Keresés

Részletes keresés

juve1971 Creative Commons License 2018.05.04 0 0 2115

Sziasztok!   Segitséget kérnék, jó tanácsot.  Vásárolnék egy 2003as 400-as  Madisont.   Több embertől azt hallottam ,nemszabad!!   Mik a vélemények tapasztalatok, tipushibák,fogyasztás...stb    Nagyon köszi előre is a segitséget!!!!

rinpocse1 Creative Commons License 2018.05.02 0 0 2114

Kompresszió van? Ha a berugókart lenyomod,olyan mint régen,vagy könnyebb? 

Előzmény: markerpoint1 (2113)
markerpoint1 Creative Commons License 2018.05.02 0 0 2113

Sziasztok. Malaguti F18 megállt, nem indul, nincs szikra, üzemanyag bejut a hengerbe. Hol kereshetem a hibát?

Landsmann_ Creative Commons License 2018.04.23 0 0 2112

Általában Minarelli blokkos. A kipufogó annyira nem kritikus. Nekem a gyárim volt rajta, de mivel kilyukadt, másikat kellett vennem. Gianelli kipufogót javasoltak a lányog a Malaguti márkakereskedésben. Annyi, hogy a görgőkkel játszani kell, mert más a motor dinamikája. De adtak hozzá gyárilag egy készlet görgőt, de az nekem nem vált be, mert túl könnyű volt. Végül a 8,3 gr-os görgőkkel lett jó.

Előzmény: jenci7609 (2111)
jenci7609 Creative Commons License 2018.04.15 0 0 2111

Szia!Malaguti f12 phantom milyen blokkal van szerelve?Milyen kipufogó jó hozzá?

Lajos Kóti Creative Commons License 2018.04.13 0 0 2110

Helló! 

Malaguti f12 - re szerelném fel az oldalsztendert, de nem látom a helyét ! Ebben kérném a segítségeteket, előre is köszönöm!!! 

Metalorg Creative Commons License 2018.04.12 0 0 2109

Sziasztok,

 

Spydermax GT 500-hoz keresek megbízható szerelőt Budapesten.

Ha bárkinek van tippje, kontaktja azt előre is köszönöm. :)

 

De az is lehet,hogy eladom :)

 

Üdv,

 

Gábor

Csemeteim Creative Commons License 2018.04.07 0 0 2108

Sziasztok 

Valaki tudna egy fényképet küldeni arról hogy hová kell akasztani a kozeptamasz visszahúzó rugoját a blokkon.

Malaguti f12 rol van szó  . 

Köszönöm 

Landsmann_ Creative Commons License 2018.04.04 0 0 2107

Már egy ideje szívat a gép. Azzal kezdte, hogy tavaly nyáron egyszer csak leállt. Istennek nem lehetett bele életet verni. Igen könnyen is járt a berugókar. Bele kukkantottam a hengerbe. Ez fogadott:
https://www.youtube.com/watch?v=ECrQn6Xn7hA

Mutattam hozzáértőnek, azt mondta, vannak ott dolgok, amiknek nem kellene látszani. A lényeg, mondom, tavaszra megcsináltatom. El is készült, tulajdonképpen a hatókar volt a hibás, lötyög a főtengelyen mint bíró seggében a lóf@sz. Ha már ennyire szét lett szedve, komplett felújítást kapott. Megy is szépen, sokkal csendesebb mint régen. DE időnként egyszerűen leáll. Első alkalommal arra gondoltam, kifogyott a benzin. A mutató jó ideje ki volt már feküdve 0-ra. Haza toltam, megtankoltam, beindult. Az azért érdekes volt, hogy tankolás előtt megmozgattam a  gépet és némi folyadék lötyögés hallatszott. Szombaton munkába menet megint leállt. Üzemanyag van, mert majdnem félig mutat a műszer. Eltoltam a melóhelyig. Később próbáltam, első rúgásra indult. Hm. Akkor már kezdtem gyanakodni a vákuumos üzemanyag csapra, mert amikor kifogy a benzin, akkor rángatózik egy ideig. Itt viszont mindig úgy állt le, mintha a gyújtást levettem volna. Tegnap jövök haza, majd fél úton megállt. Na, mondom, akkor egy fecskendővel megjáratom a szelep membránját. Kicsit nehézkesen akart lefolyni a benzin, de mégiscsak megadta magát. Ma jövök haza, a kapu előtt megint megállt. Na, akkor már elkezdtem szentségelni. Vákuumcső jó, az is új, üzemanyag cső az is új. Indítom, beindul. Lehúzom a vákuumcsövet, üzemanyag kifogy a csőből, sehova tovább. Kis biztatás után újra beindult, lefolyt a benzin a porlasztóig. Nincs mese, most már visszarakom a régi csapot, mert ez vacakol. Ehhez a művelethez le kell venni a  burkolatot. A betöltő nyílásoknál van egy gumi gallér, azt le kell venni. De előtte a betöltő kupakokat. Leveszem az olajét, aztán a tanksapkát. Nocsak, ezen kellene lennie egy lyuknak, hogy tudjon szellőzni, ne legyen vákuum a tankban. Próbálom átfújni a levegőt, nem megy, Próbálom szívni a levegőt, úgy sem megy. Na, mondom, akkor itt lesz a baj. Kivettem a kupakból a szelepet. Mit találok? Egy kis damil darabot a szellőző furatban. Körülbelül 4 cm hosszú. az egyik vége picit szélesebb, így a szellőző lyukon nem esett bele a kupakba. Kivettem, már mindjárt szellőzik a tanksapka. 

Akárhoyg agyalok, nem tudok rájönni, hogy mikor kerülhetett bele. Nem emlékszek hogy valaha is a szellőzőnyílást piszkáltam volna. Így nem is törhetett, maradhatott benne semmi. A gépet csak én használom, más nem nyúl hozzá. Régóta benne lehet, mert el is van görbülve a damil darab, meg kellően koszos is. A szerelőnél sem kerülhetett bele, mert ilyen rejtélyes leállás korábban is volt 1-2 alkalommal, de én azt gondoltam, a vákkumos üzemanyag csap membránja tapadt le. De akkor ezek szerint nem. Lehet teljesen fölöslegesen vettem meg 10 évvel ezelőtt az új csapot, mert akkor sem az volt a baja a réginek. Arra nem emlékszek, hogy a tanksapkán látszott-e  a furat. Mert most igen, de míg a damil darab benne volt, addig nem látszott egyáltalán, csak tudtam, hogy ott furatnak lennie kell. hiszen ahogy fogy a benzin, levegőnek be kell jutnia.

Dhéssi Creative Commons License 2018.04.02 0 0 2106

Sziasztok , érdeklődnék valaki tudna e nekem segíteni egy dellorto PHVA 14-be milyen fúvókák kellenek gyárilag+ milyen subertű!

Attisgyőr Creative Commons License 2018.03.27 0 0 2105

Nagyon köszönöm, megpróbálom így. Remélem, most sikerül! :)

Előzmény: Landsmann_ (2104)
Landsmann_ Creative Commons License 2018.03.26 0 0 2104

Na, harmadjára csak jó lesz már. Szóval Minarelli motornál 1 1/4 fordulatra, Morini motornál pedig 3 1/2 fordulatra kell kitekerni.

Előzmény: Attisgyőr (2101)
Landsmann_ Creative Commons License 2018.03.26 0 0 2103

Nem jól írtam. 1/2 és 3/4 fordulat közé kell állítani.

Előzmény: Attisgyőr (2101)
Landsmann_ Creative Commons License 2018.03.26 0 0 2102

Szia!

Hú, régen csináltam ilyet, de ha jól emlékszek akkor a teljes betekeréstől számítva kifelé 1/8 fordulatra állítva be kell indulnia. Aztán már lehet finomhangolni. Azt a csavart, amit csak csavarhúzóval tudsz tekerni, tehát nem a kiálló bordázott szélűt.

Előzmény: Attisgyőr (2101)
Attisgyőr Creative Commons License 2018.03.26 0 0 2101

Sziasztok!

 

Új vagyok, ráadásul annyira, hogy most kaptam egy malaguti f12-t. S mivel hideg van és nem akar indulni, keresni kezdtem a hibát azon kívül, hogy hideg van. A sok szerelés és állítás közben sikerült szétcsavaroznom a levegő és benzin szabályzó csavarokat is és nem találom az eredeti állásukat. Segítenétek? Zárt állapottól mennyit kell fordítani, hogy minden oké legyen?
A választ nagyon köszönöm! :)

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.15 0 0 2100

Szeva.

 

A Password olajcseréhez közeledvén kijelzett e "OIL CHA" feliratot. Mellette még van egy villáskulcs is. Hogy tudom ezt áttirni,vagy megszüntetni. Tavaj vettem évvégén,és friss az olaj benne. Légyszi ird meg a folyamatot,hogy a km óra új szerviz időt kaphasson. Kössz

Előzmény: Barnabás Brunner (2048)
malagutif10 Creative Commons License 2018.03.15 0 0 2099

Hát, sajnos a csatlakozókkal nem jutottam előrébb. Mindet leellenőriztem, a fesszabályzot kicseréltem, ha már ott jártam... Ingyen volt.

Következik a generátor...

Előzmény: malagutif10 (2098)
malagutif10 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 2098

Köszönöm. Megprobalom. Jo lenne valamire jutnom, mert egyébként is kevés a fény, és még ez is kevesebb lesz indexeléskor, vagy fékezéskor. Sötétben ez azért nem túl egészséges.

Előzmény: pézsé69 (2097)
pézsé69 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 2097

Üdv! Első körben nézd át az összes lámpa testelését! Tipikusan az szokott ilyen össze-vissza villogásokat okozni.

Előzmény: malagutif10 (2096)
malagutif10 Creative Commons License 2018.03.06 0 0 2096

Sziasztok,

 

Adott egy Malaguti F10 robogó. 2004-es évjárat.

A hiba a következõ: a tompított világítás gyönyörûen megy mindaddig, amíg el nem kezdek indexelni, vagy fékezni. Akkor fékezésnél elhalványul, indexelésnél ellentétesen villog az indexxel. Amennyiben áll a motor, akkor egyébként is gyengébb a fény, igy nem látszik sem a villogás, sem az elhalványulás.

Akku feltöltve, izzók jók. Töltés elvileg jó.

 

Mi lehet a hiba?

 

A válaszokat köszönöm.

 

Dániel Palócz Creative Commons License 2018.01.14 0 0 2095

Sziasztok ! A mai napon vásároltam egy malaguti Xsm 50et . És a kilométeróra nem mér mi lehet a gond ? Es ha valaki tudja kérem egy linket is küldjön.

Áki25trd Creative Commons License 2018.01.11 0 0 2094

Sziasztok!

Tavaly vettem egy 2008-as spidermax gt 500-ast. Az a problémám vele, hogy kivillan az engine chack jelzés a motor pedig gázadáskor kihagy majd magához tér és jól működik egy ideig.

Üdv:Ákos.

kapufa00 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 2093

Minden volt márka társamnak BUÉK!!!

tökfejű Creative Commons License 2017.12.29 0 0 2092

Malagutti ciak master 50 2t motor vásárlása előtt álok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni 

- alváz számot hol találom meg 

- az alváz szám melyik karaktere tartalmazza a gyártási évet

Van e valami tipus hiba amire vásárláskor figyelni kell?

 

Köszönöm.

Laci Biró Creative Commons License 2017.12.27 0 0 2091

...és az előző kérdésemhez kapcsolódóan kihagytam azt a fontos részletet,hogy a hűtőfolyadék az "elfolyása" során mindkét esetben végül a kipufogóban kötött ki, így indításkor fehér füst szállt a kipufogóból. Előre is köszönöm a segítségetek. :-)

Előzmény: Laci Biró (2090)
Laci Biró Creative Commons License 2017.12.27 0 0 2090

Kedves Malagutisok, a segítségeteket kérném tisztelettel egy meghibásodás kapcsán. Van egy Madison K400-as robogóm, ami 2005-ös évjáratú. Néhány hónappal ezelőtt azt vettük észre,hogy folyik belőle a hútőfolyadék. Elvittem a szerelőmhöz,aki azt mondta,hogy néhányszor túlságosan meghajthattam és élből hengerfej tömítést cserélt, amivel a probléma meg is szűnt. Azóta napi rendszerességgel használtam a motort kisebb távokon és nem volt baja.

Ma ismét beindítottam kb. 2 hét állás után és megint folyik a hűtőfolyadék. Tudtok esetleg segíteni,hogy mi lehet a baja? Egy újabb 50 ezres tömítés csere nem esne jól. Mi lehet a magyarázat?

Imi091 Creative Commons License 2017.12.02 0 0 2089

Az "ICE" felirat azért jelenik meg, mert +4 fok alá esik a hőmérséklet :)

Előzmény: herrishawk (2087)
Imi091 Creative Commons License 2017.12.02 0 0 2088

Igen, hát kiszedtük a fesz szabályzót és megszünt a csattanós érintkezés az akkusaruval. Ahogy elnézem ez már volt valamikor cserélve, mert ez áll rajta:

 REC/REG

32800-36C20

Sun Electric

 

Az alján kínai írások és 2001-es dátum szerepel rajta a motor pedig 2004-es :) Valamiért kétlem, hogy kínai fesz szabályzóval jött volna ki :) Mivel a 180-as eléggé ritka nem tudom, hogy a 125-ös vagy a 200-as esetleg a 150-es fesz szabályzója jó lehet-e hozzá? 6db érintkezője van.

Előzmény: pézsé69 (2086)
herrishawk Creative Commons License 2017.11.29 0 0 2087

Sziasztok .madison 200am van es azt irja ki ice az baj?a masik kerdesem az lenne hogy felujitasra keresek jk motorszerelot budapesten tudnatok e ajanlani valakit.valaszokat elore is koszonom

pézsé69 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 2086

 Üdv! Ha jól értem a problémát, valamiért lemerült az akkumulátor. Hogy van -e valami zárlat, vagy bekapcsolva maradt fogyasztó, ezt ki lehet mérni egy, az akku valamelyik pólusa, és a róla levett  kábel közé iktatott ampermérővel. Az ennyire lemerített akku mélykisütöttnek minősül, van rá esély, hogy  többé már nem lesz jó.

Előzmény: Imi091 (2085)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!