Ssangyong Rexton 2.7d manuál váltó, 2004, 147e km, friss műszaki (tegnap készült el :)), bőr, klíma, 7 személyes, mélybordó nálunk 2 éve van, csak kipufogó rendszert cseréltem, nálunk nem tört/karcolódott
Mi igazán szeretjük, de ezalatt a két év alatt összesen 6e km-t futott, szóval nem igazán használjuk ki.
Gondoltam hátha itt érdekel valakit, aki ismeri a márkát.
Ha igen, akkor dobj ide egy emailt, kérlek, és megbeszéljük : monykoci@yahoo.com
Sziasztok. Van egy Ssangyong Korando 1997 es autóm. Nagyon lassan megy fel az ablak mindkét oldalon. Ha a motort direktbe kötöm két vastag vezetékkel akkor talán egy picit gyorsabban húzza fel az ablakot, de nem az igazi. Esetleg valakinek valami ötlete a hiba kijavítására? Be lett zsirozva a bovden + sin. Be lett fujva szilikon sprével a sin is. Motoron jók a szénkefék is.
Valami nem kerek ott, nem hónapokat kellene bírnia. Megnézethetnéd hozzáértő szakival aki tudja is mit miért csinál, nem pedig látott már ilyesmit a szomszéd járgányán.
Az enyémben van pár év meg vagy 50-60ezer km és jól működik. Igaz nem járok dagonyázni vele.
Sziasztok! Ha tudna valaki segíteni megköszönném! Nekem két hónapja van egy Ssangyong Mussom 2.9 TDi, én trélerezek vele, létezik hogy húzosabb dombokon kettőbe is vissza kell kapcsolni? és az első hajtásom se működik és bonyolult-e kicserélni a simeringeket? mert azt hallottam hogy az lehet a hiba!
de dugig nyomtam zsírral,azt gondoltam az kell neki. akkor holnap kiszedem belölle....
külső ami nem az agy mögött van hanem a küpak agy közt
azt nem értem hogy mikor megszívom a csövet ami az agyba megy,akkor nem tartja meg a vákumot, vagy mikor megfújom olyan mintha elengedné a levegőt,pedig a cső nem sérűlt.
Nem tömted meg zsírral? csak vékonyan kell kenni. A csövet az agyon érdemes átfújatni levegővel. Kell kis holtjátékde minimális. Külső szimeringnél nem tudom mire gondolsz.
Van egy ssangngyong korando family 96-os évjáratú, én nagyon szeretem,meg vagyok vele elégedve.... Ma kinn voltam vele a határban és sajnos azt tapasztaltam hogy az eleje nem hajt,én a szimeringre gondolok.
Még nem szereltem soha,mármint a kerékagyat.
Tudna nekem valaki segíteni,rajz,honnan lehet beszerezni a szimeringeket. előre is köszönöm!!!!
Helló, ha valaki tudna segíteni, van egy 2006-os Sangyong Rodius 2,7xdis autónk.Nagyon-nagyon jó, de most 3 év után a motor egyik pillanatról a másikra legyengült,és kiírta a motor engine-t. Elvittem szerelőhö,z a gép kiírta 2 henger porlasztó gyengül, autósbolt , a porlasztó 150000ft. Na ebben tudna-e valaki segíteni, bontott, felújított, esetleg felújító telefonszáma, vagy más megoldás.Előre is köszönöm.
Néztem használtan egy automata sebességváltós XDI 270-et, de a jól bejáratott szerelőm nagyon le akar beszélni a márkáról. Szerinte nem is autó, csak négykerekű doboz. Ehhez képest azért eddig mindenhol csak a megbízhatóságáról olvastam (külföldi oldalak, totalcar népítélet), illetve arról, hogy esetleg az alkatrész nem másnapra, hanem 1 hétre van meg hozzá. Nem terepezni akarok vele, csak téli hegyi utakra szeretnék kicsit nagyobb megbízhatóságot a 4x4 személyében.
Visszaolvastam a topicban, de Rextont nem nagyon találtam.
Nekem ahol csak lehet meg van emelve. A kasztni az alváztol 5 cm-t. A rugoknál meg kb 12-15 cm-t. Nekem is nagyon be volt ülve. Hátul megoldotta egy rugócsere, elöl a torziot pedig lehet állitani. Csak mivel elöl nem merev hidas eléggé terheli a féltengelyeket, most a difit szeretném kicsit lejebb hozni hogy ne legyen akkora törés a tengelyekben.
De mindezt a nagy kerék miatt kellett amugy mert nem fért el a 265/75 R16-os gumi. Ez a méret kb. 12 cm-rel magassabb mint a gyári gumi-kerék kombinácio.
1: Ha szerelő csinálta visszavinném gariba csinálja meg
2: Porlasztócsúcs, ha hangodos kopogó hangja van. Lelazítva egyenként a nyomócsövet kiderül melyik a hibás.
3: Előtöltés rossz helyen van. Felső holtpont után 15° a beállítási érték. Ekkor az adagoló oldalán lévő csavarnál ezt kell látnod ami az after feliratnál látható