Nem tudom, a főtengelynek van elég súlya szerintem, nem tudom az a lendkerék súly ennyit számítana-e. Csináltam régebben már magamnak gyújtást Pannónia t5h-ra, de én nem vettem észre változást.
Fórumokban olvastam, hogy azt írják nem igazi pannónia hangja lesz tőle a motornak. De alapjáraton szerintem nem, max jobban veszi a fordulatot.
Csináltam egy ismerősnek Danuviára is, ott kellett tömeget növelni a lendkeréken, mert az alapjárata nem volt jó a pici lendkerékkel és volt, hogy leállt.
Szerintem nem a stabilabb szikra, hanem a fele súlyú lendkerék. Érdemes lenne "megkoszorúzni" egy lendkereket egy plusz lendtömeggel, de gondolom az sem mindegy, hogy a lendtömeg központtól mérve milyen átmérőben helyezkedik el.
Lehet jobb lenne Pancsi lendkerékhez illeszteni alapapot.
Arra szeretnék választ kapni, hogyha a gyári gyújtás le van cserélve robogó 12v rendszerre, olyanra ami nem változtat előgyújtást, akkor mi miatt változik meg a motor karakterisztikája. Egyhengeresről van szó.
Talán az átlátszó - benzinlopó- csövet vagy hogy is híjják, vagy még a kék pneumatika cső lehet jó, ha rá tudod erőszakolni + a lábtartót úgy állítod be, hogy igazából az határolja a berugó kart, ne az ütköző, mert könnyen kiszakadat.