Sziasztok . Tudna valaki segiteni .Hyundai tucson 2008-as 4wd diesel autóhoz kellene egy kis szakértelem. Nem műküdik az összkerékhajtás ,a tempomat és a 4wd loock kapcsoló. van ennek külön 4wd elektronikája és ha van hol találom? előre is kösz
Hyundai i40-es 1.6 GDI benzines, 180.000 km-el. Az a tapasztalatom hogy kb 1000-1200Km-ként legalább 4 deci olajat fogyaszt. Olajfolyás nincs. Ez normális?
Februárban vettem egy Hyundai Tucson 2015 évvégi kiadás. Problémám az ,hogy vétel után másfél hónapra kijelzett a motor lámpa. Visszamentem a kereskedőhöz, megkereste a hibat(lamdaszonda)kicserélte a motornál levőt. Azóta minden ok.Csere után a motor hangosabb lett és mikor kettesbe vált az automata váltó, valami rezgő hangot ad.olyan mintha a muanyag boritas lenne,de biztos vagyok benne hogy nem.Also lamdaszonda nem lett cserélve.A hangot pontosan a műszerfal mögül hallom.Mar a kormány alól felnyúltam,de nem remegtetheti be semmi.Tudsz tippet adni mi lehet az ok?
Öreg Saab-unk lassan kezd elfáradni, ezért és persze a család bővülése miatt szeretnék autót váltani.
Viszont már a zsenge kori boyracer gondolatokat levedve inkább a racionalitás kerül előtérbe, de persze nem akarok egy totálisan unalmas, érdektelen baltát, célszerszámot, hanem egy megbízható, de mégis mutatós gépet. Ahogy szokták is találóan mondani, olyan autót, ami után az ember önkéntelenül is visszafordul a parkolóban. Na már most az i40 "non facelift" változata megtetszett nekem. (Még nagy kedvenc a 8. gen. Honda Accord FL, de abból épkézláb 2.0 benzines kombit idehaza nem kapni. Ha ne adj' Isten néha becsúszik egy-egy, az is aranyáron megy el percek alatt.) Szóval emiatt az i40 kombi egy nagyon racionális választásnak tűnik nekem. Ebből is a 2.0 benzineset néztem, mert nagy cm3-es szívó benzines láncos motor, ami a bolondbiztosság szinonímájához közel áll nálam. Ill. diesel-t nem akarok venni, mert nem tudom vállalni, hogy minden hétvégén céltalanul az autópályán rójjam a kilómétereket a részecskeszűrő regenerációjára várva, ill. a váratlan "meglepiket (kettőstömegű, common-rail, részecskeszűrő, stb.) sem szeretném benyalni", meg hát az autó benzines! :P
Kérlek erősítsetek meg, hogy nem tapogatódzok sötétben! Ill. ha valakinek van ilyen géppel tapasztalata, akkor örömmel vennék 1-2 dolgot róla pro és kontra, mire kell figyelni, stb. (Egyedül amit urban legend-ként tudok az kormánymű probléma, de gondolom azt le lehet ellenőrizni, hogy cserélték-e már, vagy javították-e?)
Kb. 5 hónapja használok egy újonnan vett Tucsont, 1,6 d, nagyon elégedett vagyok, szeretem a kocsit. Viszont szombaton tapasztaltam egy hibát, amivel a szerviz nem tudott mit kezdeni.
Az volt a jelenség, hogy 1700 f/perc körüli fordulatnál az autó ledadogott, mintha a számítógép leszabályzott volna, gázra nem reagált, csak motorfékkel gurult. Utána motorfékkel - motor nem állt le - lement a fordulat 1500 alá és ismét volt gáz, gyorsult 1700-ig, majd újra az egész. Nem volt semmilyen kontrollámpa, nem mondott semmit a fedélzeti komp, csak ledadogott. Minden fokozatban, minden sebességnél, csak a fordulat volt a közös pont. Mivel közel voltam otthonhoz, ezért visszafordultam, majd hétfőn reggel vittem szervizbe. Gond nélkül indult és nem is produkálta a hibát. A szerviz nem tapasztalt semmi szokatlant, hiba nincs tárolva, a hibát az autó nem produkálja.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van egy i40sem 17D és be csörgött a motorja kicseréltük a láncot vezérműláncot megnéztük már a porlasztókat A hidrotőkéket minden rendben van nem ír ki semmit a kódot és nem találjuk a hiba forrást esetleg járt e már így valaki köszönöm előre is
szia történt azóta valami az autóval mert nekem is ez a baja olyan 1500 fordulatig hallani utána nincs hangja de addig kopácsol rendesen köszi a választ
sziasztok van egy hundai ix35 1.6 benzines autóm alapjáraton csattognak a hidrótökék, de sehol nem találok hozzá hidrótökét 1.7 dizelhez látok de ehhez nem, lehet hogy nincs benne bár ezt kétlem. elöre köszönöm a válaszokat.
Üdv mindenkinek! Van egy 2005. évi Hyundai Tucson 2.0 benzines, kapcsolható négy kerekes autóm, Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy nagyobb sebességnél való visszaváltásnál és hátramenet kapcsolása után valami csattogó hang jött a hátsó difi felől. Felemeltük az autót, mindent átnéztünk, és minden kottyanásmentes, hibátlan, viszont felemelve és bekapcsolva a négy kereket és megpörgetve, rendesen kapcsolta is a 4 kerékhajtást, viszont amikor kikapcsoltam a hajtást, és ráhúztam a kézféket, a forgó kerékre, azt tapasztaltam, hogy ismét hallható a csattogó hang. Az állapítottuk meg, hogy a bal hátsó kereket továbbra is forgatja, nem kapcsolja ki teljesen a bal hátsó keréknél a 4 kerék hajtást. Mi lehet a hiba, és hogyan lehetne orvosolni?
Unix-nak még soha nem sikerült azt adnia ami kellett volna, kivéve, ha ismertem az adott alkatrészt, és megmutattam nekik a minitoron a képek alapján...
Allvázszám alapján meg márkaszervíz, de az horror ár, a boltokhoz képest, meg felesleges is azonosítani, mert ők is leveszik a kereket, és azt tesznek bele a raktárból amit kell...
Nekem is ez a tünet. Dugattyú kotyogás a diagnózis. Csekkold, hogy van-e üzemanyag az olajban! Ha benzines az olaj, akkor game over. Az enyém még garanciás, most a blokk cserét próbálom kiharcolni, ugyanis más nem segít rajta.
2005 Hyundai Getz. Akumulator csere utan elindult a riaszto es nem tudom kikapcsolni. Az auto riaszto es a kulcs sem tavitanyitos. egyszeru ketkulcsos vetel volt. Kodokat tudom (immo es kulcs). Hova es hogyan kell beirni mindenfele muszer nelkul?
Esetleg más valaki, aki érdemi választ is tudna adni? Pl van-e valami szabály, hogy melyik évjáratot melyikkel szerelték, vagy pl kisebb motorokhoz egyiket, nagyobbakhoz a másikat rakták. Vagy ami a polcon volt éppen azt rakták rá? Ha végképp nincs más módi, csak a megnézés, akkor hogy, mi alapján tudom beazonosítani, megkülönböztetni a két rendszert?
Kérdésem volna ix20 1.4 benzin 90 lovas autóval kapcsolatban: első és hátsó fékbetéteket kellene cserélnem, de pl kauffer oldalon kétféle fékrendszert említ az autóhoz: Mando és Lucas II. Melyik fajtát kellene beszereznem? Köszi a válaszokat.
Segitségeteket kérném. I 20 váltógom leszedésével van problémám. 2012-es évjárat, és hiába néztem filmeket, nem sikerül leszerelnem a gombot. Meg kellene bőröztetni.
Minap először világítani kezdett az ABS visszajelző a műszerfalon. Azóta hol világít hol nem. Az abs gyűrűnél / szenzornál nincs semmi szennyeződés. A biztosíték ok.
Észrevétel:
Hideg motornál indítás után érdekes kismotor szerű hang hallható, eközben a félpedál lenyomásakor olyan mint amikor bekapcsolnaz abs rezeg a pedál, pár mp elteltével a hang megszűnik, a fék jó, az abs lámpa felvillan. Rápróbáltam köves úton minden ok. Az abs visszajelző hol ég, hol nem.