Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pinya94 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 20945

Sziasztok !

 

Adott az alábbi trabant váltó, és nem tudom melyik oldalról jön és hol halad tovább a hajtás. Nem igazán vagyok otthon sebességváltókban, ti biztos tudjátok, viszont lényegi szempont nekem most. Ha tippelnem kéne azt mondanám a bal oldali tengely adja a bemenő hajtást és a jobb oldali nagy fogaskeréknél távozik . Apropó, a nagy fogaskeréknek mi a funkciója ? Ugyanis gyártástechnológiai szempontból vizsgálom a középső, bordás tengely és szerelésnél illetve szilárdsági méretezésnél ezekre szükségem lenne. Köszönöm a hozzáértő válaszokat ! :)

H__G Creative Commons License 2016.11.20 0 0 20944

Igen, nekem a 81-es Trabi váltója érdemben hosszabb, mint a 85-ösé.

 

Előzmény: norbee601 (20943)
norbee601 Creative Commons License 2016.11.20 0 0 20943

Épp hogy hosszabb az a régi váltó. És nem annyira nagyon koraiakban volt csak, mert egészen 75-ig azzal készült..

Előzmény: pézsé69 (20942)
pézsé69 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 20942

 Ez a rövid áttételű váltó csak a nagyon korai Trabikban volt. Viszont a porlasztón többször is változtattak, az is lehet, hogy ez okozhatta az eltérést.

Előzmény: H__G (20940)
ívfény Creative Commons License 2016.11.19 0 0 20941

köszönettel, mindenkinek az adatokat, hozzászólást! sajnos a tarbi váltó,akkor rövid lesz nekem!

H__G Creative Commons License 2016.11.18 0 0 20940

Az tudom, hogy a régi (még 6V) trabink csak úgy 60-tól kérte a IV-et, míg a némileg újabb (12V, 1985), már 50-55-nél őrjöng, ha nem váltok fel.

Ezek szerint csak a difi más.

Előzmény: pézsé69 (20939)
pézsé69 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 20939

 Üdv! Táblázatból kilesve, tehát nem saját mérés, és a gyári 5,20-13 diagonál abroncsokkal IV. sebességi fokozatban: 50km/h.: kb. 2100, 60-2500, 70-3000, 80-3450, 90-3900, 100-4300, 120-5200.   Pontos értéket a gumiabroncs gördülési kerületének ismeretében számolhatod ki. A IV. fokozat áttétele 1,103:1 a differenciál áttétele: 3,95:1, a nagyon régi váltókban 4,33:1. 

Előzmény: ívfény (20937)
moha bá 007 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 20938

Legnagyobb sebesség 100km/ó  -  4200 f/p.

Előzmény: ívfény (20937)
ívfény Creative Commons License 2016.11.14 0 0 20937

hali emberek! nincs itt élet?

valaki meg tudná nekem mondani, hogy 100 nál menyit pörög egy trabi? vagy 90-nél, vagy 80-nál?

ívfény Creative Commons License 2016.11.13 0 0 20936

sziasztok!

 kellene nekem egy 2t trabi váltó, occsó pézért, ha lenne elfekvőben valakinek!? azért óccsó, mert egy próbálkozás lenne kisautóba berakva és, ha nem jön össze akkor nem szeretnék nagy pézt kidobni! ha lenne valakinek, iylen, keressen legyenszíves!

heggla Creative Commons License 2016.11.08 0 0 20935

Szaisztok.Vennék trabant trampot.

Bármilyen érdekel,állapottól függetelenül,akár papirok nélküli is!

 

 

 

 

 

("Jófosás"Hazsnáltautó"s 2-3 milliós nem érdekel,köszi,azok sztem csak dicsekedni akarnak,mert még egyik sem adta el.... :)  )

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.23 0 0 20934

Koszonom szepen!

Előzmény: moha bá 007 (20933)
moha bá 007 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 20933

Külső átmérője: 52mm.

Előzmény: Törölt nick (20932)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.15 0 0 20932

Szépnapot  a Trabi rajongóknak!

Segitsetek legyetek szivesek!

A kuplung kinyomő (grafitos) csapágy külső átmérőre lenne szükségem.

Köszönöm!

HG. Creative Commons License 2016.09.06 0 0 20931

Urak,

 

van egy szatyorban 3 db 2T karburátorom, egyik biztos nem jó, kettőről nem tudok semmit, nem tudtok valahol Bp-en vagy környékén egy Trabantos szakit, akinek a szatyrot odaadom, és a 3-ból összegyúr és beállít min. 1, jó esetben 2 karburátort, amit csak plug 'n play rá kell tennem a Trabira?

(ráfordított munkáját normálisan megfizetve természetesen.)

 

Ahol a kocsi áll vidéken, ott már senki nem ért hozzá, egy öreg szaki volt csak, aki még a télen meghalt...

Most legalább a karbik nálam vannak Bp-en, csak akad azért még valaki...

 

Előre is köszönöm!

G.

Csepregi Attila Gergely Creative Commons License 2016.08.29 0 0 20930

Üdv.

Szerintetek mennyit érhet két picit sérült króm lökhárító Trabant 601-re?

Továbbá:

-Ablakemelő kurblik

-A régebbi húzós belső kilincsek

-A biztonsági öv tartója gurtnival mindennel.

-Hamuzó

-visszapillantó tükör(középre)

-Szürke biztonsági öv mindenestől.

-Bajuszkapcsoló(index) (működik,jó állapotú)

(Minden amit írtam jó állapotú)

 

Végleg nekiálltunk szétszedni a haverom Trabiját.Nem lenne értelme feljavítgatni.Ha bárkinek bármi kell akkor írjon és megnézzük,hogy van e.A fönti lista csak az ami hirtelen eszembe jutott.Majd szépen jön a többi is.

 

                                                                                      

tomeeeee Creative Commons License 2016.08.01 0 0 20929

Igazán kár,  Pedig jó lenne ilyennel foglalkozni, igaz sok időt igénybe venne :) Azért nyitva tartom a szemem ;)

Előzmény: pézsé69 (20928)
pézsé69 Creative Commons License 2016.07.31 0 0 20928

 Üdv! Attól függ, Te mennyi fantáziát látsz benne. Hobbi autónak használnád, szeretsz kedvtelésből bütykölgetni, vagy a pénzedet akarod mindenáron elszórni? Anyagilag ritkán éri meg felújítani és eladni egy régi járművet. Főleg Trabit. Értéke a gyári állapotban megőrzött, vagy igazán korai, szép állapotú, valamint a gyárira restaurált példányoknak van. Sok szerencsével és kitartó kereséssel találni kellene egy megkímélt "bácsi" autót, amibe nem kell sok pénzt ölni. Nemrég volt nálam egy ilyen, kb. háromszoros áron adtam el, mint amennyibe nekem volt. De sajnos ez csak egyszer van az életben...

Előzmény: tomeeeee (20927)
tomeeeee Creative Commons License 2016.07.31 0 0 20927

Sziasztok :)

 

Azért írok a fórumra, mert gondolom itt nagy trabi rajongók, hozzáértők vannak. Ti mennyi fantáziát láttok trabantok újjáélesztésében, csinosítgatásukban? Nyilván nincs annyi pénz benne mint egy nyugati kocsiba, de mégis, megérné megvenni és felújítani, mondjuk én a 601 típusra gondolok, hisz abból lehet jobb állapotúakat elérhető áron szerezni, kevesebb idő/pénzráfordítással helyre lehet őket pofozni.

Íme a sajátom, amit én csináltam. Bár ez csak külső fényezést kapott, erre nem lett annyi idő fordítva, de nem is az volt akkor a cél.

 

 

Márton Konkoly Creative Commons License 2016.06.29 0 0 20926

Sziasztok! 

Keresek 1986-os évjáratú 601-es Trabanthoz gyári, szép állapotú barna kárpit elemeket:

- padlószőnyegek

- ajtókárpitok

- ülések

- kombi rész kárpitjait

 

marton.konkoly@gmail.com

dingi2011 Creative Commons License 2016.06.11 0 0 20925

Köszönöm szépen az információkat,mindenképpen megnézem az említett dolgokat a leállítással kapcsolatban.

Előzmény: pézsé69 (20924)
pézsé69 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 20924

 Üdvöletem! Mindenképpen van értéke a gépsárkánynak. Hogy mennyi, az attól függ, mennyire maradt meg eredeti, gyárihoz közelítő állapotban. Elsősorban a karosszéria épsége számít, ha lakatolni, fényezni kell nagyban csökkenti az értékét. Az, hogy leállításkor kivették az akksit, még édeskevés. Célszerű lett volna az egész üzemanyagrendszert a tartálytól kezdve a karburátorig kimosni, kiszárítani, a tartályt feltölteni gázolajjal, vagy motorolajjal. Ha benne maradt a keverék üzemanyag, valószínű belerodhadt a tankba, karbiba, mindenhová. Jó móka lesz kipucolni.  Valószínű a fékrendszert is megviselte a benne lévő higroszkópikus hatású fékolaj. Forgalomba helyezni, eladni lehet, ha van forgalmija, igazolni tudod hogy a tulajdonodban van. (pl. hagytéki végzéssel) A katalizátorról szóló rémhíreket felejtsd el, a rendelet csak a károsanyag szintet határoz meg, nem pedig a katalizátor kötelező meglétét. Sok vizsgahelyen nem is foglalkoznak már a kétüteműek méricskélésével. Tartogatni is érdemes, ha jó állapotban van. Az ilyen korú autóknak már felfelé megy az értéke.  

Előzmény: dingi2011 (20923)
dingi2011 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 20923

Tisztelt Fórumtársak!

Örökségből ránk maradt egy AWY rendszámú 1979-es babakék Trabi. Kb 8-9 éve  nincs beindítva,hűvös és száraz garázsban pihent. (79000km )Akku kivéve tehát mikor leállították odafigyeltek rá.Kérdéseim a következők lennének: van piaci értéke egy ilyen kocsinak?Forgalomba lehet helyezni az örökösnek vagy egy új vevőnek?Hogyan indítsuk be az autót?Érdemes raktározni még évekig?

Köszönettel Szilárd.

pézsé69 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 20922

 Üdv! Próbáld meg a Jófogásra( http://www.jofogas.hu/magyarorszag/autoalkatresz-felszereles?q=Trabant ) feltenni, vagy ide:     http://trabantklub.hu/index.php?mit=hirdetesek&mit1=listazas     Nincs már nagy kereslet az ilyesmikre, és még mindíg hegyekben áll a cucc ezekhez az autókhoz, úgyhogy túl sok pénzre ne számíts. Egyébként helyileg hol van?

Előzmény: Törölt nick (20919)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.22 0 0 20921

Egy gyújtás fedelet is.

Több nincs.

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.22 0 0 20920

Találtam még

 

gáz bovdent 1 db-ot,

9,5 x 1000LA excel belt ékszíjat 2 db-ot,

12,5 x 1150La88 ékszíjat 2 db-ot (ez nem tudom mihez jó).

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.22 0 0 20919

Eladtuk anyám házát (már 3 éve meghalt), és a lakás kiürítésekor találtam pár Trabant 601-es alkatrészt.

Mindegyik új, nem használt, valamelyiken még az árcédula is rajta van.

Nem akarok meggazdagodni rajta, de némi pénzt szívesen látnék belőle ha lehet.

Hol érdemes egyáltalán meghirdetni?

A Vaterán nincs jóformán semmi.

 

Van:

index lámpa komplett 1 db,

fényszóró 1 db, (Csehszlovák)

kuplungkinyomó (vagy mi, nem tudom a nevét, egy kör alakú fémen grafit van) 1 db,

ajtózár jobbos balos, az ajtóra meg a kasznira való párban,  1-1 db, ami "fogaskerekes",

ajtózár jobbos balos (szintén párban) 1-1 db, ez csúszós, lehet utángyártott (ne tudom),

hengerfej tömítés 2 db,

gyertya pipa árnyékolt 1 db (Magyar), nem árnyékolt 3 db,

champion gyertya 1 db,

ajtókilincs bakelit 2 db,

ablaktekerő fém 2 db,

szénkefe EG20 2 db,

DDR 3x21W index "bimetál" 1 db,

szimeringek 7 db,

csapágyak 5 db,

izzók(6 és 12V-os) 30-40 db, biztosítékok,

2 különböző tolató kapcsoló (GDR, az egyik dobozban van) - bár emlékeim szerint az "autón" nem volt tolató lámpa,

kárpit bolha 22 db (ez hajtogatott lemez),

kárpit rögzítő (ennek feje van) 16 db,
kerékanya 2 db,

talán kipufogó bilincs 1 db,

komplett hátsó lámpa (szerintem IFA teherautóra) 1 db.

 

Képet természetesen tudok küldeni.

 

sarosi.sandor@freemail.hu

RatRace Creative Commons License 2016.05.17 0 0 20918

Sziasztok!

Tud valaki infót a Trabi kemping autórol?(Trabant 601 Wohnmobil)

TheCruve Creative Commons License 2016.05.02 0 0 20917

Igen valóban rosszul írtam.

De attól még van negatív pontja, csak épp nincs kivezetve...

 

Azóta sikerült megoldanom a problémát, töltöttem le rajzot és szereztem egy donor trabit amiről bekötöttem.

 

 

Előzmény: pézsé69 (20914)
laci bácsi Creative Commons License 2016.04.19 0 0 20916

 

Budapesten ingyen elvihető peremes felnik (menthető állapotban), csak el kell jönni értük.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!