Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Panzerbear Creative Commons License 2024.06.16 0 0 66101

Ezért nincs már a legtöbb gyártónak szívómotorja-     ez volt az állításod és ez hülyeség...

Előzmény: Panzerbear (66100)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.16 0 0 66100

Akkor miről szólt? Mert én kétszer is visszaolvastam,....

Előzmény: mica-r (66099)
mica-r Creative Commons License 2024.06.16 -2 0 66099

Nem arról szólt a beszélgetés, csak próbálod félrevinni.

Szokás szerint nagyon okos vagy 

Előzmény: Panzerbear (66097)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66098

Idővel mindenkinek :-)

Én már most kész lennék rá...

Előzmény: Lónyak (66094)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66097

LOL...Mert attól már nem szívó motor, csak mert van mellette még egy Elektromotor is, na ne?!

Előzmény: mica-r (66093)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66096

Corolla, CH-R , RAV4, Camry, Highlander, 

ZR-V, Civic, CR-V, HR-V

Előzmény: mica-r (66092)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66095

Mit nem értettél ebből? Igen, a legtöbb Toyota és Honda szívó benzines (és mellette hibrid) , vannak turbó benzines autók is, de a többségük azoknak is már hibrid, de ettől a Honda és a Toyota még szívó motor...

Előzmény: JAMIE222 (66091)
Lónyak Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66094

Hát akkor valami villanyt kell venni. :/

Előzmény: Panzerbear (66085)
mica-r Creative Commons License 2024.06.15 -1 0 66093

Ne hibridet mondjál, nem arról beszélgetünk 

Előzmény: mica-r (66092)
mica-r Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66092

Sok szívómotoros családi Honda meg Toyota típust tudsz mondani EU-ban? 

Előzmény: Panzerbear (66086)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66091

na de te írtad az előbb, hogy szívó Toyoda-Honda.

Előzmény: Panzerbear (66088)
Saughassy Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66090

Most nézem Csík utóbbi pár tesztjét. Jól érzem, hogy a rádiusz az új táblalemez?:)

Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66089

Szinte soha nem csak programozás.

Előzmény: aptohu (66082)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66088

Minden hibrid, a turbós is. Ez egy ilyen világ most. 

Előzmény: JAMIE222 (66080)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66087

Pedig az újabb 1,4 és 1,5 simán akár 5 literrel is elvan, persze nem Tiguanban, de mondjuk egy Golf vagy Octavia méretű autóban.

Előzmény: kkn (66078)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66086

Hja. Akkor neked elektromos való, ha 200le környéke vérszegény...

Előzmény: mica-r (66076)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66085

Nekem EA288 van. A 210.000-es vezérlés cserét gyakorlatilag egy sem éri meg. Az enyém is vízpumpa hibás lett már 160-nál, de van akinek 100 alatt is már elfogy a víz, extrém esetben a motort is megsütik. Nálam csak a szivárgás nyomait lehetett látni. Persze alatta engedett már a veztengely szimering is, az is kb háromból egy vezérléscserénél vele cserélendő. Ezen kívül az olajszivattyú hajtása tud meghalni, ami szintén gyakran motorcserét eredményez...

Előzmény: Lónyak (66075)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66084

Ez valami ezeréves régí típusokban volt probléma...

Előzmény: aptohu (66074)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.06.15 0 1 66083

Én azért szeretem onnan is megközelíteni, hogy ne egy fapados alapverziót hasonlítsunk egy jól felszerelt majdnem prémium verdához. De amúgy nézz meg bármit, modjuk egy hibrid Corola kombit, vagy akár egy Honda CRV-t, mennyibe fáj.

Előzmény: aptohu (66082)
aptohu Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66082

Annyit biztosan nem szánnék egy Octaviára.

Az kifejezetten szimpatikus húzás, hogy az erősebb motorhoz (ami gondolom csupán programozásban tér el a gyengébbtől) csak automata váltót lehet "választani", enélkül talán 1 millióval olcsóbban is meg lehetne úszni.

Előzmény: JAMIE222 (66079)
korzo Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66081

(ezért vettem meg 3 éve a kifutó 2.0bHDI-t)

Előzmény: aptohu (66063)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66080

Ja, a hibridek....sima benyásak mind turbósak évek óta.

Előzmény: Panzerbear (66073)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.06.15 0 1 66079

Ez tizenéves technikáról szól, azóta módosítottak rajta, franc sem tudja, most éppen mi van bennük, de nem hullanak szét tömegesen 100ekm alatt. Cserébe drága.

 

https://konfigurator.skoda.hu/cc-hu/hu_HU_SKODA23/C/model-selection/592/PV5BA5BH/K4K4/YD/@/@?variant=Essence

 

150 lovas tdi 14 misi.

Előzmény: aptohu (66074)
kkn Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66078

Amivel én mentem, az 6 környékét tudott nyugis tempóval. Az ötöt már igencsak spórolósan lehetett volna kihozni.

De az előd 1.6-hoz képest is érződött a kis köbcenti, főleg megpakolva. 

Előzmény: Panzerbear (66071)
kkn Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66077

Én nem írtam az 1.4 TSI-kről. Azt más írta .

Előzmény: Panzerbear (66070)
mica-r Creative Commons License 2024.06.15 -1 0 66076

Vérszegény mindegyik. 

Előzmény: Panzerbear (66073)
Lónyak Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66075

Az enyémben (EA189) a hatszögtengely a típushiba, ami a faceliftesben (az enyém is az) már orvosolva lett (én kényszeres vagyok ilyen téren, szóval vezérlés cseréjekor (210e) kicseréltettem, de alig volt rajta kopás). A 30e/2 év csereciklus már jellemzeőn kinyírja ezeket 300e km felett, de az meg mit nem?

Előzmény: Panzerbear (66072)
aptohu Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66074
Előzmény: JAMIE222 (66064)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66073

Nincs? Talán az összes Toyota meg Honda az a mai napig.

Előzmény: mica-r (66069)
Panzerbear Creative Commons License 2024.06.15 0 0 66072

Pár típushibájukat leszámítva, ami szinte mindnél előjön, nem csak kivételes esetekben.

Előzmény: Lónyak (66068)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!