Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ilias Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16789
Akkor jó, amúgy én is megvagyok ennyivel most elégedve, csak kellett egy kis független plusz is. :-)))
Előzmény: Monk (144) (16758)
ilias Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16788
Üdv

Én még friss hús vagyok a magam 230 km-vel. Egyenlőre az ajánlott olajcsere áll még csak előttem, a következő meg csak jövőre. A többiek miatt is kérdeztem, nem csak magam miatt.
Az én kinézett olajam: Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 kb. 11000.-Ft/ 5liter + még hozzá egy kicsi. Azért ez a márka, mert előzőleg a benzinesemnél bevált.
Előzmény: kiaszabo (16786)
Robi73 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16787
Szia!

Én is három napja regeltem és nem kaptam mailt!

Előre is köszi!

Üdv.
Előzmény: piti81 (16314)
kiaszabo Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16786

Üdv, elvileg lehet hozni az olajat, de azt ajánlom várja meg a jövő heti szervizajánlatunkat, lehet, hogy nem lesz értelme máshol venni az olajat. Mi egyébként OMV BIXXOL olajat használunk.

 

A hozott olajnál egyébként az nagyon fontos, hogy olyan helyről legyen vásárolva, ahol hivatalos úton hozzák be az országba az olajat, mert egy esetlegesen az olaj gyengébb minősége miatt okozott problémánál a nagy olajtársaságok teljes anyagi felelősséget vállalnak, de csak azért, amit ők importáltak. (mivel nekik ez presztízskérdés, ezért a vitás esetekben is helyt szoktak állni).

 

Milyen olajat hozna egyébként? Megkérdezhetem, hogy mennyiért veszi?

 

Ha az olaj megfelel a gyári előírásoknak (szabványoknak), akkor a garanciát nem befolyásolja. (csak bontatlan csomagolású jöhet egyébként szóba)

 

Üdv

 

 

Szabó Zoltán

Előzmény: ilias (16765)
GregHozta Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16785
Le a kalappal az ilyen kereskedők előtt.
Végre valaki, akit nem csak az autó eladása, hanem a tulajok véleménye is érdekel.

Ha sikerül versenyképes szerviz árakat kalkulálnia, sok ügyfelet szerezhet (akár innen, a fórumról is).
Előzmény: kiaszabo (16755)
GregHozta Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16784
Az első párszáz kilóméteren kerüld a satufékezést, mert megéghet a fékbetét és amellett, csikorogni fog, a hatásfoka is gyengébb lesz.
Előzmény: mozes76 (16763)
Brian63 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16783

Mint amikor a tyúk is megrázza magát, miután a kakas jól helyben hagyja.

 

Nagyon jóóó! :-)))

 

Előzmény: Doki50 (16766)
Brian63 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16782

Mindenképpen a változó fordulatszám az ajánlott.

Azért az első 1000km-en ne nagyon küld 3500-as fordulat fölé.

 

Előzmény: mozes76 (16763)
Doki1984 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16781

Vbandit!!!

 

Sajna nem találom(nincs kedvem keresni) azt a hsz-t amiben írod hogy az új szoftverrel is rángat az autód! Én a rángatással tegnap voltam szervízben! NEm rakták rá az új szoftvert mert volt hibakódja az autónak! A lambdaszonda csatlakozója volt lecsúszva, ezt helyrerakták és azóta nem rángat!!!! Kb 200 km mentem de egyáltalán nem éreztem rángatást, sőt egy kicsit mintha a fogyasztásom is kevesebb lenne, de még nem tudom, csak a pillanatnyi adatokat nézem!

 

Nem lehet nállad is ez a gond???

andit37 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16780

Drága Márkatársak!

 

Hamarosan én is átvehetem az én életemet, egy pro_ceed CRDI-t, a papirok rendben, csak a hivatalon múlik, mikor találkozunk. Olvasgattam a mai napot, tényleg, lehet, hogy front van...:-))). a mai központi téma, az AUTOMATA vs. MANUÁLIS. Én egy tök kényelmes pali vagyok, majd 7 éve csak aut. gépet vezettem, az egyik a CEED-be beszámolt OFF ALFA 147 selespeed, a másik, a mostani gép, egy  igen koros OFF HONDA Accord 2.0 AUT. Mondjuk a 2 gép egészen más, talán csak a hifi a hasonló, de az biztos, hogy mindkét autó manuálisan is kapcsolható, az off Alfa kormányról is, a Honda kitehető manuálisba, igaz, az csak 4 gangos, de nem zavaró. Igazán csak akkor élmény a manuális váltás, ha haladni kell-mindkét gép igen brutál-, de AUT állásban tényleg OK ... Az OFF HONDA. Az Alfáknak van egy komoly betegsége, bólogat, mint állat minden váltásnál, mert tanulékony a lelkem, csak lassan! Csinált olyat, hogy egy komolyabb előzés után 20 percig az előző vezetési stílust ismételte, ami néha igen érdekes volt( végig a pirosban...) Szerintetek mennyit evett.... Aranyos voltAz biztos, hogy hegyi úton megkergült, olyat ütött, mint állat, ilyenkor zene ki, ablak le, oszt'..., de a napi használatban teljesen felesleges. Egy kicsit olyan érzés, mint amikor a pasik mesélik, " ...érted, meg volt a Claudia Schiffer...", megvolt, de elég volt... Az OFF Honda AUT egészen más, igazi utazó autó, ám, ha kell, kijön az állat belőle és szinte teljesen igénytelen, de hálás!. A CEED AUT egy teljesen hagyományos automata váltós autó, a kényelemért, a stresszmentes közlekedésért, nem egy rakéta, de a technika már régen kiforrott, bolondbiztos, és jó. Aki haladni akar, annak nem biztos, hogy az igazi, ám A-B viszonylatban, városban, hosszú úton tempomattal...csak a táj és a zene...

 

Egy szakértő-versenyző, meg OFF kereskedő barátommal-fontos, hogy barát, mert nem akarja rámdumálni a saját cuccát-beszélgettem az esetleges CRDI chiptuningról. Na, próbálom úgy leírni mit mondott, hogy az szalonképes legyen:

 

TE ....állat, mi a @ért akarsz te egy ilyet, te igazi kaspó!- nem ezt mondta, de...!!

Miután lealázott, mutatott egy két igazi tuningmérést!

Az kiderült, hogy, valóban lehet 50-70K között is már chipet kapni, de véleménye szerint, ezzel minden gazdi ráér, majd később, mert, főleg egy garanciális autónál bármi lehet és a gyári progikkal érdekes dolgokat ki tudnak olvasni. Az pedig tényleg kellemetlen, ha egy hibánál a szervíz széttárja a kezét, és azt mondja, bocsika, de valaki belepiszkált a cuccba...

Az igazán komoly tuning 2-3 "kiló" körül mozog, na az jó, de nem egy fiatal autónál.

 

Más,

 

parkolóradar utólagosan, van vkinek tapasztalata, illetve van e a fórumon pro_ceed tulaj márkatárs?

 

 

Jó egészséget mindenkinek!!!

 

Andit37

 

Bagaka Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16779
Itt találod a hosszabb leírást!
http://www.kiaceed.hu/modellek/ceed/kezikonyv/ceed_kezikonyv.pdf
Előzmény: mozes76 (16774)
Doki1984 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16778
Ha esetleg össze tudunk utni egy fórum talit, én tudnék vinni egy pár doboz spurit! Itt felénk 1800Huf!!! persze ha érdekel valakit!
Előzmény: ceeee (16751)
Doki1984 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16777

Hi!

 

Általában így este 8-9 körül érek a gép elé! Mostanában igazán él a fórum(naponta 5 oldalt,150 hsz kell elolvasnom:) aminek nagyon örülök! Így tovább!

kámi Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16776
Az előző gsanyikának ment
Előzmény: kámi (16775)
kámi Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16775

Szia !

 

Elolvastam a hozzászólásaidat miért kellett kiszedni a szélvédődet.

 

A leírásod alapján nekem is hasonló hangok jönnek a jobb oldalról Gregnek meséltem is,hogy még nem jöttem mi de a szélvédőtől jön .....fasza én biztos ki nem vetetem .

mozes76 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16774
Elég szűkszavú a leírás, de ezek szerint a régi 3-on kell végigszenvednem az utat, hogy elhozzak egy jófajta egrillánykát.  :)
Előzmény: Bagaka (16767)
gsanyika Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16773
Bár nem ott, de (vidéken) nekem is csinálta már!
Előzmény: Monk (144) (16771)
gsanyika Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16772

Bocs. Az előző hozzászólást ide céloztam!

Előzmény: hge1.3 (16572)
Monk (144) Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16771
Ma észrevettem valamit, a Hungárián való araszolgatás közben. A fékpedálról mikor lelépek, nagyott koppan. Meg amikor rálépek, akkor is. Eddig nem tűnt ez föl, egyik pillanatról a másikra érzékeltem, azóta is csinálja. Én hibbantam meg, vagy tényleg?
gsanyika Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16770

Nekem cserélték az első szélvédő "műanyag keretét?"! Azóta semmi panasz! Egy kis műanyag biz-basz volt a hibás az irritáló hangokért. De nem voltam ott amikor "cserélték?".  

Monk (144) Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16769
A kakasok hagyjanak csak békén engem is és az autómat is! :)) Vagy lehet, hogy a kocsim nem csak A-ból B-be megy el, hanem másképp is? :)))
Előzmény: Doki50 (16766)
vbandit Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16768
Vagy egy KTM kézikönyvben,mert ott is ugyan ez van :)))
Előzmény: Bagaka (16767)
Bagaka Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16767
Lehet, hogy ott olvastad ahol én? A cee'd kézikönyvében! :)
Előzmény: vbandit (16764)
Doki50 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16766
Szerintem azért rázkódik meg az autó, a motor leállításakor, mert ilyenkor járja át testét a gyönyör.
Mint amikor a tyúk is megrázza magát, miután a kakas jól helyben hagyja.
Előzmény: Monk (144) (16760)
ilias Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16765
Kedves Szabó Úr!
Örömmel láttam a válaszát. Én csak egy SW-t szerettem volna. Ha a szalonban nem is sikerült, a műhelyben lehet, hogy még "találkozunk".
U.i.: Önök hogy állnak hozzá a vitt motorolajhoz?
Tisztelettel,
Gáspár Iliász
Előzmény: kiaszabo (16755)
vbandit Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16764
Valahol azt olvastam,h a változó fordulatszámu bejáratás jobb,mint "az egy gázon lemegyerek Düsseldorfig meg vissza és bejárodott tipusu" :))
Előzmény: mozes76 (16763)
mozes76 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16763

Bejáratás:

- 1500-2500 között tartani a fordulatszámot

- Kerülni a padlógázt és az alacsony ford. eröltetést.

 

Eddig jól tudom?

 

Mi a jobb az autónak, ha autópályán egyenletes tempóban teszem meg az egri távot, vagy a 3-as főutat válasszam több váltással és különböző sebességekkel.

mozes76 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16762

Gyorsan bemelegedett és az egész távon (Budafok-Újpest-Pécel) hangosabbnak tűnt és volt valamilyen kerepelő hang is biz. fordulatnál. :@

 

Hozzá kell tennem, hogy egy Skoda 120L után 3 Hondám volt, amik nagyon halkan jártak, mivel benzinesek, leszámítva az ulosó VTi-t... :)...., tehát ez az első dízelem, ezért most minden zaj új és érdekes.

Előzmény: Monk (144) (16760)
Brian63 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16761

-a motor kicsit hangosabb, mint a tesztautó volt.

-leálláskor megrázkódik a motor a karosszériával együtt. ->Ez normális?

 

- Érdekes én is ezt éreztem az enyémmel.

- Szerintem nem.

 

Előzmény: mozes76 (16747)
Monk (144) Creative Commons License 2008.02.14 0 0 16760

Gratula az autóhoz!

 

Nekem is megrázkódik leállításkor, szerintem ez normális. Az pedig, hogy hangosabbnak tűnik, lehet hogy azért van, mert még hideg a motor, a tesztautó viszont már meleg volt. Mármint a motor :). Vagy neked melegen is hangosnak tűnik?

Előzmény: mozes76 (16747)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!