Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45749

Ma reggel is halál az M0-ás. Nagytéténytől áll Gyálig/Soroksárig....

Brutális....

Előzmény: NAR (45748)
NAR Creative Commons License 2019.08.04 0 0 45748

Az az "érdekességet" is többnyire önjelölt Schumacherek nyújtják...

Előzmény: Mash_bakter (45743)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.04 0 0 45747

na 1 óra múlva már nem néz ki olyan jól...

 

Előzmény: Mash_bakter (45746)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.04 0 0 45746
Előzmény: NAR (45742)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.04 0 0 45745

kíváncsi leszek, hogy ha ilyen árvíz lesz, akkor is járható lesz-e a hídra vezető út...

https://youtu.be/PvzICpRW1aw?t=940

 

https://youtu.be/PvzICpRW1aw?t=1022

 

 

Előzmény: trizs77 (45744)
trizs77 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 45744
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45743

sokszor elég, hogy van valami érdekes a túloldalon és azt bámulják és lassítanak...

60 helyett a külsőben mi is 90-el és a kamion nem jön közelebb, a belsőben el is hagynak

https://indafoto.hu/mefi69/image/26425613-50d04406

na ha itt van egy koccanás, akkor utánunk a vízözön...

Előzmény: NAR (45742)
NAR Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45742

Attól szokott dugó lenni, hogy néhányan úgy gondolják, ők a Lauda reinkarnációi és a 80-as korlátozás mellett mennek 120-szal - neki a korlátnak, rosszabb esetben a szembejövőnek. Értem  én, hogy leállósáv híján a susnyásba kellene tenni a traffixpaxot meg a személyzetet és ezt nem vállalja be az állomány, de azért meg lehetne próbálni...

Előzmény: Mash_bakter (45741)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45741

https://index.hu/kulfold/2019/08/02/71_kilometeren_ujul_meg_az_m1-es/

 

lesz dugó majd rendesen.

mikor indul majd a 3 sávosítás?

Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45740

A leginkább kilóg a lóláb az volt, amikor egy picsányi felújítást, az ócsai úti felüljáróét

se nyerhette meg a Közgép, hiába volt a telephelyétől 2 km-re a munka végzés helyszíne.

Inkább egy drágább, de a Felcsúton szponzor nyert pár 100 millióval drágábban.

 

Ne azt írd, hogy kifogás, hanem tényeket írj!

Ja az nem fog menni..

 

A szomszédban a románoknál 1,6 milliárdért (kmenként) épül egy autópálya szakasz... 

Előzmény: Mash_bakter (45739)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45739

Nem. Ez a nagy magyar valóság. Az nyer aki tejel a kerti törpének.

Simicska azt mondta, hogy nem vagy annyit nem, ki is csinálták.

Aki mást állít az hazudik/troll/fizetett fidesznyik.

Előzmény: Mr Reacher (45738)
Mr Reacher Creative Commons License 2019.08.02 -2 0 45738

Ez mind-mind kifogás.

Előzmény: Mash_bakter (45737)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45737

mondjuk mert kizártak volna valami kamu indokkal

ahogy a Közgép+olasz konzorciumot az m4 tenderen,

mert nem 3,5 milliárdért csinálták volna km-erenként, csak 2,5-ért...

vagy simán a magasabb nyer valami kamu indokkal,

amikor nem a szlovák nyerte a komáromi híd építést, hanem Lülüke 5 milliárddal drágábban

Előzmény: Mr Reacher (45736)
Mr Reacher Creative Commons License 2019.08.02 -2 0 45736

Miért nem pályáztál te is?

Előzmény: Mash_bakter (45728)
totyit Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45735

Nem is "értelek"

Hiszen ő a nemzet mészárosa.

Előzmény: Mash_bakter (45728)
troglodita Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45734

uhhh, jó vastagon fog a ceruzája a nemzetes olvtársaknak...

Előzmény: Mash_bakter (45733)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45733

https://magyarepitok.hu/iparagi-hirek/2019/08/iparagi-hirek201908ez-a-negy-vasuti-atjaro-ujul-meg-az-egymilliardos-fejlesztesi-csomagban

 

nem aprózzák el 4 helyen összesen nincs 1km út felújítása és az átjáró gumi cseréje

1 milliárd...

troglodita Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45732

hát nem vagyok jártas, az biztos, de egy adott pillanatban a bal oldali el is veszíti az egyensúlyát, ott billeg, mint egy pici hangya :O

Előzmény: Mézgár (45731)
Mézgár Creative Commons License 2019.08.02 0 1 45731

Akkor nem vagy nagyon jártas az effajta építési müveletekben. Ezt bizony az egesz világon pont így csinálják.

Előzmény: troglodita (45730)
troglodita Creative Commons License 2019.08.01 0 0 45730

Hát na, ez a kézi illesztgetés azért kicsit meglepett, mikor ott áll kikötözve két szaki és a kezével próbálja irányítani a másfél azáz tonnás szerkezetet...

Előzmény: pentium10 (45729)
pentium10 Creative Commons License 2019.08.01 0 1 45729

Marosbogatnal az A3-as 40 meter hosszu es 152 tonnas vasgerendait emeltek be kedden, es csutortokon a parjat. 

 

A 30-dik masodpercnel meg a daru mozgasat is lathatod. 45 meteres sugar, 320 tonna superlif.

 

https://www.youtube.com/watch?v=qHy23FlQSFk&feature=youtu.be

Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.01 0 0 45728

Meglepő módon Lülüke fogja ezt is nyerni:

https://index.hu/sport/kezilabda/2019/08/01/budapesti_kezilabdacsarnok_meszaros_lorinc_kocsis_mate/

 

és miért tartozik ide?

10-15 milliárdról volt szó, most meg valahonnan keríteni kell + 100 milliárdot...

vajon melyik út / vasút építés projektből veszik el?

Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 1 45727

szerintem a Közgépnek sincs nagyon szabad kapacitása

ők is mindent az alvállalkozókkal csináltattak és csak hasznot fölözték le

Előzmény: troglodita (45726)
troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45726

Na, majd kapunk a fejünkre ;-))) Apropó, most, hogy a Vegyépszer Közgép is a Baráti Birodalomhoz tartozik, vajon nem lehetne már végre nekirugaszkodni annak a nyomorult M4-es Tisza hídnak???

Előzmény: Mash_bakter (45725)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45725

Dimelo nincs egy hete, lassan visszaér a szabiról és beszámol merre jár, mit látott, tapasztalt..

troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45724

Hát igen, és ha hozzászámítjuk, hogy az idézett javaslat szerint csak korlátozottan lenne tranzitútvonal, akkor már tényleg csak az a baj vele, hogy baromi drágán építenénk egy ilyen "alternatív" útvonalat...

Előzmény: Mash_bakter (45722)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45723

még valami: az M0 Nyugat árából inkább építsenek 3 hidat, azzal többre megyünk,

mint a körnek a bezárásával...

Galvani (nagy Dunára és a Kis Dunára is új híd) + ,

Albertfalvai ( itt is 2 híd kellene, egy Csepel-Budafok egy meg Csepel-Határ út átkötéshez)

Aquincumi , bónusznak Gubacsi híd újraépítés

Előzmény: trizs77 (45721)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45722

Ebben lehet igazad van, de azt gondolom, hogy hasonló nagyságrendű összegből az általam is preferált

terv hasznosabb, mint a teljes kör gyűrű, amire az indok, hogy így kerek. :)

Előzmény: trizs77 (45721)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45721

Szerintük egy kurva drága m0-Nyugat a megoldás, hogy Vácról optimálisan lehessen menni Budaörsre.......

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Magány véleményem szerint elég csekély a naponta Vácról Budaörsre utazók aránya, száma.

 

Viszont egy város köré (mindegy melyik város) tervezett körgyűrű, mindaddig csak félkész megoldás amíg, háromnegyed cikkelyes marad.

Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 1 45720

Szerintem jó, de vannak sokan, akik szerint nem.

Szerintük egy kurva drága m0-Nyugat a megoldás, hogy Vácról optimálisan lehessen menni Budaörsre...

Igaz az emberek tízezrei a 10-esen a városba igyekeznek és nem oldalazva Budaörsre.

:) 

Előzmény: troglodita (45719)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!