Ha nem rendelétél Sound Systemet, akkor 8. Szépen szól, itt vannak akik hallották a drágább verziót, és szerintük nem is érdemes megrendelni. Nekem is az alap 8 hangszórós van, elégedett vagyok vele (pár apróságot leszámítva).
Majd én is meglátom milyen lesz, mert volt egy Peugeot-m abban direkt nem használtam, mert katasztrófális volt. Két sárcsöppre beindult, majd szépen szétkente az ablakon.
Az eladó azt mondta, hogy a xenon másképp világit az esőben, ezért kell bekapcsolni. Hiszem, ha látom.
Én mondjuk zömében hosszútávokon használom a kocsit, de méréseim szerint a CR kb. 5-10%-kal kevesebbet eszik ugyanúgy használva, mint a korábbi PD-im - a jóval nagyobb teljesítménye ellenére...
Átlagban persze nem jön ki ennyire, de amikor minuszkevésbe megy át a hőmérséklet, és városi nem túl hosszú utakat megyek, és mostanában meg nem nagyon mentem máshova, csak itt városban napi max 40-80km-t, akkor az átlagfogyi mérő nem nagyon mutat 8-9 liternél kevesebbet. A nagy átlag ilyenkor télen persze tényleg nem megy 7 fölé sem, hiszen teljesen nem csak városban járok, de a kimondottan városi napok alapján nem állna meg ez 7-8 alatt. Amikor -10 alatt mutatta a fedcomp a külső hőmérsékletet, akkor volt olyan nem túl hosszú út (Kispest-Örs-Méta u) aminek a végén meg 11 fölött mutatott a kis vicces bc.
Hasonló használat mellett az 1.6-os Octavia is beérte átlagban 8-9 között valahol, és nem hinném, hogy az 1.4 vagy 1.8 TSI benyalna 12+ litereket, bár ügyesen bármiből ki lehet taposni ilyen fogyasztást.
Egyébként meg két amennyit kér, ameddig nincs vele gond, és biztosan elvisz bárhová, nagyjából nem érdekel, mint ahogy gondolom a többi S2 tulajt sem a fogyasztás érdekli elsősorban, de azért jó ezt is tudni, legalább érdekesség képpen.
Én a Roomsterrel csak Bp-en járok, mert hétvégére ott az Octavia TFSI, de az átlagfogyim 1.9 PD-vel városban, rövidtávon sportosan használva 6.5 liter. Ha 1 tankra vetítve tényleg csak Bp-en araszolok 100%-ban, akkor is 7.5 liter a maximum. Gondolom a Superb 1 literrel többet eszik - városban.
Én még nem láttam az elegance krómcsíkján kívül mást S2-n, sötét autón az jól is áll. A mokkabarna tökéletes választás, nálam második helyen volt befutó a fehér után, ha ezt a mostanit 2-3 nappal később találom meg, akkor most nekem is egy mokkabarna TSI állna a ház előtt. A színt nem bánom, a PD helyett viszont sokszor vágyakozom a TSI-re, de hát volt az az árajánlat, amiért a PD is vállalható volt...
Kérdés ez a DSG mennyit bír, bár feltételezem (bár akár meg is nézhetném...) ehez a 140-es CR-hez is a 6 sebességes olajos jár, az meg kicsit erősebb mint a szárazkuplungos. Cserébe viszont 60 ezrenként kell egy fullos olajcs (kicsit mondjuk meg is lepődtem az első ilyen 120e ft-os 60-ezres számlán). Ettől aztán sokkal többe is kerül az üzemeltetése mint a szárazkuplungos verzió,meg többet is kajál vele az autó, az mondjuk nem vészes.
(Gondolom túlnyomóan városi üzemben egy CR+DSG sem eszik sokkal többet mint 7-8, saját PD-m most itt pesten nem áll meg nagyon 8-9 alatt, a 2 literes ismerősök 10 körül járnak, a CR-t csak saccoltam, valaki javítson ki, és mondjon egy TSI-DSG adatot is, mert kiváncsi lennék rá, pesti viszonylatra gondolva)
Amúgy a fabetét helyett én is "fémet" rendeltem annak idején bele, na ez azt jelenti, hogy beleteszik az Ambition műanyagait, és még pénzt is kérnek érte. :D