Torott lampaval forgalomban nem vehet reszt. Ha nem vehet reszt forgalomban, akkor uzemkeptelen. Uzemkeptelen autot pedig nem tarolhatsz kozteruleten engedely nelkul korlatlan ideig.
Mondjuk a koztereseket is csak az erdekli, ha olyan helyen parkolsz, ahol megbuntethet, vagy hoztak 2 m3 sodert, es leboritottak a hazad ele, amig be nem hordod.
Vagy két éve, mikor itt a Camarós hülyegyerek letarolt néhány parkoló autót, aztán rámentek ilyen dolgokra...
Nem tudok konkrétumot, csak a gumis cimbi mesélte, hogy tuti összeírtak pár rendszámot és rájukálltak, mert az ismerettségi köréből néhány forgalmi ugrott, pluszban néhány pánikszerűen felvásárolta a használtgumi készletüket.
" 1 eve meg volt valamennyi minta rajta, de mar akkor is kopasjelzo alatt volt..."
Kopásjelző alatt.....akkor még volt legalább "tapadás"...:)
Most néztem....nem 4mm-esek voltak tavaly ősszel vizes útszakaszon már csúszkáló abroncsaim hanem 5 mm-esek, az meg kopásjelző allattival, sőt most már tükörradiállal közlekedik.
Én meg azon agyalok, hogy ha már elkezdett csúszkálni nedves úton a még bőven megfelelő profillal rendelkező gumiabroncsom, hogy lecseréljem-e.
Az ővé biztos sokkal jobb minőségű gumi ha tükörsimán is lehet vele biztonságosan közlekedni, én meg csúszkálok vizen az 5mm-esekkel...:(
"....es mar eleg folyamatosan romlik az allapota..."
A guminak vagy annak aki az autót vezeti?
Ha belegondolok.....tavaly ősszel még a nyári volt fennt ( kb. 4mm-es profillal ) esőben lámpánál nem padlógázas induláskor simán kipörögtek a kerekek, a képen látható tükörradiál ugyan hogyan viselkedhet vizes úton, igaz szárazon sincs sok tapadása.
Nem írtad milyen távra tervezel a gumival, ha aránylag rövid idő alatt elhasználod akkor jó a Hankook ( az öregedésen kívül semmi gond vele, sőt ) ha viszont hosszabb távú használat a cél akkor máshol kell inkább keresgélni.
Egyébként nem csak a Hankooknál van ez a fajta újhullámos jelenség, mások is írtak hasonló tapasztalatokat más gyártó gumijaival, ergo egyik kutya másik eb.