Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

phegylako Creative Commons License 2017.12.24 0 0 156805

Szia igen fel lehet tenni, az adagoló tartókonzolján van 3 üres menet, azokba kell a 3 adagoló tartó tőcsavart betekerni és mehet is fel a másik adagoló, természetesen a hozzá tartozó nyomócsövekkel és porlasztókkal. Az 1,9 es hez való B. adagolóba belemegy a 2,1 eshez való adagolónak a belseje onnantól ugyan gázadáskor nyomja a koromfelhőt de nagyon megy. 

Előzmény: ordas68 (156803)
kicsizs Creative Commons License 2017.12.20 0 0 156804

A porlasztók más nyomáson nyitnak...

Előzmény: ordas68 (156803)
ordas68 Creative Commons License 2017.12.19 0 1 156803

Sziasztok, egy citroen zx 1.9td van lucas adagolóval, fel lehet tenni a helyére a xantia 1.9td bosch adagolóját?

Becebacsi Creative Commons License 2017.11.25 0 0 156802

Sziasztok! Ilyen fejtámlát keresek 98-as citroen jumpyba, ha esetleg valakinek lenne, kérlek írjatok!

Galahed_ Creative Commons License 2017.11.14 0 0 156801

Sziasztok!

 

Autóvásárlás elött állok és a két szimpatikus jelölt a PUG 2008 és a Citroen C3 Aircross lenne. Mindkettő Puretech 110 EAt6-al.

 

Csakhogy mig a Peugeot enged bele 95-öst tankolni addig más márka alatt futó , ugyanezzel(?) a motorral szerelt autókba nem engednek csak 98-ast... (HNZ motorkóddal szereltek és csak nálunk, Romániában, Csehországban Szlovákiában stb) Lásdt itt: első oldal táblázat alatt :

http://www.citroenhovany.hu/dokumentum/citroen-c3-aircross-arlista.pdf

 

Szükségem lenne egy 2008-as Puretech 110-es motorkódra hogy utánanézzek ennek az anomáliának. Előre is köszönöm a választ, vagy egy linknek is örülnék, hogy mere tapogatózzak ebben az ügyben..

 

Üdv:  G

tcaoe Creative Commons License 2017.11.12 0 0 156800

Melyikre licitálsz?:)

Előzmény: trikó (156799)
trikó Creative Commons License 2017.11.12 0 0 156799
klrz Creative Commons License 2017.11.05 0 0 156798

Probléma megoldva! 

Spóroltam közel 30 ezer HUF-ot! :)

Előzmény: klrz (156797)
klrz Creative Commons License 2017.11.02 0 0 156797

Sziasztok!

A gondom a következő:

Autó adott (C3 1.1i 2003) 

Vákuum keletkezik az üzemanyag tankban, és rendesen ropog/kattog tőle az egész kocsi, ahogy fogy ki a benzin, a tanksapka kinyitásakor hosszú ideig szívja be a levegőt a tankba, rendesen sziszeg.....

Egyesek szerint pucoljam meg a tanksapka fedelet, mert lehet hogy szutykos, de találtam olyat hogy "üzemanyagtank levegőztető szelep"

Most akkor mi az igazság?

Egyáltalán hol találom ezt a "szelepet"?

Köszönöm a válaszokat!

CharlieNK Creative Commons License 2017.10.25 0 0 156796

Én a helyedben meghívnám telefonon: " Érdeklődni telefonon: harminc-488-hatvankilenc-54 "

Előzmény: Mr. Szilix (156795)
Mr. Szilix Creative Commons License 2017.10.25 0 0 156795

Mr. Braun! Elég régi már a "hirdetés" de hááátha szerencsém lenne.. :D Így megkísérlem a kérdést... Megvan még a garnitúra? :)

Előzmény: mr braun (156740)
meranusz Creative Commons License 2017.10.23 0 0 156794

peugeot 301-re keresek tetőcsomagtartót.Köszi aki tud.

Előzmény: meranusz (156793)
meranusz Creative Commons License 2017.09.30 0 0 156793

Sziasztok!

Szeretnék venni citroen c elysee,vagy peugeot 301 dieselt 3-4 évest vagy esetleg hasonló kategóriájú,(nagy csomagtartó elöny)

CharlieNK Creative Commons License 2017.09.30 0 0 156792

Ki kell mosni a tartályt belülről. Idővel a lerakódott kosz miatt mind megsötétedik.

Előzmény: Viragur1991 (156791)
Viragur1991 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 156791

Sziasztok!

 

Citroen Berlingo 1.9 D-m van,2000-es évjáratú.

A problémám az hogy a kiegyenlítő tartály fekete belülről,mint ha olajos lenne. Az érdekes az hogy a folyadékok nem fogynak, a kocsi jól indul hidegen- melegen, erős és nem is füstöl. Ha a kiegyenlítő tartály sapkáját leveszem, nagy gázon se látok buborékokat.

Valakinek ötlet?

kari56 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 156790

Üdv Urak!

 

2.2-es hdi , fapos motor mindenelőjel nélkül felforralta a vizet.A hűtője jés az utastér hideg maradt. A víz nem olajos, nem füst szagú, az olaj nem vizes, a kipufogoból nem jön gőz. Könnyen indúl jól megy, míg le nem kell vele állni. A termosztátot kiszedtem, felraktam a gázra megfőzni, szépen nyitott. Mi a frász lehet vele?

 

üdv kari

dakota360 Creative Commons License 2017.09.22 0 0 156789

Ūdv mindenkinek! Új tag vagyok! Lemerült az aksi a generátortól c4 grand picasson,szervíz állapottba került!Nem tudjuk kiütni a hibàkat mert nics kommunikáció az abs rendszerrel!Valaki már járt hasonlóan?

BmS1 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 156788

Urak!

 

A P407-ről levett 17"-os gyári felniket már csak kerülgetem.

Szinte ajándék áron elvihetők, 70e Ft-ért.

Felnik: javítva sosem voltak, enyhe járdaszegély nyomok.

Nyári gumik: kettő teljesen OK, kettő gyenge közepes.

30-9645-008

 

üdv

ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156787

Rendben, semmi baj. Itt Szegeden szétnézek pár bontóban, hátha van egy szó szerint elfekvő Xantia. Ha nincs, akkor újra írok. 

Előzmény: senkisenormális (156786)
senkisenormális Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156786

Nincs kép. Legyen élénk a fantáziád, és képzelt el egy olyan T-idomot, aminek a függőleges szára kétszer szélesebb, mint a vízszintesen kiálló 1-1!

Mondjuk mint a miniszterelnök úr keresztre feszítve...

Előzmény: ati86 (156783)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156785

Köszönöm a segítségedet! 

Előzmény: senkisenormális (156784)
senkisenormális Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156784

Értem. Az olaj vicces, nagyon kis helyen ki tud bújni. Mivel lefotóztad, miféle portékád ment tönkre, a neve nem nagyon érdekel, én csak így póriasan négyes közösítőnek híjom.

Mingyán nézek egy képet valahonnan, mert nincs CX a közelemben.

Előzmény: ati86 (156783)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156783

Szia!

Örülnék, ha ezzel meg lehetne oldani a dolgot. A közösítő (vagy ahogy írja a gyári oldal, hidraulikus visszafolyó karmantyú) hosszában van végigrepedve, olyan, mintha egy zsömlét félbevágnánk, csak itt nem szalámi van közte, hanem csöpögő olaj s négy gumicső.

Ideiglenesen össze lett húzva azzal a bizonyos gyorsbilinccsel (nem a csavaros, hanem az a műanyag hajlékony vacak), de gy is folyik. Én azt nem értem, hogy hol engedi el így az olajat. Mi van annak a közösítőnek a belsejében, amely ennyi év után ilyen gatya lesz?

A CX közösítőjéről tudsz képet feltölteni?

Előzmény: senkisenormális (156782)
senkisenormális Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156782

CX-nek van ilyen négyes résolaj közösitője, de az T-alakú, vagyis az alsó szára szélesebb, abba párhuzamosan 2, a felső 180°ban 1-1 csatlakozós. Ha át tudod rendezni a csövek átdugását, akkor megfelelő lehet.

Jövő héten tudok adni.

 

De más, himihumi csövekből és idomokból is jól ki lehet hozni.

Előzmény: ati86 (156777)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156781

Szia!

Semmi baj, legalább tudtál támpontot adni. Sajnos itt Szegeden most bajban vagyok, senki sincs, aki ezt meg tudná nekem csinálni.

Előzmény: FeZ_ (156780)
FeZ_ Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156780

Én nem nagyon tudok ilyet, bár nem engem kérdeztél. :-P

Mostanában műanyag légtechnikai csövekkel és csatlakozókkal szokták ezeket kiváltani, csak a legvégére kell egy rövid gumicső toldás hozzá, ahhoz meg egy jó minőségű üzemanyagcső megfelel.

 

Előzmény: ati86 (156778)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156779

Szia!

 

Szerintem 1580 köbcentis Xantiában nincs 120 LE-s modell. Az inkább 88 LE. Nekem is az van, már a második szériás, kitűnően megy. Általában a nagy önsúly és a viszonylag kis motor párosítása miatt nem ajánlják, de ha nyugodtan vezeted, ugyanolyan tartós tud maradni, mint a nagyobbak. Az tény, hogy néha többet fogyaszt országúton, mint a nagyobb köbcentis társai (1.8, 2.0) a viszonylag kis lökettérfogat miatt, de cserében városban talán kevesebbet eszik. Annyi még, hogy ritkább modell, de ha rátalálsz egyre, főleg a második sorozatból, általában pont a motor adottságai miatt megkíméltebbek.

Ugyanaz, mint a BX-motor, csak kicsit alakítottak még rajta.

 

Mivel nekem az van, s bevált, én mindenképpen ajánlanám, de nézz meg nagyobb motorúakat is, mert elsősorban az állapot, s ilyen idős autóknál sok esetben nem a köbcenti nagysága a legfontosabb tényező.

 

A második szériából érdemes halászni. A gyári gépkönyv az összes Xantiához 98-as benzint ír elő, ezalól a legkisebbik motor sem kivétel. Jobban is megy tőle. Sokan persze 95-össel használják, de szerintem meghálálja, ha a gyár által javallott oktánszámú üzemanyagot használod. Csak azért írom, mert még említve sincs a 95-ös üzemanyag.

 

Illetve nézd nagyon meg az alját is, ha lehet, mert vannak olyan hidraulika alkatrészek, javarészt visszafolyó gumicsövek, melyek már gyárilag nem rendelhetők, s ezek közösítői sem. Van, amelyik igen, van, amelyik már nem. Ezzel küzdök lassan három hónapja.

Amúgy nagyon szép autó, s ha mellette döntesz, érdemes apránként az autónak megfelelő, még lapható hidraulika-alkatrészeket megvásárolni (tartalékba), mert később még kincset érhet.

Előzmény: andras4736 (156774)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156778

Nem ismersz olyan alkatrészboltot vagy céget itthon, aki gyárthat még ilyen visszafolyó-közösítőt?

Előzmény: ati86 (156777)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156777

Szia!

 

Köszönöm szépen, időközben utánanéztem. Sajnos elég érdekesen folyik, de legutóbb megnézve egyértelmű volt, hogy a négyes kivezetésű hidraulikaközösítő folyik, ami a résolajat visszavezeti a tartályba. Az első felfüggesztés felett. Lejjebb csatoltam még képeket. Sajnos egyre nehezebb a helyzet, próbálom felhajtani a bontókat, hogy van-e, mert már nem rendelhető.

Mindene rendben van amúgy az autónak, de ott, azon a kis szutyok helyen folyik, s nem tudnak egyelőre segíteni.

Előzmény: senkisenormális (156773)
heffe1 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156776

Szia.

Tudtommal csak márkaszervíz, hozzáférés szükséges a központi szerverekhez (PSA).

Előzmény: sowi (156775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!