Pedig megfordúlt a fejemben hogy beállok egy hónapra samesznak. Az a mondat szomorított el, hogy ...73 óta. Én egy nem kardános Linhoffal fényképeztem. Más világ.
Ami érdekelne:
- fénymérés (Sinar mattüveg mögött?)
- használt filmek (ff. használt, TechnikalPan, esetleg) errôl tapasztalatok
- hívás
- amerikában örökáron veszik meg az anyagot (természetesen ár nem érdekel, amerikai cégnél dolgoztam 10 évet, nem illik, sôt modortalanság)
- milyen objektívekkel
- digitális technika kopogtat-e?
- Horst Hamann: New York Vertical c. könyvérôl mi a véleménye?
-Diditális elôkészítés mennyire játszik szerepet a dia feldolgozásban (nagyitás, vagy digitális feldolgozás?)
- Milyen építészeknek dolgozott, dolgozik?
1957-ben volt elöször a kezemben müszki gép. Elég kacskaringós úton 62-re végleg kikötöttem a nangyobb formátum mellett. Elöször egy fekete Linhof volt a leltáramban, ami eredetileg Vadas Ernöé volt. 69-ben kaptam az elsö szürke Technikát. 73 óta Calumet, Toyo, Sinnar nyomja a vállamat. Meg kell mondani egyre nehezebbek. De imádom a nagyformátummal való "pepecselést". Pedig gyorsan dolgozom. Clienseim föleg építészek. Mestereim közé tudhatom a 50-60-as évek nagyjait. Vadas Ernö, Sziklai, Balassa, Zeidner, Horling, Mezö, Fényes.
73 óta az USA-ban élek és dolgozom. Szivesen beszélgetnék hasonló területen müködökkel. Elég sok fotós sztorim van 1957 és 1973 között. Lassan már töténelem leszek én is. :)
(Nyugi, nagyon fiatalon kezdtem.)