Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hayabusa123 Creative Commons License 2019.06.16 0 0 125345

Szia PP2000 kiolvas hibakód mi? 

Előzmény: carmay (125339)
hayabusa123 Creative Commons License 2019.06.16 0 0 125344

Ez a gyári olaja,a tied nem részecske szűrős. 

Előzmény: Klaus-max (125340)
Csaba_F Creative Commons License 2019.06.16 0 0 125343

Köszi a leírást!!

Előzmény: Sziszó78 (125338)
Klaus-max Creative Commons License 2019.06.15 0 0 125342

Nincs benne részecskeszűrő azt biztosan tudom. Euro 4-es motor.

Előzmény: FeZ_ (125341)
FeZ_ Creative Commons License 2019.06.15 0 0 125341

Igazából azt kellene tudni,hogy van-e részecskeszűrő a gépedben. Ha van benne FAP vagy DPF (részecskeszűrő, nem katalizátor!!) akkor az 5w-30-as, alacsony hamutartalmú olaj kell bele. Ha nincsen DPF, akkor elvileg az 5w-40 is elég neki.

 

A DPF-es autónál látszik két cső, ami belemegy a DPF előtt és után, a nyomáskülönbség mérésére, a hőmérséklet érzékelőn kívül. A Ford-ot nem tudom, de PSA-nál szemből állva bal oldalon látszik a nyomáskülönbség mérő cső ill. csövek kivezetései. 

Előzmény: Klaus-max (125340)
Klaus-max Creative Commons License 2019.06.15 0 0 125340

Sziasztok!

 

Az autó egy Fiesta, 1,4 TDCi 2006-os, ebben is a PSA dízelmotorja van. Ezért bátorkodom megkérdezni itt...

Napokban volt olajcsere és olajszűrő csere, az alig 300 méterre lévő független szervizben. (előtte tizenévig Peugeot szakszerviz volt)

Gondolván mivel PSA motorokat ők is sokat szervizeltek, nem lehet gond egy olajcserénél. Nos...kisit tanácstalan lettem utána...

A Ford ehhez a motorhoz 5w30-as olajat ír elő, minimum Ford WSS-M2C913-A/B szabványt (helyette már az újabb a ...C/D van)és ACEA A1-A5/B1-B5-öt.

A szervizben Total olajat tettek bele, ezzel nem is lenne gondom de 5w40-est az 5w30 helyett. Amikor rákérdeztem, miután készen voltak az olajcserével, és láttam a munkalapot, hogy  miért 5w40, azt mondták ez teljesen  jó bele. Viszont nem volt hozzá megadva a fentebb leírt  Ford szabvány. Hordós olaj és megnéztem, mert addig erősködtem amíg beengedtek a műhelybe megnézni mi van feliratozva azon a hordós olajon. Total Quartz 9000 5w40 olaj. Nem is az 5w40-el, azon belül a w40-el  van a bajom a 5w30 helyett, hanem azzal, hogy nincs megadva ehhez az olajhoz a Ford WSS-szabvány és az ACEA A5/B5 sincsen.

Mit tegyek? Maradhat ez az olaj és mehetünk az autóval?

Szervizben azt mondták, hogy az összes Peugeot-ba amiben ez a PSA 1.4 dízel ketyegett, ezekben mindig ezt az olajat tették.

Előzmény: carmay (125339)
carmay Creative Commons License 2019.06.15 0 0 125339

Sziasztok!
2006 1.4 16V KFU motor, Break (253000 Km)

 

Egy érdekes hibával találkoztam, és most már szenvedek is vele. Korábban tapasztaltam, hogy ha bemelegedett a motor akkor az alapjárat egyenetlen ingadozik egy keveset (2-3 rovátka a műszerfalon -> 200-300 Fordulatszám) nem áll le a motor csak, érződött rajta ez a jelenség.

Ezután a legutóbbi hosszabb utunkon 100km után az "ABS system Fault" hibaüzenet jött ki egy csippanás kíséretében, majd pedig elaludt a hibajelző, és 20 másodpercenként ismételte ezt. Ezután 5 percenként csatlakozott hozzá a "Electric C****** Fault" is. Mivel a motor hibajelző és a STOP felirat nem gyulladt ki, folyattuk az utunkat. A hibaüzenetek megjelentek ugyanúgy, majd eltűntek, az autón nem változott semmi. Egészen úgy 200km környékéig, amikor a motor elgyengült, majd hibaüzenetek sokaságával együtt kimaradt egyre több hengerben a gyújtás, míg végül megállt. Ezután már nem indult be. 

Vontatás után arra a következtetésre jutottam, hogy a generátor nem töltött, így akkuról mentünk majd szépen kifogyott a szufla az akksiból, ezért idővel megállt, majd nem is tudtam újra elindítani. 

Így otthon feltöltöttem az akksit, majd minden hiba nélkül elindult, és saját lábon elment a szerelőhöz (15km). 

 

Miután generátor szénkefe cserén átesett, ami ezután már adta a töltést, hazavittem a szerelőtől az autót és 10km után újra elkezdte az ABS-es hibaüzenetet 20mp-enként majd miután hazaértem és leállítottam az autót, már nem tudtam újra indítani. Itt gondoltam azt hogy az akkumlátor már öreg, és az korábbi teljes leszívás megadta neki az utolsó csapást. 

 

Fél nap múlva indultam az új akksiért, de a hecc kedvéért rápróbáltam az autó elindítására és elindult, pedig nem töltöttem az akkura semmit, csak állt egy fél napot az autó. Elmentem az új akksiért, de még előtte leállítottam a parkolóban a kocsit, majd újraindítottam. Ezt a műveletet ismételtem 6-8x, amikor arra a következtetésre jutottam, hogy egy rossz akksi ennyi indítást nem bírna ki, így máshol lehet a hiba.

 

Valaki találkozott már hasonló hibajelenség sorozattal?

Mi lehet a megoldás?

Sziszó78 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 125338
Előzmény: Csaba_F (125337)
Csaba_F Creative Commons License 2019.06.14 0 0 125337

Köszi! Akkor azt valahol a középkonzol aljában kell keresni?

Előzmény: Papalac (125336)
Papalac Creative Commons License 2019.06.14 0 0 125336

Az a fűtőventi motorjának fordulatszám szabályozója (automata klíma).

Előzmény: Csaba_F (125334)
CsK2 Creative Commons License 2019.06.13 0 0 125335

Sajnos nem nyert, ez egész más csatlakozó.

Előzmény: Sziszó78 (125333)
Csaba_F Creative Commons License 2019.06.13 0 0 125334

Szia!

Hasonló a problémám, nálam csak akkor kapcsol ki a digitális klíma, ha nagyon nagy meleg van. Kb. 40C belső hőmérséklet fölött. Így nyáron déli melegben beülök, indítás után nyomja ezerrel a hideget, de csak 1-2 percig, utána kapcsol ki.

Egyébként 6-7C-os levegőt fúj.

Ezt az alis cuccot hová kell beszerelni?

Előzmény: Zoltoid (125315)
Sziszó78 Creative Commons License 2019.06.13 0 0 125333

Előzmény: Sziszó78 (125332)
Sziszó78 Creative Commons License 2019.06.13 0 0 125332

...remélem látszik, nem a legjobb képek....

Előzmény: CsK2 (125328)
sbojan Creative Commons License 2019.06.13 0 0 125331

álapot = állapot :-)

Előzmény: sbojan (125330)
sbojan Creative Commons License 2019.06.13 0 0 125330

Sziasztok!

 

Sajnos utólért a "végzet", s szeretett Peugeot-nkkal megbillentettünk egy villanyoszlopot. Nem túl gyorsan, 20-25 között talán, de ahhoz pont elég volt, hogy kitörjön a jobb első kerék és kinyíljanak a légzsákok.
Ebben az álapotában én már nem igazán szeretném használni (nyílván :-), viszont sem időm, sem, energiám nincsen arra, hogy megcsináltassam.

 

Ha valakit érdekel akár javításra, akár donornak, akkor a következő linken megnézheti a képeket a kocsiról:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/307/peugeot_307_sw_2_0_premium_b-186-14451854

 

Amennyiben komolyan gondolkozik is rajta valaki, akkor írjon itt vagy emailben, s küldöm neki a telószámomat. A használtautós árhoz képest számottevően olcsóbban megkaphatja - az elszállítást viszont neki kell megoldania.

 

 

(Ami a kocsi alól kiáll, az a műanyag kerékdob szerintem, tehát nem a kocsi aljáról van leszakadva, letörve valami...)

 

Üdv,

sbojan

tisvol Creative Commons License 2019.06.13 0 0 125329

Üdv. Volt egy koccanásom, néni háttal ült a TV-nek, benézett egy elsőbbséget. UNIX-nál tudnák karosszéria elemet, konkrétan lökhárítót venni. Melyik márkát ajánljátok? Ár (ezen a szinten) nem számít, jó legyen.

Ezek vannak:

ISAM, KLOKKERHOLM, POLCAR, R2A, VAN WEZEL

Köszönöm.

Ja, ha már itt vagyok. 2014-es, 2.0 HDI 163 LE, leinformálható 140E km, de DELPHI befecskendezővel. Ezek még most is a nem ajánlott kategória?

CsK2 Creative Commons License 2019.06.13 0 0 125328

Ha tudsz, rakj fel egy képet. Nekem maradt egy csati (bontott kábelvég) , hátha jó. Az enyémbe nem ment bele.

Előzmény: Sziszó78 (125322)
Papalac Creative Commons License 2019.06.11 0 0 125327

Multiméter nem terheli az akkumulátort.

Mikor bementem az akksishoz, hogy 2 nap állás után lemerül az új akksi, akkor megmértük az autó áramfelvételét és tényleg volt egy fél amperes terhelés állandóan. Kínai kütyü nem kapcsolt ki mindig.

Előzmény: Kullo Leee (125325)
meromokus Creative Commons License 2019.06.11 0 0 125326

Ez elég menőnek tűnik :) Kérlek majd updatelj ide is...amúgy is középső kijelzőt kellene cserélnem.

Előzmény: morcibacsi (125321)
Kullo Leee Creative Commons License 2019.06.11 0 0 125325

Multiméterrel meg lett mérve,jók az értékek.Érdekes módon amit beleraktam akksit  karacsonyfa effektus megvolt ,pedig az az akksi másik autóba tökéletesen működik.

Lehet zárlatos valami ,vagy valamilyen kábellel van a gond,és azért meríti az akksit.

Még informálódom innen onnan hátha meglesz mi a betegsége,ha nem gyógyul meg  viszem autóvillamossági szakihoz :(

Köszönöm a válaszod Papalac.

Előzmény: Papalac (125324)
Papalac Creative Commons License 2019.06.11 0 0 125324

Egy akkumulátoros megméri az akksit, az autó töltését és akár a nyugalmi áramfelvételt is. Télen 3 hetente indítottam be az autót és nem volt semmi gondja.

Az economy mód az akkumulátort kíméli, ha beindul a motor törlődik.

A karácsonyfa a rossz akksi miatt szokott lenni.

 

Előzmény: Kullo Leee (125323)
Kullo Leee Creative Commons License 2019.06.11 0 0 125323

Üdv Pözsosok

 

Édesanyámnak van egy  307-es  1.6 Riviera 2004-es születésű  Psanfu..... motorkódú autója .

Régebben csinált már olyat hogy első indításra nem indult.Volt olyan is hogy meg lett mozgatva az akku saru kábel és elindult.

ANTIPOLLUTION FAULT ezt is kiírta ,de már eltűnt.

A kulcson a központi nem akart nyitni zárni,cseréltem elemet.Próbáltam betanítani de nem sikerült.

Aztán gondolom édesanyám használat közben betanította és jó lett.

Ismét nem akart indulni az autó ,gyújtás ,mindent jelez a  műszerfal de nem indul .....

Fel lett töltve az akksi , működött is a szekér,kb 4 nap múlva ismét nem indult,bebikáztam jó lett.

Rá lett kötve az agyára számítógép,de nem lát semmit ......

ECONOMY MODE ACTIV most meg ilyet ír ki.Bele tettem egy másik akksit,magától lezárja az autót ,és  néha villognak az indexek,kulccsal központit nem tudom ismét nyitni-zárni.

Valami merítheti az akksit ? meg miért villog mint egy karácsonyfa időnként ?

Sziszó78 Creative Commons License 2019.06.11 0 0 125322
Sziasztok,
Szellőztetőventi csatija megégett, van valakinek infója honnan lehet beszerezni új csatit? Ill. milyen kell bele? Aliexpressen van sok féle. Peugeot 307sw 2003 RHS digitklíma.
Kösz
Sz
morcibacsi Creative Commons License 2019.06.10 0 0 125321

Ha valaki nem lenne tag a facebookon a 307-es csoportban: Befejezéshez közeli állapotba került a VAN-busz CAN-busz átalakító szoftverem, most már írja az Economy mode-ot, a biztonsági öv visszajelzést, és támogatja a klíma dolgait teljes mértékben (sajnos úgy tűnik a befújási irányok adatai nem mennek a VAN buszon, ahogy a belső hőmérséklet sem). És az új funkciókkal a régiek sem tűntek el (volt már rá példa :D), azaz megy az RD43, RD45 csipogás nélkül (nagy valószínűséggel az újabb navigációk is) a facelift előtti autóban, működik a fedélzeti számítógép, megy a kormánytávvezérlés, és a hibaüzenetek is megjelennek. Rövidesen bekerülhet a kijelző a gyári helyére.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Qk_8EhsqwUA

d.jocov Creative Commons License 2019.06.10 0 0 125320

Mond milyen kell a látható méretek közül, és természetsen küldöm is!

Én úgysem fogom elhasználni ezt mind, a hátralévő életemben....

 

Előzmény: Papalac (125319)
Papalac Creative Commons License 2019.06.10 0 0 125319

Úgy gondoltam, hogy a fűtőradiátornál levő gumigyűrűt ajánlottad.

Előzmény: d.jocov (125318)
d.jocov Creative Commons License 2019.06.09 0 0 125318

Bocs, de mibe is?

Előzmény: Papalac (125317)
Papalac Creative Commons License 2019.06.09 0 0 125317

21x2,5 legfeljebb 20x3 mm-es kéne bele.

Előzmény: d.jocov (125312)
Zoltoid Creative Commons License 2019.06.08 0 1 125316

szia, nem ismerem a motort úgyhogy ne vedd kézpénznek de az ilyen pontok arra szoktak lenni hogy kiegyensúlyozott kiemelést adjanak ha ki kell venni a motort és a váltót

Előzmény: sbojan (125047)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!