Keresés

Részletes keresés

zozo6465 Creative Commons License 2021.11.06 0 0 26349

Nem baj, keresem tovább . Nagyon köszönöm , hogy utánanéztél !

Előzmény: zénó21 (26348)
zénó21 Creative Commons License 2021.11.06 0 0 26348

nem találtam alkatrészt,

korábban eladtam a kormányt, biztosan elment vele minden tartozék

Előzmény: zozo6465 (26346)
zénó21 Creative Commons License 2021.10.31 0 0 26347

oké,

amint tudok, utána nézek...

a cseh használt piacon is vannak alkatrészek...

https://motorky.bazos.cz/inzerat/142522308/prepinac-svetel-jawa-350634.php

Előzmény: zozo6465 (26346)
zozo6465 Creative Commons License 2021.10.31 0 0 26346

Nagyon köszönöm előre is! Nekem a krómozott duda, fénykürt, tompított-reflektor váltó “háza” is elég lenne, mivel a belseje jó, csak a felfogatása van elpattanva.

Előzmény: zénó21 (26345)
zénó21 Creative Commons License 2021.10.30 0 0 26345

oké,

van nálam egy 634 szétborítva, valamikor megnézem, esetleg meg van még a fényváltó talán...

Előzmény: zozo6465 (26343)
zozo6465 Creative Commons License 2021.10.29 0 0 26344

 Jelen pillanatban így állok. Itt még nem “szakadt el” a fényváltó rögzítő füle.

 

zozo6465 Creative Commons License 2021.10.29 0 0 26343

Köszönöm a segítségedet ! Azonban ez nekem a Jawahoz nem jó: itt egy átmenő csavar fogja fel az adott helyre, nekem viszont egy “kengyel” rögzíti a kormányhoz. De tényleg köszönöm a segítségedet! 

Előzmény: zénó21 (26342)
zénó21 Creative Commons License 2021.10.28 0 0 26342
Előzmény: zozo6465 (26339)
zozo6465 Creative Commons License 2021.10.25 0 0 26341

Voltam többször is, pl most hétvégén Győrben is, stb.

Úgy látszik nincs szerencsém.

Előzmény: triplaharom (26340)
triplaharom Creative Commons License 2021.10.24 -1 0 26340

Börzékön szokott lönni.

Előzmény: zozo6465 (26339)
zozo6465 Creative Commons License 2021.10.24 0 0 26339

Sziasztok!

Van esetleg valakinek / 634-5 tip-ú /ilyen világításkapcsolója?

Keresem webáruházakban is, de még nem találtam ilyet.

Köszönöm!

Si72 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 26338

Sziasztok!

638 -as használt alapméretű jobbos hengert keresnék, ami, 58,25 -re hónolható.

abes Creative Commons License 2021.09.06 0 0 26337

Sajnos én se jutottam el.

Előzmény: garázsharcos (26336)
garázsharcos Creative Commons License 2021.09.06 0 0 26336

Na, és milyen volt?

Valami beszámoló készül talán.

Aki nem tudott elmenni, az is kíváncsi...

Előzmény: abes (26334)
zozo6465 Creative Commons License 2021.09.06 0 0 26335

Üdv Fórumtársak!

Sajnos még mindig a felújítás közepén járok, az egészségem akadályozott. A motor egy Jawa 350/634.

Most  egy év kihagyás után folytatni szeretném. Tájékoztatást szeretnék tőletek kérni tapasztalaitok alapján 3,25x18 gumi , abroncs+küllő ,kipufogó /krómozás vagy csere ?/, Győr-Székesfehérvár környékén elsősorban.

Nagyon köszönöm! Széles utat!

 

abes Creative Commons License 2021.08.30 0 0 26334

Előzmény: abes (26328)
Kispuszu Creative Commons License 2021.08.28 0 1 26333

Köszönöm, nekem is van, de észbentartom, ha esetleg valami nem lenne jó benne.
Az ukrán gyújtás, hogy milyen féle azt sajnos nem tudom, az ukrajnai OLX ről rendeltem.

Előzmény: abes (26332)
abes Creative Commons License 2021.08.27 0 0 26332

Van komplett 638-as gyári gyújtásom.

Előzmény: Kispuszu (26329)
abes Creative Commons License 2021.08.27 0 0 26331

Ez a Kirov féle?

Előzmény: Kispuszu (26329)
bervas Creative Commons License 2021.08.27 0 0 26330

A gyári megszakítós gyújtás teljesen jól szokott üzemelni, és kapni hozzá mindent: kondit, megszakítót. A generátorral sem szokott gond lenni.

Előzmény: Kispuszu (26329)
Kispuszu Creative Commons License 2021.08.27 0 0 26329

Én is köszönöm szépen,így utólag is a válaszod!
A probléma ugyan megoldódott, érdekesség kedvéért leírom, hátha valkinek segít majd a jövőben...
A motor rigojálya a légszűrő volt, az utángyártott légszűrő méretei nem egyeznek az eredetivel ezért a légszűrőház dobozát visszatéve "elcsúszott" és így a levegőből sokallt a gép, visszatéve az eredeti légszűrőt a hiba megoldódott.- tökéletesen duruzsolt a gép.
Gondoltam így nyár végére már csak nem szívat többet és végre "húzhatom a szarvát" de jött a következő probléma, a gyújtás.
Igazából a gyújtás eredetileg-felújítás előtt is rossz volt (nem volt töltés- mint később kiderült az egyenirányítón volt leszakadva az egyik forrasztás) ezért a korszerűsítés kedvéért kicseréltem egy ukrán Vape utánzatra, hát erről a gyújtásról van mit mesélnem így  le is írnám a tapasztalatimat: maga a gyújtás egy kínai robogó (GY6) motor elektronikája ugyan az a generátor, lendkerék, CDI, illetve fesszabályzó. Maga a rendszer 3 fázisú és elméletileg a töltése is sokkal jobb az eredeti generátornál. Persze mind ez csak süket duma.... A töltés rendkívül gyatra,alapjáraton szinte minimális ( az eredeti generátor közelébe sem ér), 2-3 ezres fordulaton azért már kezdi tölteni az akkumulátort, még úgy is, hogy világítanak a fogyasztók-. A szikra az ígértekkel ellentétben szintén elég gyenge- ez főként indításkor zavaró mivel gyakran beköpi a gyertyát a motor. Ezektől egyébként még el tudnék tekinteni-duzzogva de azért elfogadnám az olcsó gyújtás hiányosságait. DE a leglényegesebb a gyújtás időpont ami a hall jeladónak köszönhetően tökéletesen pontosan gyújtana... igen ezt gondoltam én is naívan. A lendkerék a főtengelyre egy kúp adapterrel tehető fel amit még egy csavar is rögzít (a réi forgórész menetébe kell csavarni) ami egyébként nem lenne egy rossz ötlet csak hát ez a kúp rögzítés elég érzékeny a pontosságra. A lényeg a lényeg a főtengelyen a lendkerekem folyamatosan elcsúszik ezáltal pontatlanná téve a gyújtást. Ezt egyébként orvosoltam is, csapágyragasztóval bekentem a kúpot.persze utána szét kellett szednem ismét a generátor miatt.(vissza már nem ragasztottam hátha jó lesz alapon) Még azt érdemes megemlítenem, hogy a leírás is hibás mert a jeladó a jelet a mágnes elhaladtával adja nem pedig előtte... A lendkerék pedig hatalmasat üt.....
A lényeg a lényeg a gyújtást pontosan beálltani nagyon nehéz rajta,arról nem is beszélve, hogy a leírás félrevezető, ezek ellenére már hallottam olyanról is, hogy tökéletesn működik vele a motor...
De nekem ez e gyújtás egyálatalán nem jött be.
Jelenleg durrog, és egyenletlenül jár  valószínűleg megint elállítódott a gyújtás.
Esetleg valaki tud ajánlani valami jó féle, bevállt gyújtást (a vapen kívül mert arra sajnos nincs pénzem) mert kezdem unni a dolgot, hogy felújítás után itt szórakozok vele feleslegesen?! (nekem az is jó ha csak a megszakítókat heyettesíti) 
 

abes Creative Commons License 2021.08.27 0 1 26328

garázsharcos Creative Commons License 2021.08.23 0 0 26327

Írd be a gugliba, hogy szocimotorosokk, ott böngéssz kedvedre a mappákban, van sok minden Jawa 559-ről is.

Jó munkát!

Előzmény: abnm (26326)
abnm Creative Commons License 2021.08.22 0 0 26326

Köszönöm a tanácsot.

 

"Kulcsmásoló tud kulcsot csinálni a gyújtáskapcsolóhoz és a zárakhoz, csak ki kell szerelni és elvinni hozzá."

 

A gyújtáskapcsolót biztos ki lehet szerelni, de a nyeregzárat hogyan? Kulcsmásoló hogyan tud kulcsot készíteni, ha nincs másolandó kulcs?

 

Van valakinek letölthető használati utasítása a Jawa 250-hez?

 

 

 

Előzmény: bervas (26325)
bervas Creative Commons License 2021.08.21 0 0 26325

Legelőször adásvételi az idős bácsival, amiben rögzítve van, hogy a jármű forgalomból kivont, illetve jelen állapotában üzemképtelen felújításra szorul.

 

Ha 1970-es Jawa 250, akkor valószínűleg 559 típusú. Szakirodalom bárhol az interneten, vagy a Maróti könyvkereskedésben. Cseh, német, angol, magyar nyelvek közül biztos lesz valami valahol. Abban lesz adat az akkuról.

 

Kulcsmásoló tud kulcsot csinálni a gyújtáskapcsolóhoz és a zárakhoz, csak ki kell szerelni és elvinni hozzá.

Előzmény: abnm (26324)
abnm Creative Commons License 2021.08.21 0 0 26324

Üdvözletem az Uraknak!

 

Jawa 250 motorkerékpárt kap a fiam idős rokon bácsitól. 1970-es a motor.

 

A kérdéseim a következők, melyekre tanácsot kérek:

 

A kulcsok, slusszkulcs, forgalmi már nincs meg, rendszám leadva .

Okmányirodától kaptunk igazolást, létezik a motor, le kell műszakiztatni, majd adásvételivel, biztosítással, eredetvizsgával kell az okmányirodába menni új forgalmiért, talán a régi rendszám megvan.

 

Vagy 15 éve nem volt beindítva, mi a teendő? mit javasoltok? A tankot hogyan kell a régi benzintől kitisztítani?

Gondolom a karburátort tisztítani kell, milyen, mennyi új olaj kell a blokkba?

Új akkumulátor milyen kell bele?

Van valakinek gépkönyve hozzá?

 

A slusszkulcs hiányát hogyan lehet megoldani, hogyan lehet a zárakat cserélni?

 

A kormányzár szerencsére nincs lezárva.

 

Köszönöm a tanácsokat.

 

 

Előzmény: zénó21 (26300)
bervas Creative Commons License 2021.08.21 0 0 26323

Kérdés, második-harmadik fokozatban kipörög-e 50 fölé?

 

A jelenség oka bármi lehet:

- öreg kondenzátorok

- tömődés az üzemanyag rendszerben, a csaptól a főfúvókáig bárhol

- rosszul összerakott főtengely középrész

- rosszul berakott dugattyúk

- bármi más

Előzmény: Kispuszu (26322)
Kispuszu Creative Commons License 2021.08.20 0 0 26322

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem egy jawa 638-as motorral kapcsolatban. 
A motorblokk teljes felújításon esett át, 1000-1200 as alapjárattal rendelkezik viszont 50 km/h felett nem akar menni fullad/ lehörög. Egy utángyártott karburátor van rajta amibe visszatettem az eredeti fúvókákat (mert nem egyezett a méretük) és a tűszelepet (hátha az a baj) viszont nem változott semmit a helyzet. Egyébként ksiebb sebességnél jól húz-gyorsul, van benne erő viszont 50 felett nem akar menni. 
Visszaolvastam egy kicsit a forumot és láttam, hogy volt már másnak is hasonló problémája viszont, hogy mi lett a megoldás azt nem tudom, mindenesetre jól jönne egy kis segítség! 

triplaharom Creative Commons License 2021.08.14 0 0 26321

Újat nem tudok, de a Kecskeméti börzén biztosan lehet majd találni olyat is.

Előzmény: EbeR1987 (26320)
EbeR1987 Creative Commons License 2021.08.14 0 0 26320

nem tudom, honnét lehet újat beszerezni

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!