Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fan-thom Creative Commons License 2019.12.24 0 0 9613

Akkor lehet elviszem adagolóshoz,hátha látott már ilyen adagolót😀.Egyébként gondolatba megfogalmazódott a turbósítás is,szolid kis turbónyomással,mert 300 kg ot utánfutót rákötve 200 kilós kazánnsl 4 be 80 at ment,5 be lassult vissza.Egy szívó escortot 60 le megturbósítottam már,jobban megy mint a gyári td 90 le,emellett nem lett üzemórás,mert 2 éve gond nélkül fütyül.

csabais Creative Commons License 2019.12.23 0 0 9612

Nekem is volt ilyenem, forgatni kell hogy menjen, 3000 felett, viszont onnan már hamar kiforog leszabályzásig. (5600)

 

Ha nem volt állítgatva, akkor annak menni kell. Mennyiséget csak a hátulját levéve lehet állítani.

Előzmény: fan-thom (9611)
fan-thom Creative Commons License 2019.12.23 0 0 9611

Persze,látszólag minden jó,minden a helyén,szerintdm az adagoló körül  lesz valami állítgatás,az autó egyáltalán nem füstöl,és szerentem marha keveset eszik6-6.5 liter.

csabais Creative Commons License 2019.12.23 0 0 9610

Ráhúzza a teljes gázt amikor benn a gázpedál?

Előzmény: fan-thom (9609)
fan-thom Creative Commons License 2019.12.23 0 0 9609

Sziasztok.Fogós kérdéssel fordulnék hozzátok!!!Van egy 93- as kiadású 2.5 diesel 124 esem 113 lovas motorral.Cseréltem üzemanyag fő,illetve előszűrőt,tehát az kizárva.A kocsi a 113 lóerőhöz képest lomha,csak forgatva(4-5ezer)nél kezd menni.Olvasgsttam,hogy az adagoló tetején lenne egy hengeres membrán felett egy csavar kontraanyával,hogy befelé tekerve tudsz üzemanyagot adni még pluszba.No ha befelé tekerem úgy reagál mint egy atego,hogy nyomod a gázt és gondolkodik,majd lassan pörög fel,ki van tekerve most jól reagál a gázra,de lomha.Tudom nem új autó,de szívó 2.4 t4 es sokkalsokkal jobban húz,sőt még a 90 es éves elejei transit is,pedig az 80???lovas.Autószerelő vagyok,láttam már ezt azt,tehát kérlek benneteket,hogy csak értelmes embetek írjanak.Köszönöm szépen.

Dr Dee Creative Commons License 2019.12.22 0 0 9607

Csatlakozom Csaba kartárs hozzászóláshoz.

Néhány saját gondolat:

 

Itthon sok eladó darabb van. Európa szerte is azért akad pár.Spanyolország,Németország,Hollandia,Svájc.Olaszból nem vennék autót.


Ha azt sem döntötte el,hogy benzin vagy gázolaj,akkor a karoszeria a kivitele sincs meg.

 

Az biztos bárhol veszi az autó 2 millió alatt nem fog kapni....

 

 

Rengeteg dolgot lehetne még ide irni....

 

 

Előzmény: Zöldy (9605)
csabais Creative Commons License 2019.12.22 0 0 9606

Facebookon nagyobb a mozgás.

 

Annyiért csak túlárazott romot fog kapni.

 

 

Előzmény: Zöldy (9605)
Zöldy Creative Commons License 2019.12.21 0 0 9605

Tisztelt Fórumtársak/Guruk/Szakmai titkok Tudói!


A segítségetekre, baráti tanácsaitokra lenne szükségem;

Jómagam egyelőre három helyett négy egyenlő részre osztom a kört de hasonló évjáratban. Így mikor egy barátom megkeresett, hogy W124-et venne - egyből tudtam, hová továbbítsam kérdéseit: Az öreg szakik az index fórumon tanyáznak. ;)

 

Őszintén 3 oldalnál korábbra nem olvastam vissza, elnézéseteket kérem ha hasonló kérdés a közelmúltban hangzott már el – kérlek referáljatok rá.

 

A vevőről:

Fiatal egyedülálló srácról van szó, nem munkábajárós lenne, inkább egy hobbiként – életmódként tekintene rá. Olvasgat a témában de a műszaki dolgokkal nem igazán van még tisztában. Még az sincs eldöntve, hogy gázolaj vagy benzin csörgedezzen azokban a csövekben de egy biztos: A W124 szele megcsapta.

Itt jön a húzós része: Körülbelül 1M lenne a keret (ide nem számolva a vásárlással együtt járó költségeket és az azt követő első szervízt). Nyilván nem szalonautót keres... De lehet ennyiből jó W124-et venni? Ha E34-ről beszélgetnénk azt mondanám, hogy ha nem is gyűjtő darabot de megbízhatót igen. Érdemes egyáltalán ebben az ársávban nézelődni, vagy ennyiért csak a betegágy meg a tudjukmilyen-roller kapható?

Ha nem: Honnan kezdődnek az értelmesek? Láttam 1,8M-ért öszvért éppen 3 oldallal ezelőtt… Ez azt jelenti, hogy még feljebbről indul egy akár patinás de gyári állapotú darab?

Ha igen: Melyek voltak a legendásan jó/rossz motorok/évjáratok? Melyik a bírja jobban az adagoló vagy a gyújtáselosztó? :D Mikor volt korszakalkotó ráncfelvarrás vagy épp költségcsökkentés Stuttgartban? Hol kezd el először rohadni? Beázós-e a tetőablak? Félni kell-e az automatáktól és mikortól tettek ABS-t az autóba?

Tudom, hogy ez rengeteg kérdés és mindre meg van a válasz a jó öreg interneten de ti vagytok benne az iparban évek óta. Én a ti álláspontotokra vagyok kíváncsi.

Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!

csabais Creative Commons License 2019.12.01 0 0 9603

Még mercedesben sosem láttam.

 

Előzmény: Törölt nick (9601)
barnamb Creative Commons License 2019.12.01 0 0 9602

Szerintem aki antennát akar cserélni, tudni fogja milyen kell neki. Max kiszedi belőle és megnézi.

Előzmény: Törölt nick (9601)
Dr Dee Creative Commons License 2019.11.27 0 0 9600

Ad el valakinek aki pont ilyet keres. Mercis csoportok vannak a Facebook-on.😊

Előzmény: Törölt nick (9599)
Bervik77 Creative Commons License 2019.11.24 0 0 9598
Sziasztok!
2.3 benzinhez szerintetek jó lehet ha a üzemanyag pumpa idáig 2db-os volt de le cserélném 1 db-osra. Értem ez alatt, hogy a régebbi típusoknál 2 db vékonyabb AC volt de az újabbak 1 vastagabb van.
gacsat4 Creative Commons License 2019.11.22 0 0 9597

 Drága kolegáim!

260E, M103

 Alapjáraton 600 fpm körül úgy remeg a motor, hogy nem hiszem el, hogy ezt a gyárban így tervezték. Nem lehet, hogy ez azért van, mert mostan nem a motornak megfelelőre, hanem a környezetvédelmi előírásoknak megfelelőre állítják be az alapjárati keveréket? Szerintem az autó gyorsulása is lehetne jobb.

 Magyarul, nem lehet, hogy túl szegény a keverék?

Dr Dee Creative Commons License 2019.11.21 0 0 9596

Dadog,nem pörög fel,fuladozik a motor.

 

Előzmény: lenan (9594)
lenan Creative Commons License 2019.11.16 0 0 9595

azért kösz

Előzmény: Katana750 (9589)
lenan Creative Commons License 2019.11.16 0 0 9594

igen, van pár csoport :-))

de köszönöm mindenkinek. Én egyet találtam, valami német cég

 

https://www.kurth-classics-autoparts.de/gb/wiring-harness/44-mercedes-engine-harness-a1244403633.html

 

tényleg cserélni kell, vagy mielőtt mindent kinyuvaszt vannak előjelei, vagy csak a szerencsén múlik mi történik?

Előzmény: Dr Dee (9592)
csabais Creative Commons License 2019.11.16 0 0 9593

Van ott sok csoport!   :-D

Előzmény: Dr Dee (9592)
Dr Dee Creative Commons License 2019.11.16 0 0 9592

Van egy villamoságimszerelő aki ujra letudva gyartani...de egyenlőre nem találom a srácot. Facebook on van egy csoport ott megtalálod 

Előzmény: lenan (9587)
Katana750 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 9591

Ok. Akkor felejtős.

Előzmény: csabais (9590)
csabais Creative Commons License 2019.11.16 0 0 9590

De ez csak gyujtó kábel.

 

Ő motor kábelköteget szeretne!

Előzmény: Katana750 (9588)
Katana750 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 9589

Meg is van. 06209519849.

Katana750 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 9588

Kugler kábel, Szentendrén. Megpróbálom előkeresni az elérhetőségét, de lehet, hogy simán ki lehet guglizni! Én Csabai Sándortól kaptam az ötletet, hibátlan a köteg. 

Előzmény: lenan (9587)
lenan Creative Commons License 2019.11.16 0 0 9587

 

sziasztok,

bár még nincs baja w124 2.0 benzines (111-es motor) autómnak, annyi rámséget olvastam a kábelköteg üregedés okozta ECU, trafó halálról, hogy kicseréltetném hamarosan mielőtt 27 év után baja lesz.

Mire lehet, kapható jó gyári kábelköteg, vagy milyen kell, és ki tudja tökéletesen megcsinálni? Mit ajánlotok?

Kösz előre is.

Dr Dee Creative Commons License 2019.11.14 0 0 9586

Pár alkatrész a teljesség igénye nélkül

Előzmény: barnamb (9582)
Dr Dee Creative Commons License 2019.11.14 0 0 9585

A rugok

Előzmény: barnamb (9582)
Dr Dee Creative Commons License 2019.11.14 0 0 9584

Előzmény: barnamb (9582)
Dr Dee Creative Commons License 2019.11.14 0 0 9583

Így lett ki számolva,hogy milyen rugó kell bele. Két sárga egy piros jelű. 

Minden alkatrész elől és hátul is Lemförderre lett cserélve. Elől hátul a fékék és a féktárcsák Textarra!

 

Ha még sem áll be rendesen kap Gyárit majd😊

 

 

Amúgy volt pár  alkatrész amit csak gyárában lehetett megvenni.

Előzmény: barnamb (9582)
barnamb Creative Commons License 2019.11.14 0 0 9582

Nem attól függ hogy minőségi vagy sem :)

Minden extrának megvan a maga pontszáma, amiket összeadva kijön a gyári rugó cikkszáma. Ez alapján lehet keresni utángyártott rugót, s talán jó lesz.

A gyári arany árban van (Sportline-hoz 40e / db. Sachs-ból találtam 10e / db-ért, tökéletes a magassága).

Előzmény: Dr Dee (9581)
Dr Dee Creative Commons License 2019.11.14 0 0 9581

Minden cserélve lett. Nem én csináltam a szerelő. 
csak minőségi alkatrészekből. Ha tényleg így marad,akkor ki fogom cserêltetni.

Előzmény: fetitaco (9579)
Katana750 Creative Commons License 2019.11.14 0 0 9580

Köszi! Hidegen nem csinálja az enyém. Akkor az alapjárat úgy is magasabb. A szerelőm látatlanban vákuum problémát gyanít a csakis fékezés közbeni előfordulás miatt. 

Előzmény: BB'79 (9578)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!