UPC. Azt meg tudnátok mondani, hogy v43 1341-el végülis mi lett? Abbahagyták a zaklatását vagy esetleg azóta még többet követelnek? Ahogy a neten rákerestem erre, láttam , hogy elég sok embernek ugyan ez a problémája van. :S
Ne legyél. Ha nem adtál meg valós adatokat, név, lakcim, akkor mehetnek az anyjukba.
IP alapján nem tudnak mit kezdeni veled, amúgy sem adja ki egy (komolyabb) szolgáltató se, csak a törvényben meghatározott körnek az IP-dhez kapcsolódó személyes, előfizetői adataid. Egy 99 eurós polgárjogi (vélt vagy valós) tartozás meg nem az. Ki az internet szolgáltatód?
javaslom, olvass vissza 41191-ig, v43 1341 olvtárs hozta szóba, kitárgyaltuk.
Szerintem ne foglalakozz velük, lehúzós banda, az IP cimed alapján nem tudnak mit kezdeni veled, csak ijesztgetnek és abban bíznak, bedől vki és fizet. Kapsz még pár mailt tőlük, ne válaszolj.
Tud valaki valamit mondani a www.top-of-software.de-ről? Csináltam efy 99EUROs számlát, hogy tartozásom van nekik. Ügyvéddel és bírósággal fenyegetőznek. http://www.top-of-software.de/40/?web=10111&code=EB-Layer itt regisztráltam fel, nem tudtam, hogy fizetős. Itt nem kellett semmiféle jelszót megadni, de emailban sem küldtek...így bejelentkezni se tudok hogy megnézzem mit tehetnék. Hamis nevet és címet adtam meg..(ausztriait) de az e-mailben közlik (és mutatják) is, hogy tudják az IP címem! Segítsetek!! Történt már valakivel iyen! Mit tegyek?
Már kiderítettem. Rákoshegyen valahol a nemzetiségiek kivágtak a telefonkábelből egy pár méteres darabot. Ezt csak úgy tudták javítani , hogy kicserélték kompletten a két akna közötti cca. 50 méteres darabot , és nem igazán sikeredett párosítani a madzagokat , ami több ezer érpárnál nem meglepő. Bejött az 1-2%-os hiba. Köszönöm a felkínált segítséget , ha szerinted nem elfogadható a magyarázat , akkor írd meg milyen adatok kellenek , és átküldöm.
Értem. Ez hagyományos PSTN (analóg) telefon gondolom, és nem VOIP?
Nem védem a céget, megmondom engem is megdöbbent, hogy ilyen megeshet. Nem hallottam még ilyenről. Ez egyébként a hibaelhárítás lassúságának is lehet az oka, hogy nem értették vagy hitték el, hogy ilyen megeshet.
Ha megadnád az adataid, megnézetném, mi lehetett az oka.
A vadászós duma , csak amolyan elégedetlen ügyfél kifakadása , persze , hogy nem gondoltam komolyan.
Igen a rendezőben felcserélték az én számomat egy pár házzal arrébb lakó kuncsaftéval , ami nem lenne akkora baj , hiszen én is hibázok munkám közben , de ha egy hónapon belül ezt másodszor teszik , ugye akkor ott valami nem kerek? 7.-én szóltam , hogy süket a telefon. 8.-án lett vonal , nem a saját hanem a pár házzal arrébb lakóé. 9.-én kérdeztem mikor tudok a sajátomról telefonálni , az üfsz azt mondta , hogy itt a lezárt munkalap a szerelő kinn volt nálunk és elhárította a hibát. Egy lófaszt volt , az egy dolog , hogy mit ír rá , de nem is lehet hiteles , ugyanis Te is tudod , hogy ha kész egy munka , akkor felhív egy automata és kifaggat , hogy ok -e minden? Engem nem hívott , de még a szomszédot sem. 9.én újabb hibajegyet vett fel az üfsz és azt mondta 72 órán belül megoldják. Mondtam neki ne tréfáljon a 72 óra 7.-én startolt , mert azóta nincs vonalam. Na ekkor kezdődött az ide-oda kapcsolgatás , ahol is a 6. üfsz-es megígérte , hogy megpróbálja megsürgetni a javítást. Betartotta a szavát tényleg 10 perc múlva hívott egy jóember , és mondta , hogy bár minden tőle telhetőt megpróbált , de több mint valószínű csak hétfőn áll helyre a rend. Kérdeztem tőle , hogy miért , ha az XY /itt egy gyerekkori barátom neve lenne/ elmegy szabira megáll az élet? Azt mondta , hogy sajnos igen. Ekkor felvetődött , hogy esetleg a rendezőben nem lehetne-e megnézni , mert a múltkor is ott volt a gebasz azt mondta , hogy de , és éppen van is kinn valaki. Fél óra múlva Ő hívott személyesen a SAJÁT telefonszámomon , hogy minden ok. Köszönet Neki ezúton is érte. Tudod az egész írásom azért volt , mert rajta kívül mindenki csak azzal foglalkozott , hogy 48 meg 72 óra , meg , hogy hogy tud minél hamarabb lepasszolni. Igen , mint látod megoldódott.-)) Köszönöm ha végig olvastad.
Azért most , hogy már több , mint 48 órája nincs telefonvonalam , lenne egy-két ötletem a magentásokkal kapcsolatban. Elsőként talán arra a "szerelőre" adnám ki a vadászati engedélyt , aki nem képes arra , hogy ugyanazt a két madzagot ugyanoda kösse vissza. Aztán jönnének azok a telefonos "ügyintézők" , akik , mivel semmit sem tudnak , kapcsolgatnak össze-vissza , hátha a másik majd tudja a tutit. De nem , sajnos egyik sem tud semmit , azon kívül , hogy azt hajtogatja , hogy legyek türelmes. Fogy. Meg mivel nincs vonalam , a vadászati engedély intézése is nehezítve van.
Muszáj leírnom , bár biztosan nem egyedi eset. Tegnap délkörül észrevettem , hogy süket a telefonunk. Csak kifelé , mert ha kintről mobilon rácsörögtem kicsengett mármint a mobilban azt hallottam , egyébként a készülék csendben volt. Felhívtam a magentásokat , akik megígérték , hogy hamar elhárítják a hibát. Tényleg nem is tartott tovább egy napnál. Most cca. fél órája felemeltem a kagylót és csodák csodája van vonal. Gyors próba , hogy nem csak álom-e a dolog , de nem tényleg kicsöng a mobilom , bár a hívószámot nem írta ki , pedig azelőtt szokása volt. Gondoltam megnézem visszafelé mit csinál , vagyis ha mobilról hívom kiírja-e? Ki sem csöngött. Mondok mi a frász lehet? Telefon a 1412-nek , elmondom mi a kínom , és a hölgy megkérdi , hogy most az 123-45-67-ről beszélek-e és hogy ez a mi számunk-e? Mondom neki , hogy nem , még csak nem is ismerem ezt a számot. Felvette hibára és azt javasolta , hogy próbáljam meg a saját jól bejáratott számomat hívni , hogy felveszik-e valahol , vagy vakvágány , mint a múltkor amikor egy hibánál egy egyirányúsított számot kaptam. Lenne kérdésem . Ha nem állok neki tesztelni , vajon mikor derült volna ki a kókány munka? Ha most elkezdek telefonálgatni , mondjuk Amerikába , Japánba , azt kinek számlázza ki a T és mit mond , miért neki?