Akkor lehet elviszem adagolóshoz,hátha látott már ilyen adagolót😀.Egyébként gondolatba megfogalmazódott a turbósítás is,szolid kis turbónyomással,mert 300 kg ot utánfutót rákötve 200 kilós kazánnsl 4 be 80 at ment,5 be lassult vissza.Egy szívó escortot 60 le megturbósítottam már,jobban megy mint a gyári td 90 le,emellett nem lett üzemórás,mert 2 éve gond nélkül fütyül.
Persze,látszólag minden jó,minden a helyén,szerintdm az adagoló körül lesz valami állítgatás,az autó egyáltalán nem füstöl,és szerentem marha keveset eszik6-6.5 liter.
Sziasztok.Fogós kérdéssel fordulnék hozzátok!!!Van egy 93- as kiadású 2.5 diesel 124 esem 113 lovas motorral.Cseréltem üzemanyag fő,illetve előszűrőt,tehát az kizárva.A kocsi a 113 lóerőhöz képest lomha,csak forgatva(4-5ezer)nél kezd menni.Olvasgsttam,hogy az adagoló tetején lenne egy hengeres membrán felett egy csavar kontraanyával,hogy befelé tekerve tudsz üzemanyagot adni még pluszba.No ha befelé tekerem úgy reagál mint egy atego,hogy nyomod a gázt és gondolkodik,majd lassan pörög fel,ki van tekerve most jól reagál a gázra,de lomha.Tudom nem új autó,de szívó 2.4 t4 es sokkalsokkal jobban húz,sőt még a 90 es éves elejei transit is,pedig az 80???lovas.Autószerelő vagyok,láttam már ezt azt,tehát kérlek benneteket,hogy csak értelmes embetek írjanak.Köszönöm szépen.
A segítségetekre, baráti tanácsaitokra lenne szükségem;
Jómagam egyelőre három helyett négy egyenlő részre osztom a kört de hasonló évjáratban. Így mikor egy barátom megkeresett, hogy W124-et venne - egyből tudtam, hová továbbítsam kérdéseit: Az öreg szakik az index fórumon tanyáznak. ;)
Őszintén 3 oldalnál korábbra nem olvastam vissza, elnézéseteket kérem ha hasonló kérdés a közelmúltban hangzott már el – kérlek referáljatok rá.
A vevőről:
Fiatal egyedülálló srácról van szó, nem munkábajárós lenne, inkább egy hobbiként – életmódként tekintene rá. Olvasgat a témában de a műszaki dolgokkal nem igazán van még tisztában. Még az sincs eldöntve, hogy gázolaj vagy benzin csörgedezzen azokban a csövekben de egy biztos: A W124 szele megcsapta.
Itt jön a húzós része: Körülbelül 1M lenne a keret (ide nem számolva a vásárlással együtt járó költségeket és az azt követő első szervízt). Nyilván nem szalonautót keres... De lehet ennyiből jó W124-et venni? Ha E34-ről beszélgetnénk azt mondanám, hogy ha nem is gyűjtő darabot de megbízhatót igen. Érdemes egyáltalán ebben az ársávban nézelődni, vagy ennyiért csak a betegágy meg a tudjukmilyen-roller kapható?
Ha nem: Honnan kezdődnek az értelmesek? Láttam 1,8M-ért öszvért éppen 3 oldallal ezelőtt… Ez azt jelenti, hogy még feljebbről indul egy akár patinás de gyári állapotú darab?
Ha igen: Melyek voltak a legendásan jó/rossz motorok/évjáratok? Melyik a bírja jobban az adagoló vagy a gyújtáselosztó? :D Mikor volt korszakalkotó ráncfelvarrás vagy épp költségcsökkentés Stuttgartban? Hol kezd el először rohadni? Beázós-e a tetőablak? Félni kell-e az automatáktól és mikortól tettek ABS-t az autóba?
Tudom, hogy ez rengeteg kérdés és mindre meg van a válasz a jó öreg interneten de ti vagytok benne az iparban évek óta. Én a ti álláspontotokra vagyok kíváncsi.
Sziasztok!
2.3 benzinhez szerintetek jó lehet ha a üzemanyag pumpa idáig 2db-os volt de le cserélném 1 db-osra. Értem ez alatt, hogy a régebbi típusoknál 2 db vékonyabb AC volt de az újabbak 1 vastagabb van.
Alapjáraton 600 fpm körül úgy remeg a motor, hogy nem hiszem el, hogy ezt a gyárban így tervezték. Nem lehet, hogy ez azért van, mert mostan nem a motornak megfelelőre, hanem a környezetvédelmi előírásoknak megfelelőre állítják be az alapjárati keveréket? Szerintem az autó gyorsulása is lehetne jobb.
Kugler kábel, Szentendrén. Megpróbálom előkeresni az elérhetőségét, de lehet, hogy simán ki lehet guglizni! Én Csabai Sándortól kaptam az ötletet, hibátlan a köteg.
bár még nincs baja w124 2.0 benzines (111-es motor) autómnak, annyi rámséget olvastam a kábelköteg üregedés okozta ECU, trafó halálról, hogy kicseréltetném hamarosan mielőtt 27 év után baja lesz.
Mire lehet, kapható jó gyári kábelköteg, vagy milyen kell, és ki tudja tökéletesen megcsinálni? Mit ajánlotok?
Köszi! Hidegen nem csinálja az enyém. Akkor az alapjárat úgy is magasabb. A szerelőm látatlanban vákuum problémát gyanít a csakis fékezés közbeni előfordulás miatt.