Én egy új emberke vagyok, akinek szinten egy 2005-ös 407 SW 2.0 hdi-je van. Nekem is előjött a Real_77 által említett probléma (!csak balra kanyarnál csinálja!). Én is most voltam kotelezőn (csak szakszervíz) a, 100 000 km-es szemlén. Problémára a válaszuk: szervó csere.
Kedves Real_77 olvastam, hogy megpróbálják megyszüntetni a levegősödését a rendszernek. Remélem sikerül, de szeretném megtudni a fejleményeket, ugyanis nekem sincs kedvem 200 000 Ft-ot fizetni a szervószivattyúra!
Tegnap sikerült odaérnem. Szürő cserék, motorolaj csere, teljes átvizsgálás, semmi extra. Márkaszervízben 51e Ft. Butaságom miatt ilyen drága mert nem vittem az olajat, csak az volt 19e Ft. Hátsó féktárcsákat és pofákat kell mihamarabb cserélni mert a végét járja. Amúgy autó rendben. Azt hittem futóműben találnak valamit, mert a pesti utak adnak neki rendesen, de szerencsére jól bírja. 180e-nél lesz nagyon nagy szervíz akkor kell a vezérműszíjat cserélni. Állítólag az aut váltóban nem kell cserélni az olajat. Nincs szervíz periódusa. Viszont olyan történt velem hazafelé mint még soha. Kifogyott az üzemanyag. Agyamban volt, de kompi szerint még 50 km- volt benne. tapasztalatok alapján mikor eltűnik a visszaszámláló még 20 km simán van benne. Hát nem volt. :) Autó egyszer csak leállt. Telefonos segítségre jött egy kanna gázolja. Kis pumpálás hogy a rendszer felszívja és mehettem is tovább.
A vicc az, hogy ma bevittem reggel az ismerősömhöz márkaszervizbe, lecsekkolták az összes elektronikát és nem jelzett vissza semmilyen elektronikus hibát, pedig tekergette a kormányt mindenfelé ész nélkül lassan és gyorsan is. Mondom ez nem jó, mert csak menetközben csinálja. Ok mondja menjük ki próbáljuk meg előcsalogatni. Na peresze 30 percet keringtünk és egyszer sem csinálta....... A szakival arra jutottunk, hogy vélhetően hideg miatt csinálja, mert most 1 fok van és tegnap este meg -10 fok volt amikor előjött.
Illetve reggel sem csinálta, mert a garázsból melegből jöttem ki.
Ez azért nem túl jó magyarázat, mert 2 telet már mentem vele és akkor nem volt ilyen baja.
Szal nem tudni mi van. Mindenesetre idegesítő.....
Itt találtam egy 16"-os alufelni garnitúrát neked : http://www.expressz.hu/auto/jarmualkatresz/szemelyalkatresz/kerekgumi/hirdetes-18682776/ Gumi nélkül lehet odaadja 80k körül! Érdemes felhívni!
Egyébként engem meg 17" PUG gyári Cosmos alufelni érdekel ha tud valaki kérem szóljon!
Nekem ugyan ez volt a hiba kisértetiesen,kedden voltam vele szervízbe nekem sem írt hibát azt mondták kevés volt az olaj,azóta nem sokat mentem vele és nem tapasztaltam,de nem hiszem hogy olaj baja volt inkább tanácstalanok voltak a problémámra.Kiváncsi leszek tud-e valaki megoldást.Üdv.
Segítsetek! 2005-ös 407 SW 2,0 Hdi a következő nyavalyával küzd: Néha ha ritmusból kanyarodok és csak balra a szervokormányom beáll mint a szög. Izomból kell tekerni. Ez tart 1-2mp-ig. Majd utána rendbe jön. Álló helyzetben semmi hiba lassan kanyarodva semmi hiba. Computer hibát nem észlel. Szervizbe tanácstalanok, komplett szervót akarnak cserélni, nem kis pénzért.
Olaj van benne kicsivel több, is mint kell és nem szivárog sehol.
Más fórumon olvastam, hogy a sebesség szabályzó elektronikája szarakodik, de szvsz. akkor kellene jeleznie a computernek.
Hidegtől sem valószínű, mert fűtött garázsban tartom. És rapszodikusan csinálja.
Most volt decemberben a 100e km-es kötelezőn és azt mondták, hogy kifogástalan az autó, tényleg vigyázok rá, nem hajtom, nem gyilkolom a gépet. Eddig semmi olyan baja nem volt, ami nem elhasználódásból, vagy típushibából lett volna.
A vaterán meg pont tegnap adták el azt a tükröt ami elektromosan tuti behajtja magát, de érdemes felvenni a kapcsolatot az eladóval mert francia bontott alkatrészekkel foglalkozik lehet tud szerezni!
Tudja valaki, hogy mennyibe kerülne egy bal oldali visszapillantó tükör, befordulós Peugeot 407-hez évjárat 2005-09. havi. Továbbá érdekelne a hozzá való tolatóradar computer ára is. Köszi előre is, várom az árakat.
Ma voltam szakszervízben, ahol a tolatocomputerre 52 ezret mondtak, ezek után a tükörre rá se mertem kérdezni.
biztos, hogy 120nál van a csere? nem inkább 60ezrenként? (és ezért 120nál IS)? Én nem azon a 3 liter olajon spórolnék, hogy aztán esetleg kifizessek egy újabb felújításnyit...
Jó helyen jársz! Nekem 2.0 HDi automata van. Sedan 6 sebességes. Ezzel 2005 végétől szerelték a 407-et. Hogy milyen? 68e km-nél teljesen fel kellett újítani, mert nem váltott rendesen, illetve néha rájött és nem váltott. Gariban megcsinálták. Azóta tökéletesen működik. Én nagyon szeretem. Ez már a negyedik automata váltós gépünk. (C5, Xsara Picasso, 206). 120e-nél írják a váltó olaj cserét. Ezt most kihagyom. :) Az autó menettulajdonságaira nem lehet panaszom, az autváltó ellenére sem. Tény manuálissal sokkal vadabb. 150 felett kezd hangos lenni a beltér. :) A fogyasztása vegyesben 6,8-7 Bp. aglomeráció, autópálya. Ha nem tolom 90-es tempónál nyáron klimával. 4-8-5 liter a fogyi.
Visszatérve a rendszámra lehet Mo-i, de akkor éveket is álhatott a kereskedésben. Mikor vettem az enyémet, kínáltak 1,5 éve a kereskedésben álló rendszám nélküli 407-et. Nem hiszem hogy jót tesz egy autónak az ilyen hosszú állás.
Az elmúlt időszakban sokszor megfordult bennem, hogy lecserélem, de mikor körülnézek, felszereltség, külalak, kényelem, stb. arra jutok, hogy hülye lennék cserélni. nincs alternatíva. (Kategóriájában). Ja egy szóba jöhetne: 407 coupé, de arra még spórolni kell.
Szia Birobandi! Köszönöm a gyors és mindent kielégítő válaszod. Egy régebbi hozzászólásodban olvastam, hogy a pollenszűrő a gázpedál környékén van. Tudom a Tiéd 1.6-s, mert az enyémben ezen a környéken nem találtam. Üdv.: Csaba