Mivel az láncos motor,előírás nincsen a cseréjére,és nem is szokott gond lenni velük,van,amelyikben már 600ezer felett van a km,és a gyári lánccal fut bontatlanul.Cseréje nem indokolt,csak ha gondod van vele.
Sziasztok,Toyota yaris 1.5HSD hybrid vásárlásán gondolkodok 2015 évjáratig,gondoltam kipróbálnám 1 napra milyen vezetni,körbenéztem a neten hátha lehet bérelni,de sajnos nem találtam ezt a típust.Ezért gondoltam felteszem a kérdést hátha tud valaki ilyen bérelhető autót?Előre is köszönöm.üdv Alex
Délután álltam vele arrébb kb 4 métert..majd leállítottam a motort.Hajnalban mentem volna el vele itthonról..és miután elindult..nagyon egyenetlenül ment majd megállt és nem tudtam elindítani.Műszeresen semmit nem tudtak kimutatni.Megszívta magát..injektoros autó?Hát nem tudom..de azóta semmi baja....
Ha egyszer fordult elő, akkor az anomália, nem hiba. A régi mienknél is volt egyszer, de kb. bármelyik autónál előfordulhat. Akár a reggeli kondenzációból pár csepp koszos víz is kiütheti egy henger gyújtását átmenetileg, vagy akármi. Ha rendszeres lesz, akkor kell foglalkozni vele és kb. onnantól lehet majd diagnosztizálni is. Addig sajnos nem nagyon. Előttem válaszoló helyesen világít rá, hogy a hidrotőke nem ragadhatott itt be. Mondjuk ezek után lehet hogy megdöbben a szerelő, de még szelepemelő sincs. :)
Akkor előfordulhat,ha esetleg hidegebb időben,első indításnál picit túldúsít a benzinből,amit nem sikerül neki elégetnie,így leáll.Ilyenkor ismét próbálkozik az ember az indítással,ami még több benzint juttat a hengerekbe ezzel,még jobban ,,bezabáltatja".
Ez előbb előfordul,ha előtte nap is pl hidegen be lett indítva,és pár perc múlva le van állítva,ilyenkor túl sok benzin kerül az égéstérbe,és ezt nem tudja kezelni,elégetni.Én már új autót is indítottam így el,a hidegben ki-be állásokkal teleetették benzinnel a szerencsétlent.
Tanács,ha beindul,inkább hagyd picit melegedni,ne állítsd le pl. ha esetleg csak 2 métert kell arrébb állnod,és nem lesz vele baj.
Ja,és nem hidrotőkés az a motor,úgyhogy azok nem támasztottak ki. :) Üdv.
Sziasztok.Toyota Yaris Versom van.Pár napja reggel elakartam indulni de nem sikerült.Az autó beindult...döcögve járt 3-4 másodpercig..majd leállt..és nem tudtam elindítani.Szervíz...ott sem találtak semmi hibát...féktisztítóval befujtak majd többszöri próbálkozás után elindult az autó.Azóta is jól indul.Szerelők szerint...a hidrotőke akadt fent és nyitva maradtak a szelepek.Hogy ez mitől volt..ezt nem tudják...de állítólag múltkor egy ugyan ilyen hibával Golfot kellett indítani.Tehát..van erről valakinek tapasztalata?Az auto amugy tökéletesen idul hidegen melegen..nagyon szépen megy..stb...
Toyota Yaris 2010 hátsó helyzetjelző kiégett. W5w izzót kellene cserélnem.Visszaolvastam,áll.2 csavart kellene kivennem,hogy ki tudjam szerelni izzócseréhez a hátsó lámpát.Hol található a kettő csavar,hogy férek hozzá?Köszi
Sziasztok! Van egy 2005 Ts yarisom. Nagyon durván vizesedek ball elől és hátul!!! A padló szövet csurom víz...esetleg ötletek hol jöhet be a víz...tipus probléma? Köszi előre is.
Sziasztok van egy Toyota Yaris 2004-es d4d típusu kocsim.
Az alapjárat magától megemelkedik egy kis idő után, ha lekapcsolom a fűtést, akkor visszaáll az alapjárat. Valamint ha a lámpát felkapcsolom, a rádió nem szól, csak recseg. Ugyanez van indexre is. Mintha az elektronikanak lenne gondja. Tudtok valamit ajánlani?
Ezek szerint, ha 2000, vagy valamivel afölött tartom a fordulatszámot, akkor jól csinálom.
Előző autónál, ahol igazából nem is volt fordulatszám mérő, és amit 16 évig használtunk (1.2 Fiat Punto), belém ivódott, hogy a városi 50-es tempó az négyes sebességfokozat. Ha jól emlékszem, még a jogosítvány megszerzésénél az oktató is így tanította. A szokás nagy Úr. Öt éve vettünk egy 1.5 dci Dustert, és annak a fórumát olvasva jutottam el oda, hogy 50-nél nem kell még váltani, mehetek hármasban is. Meg kell mondjam, egy-másfél hónap tudatos odafigyelés kellett ahhoz, hogy átszokjak, és a motor megszokott frekvenciájú hangjánál még ne váltsak fel.
5000-es fordulatot még nem hallottam. Nem derült ki a leírásomból, hogy az új Yaris tényleg új, 2020-as gyártású, null kilométeresen vettük, eddig 1300 km van benne, egyelőre kíméljük, bejáratjuk.
A reset gombot tényleg nem találtam, pedig az ülőlap szintjén nézelődtem. Megint átvizsgálom, ha nem találom majd jelentkezem.
Nekem 2018 februári van ilyen 1,5-ös négyhengeres 6M váltóval. Bár én hétközben rövid távra településen használom,d e hétvégén autópályázok az országban.
Én figyelem a zöld váltásra utaló jelzést, és a kényelmesség szempontjából az 1500-2500 fordulattartományt szereti, városban a 2000-es fordulattal van kényelmesen. De ha az ember kimegy autópályára, vagy országútra, akkor nyugodtan lehet, sőt kell is taposni, mert 2000 fordulaton még pont nincs benne erő. Autópályán viszont 6-osban 130-al szépen elduruzsol 3000 fordulaton. Megjegyzem a korábbi Skoda Fábiám ezt 5 sebességes váltóval 4200-on tette. Viszont már egy felüljárón is jelzi a zöld nyilacska, hogy váltsunk le vagy fel, na azzal akkor nem szabad foglalkozni.
Érezni úgy is lehet mit bír, szokás dolga majd az egész. Pld. ha az ember utasokkal, csomaggal fel akar menni az Érdi emelkedőn, akkor előtte fel ekll menni 140-re, és akkor a tetejére lesz 130, vagy vissza kell tenni 5-ösbe, és akkor még 150-re is fel lehet gyorsítani :-) Ez a helyzet az M3-ason Gödöllő előtti emelkedőn is Pest felé. Csak ott van előtte az aljában egy 120-as tábla, így nehezebb lendületet venni, így ott az 5-ösbe visszakapcsolás segít. A lényeg 3000 fordulat körül van benne, amikor ugrik.
Karácsony előtt egy Yaris 1.5 Dual VVT-iE Active City (még a 2017-ben bevezetett négyhengeres) boldog tulajdonosa lettem.
Az előzményekben valahol írtátok, hogy a fel-és leváltásra figyelmeztető jelzést nem kell/célszerű figyelembe venni. Kérdezném: ennek a motornak milyen fordulatszám az ideális? Milyen fordulatszámnál illik váltani? 90%-ban városi a használat, naponta 4-4 km megtétele a munkahelyre, s vissza. Néha egy-egy hosszabb vidéki út.
Másik kérdés: a TPMS szenzort, ha a guminyomást pl. el szeretném fogadtatni vele, mondjuk gumicsere után, hol kell beállítani? A kézikönyv azt írja, hogy a műszerfalon találok egy gombot, de ott semmi nincs a jelzett helyen!?!
Minden hozzáértő tanácsát szívesen fogadom, akár más témában is.