Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

patopal Creative Commons License 2014.03.27 0 0 216

A lendkereked kettostomegu vagy sima?

Előzmény: 263.1 (215)
263.1 Creative Commons License 2014.03.26 0 0 215

Sziasztok! Musso 2,9 TD bontott lendkerék, kuplung, és kézi váltó eladó. 1999.év végi a váltóbowden lógását leszámítva tökéletesen működött!

roboghost Creative Commons License 2014.03.26 0 0 214

Sziasztok!

 

Az asszonykám lecserélné a kocsiját:

 

Ssangyong Rexton 2.7d
manuál váltó, 2004, 147e km, friss műszaki (tegnap készült el :)), bőr, klíma, 7 személyes, mélybordó
nálunk 2 éve van, csak kipufogó rendszert cseréltem, nálunk nem tört/karcolódott

 

Mi igazán szeretjük, de ezalatt a két év alatt összesen 6e km-t futott, szóval nem igazán használjuk ki. 

Gondoltam hátha itt érdekel valakit, aki ismeri a márkát.

 

Ha igen, akkor dobj ide egy emailt, kérlek, és megbeszéljük : monykoci@yahoo.com

 

Köszi, szép napot!

Markov Bogdán Creative Commons License 2014.03.24 0 0 213

Valaki segítsen!


nem találok sehol korando family kocsimhoz  kardán felfüggesztő csapágyat! 

Mindenhol hiánycikk!!!

ha valakinek van ötlete szívesen fogadom!

 

 

 

Berki Steven Creative Commons License 2013.12.07 0 0 212

Sziasztok. Van egy Ssangyong Korando 1997 es autóm. Nagyon lassan megy fel az ablak mindkét oldalon. Ha a motort direktbe kötöm két vastag vezetékkel akkor talán egy picit gyorsabban húzza fel az ablakot, de nem az igazi. Esetleg valakinek valami ötlete a hiba kijavítására? Be lett zsirozva a bovden + sin. Be lett fujva szilikon sprével a sin is. Motoron jók a szénkefék is.

Köszi

patopal Creative Commons License 2013.12.06 0 0 211

Valami nem kerek ott, nem hónapokat kellene bírnia.  Megnézethetnéd hozzáértő szakival aki tudja is mit miért csinál, nem pedig látott már ilyesmit a szomszéd járgányán.

Az enyémben van pár év meg vagy 50-60ezer km és jól működik. Igaz nem járok dagonyázni vele.

 

Kézit itt tudsz venni: http://feltengelyzar.hu/

Előzmény: Markov Bogdán (210)
Markov Bogdán Creative Commons License 2013.12.05 0 0 210

Sziasztok!

Adjon nekem valaki tanácsot! Van egy korandom, már harmadjára cserélem ki az összes szimeringet, az első hajtásnál.

Két hónapig bírja utánna oda a vákum,persze a legdrágább szimering megy tönkre! kopás miatt lenne?

vagy mi miatt van?

Láttam olyan megoldást ahol ki kell szálni ha 4-be akarom tenni és egy csavart hajt be.

nem tetszik de nem szeretnék megint 10000 adni 2 szimeringért!

szóval valami köztes megoldás kellene ami nem hagy ott sehol!

patopal Creative Commons License 2013.10.14 0 0 209

2

Előzmény: Frenki60 (208)
Frenki60 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 208

egy kereknel hany szimering van elore is koszi

patopal Creative Commons License 2013.10.12 0 0 207

Turbos vagy szivo?  A szivonak maga a kasztni is kihivas. Szimeringeket nem tul bonyolult cserelni akinek van kezugyessege.

Előzmény: Frenki60 (206)
Frenki60 Creative Commons License 2013.10.11 0 0 206

Sziasztok! Ha tudna valaki segíteni megköszönném! Nekem két hónapja van egy Ssangyong Mussom 2.9 TDi, én trélerezek vele, létezik hogy húzosabb dombokon kettőbe is vissza kell kapcsolni? és az első hajtásom se működik és bonyolult-e kicserélni a simeringeket? mert azt hallottam hogy az lehet a hiba!

 

Üdv: Béla

ZsoltikaRWD Creative Commons License 2013.05.26 0 0 205

Sziasztok!

 

Ssangyong Mussohoz van valakinek magyar nyelvű használati/karbantartási útmutatója?

 

Neten nem találtam...

Markov Bogdán Creative Commons License 2013.03.05 0 0 204

Megvan a hiba!

nem volt baja a szimeringeknek, a féltengely végén van egy zégergyűrű, ki kell hézagolnom egy alátéttel,mer hosszanti irányben van kb 2mm kottya.

ha kézzel odanyomom a féltengely akkor kapcsol a kerék,a gumiharangnál kijön a levegő.

Előzmény: patopal (202)
Markov Bogdán Creative Commons License 2013.03.04 0 0 203

de dugig nyomtam zsírral,azt gondoltam az kell neki.
akkor holnap kiszedem belölle....

külső ami nem az agy mögött van hanem a küpak agy közt

azt nem értem hogy mikor megszívom a csövet ami az agyba megy,akkor nem tartja meg a vákumot, vagy mikor megfújom olyan mintha elengedné a levegőt,pedig a cső nem sérűlt.

 

Előzmény: patopal (202)
patopal Creative Commons License 2013.03.04 0 0 202

mivel nem publikus a mailed nem tudok oda írni.

 

addig is :http://www.warn.com/powertrain/images/611/VLH%202006.PDF

 

Nem tömted meg zsírral? csak vékonyan kell kenni. A csövet az agyon érdemes átfújatni levegővel. Kell kis holtjátékde minimális. Külső szimeringnél nem tudom mire gondolsz.

Előzmény: Markov Bogdán (201)
Markov Bogdán Creative Commons License 2013.03.04 0 0 201

nem enged regisztrálni....

nincs rajz,de lenne egy csomó kérdésem

kicseréltem a szimeringeket,de csak nem tartja meg a vákumot.

a külső szimering szerintem nem a gyári,oda egy persej lett valamikor szerintem esztergáltatva,mert amit küldtek azzal nem 1ezik.

kicseréltem azt is,kicsit passzosabb,kb 0,8mm,szerintem az még beleférne.

féltengelynek annyi lógása van hosszanti irányban amennyit a zégergyűrű enged,hézagolás nem volt alatta,oda nem is kell? kb2-3mm

igazábol nem értem a vákum útját az agyban,mennyi az optimális szívás aminek lennie kell?

 

Előzmény: Markov Bogdán (200)
Markov Bogdán Creative Commons License 2013.02.26 0 0 200

Köszönöm szépen!!!!!!

Előzmény: patopal (199)
patopal Creative Commons License 2013.02.26 0 0 199
Előzmény: Markov Bogdán (198)
Markov Bogdán Creative Commons License 2013.02.26 0 0 198

Köszi! alkatrészt én is itt találtam,de rajzoz sehol nem találok....

 

Előzmény: patopal (197)
patopal Creative Commons License 2013.02.26 0 0 197

Innen lehet alkatrészt. Rajz meg van a neten.

Előzmény: Markov Bogdán (196)
Markov Bogdán Creative Commons License 2013.02.26 0 0 196

sziasztok!

 

Van egy ssangngyong korando family 96-os évjáratú, én nagyon szeretem,meg vagyok vele elégedve....
Ma kinn voltam vele a határban és sajnos azt tapasztaltam hogy az eleje nem hajt,én a szimeringre gondolok.

Még nem szereltem soha,mármint a kerékagyat.

Tudna nekem valaki segíteni,rajz,honnan lehet beszerezni a szimeringeket.
előre is köszönöm!!!!

 

patopal Creative Commons License 2011.10.22 0 0 195

Kérdezd meg itt . Mivel a motor merci azon a vonalon is kereshető, bontó is van bőven.pl ürömön.

Felújításban nem hiszek, és csak a computerre sem hagyatkoznék, de jó szerelőt sajna nem tudok ajánlani.

Előzmény: bimi70 (194)
bimi70 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 194

Helló, ha valaki tudna segíteni, van egy 2006-os Sangyong Rodius 2,7xdis autónk.Nagyon-nagyon jó, de most 3 év után a motor egyik pillanatról a másikra legyengült,és kiírta a motor engine-t. Elvittem szerelőhö,z a gép kiírta 2 henger porlasztó gyengül, autósbolt , a porlasztó 150000ft. Na ebben tudna-e valaki segíteni, bontott, felújított, esetleg felújító telefonszáma, vagy más megoldás.Előre is köszönöm.

doggiehun Creative Commons License 2011.07.28 0 0 193

Tényleg jó lenne ha vki csinálna egy Korando Topicot beszélhetnénk róla!

 

Előzmény: gyalogsági szerelőakna (176)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.28 0 0 192

Érdekelnének Ssangyong Rexton (2005) tapasztalatok.

 

Néztem használtan egy automata sebességváltós XDI 270-et, de a jól bejáratott szerelőm nagyon le akar beszélni a márkáról. Szerinte nem is autó, csak négykerekű doboz. Ehhez képest azért eddig mindenhol csak a megbízhatóságáról olvastam (külföldi oldalak, totalcar népítélet), illetve arról, hogy esetleg az alkatrész nem másnapra, hanem 1 hétre van meg hozzá. Nem terepezni akarok vele, csak téli hegyi utakra szeretnék kicsit nagyobb megbízhatóságot a 4x4 személyében.

Visszaolvastam a topicban, de Rextont nem nagyon találtam.

 

Minden infó, hír, rémhír, etc érdekelnde!

Előre is köszönöm!

 

Nagybali Creative Commons License 2011.03.16 0 0 191

 

Szia Sonny

 

Gondoltam hogy valamit csináltál vele.

Majd megnézem én is mert valamennyit jó lenne emelni rajta.

Köszi az infót!

 

Üdv: Nagybali

Előzmény: sonny81 (190)
sonny81 Creative Commons License 2011.03.15 0 0 190

Szia Nagybali

 

Nekem ahol csak lehet meg van emelve. A kasztni az alváztol 5 cm-t. A rugoknál meg kb 12-15 cm-t. Nekem is nagyon be volt ülve. Hátul megoldotta egy rugócsere, elöl a torziot pedig lehet állitani. Csak mivel elöl nem merev hidas eléggé terheli a féltengelyeket, most a difit szeretném kicsit lejebb hozni hogy ne legyen akkora törés a tengelyekben.

De mindezt a nagy kerék miatt kellett amugy mert nem fért el a 265/75 R16-os gumi. Ez a méret kb. 12 cm-rel magassabb mint a gyári gumi-kerék kombinácio.

 

Üdv.: Sonny

Előzmény: Nagybali (174)
jozef222 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 189

Mikor odavittem akkor még nem kopogott és 20 km van az uj csucsokban.A kép nagyon preciz köszönöm!!!

Előzmény: patopal (188)
patopal Creative Commons License 2011.03.06 0 0 188

1: Ha szerelő csinálta visszavinném gariba csinálja meg

2: Porlasztócsúcs, ha hangodos kopogó hangja van. Lelazítva egyenként a nyomócsövet kiderül melyik a hibás.

3: Előtöltés rossz helyen van. Felső holtpont után 15° a beállítási érték. Ekkor az adagoló oldalán lévő csavarnál ezt kell látnod ami az after feliratnál látható

Előzmény: jozef222 (186)
jozef222 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 187

Ja 2900-es!

Előzmény: patopal (185)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!