát is. Szumma 150 000 ft ból lett egy "új"adagolóm. Múlt hét pénteken hoztam el, talán a héten sikerül összerakni.

 

Üdv:

Előzmény: András Böröcz (5265)
Dobi 01 Creative Commons License 2019.05.23 0 0 5269

Sziasztok, Kecelen van egy nagy Frontera bontó, /neten keressétek/

sokminden van, de drága!

Off Road Frontera Creative Commons License 2019.05.21 0 0 5268

Sziasztok!

Van egy 1992-es Frontérám és keresek hozzá ponyvatetőt vázszerkezettel együtt. /soft top/ Tud valaki esetleg segíteni?

Köszönettel: D.G. 06-30-9647-18

Dobi 01 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 5267

Sziasztok, 2.2 dízel 2003 as fronterám van. A jobb eleje valami miatt kissebb útegyenetlenségnél még egyenes úton is kerreg, mitha egy kavics lenne a fogaskerekek között, majd abbamarad. Lengéscsillapító cserélve,  egy kicsit enyhült , de még mindig csinálja. Féltengely csuklók szakemberek szerint jók, ugyanúgy mint a csapágy. Ha valaki tudja  mi lehet a probléma írjon. Köszön szépen. 

pajero85 Creative Commons License 2019.05.03 0 0 5266

Sziasztok! Egy bal hátsó ablakemelő kapcsolóra lenne szükségem. Van valakinek?

András Böröcz Creative Commons License 2019.05.03 0 0 5265

Sziasztok!

2003 as 2.2 dti Opel Fronteram van,220e kmrel. Az elmult hónapokban néha menetközben hatalmas fehères füstcsíkot húzok magam után. Állóhelyzetben 2500 rpm körül elkezd füstölni mintha omega koncerten lenne...meg persze összevissza dadog. Lègtömegmèrö cserèlve lett, nem segített. Az egèsz szívócsonk ès EGR szelep le  lett bontva kipucolva, nem segített. Lehetsèges hogy adagolós lenne? Vagy valami egyszerübb problèma? egyszerüen nem egyèrtelmü.

Minden vàlaszt ötletet szivesen várok.

Elöre is köszönöm

Róbert Angyal Creative Commons License 2019.04.08 0 0 5264

Sziasztok. Opel frontera ponyva tartó szerkezetett keresek vagy fényképeket a szerkezetéről megvásárlás vagy megépités céljából. 

 

intruder70 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 5263

Hello Mindenki!

 

Megmaradt még a B Fronterám vonóhorog tartója. Használt, vonófej és elektromos csatlakozó, kábelköteg nélkül. Ha valakit érdekel 15000 HUF lenne az ára. pali70@hotmail.com

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5262

Olajas volt a haz belul

 

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5261

A turbo hosszanti,iranyba kottyanas.

Tastaltos Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5260

A füst színe kifehéredett? Mert ha még mindig kékes a füst ott valami komolyabb a baj...

A fehér (pápaválasztó) porlasztócsúcs hiba (is) lehet, de az a jellemzőbb, hogy kormot köp az autó. (az egyik kopás a másik rossz beállítás) Általában társul azzal, hogy a napi első indítás igen nehézkes (bár azt okozhatja még a résolajcsőnél lévő tömítetlenség is).

A porlasztócsúcs alatt lévő tömítés állapotát venném inkább előre, mivel azt mondod csak hidegen füstöl.

A folytószelepre és a légtömegmérőre erőtlenség esetén érdemes ránézni, illetve a légszűrőház utáni vastag levegőcsőre, hogy ne legyen repedt.

Jó lenne tudni, hogy mi a hibakód mivel a triviális dolgokat már kijavítottad (AGR és turbó).

Figyeld meg a füst színét, intenzitását hidegen, melegen. A hideg és meleg teljesítményt, hogy ingadozik-e, vagy stabilan van/nincs. Olvastass hibakódot (OBDII az érmetartó alatt, illetve az adagolónak külön rendszere van).

 

A turbód milyen állapotban volt? Nem csináltál fotókat véletlenül?

Előzmény: 1700/2500fustol (5258)
1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5259

Hidegen a check lampa is  kigyul s akkor a motor nem porog 3500 fole.Uzem melegen mar nem fustol.

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.26 0 0 5258

A turbo felujitas nem oldotta meg a fustolest.Van aki azt mondja porlaszto hiba lesz .Most csak hidegen fustol ,lehet esetleg folyto szelep hiba?

 

intruder70 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 5257

Na, kicsit megszaladtak a nullák.

Helyesen: Pótkerék takaró doboza, zár nélkül, sötét metál szürke színben Frontera B-re (használt) 22000 HUF

intruder70 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 5256

Tisztelt Márkatársak!

 

Megmaradt alkatrészeim Frontera A és B típusokhoz:

Monroe hátsó lengéscsillapító pár Frontera A (használt) 13000 HUF

Japanparts első féktárcsa pár Frontera A-ra (új) 12000 HUF

Japanparts első fékbetétek Frontera A-ra (új) 10000 HUFFelnikupakok lemezfelnihez Frontera A-ra (használt) 60000 HUF/4 dbPótkerék takaró doboza, zár nélkül, sötét metál szürke színben Frontera B-re (használt) 220000 HUFpali70@hotmail.com 

Tastaltos Creative Commons License 2019.03.21 0 0 5255

A típus legutolsó példányai 2005-ösek (elég ritka évjárat), így teljesen mindegy, hogy széria eleji vagy végi a gép. Többet számít, hogy hogyan volt használva, és hogy mennyi szeretetet, karbantartást kapott.

Az én meglátásom az, hogy pont a koraiakat célszerű választani, mivel azokban kevesebb pénzből javítható az adagoló, illetve nem spórolták szét a benzinmotor anyagát.

Rozsda ne legyen, mert hiába ügyes a karosszériás, ami egyszer megindult az hamarabb el is fárad.

Általában ami olcsóbb, az rosszabb állapotú is. Nagy általánosság, de így van, ahogyan néha kivétel is, de nem jellemző. Ebben a korban már nincs patika állapot, valami mindenképpen rossz lesz.

Aki tudja mit ad el, az a vacaknak is megkéri az árát (mert az alkatrészellátás legnagyobbrészt külföldről megoldott). Aki meg nem tudja mi van nála, attól meg segítséget ne remélj, ha valami bekrepál.

Az egyik típushiba a műszercsoport elhalálozása, így inkább azt nézd, hogy volt-e már cserélve. Az érték amit km-ben mutat nem feltétlenül trükközés miatt nem pontos.

Most a dízel vagy benzin kérdésben az egyéni preferenciák szerintem többet számítanak. Az én tapasztalatom az, hogy ha karbantartod akkor mindkettő üzembiztos. Mások megszívták mindkettővel. A dízelben szeret megdögleni az adagoló úgy hirtelen, előjel nélkül. A benzines meg láncproblémás, meg hűtésproblémás szeret lenni. A dízel nagyságrendekkel jobban eszik, de a jelenlegi üzemanyag árszinten bevállalható egy benzines is, a végösszeg amit a kúton hagysz most éppen egyforma.

Szerelővel az oldaladon is simán belenyúlhatsz a tutiba, ha nem ismeri a szaki a típust.

Próbálj az effektív nézelődés előtt megnézni egy gondos tulajos Frontit. Én is így vettem az enyémet, és sokkal kisebbet szívtam, de így is egy vagyon ráment.

Öregedő korba léptek, szép nagy az aknamező, és sűrű is. Az árszabás nem mindig utal az autó állapotára, de inkább fölfele keresgélj. Amikor én kerestem láttam nagyon drágán szépnek tűnő, valójában menthetetlen gépet, ezért csak óvatosan.

Inkább nézz meg 20 portékát, mint hirtelen vegyél valami rémet.

Jelen tudásommal inkább a fórumokat túrnám át eladó gépszörnyért, mert aki a fórumot olvassa legalább valamennyire képben van.

Előzmény: BalnaNew (5254)
BalnaNew Creative Commons License 2019.03.21 0 0 5254

Sziasztok Most szeretnék Fronterat venni.

 

 

Első autónak kell. Sokat járunk vidékre dolgozni meg kutyázni szóval kell a négy kerék meghajtás. 

Mindenképpen a B-t nézem szeretnék a lehetőségekhez mérten fiatal autót venni kevés kilométerrel, persze ez relatív.  Öt ajtós manuális váltóval. 

 

Ugyan szerelővel megyek vásárolni de ő azért jó lenne tudni hogy mikre érdemes odafigyelni hogy ne nyúljak bele nagyon.

Valamint kíváncsi lennék a véleményetekre hogy 2,2 disel vagy benzines?

 

Szóval nagyon megköszönném ha (időtök engedi) felvérteznétek pár jó tanáccsal. 

 

Előre is köszi!

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.14 0 0 5253

Jovo heten vesszuk le a turbot ,beszamolok....

 

Tastaltos Creative Commons License 2019.03.11 0 0 5252

Igazából a turbó csöveit kell csak leszedned, mivel ha olajmezőt találsz a csőben, akkor az baj.

 

A kartercsövet nem hagynám lekötve, mivel a hajnali pára/egyéb nedvtartalom szeret bemászni rajta a motorba és felvizezheti az olajat, ha tartósan így marad.

Előzmény: Béla Gergő (5248)
1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.08 0 0 5251

Amugy tenyleg horror egyik muhelytol menni a masikig es tesztelgetni.

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.08 0 1 5250

Valami  hasonlo tortent mint a benzines autoknal mikor hibas lesz a karterszelep membran

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.08 0 0 5249

Miota a kartelgazcsovet ami a szelepdeknibol jon ki es a turbo ele van vezetve,levezettem egy csovel a kocsi ala es ott szabadon van, azota nincs annyi fust , majdnem tunetmentes.

Béla Gergő Creative Commons License 2019.03.08 0 0 5248

Van benne valami. A leírtak alapján felmerült bennem egy kérdés a turbót le lehet kötni, legalább azt a részét, amely a levegőt nyomja a motorba? Csak addig míg kiderül, hogy az engedi-e az olajat. Csak kíváncsiságból.

Előzmény: Tastaltos (5247)
Tastaltos Creative Commons License 2019.03.07 0 0 5247

Az olaj millió és egy helyen bejuthat az égéstérbe.

 

Kezdve az olajlehúzó dugattyúgyűrű hibáján át, a turbó kenésén keresztül, tömítéshibáig vagy általános kopottságig.

Felületnemesítőt alkalmazva nem szünteted meg a hibát, csak a hiba jelenségét csökkented. Egy öreg, de egyébként hibamentes motor esetén lehet hozadéka extra adalékokat adni az olajhoz. Ha mást nem magadon tapasztalhatsz egy egészséges placebo hatást, de nem szünteted meg a hibát.

A légellátó rendszer alapos tisztítása szerves része a hibafeltárásnak. Kevesebb macera, mint a turbót leszedni, és ha motorolajban tocsog a rendszer, akkor előrébb van egy tömítetlenség. Amennyiben nincs olajnyom csak koksz, akkor az égéstérhez közelebbi a hiba.

A turbó csapágya olajfilmen fut, ha a tömítés megsérül, akkor az olajat vagy a kipufogóba kezdi nyomni, vagy a szívósorra. Amikor nagy mennyiségű olaj kerül a hengerbe a rendszer elkezdi azt tüzelőanyagnak felhasználni, és a motor megszaladhat. (Sűrű fehér füst, és a slusszkulccsal a kezedben az autótól 20 méterre is üvölt a motor, mert a motorolajat égeti el).

Én nem adalékolnám, legalább addig, amíg a turbóról nincs pontos info.

Előzmény: Béla Gergő (5246)
Béla Gergő Creative Commons License 2019.03.07 0 0 5246

Helló lehet, hogy buta ötlett de a kék füst olajszivárgásra utal ezért én kipróbálnék valami jó minőségű olajszivárgás csökkentő adalékanyagot. Szerintem egy próbát megér. A tisztítást nekem is meg kellett csinálni de szerintem ezzel nincs összefüggésben, csak jobban ment utána az gép.

Előzmény: 1700/2500fustol (5242)
Tastaltos Creative Commons License 2019.03.06 0 0 5245

Én zárlatra szavaznék.

Legközelebb amikor csinálja, akkor én azzal próbálkoznék, hogy csak az aksit kötöm le, és teszem vissza egy fél óra múlva, hogy arra mit lép. Ha semmit, akkor csak az AC csatiját húznám le.

Egy alapos testkábelvég/kaszni érintkezési pont pucolás ennyi idősen egyébként sem árt ezeknek.

Előzmény: pajero85 (5241)
Tastaltos Creative Commons License 2019.03.06 0 0 5244

Az adagolóval ilyen fajta gond nem szokott lenni.

Az csak megáll, mint a szög és kész.

 

Porlasztócsúcsokat lehet nézni, illetve a tömítéseiket.

Turbót kell még megvizsgálni, és a köztes hűtőt átmosni.

 

A német azért adja el, mert a szerviz óradíj horror és a hibafeltárás sokkal többe kerül, mint a hibás alkatrész cserével együtt. Ráadásul a szervizhálózat is szívatja az átlagembert, hogy nincs ez, nincs az az alkatrész. Tudása, meg kedve sincs hozzá, hogy saját maga kinyomozza.

Te is épp valószínű egy apró pöcsöm tömítés miatt kell, hogy szétburítsd a verdát.

Előzmény: 1700/2500fustol (5242)
1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.04 0 0 5243

200 000 km -be van az auto,nem mai darab ,tudja a nemet miert adja el

1700/2500fustol Creative Commons License 2019.03.04 0 0 5242

Az egr szelepet es alatta is kikormoltuk de a hatas nem olyan mint mire szamitottunk meg mindig van kek fust ,nem annyi de van.Csereljek adagolot, porlasztokat nezzuk at?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!